Jump to content
RkD

Injectoare CR 1.6TDI

Recommended Posts

RaduMB

Codul producatorului (VDO) este A2C9626040080 (cel inscris pe injector)

Codul de origine (echivalent, i.e OE VW) este 03L130277S

Atata timp cat cumperi un produs "aftermarket", e normal ca pe el sa fie trecut codul producatorului, nu codul de origine OE.

Injectorul este ok, nu este nicio chinezarie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
playonlcd

Schimbat injectorul 2, dar fara piulita de cupru. De ce trebuie schimbata cea care vine cu injectorul? Sau e pentru perechea care se remonteaza?

Pornit procedura de adaptare a deviatiilor cu frana si accelaratia apasata, la inceput oscila intre 600-900rpm, apoi mai putin iar  dupa 40 min sa stabilizat la 850rpm si am oprit-o. Trebuie sa imi apara procedure OK? Asa afiseaza in clipul cu Golf 7 dupa 25 min.

 

Momentan deviatiile sunt cam mari, sper sa mai revina dupa cateva sute de km.
 

  IDE00021   Engine speed 782 /min
  IDE00188-ENG102817   Fuel high pressure: actual value-FUP_FIL 29.688 MPa
  IDE00365-ENG99400   Injection amount deviation cylinder 1-FAC_CYL_BAL1 0.5026 mg/stroke
  IDE00366-ENG101187   Injection amount deviation cylinder 2-FAC_CYL_BAL2 -1.2376 mg/stroke
  IDE00367-ENG101684   Injection amount deviation cylinder 3-FAC_CYL_BAL3 -0.1976 mg/stroke
  IDE00368-ENG103465   Injection amount deviation cylinder 4-FAC_CYL_BAL4 1.3867 mg/stroke

Asa aratau cand le-am scos, cel cu depuneri mai solide este cel defect. Ce este acea depunere?

 

IMG_20190904_1909431.jpg

IMG_20190904_1909571.jpg

 

Cel defect are o uzura  aproape de garnitaura, cam de la ce ar fi?

 

IMG_20190905_0928471.jpg


 

Edited by playonlcd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

Dupa ce ai scos injectoarele ai folosit trusa de curatare a lacasului injectoarelor (VAS 6811)?

Este o operatiune foarte importanta pentru functionarea fara probleme in viitor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebastian stefan

Arata asa pt ca trebuie schimbate oringurile si saiba de cupru care e pentru etansare,si daca nu o schimbi risti sa piarda compresie si sa mearga prost motorul.Iar adaptarea injectorului se face prin scrierea codului si dupa 100km de mers preferabil cat mai mult in frana de motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
playonlcd

Nu am curtat lacasul, oringurile au ramas acleasi , (nu aduceau la epiesa, l-am montat cat sa nu mai chem rampa)  incerc sa caut un service in Cluj sa le curat pe celelalte si  sa schimbe oringurile, desi imi e greu sa cred ca voi gasi mecanici cu cheie dianamometrica in mana, deh Romania.

Codul injectorului este scris in ECU, vedem dupa cateva sute KM cum sunt deviatiile.
Multam pentru raspunsuri!

Edited by playonlcd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucassy

Buna colegii,

 

Pentru POLO 1.6 TDI CAYB 90CP care este ultima versiune de soft? Eu am 9979 si nu stiu daca mai e vreo versiune si daca da care? Cat costa un update si unde e cel mai ok sa il fac?

 

Intreb asta findca am ceva probleme cu injectoarele. (rontzaiala, trepidatii ciudate in relanti fara sarcina  cu ac pornit merge cat de cat rotund... si cat de cat ok cu mufa de la senzorul de temp motorina scoasa, zgomot ciudat peransamblu)

Share this post


Link to post
Share on other sites
powershot

Rontaie la plecarea de pe loc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucassy

Din cate imi dau seama nu...

Imi rontaie doar in plaja 1600-2300 aprox....

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebastian stefan

reconditioneaza injectoarele si scapi de rontait

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

Nu prea tine reconditionarea.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucassy

Aveti idee de la ce face asa?

 

Mentionez ca daca pornesc AC sau scot senzorul de temp a combustibilului merge rotund si nu mai face asa... posibil sa fie ceva gen "fuel starving"? 

Filtrul de motorina si aer schimbat acuma 50 de km si am alimentat acum de la gazprom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebastian stefan
31 minutes ago, calin.g said:

Nu prea tine reconditionarea.

 

cat a tinut de spui asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stelian.

Salut, revin cu rugamintea sa imi spuneti parerea vostra.

Dupa schimbarea injectorului 2 si mers mai bine de 100km, tot are ceva trepidatii si un usor tacanit dar doar cand este rece.

Am fost la service pt diagnoza (vedeti in poza valorile la rece) si mi-au recomandat sa le dea jos pe toate, testate pe banc, eventual calibrate si mi-au mai recomandat un test de compresie.

Vreau sa va intreb daca influenteaza si softul faimos de la dieselgate? Daca il pun pe cel vechi ar ajuta? Oricum vreau sa il pun, dar sa stiu daca asta ar fi primul pas.

Multumesc. 

20190920_112600.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
powershot

In primul rand .. diagnoza la vag se face cu vas sau vcds..

Valorile la inj is praf. Fa o setare a cantitatii minime.. daca nu au facut.

Softul dieselgate nu te afecteaza la parametri inj.. din contra.. arata pe tester valori mai ok.. de aceea motorul e mai silentios.

Scapa de dieselgate daca il ai.

Edited by powershot
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stelian.

Salut@powershot,

Asta si vreau sa fac, sa scap de soft prima oara.

Dupa ar trebui sa mai fac inca o diagnoza dar nu stiu unde sa ma duc. Daca ma poate indruma cineva ar fi super. 

Multumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucassy

Salut colegii,

Sinteza la problema mea: 1.6 TDI 90 cp 2011 CAYB. Masina adusa din Germany, ecu 9972 (dieselgate) consum 0.2 idle / 0.3 cu ac dar probleme la relantiu sughita... facut downgrade la 9972... incercare de adaptare a calibrarii inj minime care a durat mai mult de 40 de min... cel ce a facut a renuntat... resetare acele cicluri de invatare a cant minime a inj (era 156 acum 0)... acum sunetul metalic pana in 2000 rpm... consum idle 0.6 si 1 cu ac. La acele cicluri de invatare e inca 0 dupa vreo 200 km... citit valori deviatii inj ultima data:

inj 1 = - 0,4396

inj 2 = +1,000

inj 3 = - 0,2873

inj 4 = - 0,4180

 

La relantiu foarte stabila (cred datorita cant mai mari de combustibil data la inj).

Va rog ajutati-ma cu pareri...

Share this post


Link to post
Share on other sites
FILIP_MARIUS

Lucassy, aceasi prostie am facut si eu. Sa sterg acele invatari ale injectoarelor. Dureaza ceva pana invata din nou.. mie mi-au ramas fluctuatiile cu ac pornit, inainte nu le aveam, si parca regenerari mai dese, inainte nu am facut caz. Dupa stergere parea un tractor in 2 cilindri. Dupa 1000km a inceput sa se simta mai bine, dar rontait intre 1500-2000 turatii a ramas. ( inainte nu le aveam). Consumul la relanti acum du 15000 a ajuns la 0.4, inainte aveam 0.3... cu cat mergi mai mult in frana motor cu atat mai repede isi revine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nicusan

După downgrade au apărut zgomotele la injectoare în plaja de turație 1500-2000?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucassy

@FILIP_MARIUS ma gandesc ca daca as schimba inj 2 care cred ca e problema, ii fac o regenerare si apoi adaptarea cant minime (cu succes sper de data asta) si poate va fi mai ok... 

 

@nicusan da... le aveam dar nu asa pronuntate

 

Exista oare ceva remapare manuala in afara de acea adaptare a cantitatii minime? Ma refer cu vas/odis ceva?

 

Nu stiu in ce directie sa o iau... sa schimb inj 2? Apoi adaptare? Sa iau sh de la cineva sa testez? Nou daca iau si e totul la fel? Sa mai astept? 

Edited by Lucassy

Share this post


Link to post
Share on other sites
nicusan

Uneori am și eu valoare peste 1 la injectorul 2, dar motorul merge parcă ar fi benzină. Eu folosesc la maxim frana de motor, poate mai trebuie să aștepți.

,, Ronțăit,, la injectoare mai au și alții cu softul non-dieselgate. Eu am acel soft și de aceea sunt circumspect la a-l schimba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucassy

@nicusan imediat dupa downgrade de la 9979 la 9972, motorul era mai vioi, acceleratia mai prompta si sunet motor mult mai scazut, consumul atat in idle cat si mediu a fost la fel... DAR.... dupa ce mergeam cu ea si o opream... si o lasam oprita cateva minute... cand o porneam se zgaltaia... fluctuatii in relantiu.... dar nu mai stiu daca si in turometru...

Share this post


Link to post
Share on other sites
powershot

Problema e cam generala la 1.6 cu o anumita varsta. Aici intra multi factori nu numai uzura injectoare.

Am discutat cu meseriasi care repara injectoare Siemens. Intrebarea care am pus.o.. de ce sint cazuri in care se pun 4 inj noi orig si rontaitul persista ?

Raspunsul a fost ... soft.

Si le dau dreptate.. mi.au ajuns la urechi multe cazuri din astea.

Si eu am la fel.. compensatiile se modifica .. depinde si de stilul de mers.

Cert e ca softul dieselgate a rezolvat multe din problemele inj... dar ce te faci cu restu ?

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grigore Silviu
On 3/5/2018 at 10:06 AM, paul_bmr said:

Nu trebuie neaparat injector nou si cele cu cod-ul nou tot asa cad. Eu am reconditionat cu succes 4 injectoare la Autotest Buzau, deja parcurs 10k km si corectii normale, fara zgomote sau consum exagerat.

M-am luat dupa postarea din 2018, vazand acolo cateva recomandari, dar de fapt, mie nu mi-au rezolvat masina, ba din contra, dupa reparatie facuta la Autotest Buzau, masina galopat la relanti. Am sunat spunandu-i ce problema a aparut si mi-au zis ca e din motor. Am mers la dezmembrari, am luat un set de injectoare si asa s-a rezolvat problema. Deci, concluzia, injectoarele facute de ei nu erau bune. Precizez ca lucrarea a fost facuta acum 3 saptamani.

Edited by Grigore Silviu

Share this post


Link to post
Share on other sites
FILIP_MARIUS

@Lucassy tu cu ac pornit pe ventilatie la maxim si pe low temperature ai fluctuatii in ralanti?. ca sa scapi mai repede de recalibrarea acea automata care dureaza o vesnicie, te poti duce la o reprezentanta si cu vasul intr-o ora o rezolva, zicea cineva aici pe forum cand m-am lovit eu de problema. la mine de anul trecut de prin martie parca, a ajuns contorul acela la 10, si consumul a scazut la 4 in idle fara ac. motoarele astea nu au fist deloc reusite , au fost un experiment parerea mea. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucassy

@FILIP_MARIUS nu am fluctuatii daca e AC pornit.... indiferent de temp daca e pe max sau min...

Am avut 9979.... am facut downgrade la 9972 si dupa am facut recalibrarea fara success si imi merge horror motorul... (singurul plus e ca nu mai am fluctuatii in idle) in rest... tractor....

As face downgrade la 9971.... merita?

Oare cat costa sa imi faca recalibrarea cu vas-ul la reprezentanta?

Un injector pe cald e cu +0.8 fara AC si cu AC e +1.4 iar restul sunt pe - (minus)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri