Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Scoate pin-ul si izoleaza cablajul,valoarea mare nu e de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc, dar nu e întotdeauna peste 1, valorea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate pinu si pune varnis pe fir.

Pentru valoarea aia incearca o calibrare a injectoarelor daca ai o versiune de soft ecu mai mare de 9970.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea am reușit sa scot pinul, am scos acea siguranță de culoare roz, garnitura portocalie, și cam atât, mi-a fost frica sa trag mai tare de el. 

Versiune soft 9971

Modificat de bogdanjitaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, Iulyan13 a scris:

Scoate pinu si pune varnis pe fir.

Pentru valoarea aia incearca o calibrare a injectoarelor daca ai o versiune de soft ecu mai mare de 9970.

Pt 9970 se face calibrarea sau doar de la 9971 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate rezolva ceva cu calibrarea asta ?? am si eu un injector care are valori apropiate de 1 si face urat la pornire si dupa ce se incalzeste... 

Va referiti la adaptarea cantitatii minime, nu? am ultima versiune de soft DG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, este bine sa fac calibrarea dacă am 9971?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am vazut eu .. softul dieselgate corecteaza f bine aceste injectoare. Motorul merge fin .. cred ca e singurul lucru bun al DG.

Eu cred ca ai probleme la acel inj. Ca sa te lamuresti .. testeaza pe banc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as face o calibrare, ar strica cu ceva? am vazut ca unii au avut probleme dupa calibrare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beneficiile calibrari ar fi: 

- consum redus,

- zgomot redus (rezolva rontaitul).

Cei care au avut probleme dupa calibrare ori au dat stop in timpul calibrari ori nu au facut-o cum trebuie.

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

Revin cu noutati...in urma problemelor la injectoare..rontait si mers inecat..am schimbat toate cele 4 injectoare cu injectoare noi AM.

Bun...le cumpar si acum incepe distractia...cine le monteaza...

La reprezentante...."le montam dar nu ne asumam nimic deoarece nu sunt originale" si musai cu update la dieselgate.

La service-uri....ba ca nu se curata nimic,ba ca nu au cheie dinamometrica,ba ca nu se face calibrare...zic gata..le montez eu.

Inarmat cu cateva video pe youtube cum se face si cu clona mea de 12.12 ne apucam de treaba.

Demontez...curat...schimb oringuri pe la conducte...montez injectoarele noi...amorsam,le scriu cu vcds si ..cheie...minunea se produce..porneste mai greut cu un mic tremur dar se stabilizeaza..

Dau o tura cu ea...rontait a disparut dar valorile la injectoare cam maricele..pana in 1.

Pun vcds si da.i bataie la adaptare cantitate minima injectata....si ..am stat o ora cu frana si acceleratia apasata si vcds tot calibra,l-am oprit .

Acum...am valori bune la injectoare aproape de 0 toate.

Dar.....la rece dimineata tremura un pic motorul cateva minute..dar foarte fin..nu se misca turometrul.Rontaitul a disparut in proportie de 99%.De ce nu 100% ?

La fiecare pornire ,cu motorul cald,la prima plecare de pe loc,rontaie.Atat.

Acum am 9970...cred ca merg direct sa pun dieselgate.poate asa se rezolva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pune dieselgate.

Dute la cineva cu vcds orig sa iti calibreze injectoarele neaparat. Trebuia si codate. La montaj tre curatat locul .. garnituri noi ..stranse la cuplu.

Nu pune dieselgate sub nici o forma.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, powershot said:

Nu pune dieselgate.

Dute la cineva cu vcds orig sa iti calibreze injectoarele neaparat. Trebuia si codate. La montaj tre curatat locul .. garnituri noi ..stranse la cuplu.

Nu pune dieselgate sub nici o forma.

 

Le-am scris (codat ) cu clona mea...sunt recunoscute.

La montaj am curatat foarte bine scaunele,toate garniturile(oringurile) le-am pus noi.Atat ce nu am facut,nu am strans la cuplu.

Si sincer ,habar am la cine sa apelez in bucuresti cu vcds original.

La reprezentanta am sunat si imi spune ca nu poate face adaptarea fara o testare in prealabil,care ma costa 500 lei...jepcari pe fata.

Apropo....am un consum de vis....oras..bara la bara o zi intreaga nu sare de 7.5 si la un mers afara,4-4.5 l/100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dragosh84 clona ta nu ti-a facut adaptarea, adaptarea nu dureaza mai mult de 10-15 minute, sunt 100% sigur ca nu ti-a scris succes la final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, o ciudatenie de genul patesc si eu.

In intervalul de temperatura exterioara 0 si 11-12 grade, dupa pornire la relanti apare un smucit mic si aleator al motorului (ca si cum ar misca cineva de masina). Acul turometrului sta fix pe 750 dar… daca tin apasat pe acceleratie, in intervalul 750-1000, se vede cum acul fluctueaza in ritmul smuciturilor. Daca trec de 1000rpm nu mai face (prin asta precizez si ca in mers e impecabila). Intensitatea smuciturilor se reduce pe masura ce acul antigelului se ridca, disparand complet imediat ce trece de a doua linie (estimez eu 65-70grade).

Cand plec de la serviciu o sa fac un log cu valorile injectoarelor si o sa-l postez.

Modificat de GeorgeDa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate..nu a scris succes la final,am luat eu picioarele de pe pedale.

Cert e ca am stat o ora cu picioarele apasate si tot facea acea procedura...adica..urca si cobora turatia,la un moment dat se oprea pentru 2 min si iar incepea si tot asa...

 

 

Am vorbit la un tuning service pentru o interfata originala si mi-a spus ca are un vcds original si ma poate ajuta..doar ca el nu stie pasii ce trebuie urmati.

Ce ar trebui sa fac,cum ar trebui sa procedez?

 

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea nu prea reuseste cand injectoatele au valori mari 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu logul. Initial se vede ce cauzeaza smucitul iar pe masura ce scad valorile scad si smuciturile. Ideea e ca la un moment dat se inverseaza, cine a fost cu plus acum e cu minus si viceversa, ca la final sa fie afisate niste valori normale. Daca vara nu face deloc (antigelul nu cred ca are 50-60 de grade la prima pornire) eu cred ca alta temperatura controleaza, poate cea de la motorina sau ecu nu interpreteaza bine.

 

Legenda log: banda neagra delimiteaza prezenta problemei, cu fundal verde este relantiul in timp iar cu scris rosu reprezinta modul sport, talpa, 0-140kmh

LOG-01-IDE00021_&5.xlsx

Modificat de GeorgeDa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme pot avea injectoarele cu compensaţie mare pozitivă, în cazul tău ar fi injectorul 3 cu compensaţii mai mari şi pozitive. Am făcut un grafic pentru porţiunile marcate cu verde pentru turaţie, compensaţie injector 3 şi temperatură lichid răcire. Se observă o coincidenţă între variaţiile mai mari ale turaţiei şi compensaţiile injectorului 3.

423469093_12-10-201911-19-07AM.jpg.a8400f3222cdfdd26e9fdd568e9ee845.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca dezechilibrul de acolo vine, dar ce ar putea sa-l genereze pana la un anumit punct? Am observat ca e capabil sa pice si in minus, un injector defect nu e defect permanent? Intreb asta pentru ca acum vreo cateva zile am verificat masina unui prieten (O3 2.0tdi) si la cald injectorul 1 avea plus 0.8, valoare care nu se modifica indiferent ce faceam cu acceleratia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compensaţiile se aplică de către ECU în funcţie de puterea dezvoltată de fiecare cilindru (deci ele nu se referă numai la starea injectoarelor ci la ansamblul cilindrului, chiar dacă de multe ori problema este la injector care poate fi cu probleme nu neapărat defect total). Cilindrii cu putere mai mică primesc mai multă motorină, cei cu putere mai mare mai multă astfel încât motorul să funcţioneze echilibrat.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!