Jump to content

Golf Alltrack 1.8 TSI


CristiALF

Postare recomandată

Banuiesc ca un soft ceva, fiind in primii 2 ani nu poate ca pierde garantia.. si nici cu km nu e ok, ca pana atunci se mai lasa motorul cat de cat :D 

Link către comentariu
23 hours ago, Nordstrom said:

Ce anume "more"?

Power - Power - Power...probabil resoftare spre 220-230 CP :) 

In rest, eu zic ca nu merita uleiul original ca astia il dau la 110 lei litrul, in timp ce acelasi Castrol LL 3 5W-30 vandut tot de ei(care este de fapt uleiul de fabrica rebranduit), este la 58-60 lei litrul...dar de fapt este portofelul tau, nu al meu :) . Rau nu face :)))

Link către comentariu

Am luat de la e**g :) 1L de ulei original cu 47 lei in total si am facut o nano revizie :D - completat aproape 400ml de ulei ca "sa fie", eram cu vreo 2-3mm peste minim oricum, puteam sa nu completez, dar am zis sa stau mai linistit si am pus pana pe la jumatatea jojei.

Apropos, foarte proasta pozitia busonului de ulei, nu imi place, cu bidonul plin nu cred ca reuseam sa completez fara sa vars pe langa. Noroc ca aveam pe acasa o palnie pentru combustibil luata de ceva vreme de la magazin si pe care nu am folosit-o la nimic pana acum, statea aruncata pe langa casa. I-am gasit folosinta acum :)

In alta ordine de idei: pareri pentru viitoarea revizie in ce priveste uleiul: original la bidon, Castrol la bidon sau Mobil 1 (doar la Brady am gasit pana acum)?

Cu Motul nu am gasit pe nimeni pana acum, iar in Bucuresti service-uri agreate sunt doar Brady ( 83 lei Castrol, 88 lei original, 63 lei Mobil 1- dar nu la cel Express de care spuneam eu ca te accepta cu piesele tale), Avia (131 lei litrul original si 95 lei Castrolul), Midocar (inca nu am oferta) si Porsche (n-am inca oferta - dar deja banuiesc cum arata :)) ) . Jaf la drumul mare, stiu. Nici unul din ei nu va accepta piesele clientului, desi zicea cineva parca ca a reusit cu masina in garantie la Midocar...poate cu interventii..

 

 

IMG_7780.JPG

Link către comentariu

Discutiile despre alegerea uleiului si a service-ului va rog sa le purtati in ariile dedicate.

Toate derapajele din acest moment vor fi sanctionate.

Multumesc.

Link către comentariu

Unde e busonul de ulei? La fostul meu 1.8 TSI CDAA era cam pe unde e sigla VW pe motorul tau. (la cat ulei am pus in el, nu o sa ii uit pozitia niciodata)

L.E. l-am vazut in poza intr-un final.

Modificat de Iulian M
Link către comentariu

Cred ca l-am gasit : 

L.E. se poate sterge daca deranjeaza :) 

IMG_7780.JPG.a5b87cc8d34a1cb270d19627e590dfdb.JPG

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu

Da, acolo este :) Si eu eram obisnuit cu acea pozitie "centrala" dar iata ca nu mai e cazul,,

 

 

Link către comentariu

Am ajuns cu bine la destinatie, fiind uimit de iarna din Aprilie prezenta puternic in statiunile principale de pe Valea Prahovei si chiar si la a mea destinatie un pic. Anvelopele rezista :) 

Am mai bifat o experienta ciudata azi: am facut o mica pauza la OMV-ul de dinainte de Breaza si am fost napaditi de albine. Care albine mi-au umplut masina de ceara intr-un mare fel, nu mi s-a mai intamplat niciodata, maine trebuie sa ma chinui sa o dau jos de pe parbriz si luneta macar, ca nu se ia cu stergatoarele. De pe masina nu am nici o sansa, e plina... Mama lor de vietati :| 

 

image.jpg

image.jpg

Link către comentariu

Da, am ceara din plin acum :) 

Azi am pus-o de o mica excursie in care an facut vreo 160 km pana la Manastirea Brancoveanu din Sambata - de vazut daca aveti ocazia, e interesant.

Si daca ajungeti in zona, puteti da o fuga 2 km mai sus (pe un drum ca in poza) pentru o masa la pastravaria Floarea Reginei - mancare foarte buna si preturi excelente.

Facand azi acest traseu am trecut prin tot felul de faze ale vremii: soare puternic, ploaie, lapovita, ninsoare la Poiana Marului, vazut curcubeu si schimbari de vreme in cateva minute.

Zona vizitata este foarte frumoasa, cu niste peisaje superbe in zona Sambata.

Maine cred ca urmeaza Sighisoara.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link către comentariu

Hm... ai folosit Alltrack-ul asa cum trebuie si pe unde trebuie :) 

Ai fost cumva pe drumul Zarnesti - Poiana Marului - Sinca ? In ce stare mai e ? Intreb pentru ca dupa Poiana Marului era plin de cratere.... :( 

Link către comentariu

La fel e si acum, da :) 

Dar este totusi practicabil, sunt portiuni si portiuni. In schimb, ultimii km dinspre Sambata sunt senzationali :wub:

Si inca ceva: zona e plina de turme de oi :D , la intoarcere am speriat vreo 3 ciobani ca eram in misiune de ajungere a nasilor si "zburam" cu viteza legala :)) 

Mai nou toate drumurile din afara localitatii le fac pe Individual, adica directia pe Sport, conteaza cat de cat.

Link către comentariu

V-ati plimbat ceva, nu gluma.

Trebuie sa incerc si eu traseul la urmatoarea vizita prin zona, eu nu am urcat mai "sus" de sambata de sus, insa aparent as avea motiv :)

Frumos traseul, si eu am trecut prin toate anotimpurile in iesirea din acest weekend, nici vremea nu mai e ce a fost :))

Drumuri bune !

Link către comentariu

Alaltaieri, la recomandarea colegului Tizului @75NOR , am facut un traseu soft asa...Zarnesti - Magura - Moeciu de Jos. Din pacate, m-am pacalit sus pe la o mini intersectie si am ratat Pestera..asta e, poata altadata. 

Traseul este superb si ceva mai lung si dificil decat m-as fi asteptat, multe locuri in care daca intalneai pe cineva nu aveau loc 2 masini una langa alta. Nici nu vreau sa ma gandesc cum este iarna pe acolo. Peisaje minunate sus la Magura, nu mai fusesem niciodata, zici ca e un colt din alta lume. Mai jos cateva poze din zona, nici nu aveam cum sa fac pozele, ma tot cocotam pe cate un delusor :)

Azi ne-am intors acasa, dupa 1 saptamana in care am reusit sa bifam peste 1000 km (si ceva benzina), ocazie cu care am fibaf si o borna interesanta :cheers:. Din pacate am revenit din vacanta si cu 2 vesti proaste: m-am procopsit cu 2 urme de pietre in parbriz (noroc ca sunt doar 2 mici scobituri pe care asa le voi lasa, nu deranjeaza) si niste greieri/scartaieli in usa stanga la treceri peste denivelari/gropi - asta ma roade, ca habar n-am care este cauza exacta.. :scratch:

Cum am venit am dat fuga la spalatorie si am bagat si o degresare. In curand cred ca voi face si o ceruire a masinii.

Maine dimineata urmeaza revizia.

IMG_8017.JPG

IMG_8025.JPG

IMG_8032.JPG

IMG_8034.JPG

IMG_8042.JPG

IMG_8016.JPG

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

@CristiALFBravo Tizule ?

Ma bucur ca ai fost si ca ai folosit masinuta pentru ce a fost gândită?

Puteai sa suni pentru direcții, dar măcar ai fost explorator ? în felul ăsta...

Fain kilometrajul.

Se pare ca ai avut o vacanță faină, iar asta e important. Nu te stresa cu ciupituri în parbriz, sunt inevitabile...

 

Link către comentariu

Am facut azi si revizia (la 11402 Km in bord si 10 luni de la achizitie), adica schimb ulei (Mobil 1 ESP Formula) + filtru ulei + buson = 531 lei (am primit si un card de 5% reducere si o minge de fotbal din piele - promotie de la Mobil 1 :icon_rendeer:). Am mai cumparat si o solutie OEM VW pentru intretinere piele, a costat vreo 52 lei.

Am fost foarte multumit de experienta de astazi de la Brady, chiar daca s-a intamplat si ceva nepravazut (o sa radeti, e amuzant :D ) si care m-a costat in plus vreo 1 ora in plus: cum ma pregateam eu sa plec, merg la masina sa verific ca mi-au pus si ... surprize-surprize ..in portbagaj aveam un superb bidon de Valvoline SynPower XL 5w30 ! Era plin, dar desigilat. Bineinteles ca imi pusesera alt ulei ...Drept urmare au trebuit sa bage iar masina in Service, sa scoata uleiul (era uzat deja, ce naiba, nu tin uleiul un rulaj mai mare de 10 metri / 1 minut:)) - imi respect masina ) , si sa puna Mobil 1, alt filtru nou si alt buson nou :) . In masina au intrat fix 5 litri, am plecat acasa cu 1 L sigilat - de stiut pe viitor. De asemenea, am setat masina pe interval flexibil - sunt curios daca mai apuc 10.000 Km acum pana la urmatoarea revizie...

A fost o greseala fara intentie a mecanicului, Valvoline e super ulei, doar ca eu vreau acum sa incerc Mobil 1. Au fost super ok, a doua oara m-au lasat sa stau chiar langa masina :)  - dar au totusi si loc la etaj unde poti urmari imagini video pe rand de la toate rampele de lucru (si unde statusem prima data).

Facand abstractie de neatentia in cauza, sunt foarte multumit de Brady pentru servicii si pret, mi-au facut si o inspectie vizuala la frane, stergatoare si alte mici chestii, mi-au completat si putin antigel ca eram la minim - presimt ca nu va fi ultima data cand merg la ei. 

La intoarcere am facut o mica vizita baiatului de la Zen Performance (Revo) pentru o verificare de ID calculator si ceva informatii. Cica se poate soft si la mine, dar acel moment este totusi inca departe si oricum toate optiunile de tuneri seriosi vor fi pe masa.

O sa vad zilele urmatoare daca observ ceva diferente cu noul ulei, desi pana acum nu am remarcat nici una.

 

 

 

 

IMG_8057.JPG

IMG_8058.JPG

IMG_8059.JPG

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Merci, dar asta inseamna sa o spal acasa, nu la spalatorie.

Ieri am aruncat o privire la filtrul de polen, arata ca in pozele de mai jos dupa 11.000 Km. Din pacate azi nu l-am gasit pe stoc pe la magazine, am dat o comanda si cat de curand il voi inlocui tot cu unul Mann FP 26 009 (carbune activ si filtru antibacterian, practic cel mai performant filtru care poate fi pus) - cu acesta a venit si masina din fabrica - nu s-au zgarcit nemtii in fabrica :)

59072e7933a31_IMG_8070(800x600).jpg.ebacefdf527d0b03f21007bc3c9f8b51.jpg59072e7fdc7ad_IMG_8068(800x600).jpg.7b6a191f67bc3043a02cad78e84e1c58.jpg59072e8a627f2_IMG_8071(800x600).jpg.37fe7905d840a1f435f6cf69a62ce8aa.jpg

 

 59072e662f72e_IMG_8067(800x600).jpg.c99fad034b2c36a254f126e278c12d41.jpg

Azi am fost sa cumpar filtru de aer (pe asta l-am gasit usor), tot Mann (model C 30 005) - ca si cel din fabrica. 

L-am montat, operatiunea a fost simpla, a fost nevoie doar de o cheie torx stea de 20, nu este nevoie de scos nici un furtun, nici o clema, nimic. Pur si simplu se desfac suruburile, se ridica capacul dandu-se si in stanga putin, se scoate vechiul filtru si se schimba cu cel nou, treaba de 5-10 minute. Spre suprinderea mea filtrul de aer nu arata foarte rau, la o adica cred ca putea fi si aspirat si pus la loc inca o perioada, dar sincer, pentru 60 lei chiar nu are nici un rost -  ma seaca limitarea de 2 MB de pe acest forum ( @voinea !, fa si tu man ceva in sensul asta, suntem in 2017, mareste si tu limita aia pana la 5 MB macar, ca nu o crapa serverul ) --> de-abia am facut o combinatie SF sa le pun in acelasi post... Nu e normal :) 

 

 

Filtru aer - continuare poze.

 

IMG_8074 (800x600).jpg

IMG_8076 (600x800).jpg

IMG_8077 (800x600).jpg

IMG_8078 (800x600).jpg

IMG_8079 (800x600).jpg

IMG_8080 (800x600).jpg

Link către comentariu

N-ai ce sa faci. Asa e aerul in Bucuresti. Un filtru de habitaclu de un an arata de parca ar fi stat pe maina 10 ani.:))

Legat de ce zicea @b97dmt poti sa o speli si la spalatorie cu manusa, pur si simplu trebuie sa o ai in portbagaj si sa le-o dai. Angajatii de la mai multe spalatorii mi-au confirmat ca unii clienti vin cu manusa si chiar si cu propria laveta de uscare si ei se conformeaza, trebuie doar sa ceri. Evident ca asteapta "o atentie" dar presupun ca asta oricum primesc. Cu ceara, intr-adevar esti pe cont propriu.

 

 

Link către comentariu

Da, stiu ca aerul de Romania e cel mai...ozonificat :D 

In ce priveste spalatul da, probabil ca se poate prin unele locuri si cum zici, dar depinde...spalatul in asa fel dureaza sensibil mai mult decat unul normal, iar unii patroni probabil ca nu agreeaza deloc pierderea de timp pentru ca in definitiv timpul costa bani, in loc sa faca 2 masini face doar una - pe patron nu il intereseaza atentia/bunastarea angajatului, el pierde bani.

Cu ceara o sa vad cum fac...gasisem sa fac chiar si cu 50 lei dar operatiunea se facea afara - ceea ce este exclus. Oricum, nu e vorba de bani neaparat, am in vedere si spalatoria de la Sun Plaza, cred ca e vreo 150 lei spalat int+ext+decontaminare+ceruire si nu astepti la rand. Ma rog...am timp sa mai caut/sa ma decid.

Azi mi-am mai facut ceva de lucru dupa-amiaza si am dat cu solutia speciala in interior, pe toate zonele cu piele - din ratiuni de intretinere, probabil ca face bine, habar nu am, este practic o crema alba :)

 

IMG_8081.JPG

IMG_8082.JPG

Link către comentariu

Atat timp cat este intretinuta (hidratata) pielea nu se uzeaza si va tine o viata.:icon_thumright:

 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Astazi am luat si filtrul de polen si l-am schimbat. 

Nu mi-am dat seama pana azi, dar va pun 2 poze elocvente cu vechiul si noul filtru si veti putea vedea cum datorita unui semn gresit pus pe filtru si nepriceperii celor din fabrica (desi ei au respectat semnul pana la urma..), filtrul meu de polen a fost de fapt pus invers in masina, direct din fabrica VW :)

Montajul corect al unui asfel de filtru este cu partea verde in jos (la iesirea aerului din filtru), nu in sus cum l-am avut eu pus din fabrica (si cu semnul si scrisul prost stantat pe filtru...).

Se poate vedea si in reclama video de mai jos :

 

 

 

IMG_8087.JPG

IMG_8086.JPG

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Interesant ce ai gasit si mai ales ca ai avut filtru din asta "smecher" de la inceput.

Eu am facut prima revizie la PBN si nu am fost atent ce tip de filtru am avut. Parca tin minte ca era tot Valeo iar pentru MQB ei vad ca fac doar cu tratament anti-bacterian.
Cert este ca l-au inlocuit cu unul cu carbon, fara tratament anti-bacterian. Pe asta, tot OEM, nu scrie Valeo, doar Mann.

Link către comentariu

Valeo = Mann.

Pai daca te simti mai bine, poti inlocui filtrul de polen foarte usor, filtrul costa 61 lei cel mai ieftin (unde am gasit eu la reducere) sau 70 lei aprox pretul lui normal.

 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

A inceput sa ma bantuie un gand: cred ca am mai precizat pe undeva ca mi-ar fi placut ca evacuarile sa fie ceva mai mari in diametru, adica undeva pe la 90mm probabil, ceva de genul, tot rotunde, ca si originalele. 

Deci intrebare: ceva idei de unde as putea gasi niste tips-uri (ca doar astea ma intereseaza, nu vreau sa schimb nimic altceva la evacuare) sau unde as putea sa fac lucrarea custom eventual ? Bineinteles vorbim de ceva profi, nu orice neica nimeni cu sudura in garaj :) 

Apropos, daca are cineva nevoie de ulei OEM pentru completare spuneti, mai am aprox 600 ml ramasi pe care nu ii voi mai folosi si ar fi pacat sa il arunc, poate are cineva nevoie tutusi..

 

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Un prieten si-a facut acum cativa ani tipsurile la Pilot pe Colentina. Transformat din evacuari orientate in jos in tipsuri aparente gen V6 - la un Golf 5.

A iesit foarte ok si a costat cam la jumatate fata de scorurile de la topgear de exemplu.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!