Jump to content
codz

Automobile hibride si full-electrice

Recommended Posts

Bebeee

Parerea mea: fiind hybrid deci e o electronica mai complicata si DSG7, las-o asa..

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeeeeman

Încearcă sa postezi în topicul dedicat pt chip tuning și @voinea o sa îți răspundă 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Planetara

Uite aici simulator la tcm

 

 

Edit. Probabil l-ai vazut deja. Legat de dsg a raspuns colegul mai sus.

Screenshot_20180922-191202_Chrome.jpg

Edited by Planetara

Share this post


Link to post
Share on other sites
DECC

Da, am vazut oferta de la TCM . Multumesc pt INFO ,Planetara.

Nu cred ca e prea OK sa intreb la ei daca tine transmisia, daca ei au asta in oferta, e greu sa nu fii subiectiv.

O sa incerc sa ma lamuresc exact, de ce nu are voie sa tracteze, mai intai.

Am citit undeva ca motorul electric ar putea sa dezvolte o putere mai mare dar e limitat din controler din cauza ca nu ar rezista cutia.

Din pacate am citit inainte de achizitie si nu am dat importanta atunci la subiect.

Nici nu stiam atunci de posibilitatea de a mai avea o "herghelie" in plus.

Edited by DECC

Share this post


Link to post
Share on other sites
DECC

La intalnirea aniversara VWforum au fost prezenti si cei de la TCM .

Am discutat problema , nu stiau de limitarea/interzicerea tractarii la Jetta hybrid. Au promis ca se intereseaza .

La jetta nonhybrid nu sunt nici un fel de probleme.

Dar ... acum imi amintesc ca la Jetta Hybrid motorul electric este asezat intre cel termic si cutie si are propriul ambreiaj situat intre el si motorul termic.

Cand merge pe "electric" motorul termic este decuplat de el si implicit de cutie .

Practic sunt 2 chiar 3 ambreiaje daca socotim cele 2 ale cutiei DSG.

De acolo cred ca este problema. Acel ambreiaj cred ca nu face fata sau nu este proiectat sa suporte o sarcina mai mare decat cea stabilita.

Din pacate cred ca ramane asa cum a facut-o VW...

Oricum daca apesi pedala de acceleratie mai tare la plecare de pe loc de cele mai multe ori rotile pierd aderenta si sunt de 225mm.

Eu sunt multumit de puterea si cuplul de acum, cu suspensia ma "cert" si i-am pus gand rau sa o mai "inmoi"

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Schimba rotile, la trecerea de la 225/40/18 vara la 205/55/16 iarna simt o diferenta mare de confort. Sa cumperi anvelope mai moi, nu sport.

Daca dupa schimbarea rotilor nu esti multumit, poti schimba arcurile si amortizoarele.

Nu recomand sa umbli cu presiune mica in roti deoarece poti sa tai usor anvelopa, sau sa faci explozie de la o groapa. In anvelope de 17 macar 2.3 bar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DECC

In anvelope acum am 2,4 ca asa scrie pe eticheta pt Confort ... dar ... presiunea exista si e corecta in schimb "Confortul " lipseste cu desavarsire  🙄

Nu va suparati este doar parerea mea.

De abia astept sa imi fie "bugetat" fondul pt roti de iarna(soata 😟 ) sa ma pot lamuri.

05/55/16 par a fi ideale , eu eram mai radical ma gandeam la jante de 15 si ce anvelope ar fi mers pt ea

Scuze pt pt OFF.

Edited by DECC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Eu raman la parerea ca ar trebui sa treci la 15”, daca iti permite masina. Costuri mai mici, confort mai mare, consum redus (prin suprafata de contact mai mica dar si pentru ca exista anvelope eco-friendly pe aceasta dimensiune - Energy Saver de ex.) si nu mare diferenta la stabilitate, pentru ca suspensia ramane aceeasi, doar masina devine mai “barca” cauciucurile flexand mai mult din peretii mai inalti.

Incearca sa imprumuti un set de undeva si testeaza atat 15” cat si 16” inainte de a cumpara. Nu are sens sa dai iar banii pe ceva ce nu o sa fie ok pentru tine. Si s-o gasi cineva sa te ajute...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
DECC

Cred ca o sa apelez contra cost la un parc de dezmembrari pt un test de o zi doua ca la ei pot gasi toate variantele pt testare.

Amici mei nu au VW .

Share this post


Link to post
Share on other sites
B_o_g_d_a_n

Oare se poate beneficia de programul Rabla si in cazul importului "pe cont propriu" al unui autoturism electric neomologat in Romania?

Background-ul intrebarii e urmatorul: exista in Elvetia o firma care planuieste sa demareze constructia unui electromobil cu o caroserie similara cu cea a BMW Isetta, incepand cu decembrie 2018: Microlino. Evident, nu are retea de distributie in Romania. M-ar tenta fiindca pretul anuntat e de 12K Euro, din care, daca se scad 10K pentru tichetul Rabla, masinuta ajunge sa coste putin mai mult decat ultima traznaie de Aifon.

Cel mai probabil masina va tebui omogolata, insa asta e o chestiune de importanta secundara.

Edited by B_o_g_d_a_n

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Nu. Se aplica doar masinilor noi vandute oficial in Romania, altfel aveam Model 3 acum :)) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
B_o_g_d_a_n

Bine. Mulțam de lămurire. Lol.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
john_skoda

Si pretul trebuie sa fie peste 20k . Parca asa era pusa problema. Ca asa era plin in B. Si eu mi as fi luat la 2k de euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

NU, statul da 10k euro dar nu mai mult de jumatate din valoarea masinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
detinator
On 4/21/2018 at 1:02 PM, Akaiu07 said:

In parcarea de la intrarea unei zone de agrement. Statii pe 2 randuri...tot sa incarci in asemea conditii.:)

parcare ev.jpg

sa tot incarci, dar cand e ploaie sau viscol, cam neplacut sa stai sa cuplezi cablul ala la masina, si apoi sa il decuplezi.

Si astea sint cele care au cablul atasat de incarcator, dar mai sint si incarcatoare la care scoti cablul din portbagaj, il conectezi la masina, apoi la incarcator etc

si apoi il bagi ud/murdar inapoi in masina...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Nu stiu alte masini cum sunt dar la mine cablurile au venit fiecare intr-o punga de plastic si ambele pungi intr-o “sacosa” textila. E putin enervant sa lasi iarna cablul in zapada si sa-l strangi dupa dar nu e chiar un capat de lume si nici nu se murdareste foarte rau, n-am ramas niciodata cu zapada pe cablu sau cu apa in masina dupa ce l-am strans.

Cat despre statii, dureaza maxim 30 de secunde sa legi cablul la masina, nu e cu nimic mai neplacut fata de a iesi din masina pana la un magazin, de exemplu, si cu mult mai rapid decat sa bagi benzina - ma refer doar la conectarea cablului, nu la timpul de incarcare, evident :) 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
DECC

Detinator :Fata de cat te costa dupa aceea  bagatul tevii de la pompa de benzina in "gatul rezervorului parca mai avantajos este sa scoti cablul din portbagaj si sa il bagi in "priza" chiar daca se uda de apa sau zapada .

A mea nu are cablu dar ce bine ar fi fost sa aibe ,chiar daca se uda... Urmatoarea o sa fie cu "cablu"

Edited by DECC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bebeee

Sa nu uitam si mirosul si curatenia de la pompele de motorina in special. Daca nu ai/nu sunt manusi ai pus-o 🙂

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi_van

De cateva zile mi.am luat si eu o Jetta Hybrid. Sa inteleg ca sunt abia al doilea pe aici?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muale

ce "mufa" ciudata are Tesla, parca e o bormasina

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Ala e adaptorul pentru CHAdeMO, ca ei pot :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muale

CHAdeMO , ah right! 

:huh: eu incarc la microUSB , nu stiu ce e ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Pai am doua variante acum...

Prima ar fi sa explic ca la masinile electrice incarcare se poate face in doua moduri. Unul pe curent alternativ, AC, si unul pe curent continuu, DC.

Pe AC mai toata Europa foloseste standardul Typ2 si China foloseste mai mult Typ1, ca sa nu intram in discutii prea avansate putem sa ne rezumam la “difera mufa de incarcare” 😅 Majoritatea statiilor AC sunt de 22kWh desi exista unele si mai mici, 7-11kWh, si cateva mai mari, 43kWh.

AC este considerata incarcarea normala si viteza de incarcare difera in functie de cat poate masina sa primeasca. e-Up!-ul are charger de 3,6kWh, e-Golf-ul are 7,2 sau 7,4kWh(nu mai stiu exact), Zoe parca are 22kWh (s-ar putea sa ma insel aici), i3-ul parca avea de 11kWh etc.

DC este folosit pentru fast-charge si are 3 mari standarde: CCS, folosit de producatorii din Europa, CHAdeMO, folosit in Asia, si Supercharger-ul Tesla, care e al lor. Majoritatea statiilor sunt de 50kWh desi incep sa apara si mai mari, 100-150 kWh etc. Supercharger-ul de la Tesla are 120-130kWh, parca. Majoritatea modelelor “vechi” pot incarca maxim doar cu 50kWh, indiferent de cat poate statia, dar modelele noi, mai ales cele cu baterii mari, incep sa apara cu chargere care pot incarca si 100kWh, si pe viitor mai mult, daca statia poate duce.

Intre aceste standarde nu prea exista adaptoare, una dintre exceptii fiind acest adaptor Tesla-CHAdeMO care e un optional de cateva sute de dolari, logic. :D 

A doua varianta pe care o am e sa zic ”Lasa asa, nu-ti bate capul, ca mai dureaza cativa ani pana cand o sa ne intereseze pe toti chestiile astea 😂

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muale

da, intr-adevar varianta 2 era mai scurta si adaptata romaniei, dar mersi de varianta 1.

buna treaba cu masinile care suporta incarcarea rapida, cat faci cumparaturile deja ai autonomie pt urmatoarea saptamana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lexxus

Porsche Mission-E va putea suge pana la 360Kwh.Momentan doar pe pista de incercari de la Porsche cu statii Siemens ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri