Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Recommended Posts

Salutare,

 

Am și eu mai multe probleme cu un VW Golf 6 1.6 CAYC TDI (MY2012).

 

Sa enumăr în primul rând simptomele:

- ronțăit injectoare intre 1800-2400 rpm.

-miros de ars la pornire

- lipsa putere la plecarea de pe loc.Mașina da sa "moara" când ridic piciorul de pe ambreiaj și își revine după câteva secunde. Se manifesta doar în unele cazuri.

                                     

Am schimbat în ultimii 2000 km EGR-ul și 3 injectoare și pompa de apa (cu tot cu distribuție),adică toate bubele motorului de 1.6TDI sau cel putin asa am crezut.Va rog sa ma ajutați cu o idee despre care ar putea sa fie problema pentru ca încep sa îmi pierd răbdarea cu mașina asta.

 

Va mulțumesc anticipat.

 

PS:Am deja ultima versiune de firmware 9971 pentru ECU-ul meu

Edited by RkD
Link to comment
Share on other sites

ce valori ai la injectoare ? 

cati km ai la masina ?

Ultima simptoma o am si eu uneori . Schimbat doar distributie cu pompa apa . la 110k km . Acum are 202k km . EGR original . Injectoare originale .

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

@EEXCLADE, nu am nicio eroare raportata de VCDS sau vreun martor aprins în bord.

 

@skodita100, nu mai știu exact valorile dar îți pot spune un interval : intre -/+ 0.0x și  +0.3 (era valoarea maxima).Am verificat aceste valori la un service multimarca,iar cel care a făcut testul a zis ca valorile sunt, citez "foarte bune".Voi reveni cu un printscreen cand voi face rost de un VCDS.

Mașina are 170.000km.

Problema e destul de frustranta când se întâmpla în intersecții.

 

Schimbarea distribuției am făcut-o la reprezentata VW din Brașov (nu dau nume dar e ușor de aflat).Dupa numai 1000 de km șurubul unei role s-a forfecat (s-a dovedit mai tarziu ca nu fuseste strans corespunzator)  și a sărit cureaua de distribuție. In urma acestui "fericit" eveniment a trebui sa schimb supapele și sa planez chiulasa.Nu știu în ce măsura are legătură acest eveniment cu injectoarele,dar nu sunt eu chiar cel mai priceput în mecanica.

Link to comment
Share on other sites

Deobicei la CR apare ceva asemanator in simptome cind senzorul de presiune de la filtru de motorina sesizeaza o presiune prea mare sau prea mica,depinde de motorina din rezervor

 

Sugerez inainte de a schimba injectoare sa schimbati motorina adica sa faceti plinul in alta parte si eventual un curatitor profesional

 

RkD,motorul merge rotund la relanti?cum e pornirea la rece?

Link to comment
Share on other sites

Poti incerca o recalibrare a injectoarelor.

Se face din soft la reprezentanta dureaza 20 min si costa vreo 50 lei.

Eu asa am scapat de "rontait".

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc pentru replay-uri

 

@pig, la relati motorul merge rotund.La rece,am întâmpinat uneori probleme în sensul ca trebuia sa învârtă electromotorul ceva mai mult ca de obicei.Injectoarele au cam 2000km,nu intenționez sa le schimb iarăși.

 

@loghy, săptămâna viitoare o sa ma programez pentru o recalibrare deși cei de la reprezentanta mi-au spus ca au făcut-o după probleme avute cu distribuția.

Link to comment
Share on other sites

90% problema e de la filtru motorina/motorina si nu e de la injectoare

Link to comment
Share on other sites

Filtrul de combustibil a fost schimbat acum vreo 20.000km,iar motorina am pus OMV MaxxMotion.

O sa incerc un alt sortiment.Imi puteti recomanda ceva?

Edited by RkD
Link to comment
Share on other sites

eu am reparat aceeasi problema ca a ta cu gazprom,fi atent si la filtru

 

a mers instant mai bine

 

dupa 100 km a disparut zgomotul la injectoare in sarcina

Link to comment
Share on other sites

micuzzu_marius

Schimba totusi filtrul de motorina si cu ocazia asta vezi daca nu ai pilitura mica de span in paharul filtrului. Se stie ca motoarele CR au probleme cu pompa de injectie care face span si 1.6 TDI nu e ocolit chiar daca sunt f rare cazurile. Oricum in Romania e bine sa schimbi la fiecare revizie toate filtrele, e mai sigur chiar daca ei spun ca la 30 mii se schimba filtrele de aer si combustibil. Nu vreau sa te sperii, dar e bine sa verifici partea cu pilitura(se vede daca te uiti f f atent. Schimba motorina de la alta statie. La mine a disparut rontaitul de care zici dupa ce am facut update de soft la 9970, dar vad ca tu ai facut deja la atul mai nou. 

Link to comment
Share on other sites

Adauga 200 ml de ulei 2T la 50 de motorina si nu mai auzi in veci injectoarele, face bine la pompa de inalta, mai ales la injectoare, efectul este instant.

Link to comment
Share on other sites

micuzzu_marius

Exact. Si eu pun ulei 2T, dar fiind motor CR si avand si filtru de particule e mai sensibil fata de PD, pun cam 150 ml la un plin de 55 litri, oricum e ca o garantie ca protejezi sistemul de injectie : pompa de inalte, injectoare.

Link to comment
Share on other sites

Si cat de des trebuie pus uleiul asta la un plin? 1 data la luna?

Si ce model de ulei 2T ca sunt mai multe feluri.

Edited by nt390nbc
Link to comment
Share on other sites

Si pana la urma se simte la zgomot diferenta...cel putin la rece?

Link to comment
Share on other sites

micuzzu_marius

La motoarele mai vechi PD se simte f mult diferenta de zgomot, la noi cei cu 1.6 TDI fiind CR deja e mai silentios si rafinat motorul, dar f putin se reduce si din zgomot, dar principalul avantaj e protejarea sistemului de injectie care e vital , oricum se discuta intens pe topicul dedicat pe care l a pus colegul EEXCALADE mai sus.

Edited by micuzzu_marius
Link to comment
Share on other sites

da, am citit pe sarite, parerile sunt impartite. Am 1.6 tdi CR, 173.000km. Motorina doar de la Rompetrol. Mi se pare un pic cam zgomotoasa, mai ales la pornire. Ma gandeam  sa pun niste 2T asa de curiozitate sa vad daca se simte vreo diferenta. Apropo...vad ca si uleiurile astea sunt de mai multe tipuri si branduri. Care ar fi mai indicat, mai bun...pe testate?

Edited by aTThEEnd
Link to comment
Share on other sites

citeste tot acolo ca vei afla exact chestiile astea

Link to comment
Share on other sites

96 de pagini nu am citit nici in in clasele I-VIII :))))) ma apuc acum! 

Link to comment
Share on other sites

totusi acest lucru este destul de neclar...eu am incercat sa amestec ulei 2T in motorina intr-un cilindru gradat in raportul de 500/1 si ...surpriza..nu se amesteca,a doua zi uleiul e decantat la fund,la fel se va intimpla si in rezervor

 

la motoarele CR (acu am 2 in familie) trebuie sa alimentezi doar cu motorina normala(putin aditivata) si nu ai probleme.Am observat ca sortimentele superioare de motorina(superaditivata) fac probleme

Link to comment
Share on other sites

Ce ulei 2T ai folosit?Eu nu am intalnit sa nu se amestece... Ca scrie pe bidon a nu se amesteca cu motorina e alta poveste..

Link to comment
Share on other sites

Salutare.Revin cu un update.

Am schimbat filtrele,atat cel de motorina cat si cel de aer.

Am fost si la reprezentata,iar cei de acolo mi-au spus ca nu se mai poate face calibrarea inca odata (a fost facuta cand le-am schimbat.

Nu s-a schimbat nimic.Rontaitul injectoarelor inca se aude.Cei de la reprezentata au spus ca nu au ce sa faca.

Edited by RkD
Link to comment
Share on other sites

e vechea motorina din rezervor sau ai alimentat intre timp?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!