Jump to content
RkD

Injectoare CR 1.6TDI

Recommended Posts

RkD

Am alimentat acum cateva zile.Deci nu este veche.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RkD

Salutare,

 

Am urmat si sfatul lui calin.g și am pus ulei 2T (cel de la MOL, norma JASO-FD) și după 200 km nu am sesizat nicio schimbare.

 

Sa recapitulam ceea ce am făcut pana acum:

 

-schimbat filtre: aer,motorina (ambele MANN)

-am schimbat motorina (am pus de la Rompetrol, 51)

-am pus ulei 2T (200 ml la un plin)

 

Am fost și la recalibrarea injectoarelor,la reprezentata VW din Brașov, iar cei de acolo mi-au spus ca odată montate și calibrate pe mașina nu se mai poate reface operațiunea (ma rog, se poate dar nu e indicata).Conform spuselor tehnicianului, injectoarele funcționează  în parametri normali,la fel și EGR-ul,turbina,etc, cu alte cuvinte mașina se comporta normal.

 

Mie îmi este greu sa cred ca acel "ronțăit" este normal,ba mai mult am început sa îl aud și după 3000 de ture(pana acum se manifesta numai intre 1800 si 2400 rpm), dar nu mai am alte idei despre ce ar putea sa îl cauzeze.

Daca mai aveți ceva idei/păreri v-as fi recunoscător.

 

PS: Dupa ce am alimentat de la Rompetrol (motorina 51), sunetul a devenit și mai pronunțat,iar uleiul 2T nu a ameliorat deloc situația.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pig

incearca sa alimentezi cu gazprom,eu de la motorina rompetrol am avut probleme

 

eventual daca ai un drum lung de facut,incearca sa-l faci cu viteza cit de cit constanta

 

cumpara motorina sortiment normal si nu pune ulei 2T,nu are niciun efect,e doar un mit

 

masina ta acum la un moment dat intra in limp mode sau se aprinde becul bujiei intermitent?

Share this post


Link to post
Share on other sites
RkD

Salutare,

@pig,multumesc de replay,

Prin Brasov sau imprejurimi nu cred ca sunt benzinarii Gazprom,dar cu prima ocazie voi alimenta de la ei.

Am facut weekendul trecut un drum mai lung (150km) si am mers cu viteza constanta (cat s-a putut).

Pana acum nu s-a aprins niciu martor si nu mi-a intrat nici in limp mode.Masina trage normal,nu scoate fum,etc

Inafara de sunetul de injectoare si de faptul ca uneori trebuie sa invarta electromotorul mai mult ca sa porneasca nu am alte simptome/probleme

Edited by RkD

Share this post


Link to post
Share on other sites
TVS

Ai mașina de noua? Mergi numai in oraș cu ea? Te întreb pt ca vreau sa îmi iau un passat cu astfel de motor si nu știu ce sa fac. Mașina in cauza are 150.000 km. Ai mai avut probleme ? De ce ai schimbat injectoarele? Mersi.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
RkD

@TVS,Nu am avut masina de noua (am luat-o pe la 155.000km) si nu merg numai prin oras,as zice undeva 60% oras 40% afara. 

Am schimbat injectoarele pentru acelasi "rontait" pe care il acuz si in acest topic.Le-am schimbat pe garantie,masina fiind luata din reprezentanta ca masina de ocazie.

Pana acum am schimbat: EGR-ul,3 injectoare si pompa de apa pentru ca avea o fisura si pierdeam lichid.Aceste 3 probleme sunt foarte des intalnite la motorul acesta din cate am citit pe acest forum,deci sansele sa le ai si tu sunt,din pacate,destul de mari.

Personal si aici voi fi subiectiv nu recomand acest motor si ma gandesc foarte serios sa vand masina.Probabil ca sunt multi pe acest forum care nu sunt de acord cu mine,le respect parerea,insa pe mine unul, motorul m-a dezamagit.Probleme multe si e cam puturos (probabil pe passat,fiind ceva mai greu,o sa se simta si mai mult).

In ceea ce priveste consumul,eu conduc ceva mai sportiv si pot sa spun ca am consum mai mic cu motorul 2.0TDI (PD-ul) fata de acesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aTThEEnd

Daca te apuci sa cauti pe google defecte despre masini, vei gasi si la masinile foarte scumpe, top. Este clar ca de cativa ani masinile nu mai sunt facute ca sa reziste, asa cum se intampla acum 40-50 de ani. Producatorii investesc foarte mult in tehnologii noi, obligati fiind si de legislatia in continua miscare, concurenta, inasprirea anumitor norme de mediu etc etc. La fiecare 3 ani apare un model nou, motoare noi, care trebuie supuse acestor conditii. Nu mai au timp sa testeze 2 motoare deoarece au 20 in gama. Ei pun o durata medie de 5-7 ani de utilizare, daca in testele lor masina ajunge teoretic la acest termen, iar gradul de defecte majore se incadreaza in cota admisa, inseamna ca au facut un motor fiabil si bun de scos pe piata. De ce crezi ca toti producatorii fac rechemari in service? Pt ca nu au timp sa testeze complet o masina. Inainte o masina insemna 90% mecanica si 10% electrica. Acum procentajul tinde sa se inverseze. Asa ca tu si altii care au avut probleme se incadreaza in acel procent minim de defecte posibile pt acest motor. Nu poti sa i condamni ca au facut un lucru prost. Ei iti vor demonstra cu cifre ca nu este asa. Este pur si simplu ghinion pt ca s a intamplat la tine.

Edited by aTThEEnd
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
TVS

@RkD îți mulțumesc de răspuns. Masina in cauza se afla intr o reprezentanata si reparațiile si reviziile au fost făcute doar acolo deci istoric verificabil. Știu sigur ca pompa de apa a fost schimbată , am văzut azi istoricul cu ochii mei , dar pe fuga. Cred ca scria ca s-a schimbat pe la 130.000. Oricum am vorbit cu un consilier si luni îmi va prezenta direct pe calculatorul lor toate intervențiile făcute. Așa ca voi afla dacă are injectorele si egr schimbat. Îmi este un pic teama pt ca voi merge 90% in oraș si am înțeles ca se cam încarcă filtrul de particule si vor fi regenerări dese care nu știu cât de mult dăunează DPF-ului.

Edited by TVS

Share this post


Link to post
Share on other sites
RkD

Salutare.

 

Revin cu un update după ce am consumat un rezervor de motorina (Rompetrol 51) aditivata cu ulei 2T. Absolut nicio diferența,ba din contra, acel "ronțăit" se aude și mai pregnant și într-o plaja mai larga de turații (acum se aude și după 3000 rpm).Dupa cum am spus și în post-urile precedente, pe tester,la reprezentata, nu a reieșit nicio problema la injectoare,egr,pompa de injecție,etc.

Un al lucru am observat,dacă turez mașina pe liber (pana la 2500 unde o limitează ECU) nu se mai aude acel sunet.Exista posibilitatea ca "ronțăitul" sa fie produs de altceva înafara de injectoare?Problema sa fie în alta parte?

Daca aveți vreo idee va rog sa mi-o împărtășiți și mie ca ale mele s-au cam terminat. Mulțumesc în avans.

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Ai verificat daca distributia e pusa corect?

Share this post


Link to post
Share on other sites
RkD

Mulțumesc EEXCALADE de răspuns.Nu am verificat dacă distribuția este pusa corect și sincer nu prea ma pricep asa bine încât sa îmi dau seama dacă este ceva nelalocul lui.Cam în cel fel mi-as putea da seama dacă este pusa bine?Sunt ceva marcaje ce ar trebui sa fie alinate?

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Cu verificarea distriburtiei trebuia sa incepi.....Se verifica (aliniaza) doar cu cale specifice,nu dupa semne

Share this post


Link to post
Share on other sites
RkD

Update:

 

Am fost la service (altul decât cel care mi-a montat distribuția),iar răspunsul celor de acolo a fost ca distribuția este pusa corect.

Am schimbat și motorina,nu am mai pus Rompetrol ci Petrom și parca s-a mai diminuat umpic "ronțăitul" dar tot este prezent.

Eu sunt la capătul nervilor,ma las păgubaș. Când o sa crape o sa crape și aia e.

Mulțumesc tuturor pentru ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RkD

Update 2:

 

Revin cu un alt simptom.

Dupa ce am încercat și metabond,ulei 2T,alt sortiment de motorina,etc.. sunetul parca s-a mai diminuat în intensitate (se aude doar dacă ești foarte atent), însa am observat un lucru:uneori,când plec de pe loc,doar din ambreiaj, turația motorului scade sub 700 rpm,se aude un cloncăit (al injectoarelor?) și mașina "da în nas",dar după o secunda își revine .Același lucru se întâmpla și pe loc,dacă accelerez foarte fin și scurt,motorul nu revine la turația de 850-890 rpm cât este normal ci scade  în jur de 650,700 rpm,dar își revine iarăși după 1 secunda.

Aceste simptome se manifesta doar când am AC-ul pornit,cu el oprit mașina merge perfect.

 

Ar putea AC-ul sa provoace astfel de probleme?Menționez ca am schimbat compresorul de clima în urma cu 2 luni.

 

Mulțumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ALeXXBody

Cam aceleasi probleme le intalnesc si eu,: pornit greu la rece (uneori este trebuie sa ii dau a 2-a "cheie", rontait puternic la turatii mici si lipsa de putere, uneori "moare" motorul la plecarea de pe loc.

Este vorba tot de 1.6, TDI, CAYC, cu ultima versiune de soft, in momentul de fata remapat.

 

Ceva asemanator ca @RkD am patit si eu, cureaua de distributie sarita (2 "dinti" dupa spusele celor de la Avia Motors Bucuresti), in urma exfolierii curelei de accesorii.

Cei de la service mi-au pus cureaua la punct (fiind aproximativ noua), inlocuit curea accesorii, intinzator si fulie alternator dar ca ar avea o problema de compresie pe un cilindru.

Evenimentul s-a petrecut in iarna, iar pana acu nu am mai intervenit cu nimic asupra motorului.

Motorul merge rotund, masina trage, consum decent, fara fum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
qatary

Salutare

Am si eu o jetta 1.6 TDI din 2011. Masina nu a prea fost plimbata. Are ~64000km.

In aprilie am facut un drum de 2500km si inainte am dus masina la un mecanic sa dea un ochi. Acela mi-a spus ca masine este ok, dar lui i se pare ca se aud injectoarele. Mi-a recomandat un test.

Eu la plecare de pe loc, la turatie relativ mica aud un "rontait".

 

Ieri am dus masina in reprezentanta pentru revizie si le-am spus sa verifice si ei daca se aud injectoarele. Au facut revizia si au zis ca intradevar se aude ceva care ar putea fi de la injectoare. Am ramas cu ei ca o sa-i faca un test in urma caruia o sa vada daca sunt injectoarele si cate.

 

Ce m-a lovit a fost pretul. 3000 lei/injector.

Nu ma pricep la mecanica, cu atat mai putin la pretul pieselor, dar mi se pare cam mult!

 

Imi puteti spune daca pretul este unul real sau este umflat?

Vreau sa stiu daca am vreo varianta mai ieftina de a inlocuii injectoarele?

Masina merge ok. Consumul este mic. Daca nu schimb injectoarele acum pot sa apara probleme mai grave?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

Adica ce au, asa s-au uitat ei fara test fara nimic, daca trage bine, pormeste frumos , nu intrerupe, nu da fum, eu zic sa stai cuminte ca sunt niste banditi. In cel mai bun caz sa faci un upgrade de soft , sau mai imbunatatit parametrii, poate te ajuta. Lasa prietene masina ca nu are nimic, daca nu se manifesta nici o eroare in functionare mergi linistit, nu cad injectoarele la 64k. Rontaiala mai este si de la motorina, schimba tipul de motorina, ia de la mai multi sa  vezi cum se comporta. Esti primul la care aud de aceasta problema la tipul asta de motor 1,6 CR, nu s-a sesizat nimeni cu probl. la injectoare pana acum.

Edited by calin.g

Share this post


Link to post
Share on other sites
pig

cred ca calin.g are dreptate,schimba motorina si se rezolva

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

 

Sunt documentate pe forum cazuri de injectoare cu probleme la 1.6CR, dar de regula se rezolva pe kulanta, ceea ce trebuie sa ceri si tu daca ai facut reviziile la dealer.

 

Oricum, vezi ce obtii dupa teste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pig

ce este kulanta.nu am auzit de piesa asta pina acum?

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

eate un gest de bunavointa comerciala a fabricii fata de un client fidel si responsabil care a frecventat doar reprezentanta.

Fabrica suporta costul pieselor si indeamna dealerul sa suporte manopera, dar nu il obliga. De regula clientul plateste manopera si fabrica piesele. Sunt cazuri cand fabrica suporta si manopera, dar mai rare ,pt probleme foarte cunoscutr

Edited by andrei_221

Share this post


Link to post
Share on other sites
micuzzu_marius

Eu am o Jetta tot din 2011 cu 76 mii km, acum 20 mii km aveam aceeasi problema cu rontaitul, s a rezolvat 100% prin update de soft la ultima versiune de fabrica, mai multi colegi am rezolvat problema prin acest update, cum au zis si colegii de mai sus motorina poate accentua acest rontait al injectoarelor, testeaza de la mai multe statii sa vezi cum e.

Share this post


Link to post
Share on other sites
qatary

Multumesc.

Maine merg dupa masina, vad ce iese la test si va anunt

Pana acum am alimentat doar de la petrom si omv. O sa incerc si altele.

Pe masina nu s-a intervenit decat in reprezentanta. 

Update-ul de soft trebuie sa-l cer eu la reprezentanta sau il fac ei automat? Sa stiu daca il cer sau nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
micuzzu_marius

E bine sa l ceri , ca ei nu prea cred ca isi bat capul sa faca update de la sine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

Le ceri sa verifice daca este vreo actiune pe VIN-ul masinii tale.

 

Daca se confirma problema injectoarelor cere sa-ti faca reparatia pe kulanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   1 member

    • Iulyan13
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri