Jump to content

Golf Alltrack 1.8 TSI


CristiALF

Postare recomandată

16 hours ago, CristiM said:

Asta e de calendar :)

Merci :) 

 

Corect @Marius82 :) 

Si pentru ca tot vad ca e la moda, am zis sa o fac si p-asta. Busteni-casa, mers legal, linistit, 110-115km/h pe Autostrada, AC on, 2+1 si putine bagaje.

B1AB3CCA-75C9-4685-AD8B-D5BC41CC25CC.jpeg

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

N-are absolut nicio legatura cu faptul ca a atins pedala din dreapta doar cu gandul :))

Acum vine intrebarea: cand vreodata mergi defapt asa? Eu zic ca aproape niciodata.

Serios acum, e un benzinar de +200 cp pus pe o masina de peste 1.6 tone. Nu are cum sa consume prea putin.

ps: frumoasa poza.

Link către comentariu

Deci ai fost la mine acasa Cristi :))

De acolo faceam si eu poze frumoase in functie de anotimp. Si mai sunt cateva locuri ...ca cea de unde am pozat albastrica :)

On 6/2/2018 at 1:11 PM, CristiALF said:

Si inca una de azi:

1D36097C-7561-4976-B48D-D18F9FFBFB2E.jpeg

 

Modificat de valyemil81
Link către comentariu

Sa stii @cristi511 ca n-am mers cat de incet se putea totusi, mai era si Eco disponibil la o adica. Dar clar nu merg asa, la dus am avut vreo 9 si un pic de ex, cu bara la bara si viteza in rest :). Astazi a fost doar un experiment si cand ii vedean pe toti trecand pe langa mine, asa ma manca talpa...

Da @valyemil81, locul e frumos pentru poza :) 

 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Ca tot nu erau noutati in nu aveam ce posta in ultimul timp: in weekend am fost pana la mare. La intoarcere, prin Eforie Sud, mergand linistit si regulamentar, m-am trezit cu o piatra de pe contrasens: 

:mad:

Cred ca o las asa pana progreseaza (daca) sau mi se ia de ea, ca n-am nici un chef sa merg sa schimb parbrizul. Este pe partea soferului la vreo 15cm de marginea superioara a parbrizului, dar nu deranjeaza cu nimic. Foarte sensibile parbrizele in ziua de azi, zici ca sunt din mamaliga..

Peste 2 saptamani trebuie sa merg sa fac ITP-ul si dat fiind ca la dyno mi s-a spus ca ar trebui sa merg sa roluiesc jantele ca s-a simtit ceva, ceva pe care l-am simtit si eu acum la drum intins la viteza (niste mici vibratii in volan care m-au dus cu gandul la ce mi s-a spus), vroiam sa intreb: se face asa ceva, ati mai facut careva? Eu n-am mai facut niciodata. Este safe si recomandat, daca da, unde se pot verifica profi jantele sa fie super ok ? 

IMG_1465.JPG

Link către comentariu

Să nu ai probleme la ITP cu ciobitura in parbriz! :D

Link către comentariu

Eu am avut de îndreptat două jante şi le-am făcut la Autosoft Dudeşti. Puţin stresat că se făceau pe răspunderea mea şi omul părea că abia atunci învaţă. Dar au ieşit OK. :) 

Link către comentariu
36 minutes ago, CristiALF said:

Ca tot nu erau noutati in nu aveam ce posta in ultimul timp: in weekend am fost pana la mare. La intoarcere, prin Eforie Sud, mergand linistit si regulamentar, m-am trezit cu o piatra de pe contrasens: 

:mad:

Cred ca o las asa pana progreseaza (daca) sau mi se ia de ea, ca n-am nici un chef sa merg sa schimb parbrizul. Este pe partea soferului la vreo 15cm de marginea superioara a parbrizului, dar nu deranjeaza cu nimic. Foarte sensibile parbrizele in ziua de azi, zici ca sunt din mamaliga..

Peste 2 saptamani trebuie sa merg sa fac ITP-ul si dat fiind ca la dyno mi s-a spus ca ar trebui sa merg sa roluiesc jantele ca s-a simtit ceva, ceva pe care l-am simtit si eu acum la drum intins la viteza (niste mici vibratii in volan care m-au dus cu gandul la ce mi s-a spus), vroiam sa intreb: se face asa ceva, ati mai facut careva? Eu n-am mai facut niciodata. Este safe si recomandat, daca da, unde se pot verifica profi jantele sa fie super ok ? 

IMG_1465.JPG

mai bine te duci si il lipesti, sa nu se duca mai departe.

Link către comentariu

Ok, pot sa fac ciobitura, dar nu imi va afecta rezolvarea ulteriorara pe Casco ?

Link către comentariu

Daca vrei sa faci dosar de dauna, atunci las-o asa.

Link către comentariu

foarte frumoasa urma de pe parbriz , parca e o pasare in zbor

ceva asemanator am de 8 ani si nu a evoluat deloc , dar totul e sa urmaresti mereu cum se prezinta

dar nu parbrizul e prost , pietrele sunt multe

 

 

 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Pasarica inca e ca la inceput :D - nu da semne de plecat de acasa. Oricum, worst case dau 100 EUR si il schimb cu totul, dar n-am chef, nu are rost, cel putin nu inca. Nici pana in ziua de azi nu am apucat sa fac macar retusul in fata...nici nu ma mai deranjeaza, oricum masina e alb/negru, deci e din acelasi film :D

Intre timp am ajuns pe la 27.000 Km, consumul de oras (normal, nu bara la bara) s-a cam stabilizat pe la o medie de 12.5%, ceea ce era nesperat in urma cu 1 an. Afara daca merg normal, linistit, scot 7.2-7.5 destul de usor, iar daca nu, se poate si 10-11 :icon_rendeer: ("am dubla personalitate si-o dezvolt pe-a treia" :)) ). Nu credeam ca voi spune asta, dar noul soft face ce spune ca "poate" face, asta insemnand si consum mai mic (nu am o explicatie prea rationala legat de asta, dar ...asta e).

Si ...am descoperit ceva sublim :soare::eek: :

 

 

, doar 1350$ prin State :soothe[1]:

 

 

Link către comentariu

Suna foarte bine, ar merita achiziționata împreuna cu un open CAI ;)

Ceea ce mi se pare foarte ciudat e ca pentru piața din America, Vw oferă pentru AllTrack 1.8 si cutie manuala (unde statistica arata ca doar 18% din șoferi stiu sa conducă o manuala), in timp ce la noi nu am vazut ca fiind disponibilă decat cu DSG. 

O fi din cauza de emisii, altfel nu găsesc vreo explicație. 

Modificat de roc82
Link către comentariu

Nu cred ca merge pusa finala de Clubsport S ka mine. Si chiar daca ar fi posibil, nu ma tenteaza, parca e prea soft totusi. Asta de la AWE in schimb suna foarte bine, imi place foarte mult. Si nici la interior nu pare a fi deranjant. 

Acum nu stiu ce sa zic despre evacuarile custom care pot fi facute si la noi, probabil ca sunt oameni care fac lucruri interesante, nu stiu daca iesi mai ieftin. Iar daca e cam la fel, alegerea e usor de luat. 

Cold Intake e bun, e mereu o optiune, dar eu nu sunt inca decis sa fac pasul. Sunt mai lenes de fel si intretinerea lui un pic speciala nu e pe placul meu. Asa filtrul normal il schimb in 2 min si am rezolvat. 

Link către comentariu
On 7/2/2018 at 9:07 AM, F l o r i n said:

mai bine te duci si il lipesti, sa nu se duca mai departe.

Salut, confirm, am și eu ceva asemănător, lipit, umplut cu rășină crăpături, după câțiva ani e ok, numai dacă ști îți dai seama ca a fost ceva acolo. 

Link către comentariu

Ideea e ca in ce priveste parbrizul, eu am Casco: dau 100 eur si il schimb oricand. Dar nu e cazul inca. Asa ca daca pleaca cumva, nu e o tragedie, tot acolo ajung. 

Daca il “repar” insa, nu stiu cum vor reactiona cei de la asigurare cand voi dori sa il schimb. Asa ca il las in plata domnului, cine stie, maine-poimaine mai iau vreo piatra..

@roc82: da, in State unde aia nu stiu cu manuala, de ceva timp te uiti si peste tot se dau astia cocosi fericiti ca au variante de manuale. Te ia si rasul, ei care nu stiu cu batul, se dau fericiti acum :) . Nu stiu daca in cazul de fata e vorba de emisii.., oricum motorizarea e cu 170CP la ei din ratiuni de emisii.

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Nu e chiar asa de dificil de curatat filtrul de open CAI. Poti lua 1 filtru in plus, astfel il poti înlocui imediat si il cureți cand ai timp. 

Eu am mers pe Pipercross si sunt extrem de mulțumit dupa 1 an si ceva de utilizare :)

Link către comentariu

Daca vrei sa faci evacuare, recomand sa faci cu clapeta, astfel incat sa ai mod "stock" cat si "hell" :D

Baietii de la arvision fac chestii misto.

Odata cu evacuare trebuie si alt soft, impreuna cu admisie as zice, sa activeze pe soft si dsg farts cat si pops and bangs pe sport. Pentru astea 2 chestii merita maxim sa faci evacuarea si softul ... Worth every penny :D

 

Link către comentariu

Pai cine sunt man cei despre care vorbesti? Acum i-am cautat putin si nu sunt numai laude la adresa lor din cate vad :) . Astia fac treaba intr-un garaj sa inteleg (din pozele lor) ?? 

Complicat si cu schimbatul softului, plus admisie, plus evacuare...multi bani.

Link către comentariu

Daca chestiile misto ar fi ieftine toate.. n-ar mai fi misto, ar fi normale si obisnuite :)

Am vazut proiecte ale celor cu evacuari si mi se par foarte misto executate.. nu m ar interesa unde (in ce conditii) sunt facute atata timp cat sunt bine facute :D

Era doar o sugestie evident, sunt multe ateliere bune care fac evacuari.

Link către comentariu

Mai sunt cei de la rocket fabrication ii gasesti pe facebook care fac chestii misto, ai si optiunea de clapete cu telecomanda sa ai si galagie si liniste, ca preturi si-a facut cineva la un leon arl cap-coada cu intermediara si finala plus tipsuri undeva la 2700 ron fara clapete.

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!