Jump to content
CristiALF

Golf Alltrack 1.8 TSI

Recommended Posts

Flavyus

Pai la service iti face acel formular de receptie, inclusiv cu kilometrajul

Share this post


Link to post
CristiALF

Azi la 17:00 am fost si am luat masina din service. Cu problema rezolvata ! :) 

Cum masina mea e speciala, nici problema nu putea face nota discordanta si aparent, sunt primul/singurul cu astfel de problema :icon_rendeer:

Chestiunea e cam asa, sper sa reusesc sa ma fac inteles din ce explic pentru ca atat am inteles si eu: cica este un tampon central la motor, mai exact un fel de bieleta care pleaca de undeva de sub cutie si se termina pe puntea fata unde exista niste bucse, care bucse stau in niste lacasuri ale lor. Aceasta bieleta nu este fixa pentru ca trebuie sa preaia din socuri. La mine problema a fost la acele lacasuri ale bucselor (bucsele cica nu au nimic) care se oxidasera si murdarisera si cauzau aceste zgomote. Pentru diagnosticare oamenii au fost profi zic eu, folosind microfoane (!) montate pe masina pentru a identifica provenienta exacta a zgomotelor - jos palaria zic.. :emthup:

Solutia a constat in demontarea puntii fata si curatarea + aplicarea unui spray special (cu cupru parca ? ) pentru a evita oxidarea/rugina din viitor. Am inteles ca este un spray pe care ei il folosesc cu succes la discurile de frana parca si cica si-a dovedit eficacitatea in timp in a impiedica oxidarea/rugina. 

Am aflat si ca ei stiu de celelalte probleme intalnite gen: caseta de directie sau gresare bucse, dar cica eu sunt pionier in aceasta noua problema. Funny este ca toata decontarea lucrarii va fi suportata de PBN si nu de fabrica pentru ca cica este greu sa demonstreze cauza catre fabrica, trebuie sa inregistreze zgomotele, probabil destul de laborios si ma gandesc ca identificand aceasta solutie relativ ieftina pentru ei, au considerat ca nu are rost sa se mai complice probabil, Pana la urma nu au schimbat nici o piesa, e vorba doar de niste manopera de demontare/montare punte fata si niste spray. 

Am avut noroc sa imi vina si presurile de cauciuc + tavita + cele 2 solutii tot azi, asa ca le-am luat (total vreo 645 lei) si am scapt de un alt drum. Am montat doar tavita spate deocamdata, maine vreau sa merg cu masina la spalat pana sa pun si presurile la interior.

Momentan looking good - avem liniste deplina in masina :) , dar totodata tin ureachea ascutita. Pe drumul PBN-casa nu a facut nimic si inainte nu scapam la 19 Km distanta (apropos, intoarcere cu aglomeratie, 1h timp, vit medie 19 Km/h, consum 13.6%, mod Normal cu S/S on) fara cateva zgomote garantat.

Tragand linie la final: prima interactiune cu Service-ul PBN a fost foarte buna, pana la urma mi-au tinut masina doar 2 zile si mi-au rezolvat problema. Atitudine super ok a consilierului, nu s-au plimbat cu masina aiurea (am verificat), totul foarte ok, bravo lor si ferice si de mine, normal.

 

 

IMG_6835.JPG

IMG_6838.JPG

Share this post


Link to post
CrS1985

Te-ai "scos", ca sa zic asa :)

E "copilul" sanatos acum, toate-s bune in famile :)

Succes!

Share this post


Link to post
Andrei1980

Asta e stai in Bucuresti si sa ai optiuni... dealerii din provincie stiu ca esti la mana lor si fac numai minimul necesar... nu se rup deloc... nu cred ca la mine nu s-ar putea face investigatii... dar le doare in pix... imi pare bine de tine!!!!

Share this post


Link to post
vdragos

Lasa, nu-i mai plinge pe PBN, ca sunt detinuti de familia Porsche care detine si VW :) e doar un alt buzunar din care au platit. Deie Domnul sa ai liniste de-acu' incolo. Si mai deie ca la a mea sa nu pocneasca.

Tavita si presurile au fost exorbitante, la Rimi gaseai dedicate si facute in DE la jumate de pret.

Edited by vdragos

Share this post


Link to post
CristiALF

Stiu, dar le-am vrut pe cele originale. 

Nu stiu daca dealerii din Bucuresti sunt neaparat altfel..cred ca si in alte orase sunt unii ok.  Mai depinde si de noroc (desi nu ar trebui normal), de problema..

Eu la PB Aviatiei (cand existau acum vreo 4 ani) am mai fost in trecut cu o problema grava la o O2 TDI (turbina sparta, desfacut motor si curatat, inlocuit intercooler, etc..) si desi a fost scump probabil fata de alte service-uri (oricum nu am platit eu), au lucrat super bine.

Altfel am auzit si lucruri rele....depinde, cum ziceam...Dar stai linistit ca si la alte marci sunt tot felul de situatii..

Merci de urari, sper sa fie permanenta rezolvarea :) 

 

Share this post


Link to post
b97dmt
On 9/2/2016 at 8:53 PM, CristiALF said:

Solutia a constat in demontarea puntii fata si curatarea + aplicarea unui spray special (cu cupru parca ? ) pentru a evita oxidarea/rugina din viitor. Am inteles ca este un spray pe care ei il folosesc cu succes la discurile de frana parca si cica si-a dovedit eficacitatea in timp in a impiedica oxidarea/rugina. 

Salut , sper ca ti-au refacut si geometria cu ocazia asta.

Share this post


Link to post
Flavyus

Dap, la demontare punte se inlocuiesc suruburile cu unele noi si se reface geometria.

Share this post


Link to post
CristiALF

Sincer sa fiu nu am intrebat, masina nu are nici o problema de geometrie pe care sa o observ eu, deci banuiesc ca au facut ce/cum trebuie. 

Share this post


Link to post
b97dmt

Eu zic sa intrebi , sa nu te trezesti ca iti "toceste " anvelopele , chiar daca nu trage stg/dr.

Share this post


Link to post
cristi511

In mod normal ar fi trebuit sa ii inmaneze o fisa de reparatii pe care sunt trecute operatiunile efectuate. :) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
corsi

Fa geometria ca eu am stricat puțin gumele fata fără sa am vreun simptom.

Share this post


Link to post
CristiALF

Pai devizul mi s-a spus ca il voi primi peste aprox 3 saptamani (la data respectiva). 

Dau maine un telefon de control.

Share this post


Link to post
CristiALF

Azi am facut 4000 Km, facuti deci in 3 luni de zile. 

Pana acum sunt foarte multumit de masina. Imi lipseste doar un Stage-1 si consumul de 1.6 diesel de la Peugeot :biggrin:

Si o mica poza de ieri alaturi de o noua surata alba de vreo 3 ori mai scumpa :) a unor apropiati

IMG_6901.JPG

IMG_6892.JPG

Share this post


Link to post
laduncaag

Bravo Cristi, vrei si stage si consum de 1.6 diesel :D , si niste tavaleala cu pocnituri, si niste pui de somn linistit... of  of

Golfu ala supradimensionat e tare frumos, oricat as fi eu anti suv ... e placut ochiului :)

Share this post


Link to post
Andrei1980

Eu cred ca toata lumea de aici si-ar dori asa un Stage 1...( chiar si cei cu Golf R, Leon Cupra, Audi RS3)...eu un CLAR mare...insa cu masinile astea firave  pana ce nu ies din garantie... ma las pagubas... Mie personal nu imi trebuie consum de 1.6 diesel cat timp o face cu dinamica de 1.6 diesel mai ales din familia VW.  Superba in continuare :)))

 

Share this post


Link to post
CristiALF

Cu siguranta nu voi face nimic in primii 2 ani de garantie. Dupa, mai vedem (chiar daca mai sunt alti 2)... Am citit pe Net ca la 1.8 TSI se poate chiar si turbina de G7 GTI  ==> 300 CP :D - nu voi face asa ceva, 230-240 CP si 350Nm cred ca ar fi suficient.

Cei cu R-uri / Cupre / etc sunt primii care vor mai mult :) 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
CrS1985

Da si eu m-as baga la asa ceva, probabil la anul un powerbox :)

Asa de vara ;)

Ai mers ceva in primele 3 luni... eu dupa 1 an si 4 luni, de abia am trecut de 12.000 km.

Bine.. eu merg doar in week-end si in concedii :))

Pentru "tavaleala" de zi cu zi este Rapid-ul de Servici :)

Toate bune,

Share this post


Link to post
CristiALF

Nu iti recomand Powerbox, softul e sfant, mult mai bun si mai safe. N-am mers foarte mult, am avut primii 1.5k in care a trebuit sa ma plimb pentru rodaj colo-colo, am avut niste iesiri de weekend/vacanta ca deh..a fost perioada si in rest prin Bucuresti.

E bine daca iti permiti vRS doar pentru weekend si concedii :)) 

 

Share this post


Link to post
CrS1985

Traiesc pe picior mare :))

Am trecut de pe un focus cu 150 cai, era cazul de un upgrade.

M-am uitat la 180 de cai (seat-ul) si pe urma am zis ca nu-mi cumpar masina in fiecare zi: Vrs Direct :D

Cea mai inspirata alegere pe care am putut s-o fac.

Masina de servici e ca o unealta de care ma folosesc, ma duce de colo colo prin jungla urbana.

O masina trebuie sa faca mult mai mult decat sa te duca din pct a in b... trebuie sa-ti transmita niste emotii :D

Cum e motto-ul... Motion and Emotion ;)

 

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
CristiALF

Sa stii! :D

Adevarul ca e misto sa iti permiti o masina de suflet cu care sa nu mergi zi de zi. Ai facut o alegere foarte buna, e o masina buna si pentru concedii intr-adevar.

Sa stii ca eu cred ca Rapid-ul e o masina foarte ok in categoria ei. Iar masina de servici este cea mai buna (se stie! :) )

In perioada urmatoare va trebui sa imi iau anvelope. Sunt decis, voi merge pe Nokian WR A4 pentru ca doar ultimele noutati imi pot eu lua la dimensiunile mele atipice 205/55/R17 ...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
CristiALF

Azi mi-am luat si eu anvelope de iarna, Nokian WR A4, DOT 2016, Made in Finland.

Au costat cam mult (2340 lei), dar au fost singuruii care imi puteau aduce Finlanda, asa cum doream.

IMG_6906.JPG

IMG_6908.JPG

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Andrei1980

Oarte prin ce difera fata de WR D4 in afara de modelul striatiilor? Sa te poarte cu noroc. woooaw Finland... si eu am tot cautat anul trecut dar nu am gasit la D4

Share this post


Link to post
cristi511

Fara suparare dar ce e cu psihoza asta de a cumpăra neapărat made in Finland? 

Iti garantez ca nu aveai nicio problema cu anvelope made in Romania sau made in Rusia. Eu am mers 3 ierni cu niste Debica Frigo2 făcute pe nu stiu unde in condițiile în care aveam doar 2 roti motrice si mai multa putere si cuplu decât tine...si n am sărit de pe drum si n am avut vreo situație nasoala în care sa simt nevoia de mai mult.

Sa nu fie cu suparare dar mi se par bani aruncați. :) 

De banii astia luai 4 jante aliaj sau tabla de 16 si 4 anvelope noi de iarna.

Edited by cristi511
  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Andrei1980

Mdddaaa au fost scumpute dar au o marime atipica. La 205/55 R16 H WR D4 au fost 324/buc. legat de calitate deocamdata Cristi are dreptatea lui, cauciucurile pareau la fel de calitative ca si Continentalurile TS850 inaintea lor , cel putin ca si feeling cand ai pus mana pe ele. Iarna s-au descurcat binisor. Ma repet insa, sunt destul de atipice aceste 205/55 17 poate fi si de acolo pretul... 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri