Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Nu, acum 1 lună am observat umezeală și acumulare de motorină. După câteva zile de observație zilele trecute am descoperit de unde picură. La injectoare nu am umblat niciodată. 

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la scurgerea de motorina pe la olandezul de sus la injectorul 4, am rezolvat-o prin inlocuirea oringului, recalibrare la valorile initiale a deviatiei si montare la loc. Functionare buna pana acum. Numai ca acum deviatia de pe injectrul 4 (care era de 0,35) s-a mutat pe injectorul 2 cu aceleasi valori a deviatiei.

image.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai gasit O-ring-ul respectiv, nu exista ca piesa originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care repara inj au de toate. Ebay .. rezolva tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mmm, sa vedem si cat rezista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La noroc. Stiu care merg cu bobine noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a umblat la altceva decat la oring. Pe electric sau altceva nu, doar recalibrare fara generare de cod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din ciclul "Daca omul nu are de lucru, isi face", sa va povestesc problema cu care ma confrunt in prezent: in septembrie 2017 am fost prostit in reprezentanta sa fac upgrade-ul la minunatul soft dieselgate, versiunea 9979. Din acel moment, m-am confruntat cu cateva neplaceri in ceea ce priveste functionarea motorului meu, probabil favorizate si de mersul predominant in regim urban: regenerari dese, saptamanale (cca. 120-150 km), consum putin mai crescut, motor zgomotos, fluctuatii mari de turatie la initierea regenerarii, etc. Anul acesta am descoperit valori ale compensarilor la 2 injectoare pozitive, care urcau uneori si peste 1.5-2 m, dar motorul nu avea un rontait suspect sau un comportament anormal. Am mers la reprezentanta si am cerut verificarea injectoarelor, invocand si acea masura de goodwill a grupului VAG. Aici insa, m-am lovit de indiferenta personalului de service, care nu a vrut initial sa recunoasca existenta acestei masuri, apoi, pusi fata in fata cu texturi masurii de pe site-ul producatorului, au invocat tot felul de motive: varsta masinii (peste 9 ani), lipsa unei revizii din istoricul de service, etc. In fine, in cele din urma mi-au efectuat o adaptare a cantitatii minime injectate, cu ODIS, adaptare care a durat cca. 20 minute si s-a finalizat cu succes, cu recomandare de inlocuire injectoare. Intrucat motorul functiona ok, mi s-a recomandat sa circul asa pana cand injectoarele vor da semne evidente de cadere.

Acum cateva zile am efectuat downgrade-ul la ECU, la versiunea pre-dieselgate, 9972 si am eliminat acel " mass air flow rectifier", ramanand surprins de noul comportament al motorului. Operatiunea de resoftare cu ODIS a durat cca. 6 minute si rezultatele au fost peste asteptari. Un motor mult mai silentios, mai elastic, cu rontaieli de injectoare aproape insesizabile. 

Dar, din acest moment, incepe partea neplacuta a povestii. Curios de comportamentul injectoarelor dupa o noua adaptare a cantitatii minime, am incercat sa efectuez aceasta operatie cu o interfata VCDS originala. Adaptarea a pornit bine si parea sa se desfasoare la fel, insa...dupa 70 de minute, nu s-a finalizat si a trebuit sa o opresc. Dupa aceasta operatie, motorul a pornit greu, cu fluctuatii ale turatiei, lipsa putere si rontait puternic de injectoare. Am parcurs cam 20 km cu masina aseara, folosind cat mai mult frana de motor, si parea ca si-a mai revenit putin motorul, cu exceptia rontaitului in vitezele 2 si 3 sau la mersul putin subturat. Azi dimineata insa, cu motorul rece, am simtit aceeasi lipsa de putere, fluctuatii ale turatiei, smucituri pe care nu le-am simtit inainte.

Mentionez ca masina are putin peste 121000 km si este cumparata de noua de catre mine, deci km sunt reali.

Ce ar trebui sa fac,cum ar trebui sa procedez? Ar trebui sa reincerc operatia de adaptare? In cazul in care aceasta nu se finalizeaza cu VCDS, se poate efectua cumva cu ODIS?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F stufos .. deseara citesc tot si dau un raspuns.

Pe viitor restrange. Nu sta nimeni la telenuvele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as insista pt inlocuirea injectoarelor asa cum a recomandat reprezentanta, dar gratuit, pe garantie

nu e vorba de goodwill ci efectiv de garantie suplimentara. E adevarat ca daca nu ai service-urile efectuate cum cer ei pot comenta, dar as scrie la VW la sediu, apoi la VW romania si la ANPC

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinator de ce sa nu incerce cu adaptarea? 4 injectoare costa foarte mult.

Adaptarea cu vcds nu a fost facuta bine plus ca daca nu e facuta cu succes mai mult strica decat sa faca bine. 

@Stormlord cat a costat adaptarea?

Modificat de Iulyan13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinator ce injectoare crezi ca iti schimba tie pe garantie la o masina de 9 ani 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru  răspunsuri. 

@Iulyan13 Adaptarea in reprezenta  a costat, in 2019, 104 lei, pentru că am beneficiat de ceva reducere, fiind făcută în acelasi timp cu revizia anuală.

Poti sa imi spui cum se face adaptarea cu Odis? Ce versiune, Service sau Engineering? Recunosc ca imi e mult mai familiar VCDS...

@detinator nu iti ofera nimeni garantie la 9-10 ani...Am întrebat atât în Tg. JIU, cât și în București.  Singura șansă pe care mizam era măsura de goodwill, dar atunci nu au vrut...oricum, acum am depășit cei 2 ani .

Modificat de Stormlord
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai încercat să faci adaptarea injectoarelor după downgrade? Nu ai spus că totul era ok după modificarea softului? Unii recomandă păstrarea piesei din plastic pentru dirijarea fluxului de aer, Opel o folosește dintotdeauna. Posibil să rezolvi problema cu update de soft la dieselgate (ultimul valabil pentru motorul tău). Am vrut să fac și eu downgrade la Voinea dar mi-a spus că sunt disponibile doar trei versiuni de software pentru mine, toate dieselgate. La cum se comportă mașina mea și la câte probleme citesc că sunt după downgrade, mă gândesc să renunț.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Stormlord nu am facut cu odis dar stiu ca vcds are probleme. Problema ta se rezolva 100 la 100 cu adaptarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, BadGrandpa said:

@detinator ce injectoare crezi ca iti schimba tie pe garantie la o masina de 9 ani 

e vorba de garantia oferita suplimentar o data cu update-ul de software legat de scandalul dieselgate

Se ofera inca 2 ani garantie pt tot  sistemul de injectie, EGR si DPF, adica exact zonele unde apar cel mai frecvent problemele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nicusan la vw daca pastrezi sita dupa ce ai facut downgrade o sa primesti eroare pe debitmetru. Dupa ce schimbi softul injectoarele o sa aiba un mic zgomot pentru ca au fost adaptate pe softul anterior asa ca trebuie adaptare la fiecare schimbare de soft dar adaptarea la motoarele cay se poate face de la versiunea 9970 in sus.

 

@detinator eu zic ca odata ce a facut downgrade garantia a pierdut-o, asta daca mai avea.

Modificat de Iulyan13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Iulyan13 Garanția a expirat in septembrie 2019. Oricum, nu m-a ajutat, motivînd ca aveam istoricul de revizii incomplet (o revizie făcută în afara reprezentantei). Si nici nu au fost prea receptivi, încercau să mă prostească ba ca masina nu se încadrează ca vechime, ba ca nu se aplica pt. inovatoare.

Revenind la problema pe care mi-am autocauzato, am sa fac maine câțiva zeci de km sa vad daca incep sa isi revina injectoarele, daca nu, poate mai repet adaptarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinator la noi nu iti da nimeni asa ceva, iti da un voucher cu discount de 2 lei iti multumeste si iti spune sa rupi usa iar ei se spala pe maini au rezolvat problema este euro 9 motorul tau si ajungi precum colegul cu egr si injectoare in punga datorita softului lor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deja colegul a explicat de 2 ori ca a primit garantie 2 ani pana in sept 2019, pt ca operatia a facut-o in sept 2017

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

adapatarea cu odis nu rezolva problema,mai ales daca nu ai versiunea de soft in ecu care trebuie, asa cum nici reparatul injectoarelor nu o rezolva,dupa cum am scris de zeci de ori inainte nimeni nu are elemente piezo de inlocuit originale fiindca continental nu ofera sa ceva  kit de reparatie.

Tot ce gasiti kit de reparatie piezo au provenienta china via alliexpress si tin cateva luni dupa care tot in aceeasi situatie va veti afla uneori cu risc mare de a topi pistoane sau alte belele.

Injectoarele nu au bobine asa cum vorbesc unii pe aici,practic bobina este inlocuita la acest tip de injectoare cu un element/actuator piezo format din cateva straturi de cristale quartz care cu timpul se vor fisura treptat pana cand tensiunea de lucru (aprox 200 v) f mare le va distruge si vor da la masa in mod normal elementul piezo trebuie sa aiba 200k ohm.

daca injectorul nu are aceasta valoare puteti fi siguri ca va trebuie unul nou.

 

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
laurentiu.nistor

Salutare tuturor!

 Aceeasi problema o am

si eu cu scurgerea de ulei, la injectoarele 3 si 4. Am sters, am curatat, am facut un drum de Bacau-Bucuresti sI s-a umezit la loc.

Aveti idee de unde provine, trebuie schimbate saibele de foc, oringuri, etc. ?

Km: 285.000, CAYC

E8D8005D-B8E7-46B5-8E4F-CF1B6B5C3DE9.jpeg

Modificat de laurentiu.nistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!