Jump to content
RkD

Injectoare CR 1.6TDI

Recommended Posts

pig

dolfin,lamureste-ma si pe mine te rog ce este kulanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

Ti-a raspuns andrei_221 mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RkD

@qatary, susțin și eu ceea ce ți-au zis colegii de mai sus,schimba în prima instanta sortimentul/furnizorul de motorina.

Daca ai citit ce am scris în paginile precendente ai sa vezi ca am avut cam aceleași probleme ca și tine,chiar am schimbat 3 injectoare și singura soluție (poate e prea mult spus soluție pentru ca nu s-a rezolvat 100%, dar s-a diminuat considerabil zgomotul) a fost sa schimb furnizorul de motorina.Am băgat MOL Evo în loc de Petrom/OMV.

Edited by RkD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

Motorul trebuie sa functioneze corect cu orice tip de motorina Euro 5.

Share this post


Link to post
Share on other sites
qatary

@RkD am citit posturile tale. O sa schimb furnizorul de motorina. Astept sa vad ce rezultate ies la test si vad ce fac.

Oricum ma gandesc sa nu schimb injectoarele daca la tine cu injectoare noi este aceiasi problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
qatary

Surpriza.

Au facut testul pentru injectoare. Toate 4 sunt iesite din parametri  :grrrrrr:

Reprezentanta a inceput procedura pentru kulanta si aceasta acopera 70% din costul pieselor.

Mi-au facut calculul si diferenta de la piese si manopera ma costa 4300 lei  :(

Acum chiar nu stiu ce sa fac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MariusPD

pai cat tine un injector,si care ar fi cauzele  de se strica?chiar nu ma pricep... mi se pare f mult avand in vedere ca  70% acopera  costul pieselor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

pai un injector este cam 2800 lei, cu manopera si filtru de motorina, etc duce spre 12000 lei, 70% face vreo 8000 lei... deci restul... 4300 lei 

 

Da un telefon la Total Diesel Service dn Bucuresti, pune o intrebare daca repara astfel de injectoare. MAxim vreo 500-700 lei ar trebui sa fie o reconditionare completa a unui injector.

 

http://www.totaldiesel.ro

Edited by andrei_221

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

Foloseste kulanta, este cel mai intelept lucru, desi costa mult.

Cere discount la manopera daca ai fost un client obisnuit al service-ului sau intreaba si la alti dealeri daca iese mai ieftin.

 

Pretul de vanzare sugerat pentru un injector este in jurul sumei de 2.800Lei, insa in ETKA este marcat cu clasa de discount care ar putea sa scada pretul, cred, cu peste 20%, la ~ 2.400Lei (de ex. in USA este ~1.800Lei).

 

Trebuie sa stii ca o operatiune pe kulanta nu costa la fel la orice dealer (adaosuri diferite, pret manopera diferit).

Share this post


Link to post
Share on other sites
RkD

Reparatul/curățatul injectoarelor nu cred ca este o soluție.Am sunat la patru firme care se ocupa cu asa ceva și la toate am primit același răspuns: injectoarele Siemens (nu știu dacă toate CR-urile de 1.6 au injectoare Siemens,a mea are) nu se pot repara/curata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MariusPD

si totusi cat tine un injector si care ar fi motivul de pica?

Share this post


Link to post
Share on other sites
micuzzu_marius

Din cate am mai citit sunt multe motoare 1.6 tdi ce au peste 200 mii km si nu au avut probleme cu injectoarele, mai mult au avut probleme cu EGR ul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

Codul injectoarelor la 1.6CR nu s-a schimbat in timp, deci VW considera ca subansamblul este in regula.

Totusi se acorda kulanta pentru cazurile in care se intapla ceva cu ele...deci ar fi niste fenomene favorizante care probabil nu tin de utilizator si poate nici de combustibil.

 

Ramane sa mai investigam cauzele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

Reparatul/curățatul injectoarelor nu cred ca este o soluție.Am sunat la patru firme care se ocupa cu asa ceva și la toate am primit același răspuns: injectoarele Siemens (nu știu dacă toate CR-urile de 1.6 au injectoare Siemens,a mea are) nu se pot repara/curata.

 

Sa faci o poza la codul injectorului cand ai timp. Din ce stiu acum nu mai este Siemens , ar trebui sa fie Continental. Sau injectoarele sunt mai vechi de 2011 cand a fost preluat Siemens de Continental ..

 

Ar insemna ca Siemens loveste din nou... dupa esecul cu  injectoarele pieze la BKP.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
qatary

Salutare

S-a interesat un prieten si reparatia unui injector este in jur de 800 lei, dar omul vrea sa stie codul ca sa vada daca acestea pot fi reparate.

Reparatia/curatarea + manopera ma duce undeva la 3500 - 3600 lei.

 

In acest caz o sa optez pentru kulanta. Ma costa 4300, interventia se face in reprezentanta iar injectoarele sunt noi. 

 

Lucru care ma framanta este ca singurul motiv pentru care trebuie schimbate aceste injectoare, in cazul meu, este zgomotul produs si testul care arata ca nu sunt in parametrii. Masina nu are nici o simtoma. Trage bine, are demaraj, nu scoate fum, consum rezonabil (6L/100km la un drum de 2500km cu o viteza medie de 100 km/ora, 3 adulti in masina si portbagajul plin cu bagaje). Dar totusi o sa le schimb ca sa nu ma lase peste cateva luni si la kulanta sa mai obtin doar 40% reducere.

Multumesc tuturor pentru sfaturi si timpul acordat

Share this post


Link to post
Share on other sites
eyesbloom

Injectoarele nu au cum sa te lase peste cateva luni 

Oricum iesi mult mai  bine  la reprezentanta decat la  altcineva cu 800 Ron 

Mai fa un test la injectoare in alta parte,la cineva care stie ce face,daca zici ca   masina e ok

Sau le  schimbi  direct si  gata....

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANDREI_DRG

Buna seara. 

 

 

Sunt nou pe forum si am ales sa apelez la voi din cauza unor probleme de data aceasta pe un Golf 6 , 1.6 TDI , fabricatie 2011, cod motor CAYB, rulaj: 54.000 km.

 

Am achizitionat masina in urma cu 4 luni de la primul proprietar si de atunci am 1 problema - Zgmotul metallic la subturare prezent la toata lumea intre 1700 si 2000 rpm.

 

Acum o saptamana am fost la PBN Bucuresti pentru o constatare :

 

-Legat de zgomotul metallic mi s a facut un update de soft si o recalibrare de injectoare insa cand am luat masina mi s-a spus foarte simplu – trebuie schimbate toate 4 injectoarele - pret 3200 RON bucata, ramanand ca domnul de acolo sa completeze o cerere de culanta pentru schimbarea acestora pe culanta – dupa resoftare si recalibrare masina merge aproape impecabil zgomotul fiind sesizabil foarte rar acum in rest, nici o simptoma .

 

Ce parere aveti ?

 

Stie cineva si de vreo actiune (culanta ) de schimbare a injectoarelor pentru motoarele CAYB/CAYC ?

 

Un numar exact de culanta ne-ar fi de foarte mare ajutor. Maine ma intorc la PBN pentru a afla mai multe detalii si va tin la curent . 

 

Multumesc frumos

Edited by ANDREI_DRG

Share this post


Link to post
Share on other sites
steff1

Eu am o Jetta DIN 2012 am schimbat toate 4 injectoarele la 30 de Mii km , toate 4 au Fost duse , Acum am 72 Mii de km iarasi. Se aude rontaitul metallic am Fost la reprezentanta s spus ca sunt bune injectoarele , e putin normal sa se Auda bataia Metalica sa nu fie prea tare

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

Eu am o Jetta DIN 2012 ...

 

Ce luna?

Share this post


Link to post
Share on other sites
steff1

Martie 2012 , CAYC Motor , la motoarele astea exista Mai multe injectoare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

Nu, citeste mai sus.

Deci masina ta este My 2012.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANDREI_DRG

Salut Dolfin,

 

In cazul in care am toate revizile la reprezentanta si PBN Bucuresti constata ca toate 4 injectoarele ar trebuii schimbate , crezi ca am o sansa ca acestea sa fie schimbbate pe culanta ? Exista o culanta anume aplicabila si pentru motorul CAYB fabricatie 06.2011 ? 

 

De mirare ca in momentul in care am fost la PBM m-au anuntat ca acestea trb schimbate insa nu mi-au dat nimic fizic, dovada ca diagnoza injectoarelor a iesit prost.Ce ar trebuii sa le cer exact ?

Banuiesc ca daca ei nu ma rezolva cu reparatia pe culanta am nevoie de constatarea fizica ( foaie ) ca cele 4 injectoare sunt defecte pentru a incerca la alta reprezentanta accesarea culantei. 

 

Chiar daca mi au constat asta pe devizul de service am avut trecut doar - resoftare + recalibrare injectoare. 

 

Multumesc mult 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

Cand ti-au facut update-ul soft s-a efectuat un asa zis "protocol" prin care valorile injectoarelor si eventualele erori s-au salvat in sistemul VAG/Porsche.

Pe baza acestei inregistrari se face si cererea de kulanta.

 

Cred ca o sa primesti kulanta (depinde si de nr. de km, nu numai revizii), ar avea rost sa incerci si la alt service daca costul la PBN ti se pare prohibitiv (manopera, adaos piesa), insa proportiile de subventie raman aceleasi (se obtin dintr-o aplicatie in care introduci VIN-ul tau).

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANDREI_DRG

Multumesc pentru raspuns, 

 

Masina are 54.000 km.

 

Ideea este ca am fost acum 10 zile la ei si a ramas ca cererea de culanta sa fie completata si trimisa ( asa mi au zis ) dar inca nu am primit nici un raspuns.

 

Exista si posibilitatea ca cei de la PBN sa nu imi acorde reparatia pe culanta si alta reprezentanta sa mi o acorde ? sau odata ce nu o primesti nu mai ai sanse sa o primesti ? 

 

Revin cu un raspuns dupa ce aflu cum stau lucrurile.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
pig

eu acum mi-am mai cumparat a doua masina in familie cu motor 1,6CR

 

am mai explicat pe forum mai sus ca am auzit si eu acel zgomot la 30000 km la o alimentare de motorina de la rompetrol(varianta scumpa)

 

am rezolvat problema asa

 

1.Am alimentat cu gazprom si am schimbat filtrul de motorina

2.Apoi am facut 2 drumuri de germania cu motorina din austria/germania (viteza 150-160 tot drumul)

 

problema rezolvata,nu se mai aude nimic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri