Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Am mai facut un log si am incercat sa fur cat mai multa caldura, simptomele s-au oprit cand antigelul avea 44 grade cu 13 mai putin ca la precedentul log. Temperatura antigelului nu are legatura cu simptomele.

Acum monitorizez temperatura motorinei, la pornire avea 11 grade si simptomele au disparut la 14.5 - 15 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea in rampa comuna .. cum este ?

Procedura de adpt a cant min injectate trebuie neaparat dusa pana la capat cu succes. Daca nu o faci trebuie sa faci min 400.. 500 km.. cu frana de motor ca inj sa se aseze singure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am facut adaptarea cantitatii minime injectate cu o interfata originala vcds.

Problema e ca nu s-a finalizat nici dupa aprox 3 ore .Acum am.o rontaiala de zile mari.

La inceputul procedurii ,in momentul in care se accelera avea un hop la acceleratie la 3000 rot/min.Acel hop a continuat sa scada pana la aproximativ 1700 rot/min,unde a si ramas.

Ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dragosh84In timpul adaptari cand scadea turatia se auzea o bataie de injectoare?

Modificat de Iulyan13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu..nu se auzea.

In momentul de fata toate injectoarele au valori de la 0 la 0.10 maxim

Modificat de dragosh84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dragosh84Daca nu se auzea, nu s-a facut adaptarea.

Modificat de Iulyan13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu fie bun nici vcds-ul ala...

De logat te-ai logat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, Iulyan13 a scris:

@dragosh84In timpul adaptari cand scadea turatia se auzea o bataie de injectoare?

Exact .. asa e un indiciu bun.

Ce fel de meserias e ala daca a tinut masina 3 ore in procedura?

Fugi de acolo.

Citeste cu atentie ce iti scrie colegul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu..din pacate nu seamana deloc cu ce am vazut in video..la mine facea doar curse sus jos fara sunetul din video.

Chiar nu pot sa inteleg ce se intampla la mine de nu se adapteaza..si pe clona mea se intampla exact ce s-a intamplat pe vcds original aseara...oare chiar sa nu fie ce trebuie?

Cineva din bucuresti care are ce trebuie si a mai facut procedura asta exista?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Posesor de Skoda Octavia 2 FL , 09.2011, 1.6 TDI CAYC, 105 CP, 198.640 km. 

Problema: ieri, după ce am mers normal vreo 50 km, mi s-au aprins martorii check engine si spira galbena intermitent. Din momentul ala nu puteam tura motorul mai mult de 2000 rot/min ca dădea in nas, la relanti trepida urat ( crdd k mergea in 3 pistoane). Am mai mers asa vreo 60 km si m- am oprit pt vreo 3 ore. La plecare, turatia nu mai trecea de 1500. Am mers asa pan acs, vreo 100 km. Astăzi, de dimineata , a pornit normal, dar tot cu trepidatii,cei doi martori aprinsi si nu trecea de 2000 turatii. În drum spre service , la semafor am oprit motorul de tot. După ce l- am pornit, spira nu s-a mai aprins si puteam sa il turez normal. Ajuns la un service au pus testerul si au găsită 2 erori: 9838 injector cilindru 2 N31- defect circuit electric P0202 00 [168] , MIL aprins - intermitent - Confirmat , testat de la ștergere de memorie , si eroarea 9835 injector cilindru 3 N32- defect circuit electric P0203 00 [032] , intermitent - Neconfirmat , testat de la ștergere de memorie. Au sters erorile. Am pornit si motorul merge bine. Au verificat deviatiile si a rezultat: poza atasata, temp apa aprox 75 grade. Am făcut o tură de 35 km, cu turatii de pana la 3500 - 4000 si a mers bine. Am revenit in service, i-am schimbat uleiul si toate filtrele( era timpul), si au mai măsurat o data deciziile, la o temp de aprox 50 grade. Poza 2. După câteva ore am facut un drum de 100 km fără nici o problemă. Motorul merge ca si înainte, relantiul sta la 800, fără trepidatii, consum la relanti 0,4 , consum la 100 km extraurban 4,8 -5. 

Cum interpretați rezultatele si la ce sa ma astept?  Multumesc. 

 

Screenshot_20191224-001109_Gallery.jpg

Screenshot_20191224-001825_Gallery.jpg

Screenshot_20191224-002401_Gallery.jpg

Screenshot_20191224-002444_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul la cele doua injectoare. Dacă este ok, e foarte posibil ca acestea sa necesite înlocuire, in scurt timp 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Posesor de Skoda Octavia 2 FL , 09.2011, 1.6 TDI CAYC, 105 CP, 198.640 km. 

Problema: ieri, după ce am mers normal vreo 50 km, mi s-au aprins martorii check engine si spira galbena intermitent. Din momentul ala nu puteam tura motorul mai mult de 2000 rot/min ca dădea in nas, la relanti trepida urat ( crdd k mergea in 3 pistoane). Am mai mers asa vreo 60 km si m- am oprit pt vreo 3 ore. La plecare, turatia nu mai trecea de 1500. Am mers asa pan acs, vreo 100 km. Astăzi, de dimineata , a pornit normal, dar tot cu trepidatii,cei doi martori aprinsi si nu trecea de 2000 turatii. În drum spre service , la semafor am oprit motorul de tot. După ce l- am pornit, spira nu s-a mai aprins si puteam sa il turez normal. Ajuns la un service au pus testerul si au găsită 2 erori: 9838 injector cilindru 2 N31- defect circuit electric P0202 00 [168] , MIL aprins - intermitent - Confirmat , testat de la ștergere de memorie , si eroarea 9835 injector cilindru 3 N32- defect circuit electric P0203 00 [032] , intermitent - Neconfirmat , testat de la ștergere de memorie. Au sters erorile. Am pornit si motorul merge bine. Au verificat deviatiile si a rezultat: poza atasata, temp apa aprox 75 grade. Am făcut o tură de 35 km, cu turatii de pana la 3500 - 4000 si a mers bine. Am revenit in service, i-am schimbat uleiul si toate filtrele( era timpul), si au mai măsurat o data deciziile, la o temp de aprox 50 grade. Poza 2. După câteva ore am facut un drum de 100 km fără nici o problemă. Motorul merge ca si înainte, relantiul sta la 800, fără trepidatii, consum la relanti 0,4 , consum la 100 km extraurban 4,8 -5. 

Cum interpretați rezultatele si la ce sa ma astept?  Multumesc. 

Valorile de la deviatii sunt ok? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut. Revin cu rezolvarea problemei mele. După un drum lung de munte, 1000 km, s-au aprins din nou cei doi martori, masina nu mai trecea de 1500 turatii. Noroc ca eram aproape de casa si am mai mers asa cu ea aprox 60 km. La tester apare circuit electric defect injector 2. Am schimbat injectorul 2 cu unul SH si nu mai sunt probleme. Motorul merge bine, nu tremură, nu scoate fum. La tester, după schimbarea injectorului, am văzut că DPF-ul este încărcat cu 45 g. A încercat mecanicul sa îi dea regenerare din tester dar nu a reușit, spunând că o sa faca masina această regenerare cand se va încărca filtrul mai mult. E normal asa? 

S-a uitat si la EGR, pe tester, la relanti, îi apărea ca functioneaza la 28%, spunandu-mi că ar fi o problemă dacă ar fi sub 15%. Asa e? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că pentru DPF şi EGR sunt topic-uri separate, aici discutăm doar despre injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am si eu un golf 6 2012 CAYC, mi s-a dus injectorul nr.4 (pe tester DELPHI am eroare P020400 Cylinder 4 Injector Circuit). Masina are 127 000 km, eu am luat-o de la 126 000 km, si avea deja injectorul nr.2 schimbat presupun ca este VDO ? (am atasat cum arata injectorul 2 - coduri). Daca iau injector nou, in afara de montare mai trebuie si codare ceva?   

Merci

injector 2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de ajutor, ma mai puteți ajuta cu ce garnituri și ce șurub sa comand? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

ai nevoie de cele doua suruburi de fixare a bridelor injectoarelor, 4 saibe de cupru , 4 oringuri negre de pe injectoare   si 4 verzi de la returul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Merci de ajutor am înlocuit tot pe injector 4.

Dar, desigur ca a mai picat unul, injectorul 1

Intrebarea ar fi, ca acum după ce o sa îl schimb și pe 1, mai rămâne doar injectorul 3 de fabrica, dacă îl schimb și pe acela le as avea pe toate noi. E vreo garanție ca dacă le am pe toate noi nu vor mai pica? (ma refer ca acesta a picat la 250 km după ce am schimbat inj 4)

Modificat de mili2039
Întrebare deja pusa ștearsă
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

Acestea pot pica oricand.

Ai verificat daca exista pilitura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!