Jump to content
RkD

Injectoare CR 1.6TDI

Recommended Posts

sebastian stefan
5 hours ago, Stelian. said:

Salut, l-am schimbat pt ca murise partea electrica. Mergea in 3 pistoane.

Dupa schimbare cred ca am facut max 50km. Cand am plecat de la service mergea ok, era motorul cald si am mai plecat ieri cu ea dupa 2 zile de stat in parcare. Si atunci am vazut ca la rece nu e ok.

Mai mergi cu ea ,dupa cel putin 100 km si cat mai mult incercat sa se mearga in frana de motor se adapteaza injectorul .Daca nici asa nu se rezolva va trebui  sa ajungi la reconditionare.Sau  mai ai o varianta,daca ai injectorul vechi si mergea bine masina poti apela la un atelier unde sa schimbi doar partea electronica .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stelian.

Salut, am pastrat injectorul vechi, pentru orice eventualitate :)

Multumesc pentru ajutor

Share this post


Link to post
Share on other sites
cipri0813

Golf 6 1.6 TDI CAYC Variant  , ponire grea la rce, am schimbat filtrul de motorina , baterie noua Varta start stop  , dar daca sta mai mult de 24 de ore deja incepe sa porneasca mai greu.Mecanicul  da vina pe injectoare ca nu tin sistemul sub presiune .Masina are 210000 km pe bord .In rest merge bine ,mai are rar cate un rontait , de consum nu ma pot declara multumit ,desi e o masina mare, grea si motorul cam anemic:Motorina doar de la Mol , doar de aia  scumpa aditivata, masina mers f. mult exterior (am un Smart pt oras) si merg destul de turat cu ea cat sunt prin oras cu ea ca m-a chinuit EGR asta iarna.Ce e interesant ca la schimbarea filtrului demotorina s-a amorsat f. greu din laptop nu prea a iesit si s-a apelat la desfacut un pic din fiecare conducta de la injectoare ,bateria veche a predat cu ocazia asta si a pornit. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bbogdanmircea

Păi și înainte de schimbat filtrul tot așa greu pornea?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciprian0813

Mai greu inainte de schimbarea filtrului, s-a schimbat filtrul si baterie si azi noapte a stat mai mult de 22 ore si azi a pornit dupa 2 invartarii si cateva trepidatii ciudate , inainte facea mult mai  urat , pornea dupa ceva invartarii bune si uneori pornea si  cu trepidatii.Evident ca la cald sau doar dupa cateva ore porneste perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebastian stefan

Ai facut o diagnoza  pe  vcds? Ai verificat filtrul vechi sa nu aiba cumva span? Amorsare pe vcds dureaza destul de mult ,dar de preferat e de scos furtunul de la iesirea din filtru si pus un alt furtun intr-un vas pana vine motorina decat sa desfaci de la injectoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
live speedy

O recomandare pentru reconditionat injectoatele la 1.6? Eventual cati km aveti de cand au fost reparate

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebastian stefan

eu am  aproximativ un an si vreo 23000km de la reconditinare si inca sunt ok ,facute la o firma din Buzau

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
racingparts.ro

Ptr cei cu span, acum exista conversia la CP3 ce rezolva problema definitiv. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
playonlcd

Salutare, 

Am urmatoare eroare  pe injectorul 2, presupun ca in traducere este dus, masina merge in 3 pistoane, nu se mai tureaza peste 2000rpm.

Masina  Golf 6, fara update dieselgate, 1.6 TDI CAYC, revizii anuale  ulei filtre  ~15000km, alimentata in general de la OMV, motrina simpla si unerori de la Lukoil, culmea inainte de defect am pus de la Lukoil vro 12 L.
Defectul a aparut in timp ce eram in acceleratie la 81km, a dat in nas o data si nu mai avea putere motorul, nu trece peste 2000 iar cand cupleaza ambreiajul in sarcina se opreste motorul.
Am gasit ceva indicatii pe internet si informatii pe aici pe forum,  avand diagnoza as dori sa il instalez eu, ca de mesteri Doreii sunt satul.  Daca as avea un EXCALADE in Cluj ar fi perfect, dar toti o dau din colt in colt cand le ceri garantie scrisa pe lucrare.

Pasii ar fi:

  1. inregistrarea seriei de la injector
  2. regenerare filtru 
  3. adaptare injectoare

Se poate inlocui elementul piezo, merita?

E indicat ca sa fie curatate si celelalte daca se inlocuieste unul din ele?

Acestia sunt pasii pt instalarea cu VCDS?

 

Si aici partea mecanica, nu mai trebuie curatat nimic?

Sebastian spuntian stefan spunea ca trebuie schimbate urmatoarele:

On 7/10/2019 at 3:06 PM, sebastian stefan said:

Teoretic se schimba saiba de foc,oringul negru de pe injector , cel colorat de pe retur si surubul de prindere al bridei,la service se mai fac si exceptii.

 

 

Eroare pe injector:

9838 - Injector: Cylinder 2 (N31) 
          P0202 00 [237] - Circuit Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 239292 km
                    Date: 2109.14.06
                    Time: 18:08:54

                    Engine speed: 3005.50 /min
                    Normed load value: 63.5 %
                    Vehicle speed: 81 km/h
                    Coolant temperature: 90 °C
                    Intake air temperature: 46 °C
                    Ambient air pressure: 950 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.553 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Incorrect information on selected Piezo power level-LF_STATE_PPS_SPI[0]: 0
                    Injector valve 4: capacity-CAPA_INJ_MAIN[3]: 32.1019 µF
                    Voltage load of main injection cylinder 4-CHR_INJ_MAIN[3]: 1479.8 µAs
                    Measured energy of main injection cylinder 4-EGY_INJ_MAIN[3]: 28.622 mJ
                    Supply voltage of analog output 1-VCC_1: 5.00 V
                    Supply voltage of analog output 2-VCC_2: 5.02 V
                    Injection valve 4: voltage-V_INJ_MAIN[3]: 38.69 V

 

Pe 22 august am schimbat si distributia, mi se pare ciudat ca acolo mi sa spus ca injectorul 2 e pe duca, desi facea masurarea cu motorul  rece.

A doua zi am aruncat si eu un ochi si acestea erau valorile; ai spune ca  1 si 4  sunt cele mai uzate; sau conteaza si Rule deviation?

 

IDE00365-ENG99400   Injection amount deviation cylinder 1-FAC_CYL_BAL1 0.3437 mg/stroke
  IDE00366-ENG101187   Injection amount deviation cylinder 2-FAC_CYL_BAL2 -0.2950 mg/stroke
  IDE00367-ENG101684   Injection amount deviation cylinder 3-FAC_CYL_BAL3 -0.4173 mg/stroke
  IDE00368-ENG103465   Injection amount deviation cylinder 4-FAC_CYL_BAL4 0.4063 mg/stroke
  IDE05642-ENG100743   Rule deviation of energy control cylinder 1-EGY_INJ_CTL_DIF[0] 0.136 mJ
  IDE05643-ENG101114   Rule deviation of energy control cylinder 2-EGY_INJ_CTL_DIF[1] 0.239 mJ
  IDE05644-ENG103009   Rule deviation of energy control cylinder 3-EGY_INJ_CTL_DIF[2] -0.096 mJ
  IDE05645-ENG102758   Rule deviation of energy control cylinder 4-EGY_INJ_CTL_DIF[3] -0.080 mJ

 

Edited by playonlcd

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebastian stefan

cel mai ieftin iesi prin schimbarea partii electornice,dar operatiunea trebuie facuta la un centru de reparatii injectoare pt ca se strange la cuplu si exista riscul sa sara o piesa cand desfaci daca nu stii exact cum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
playonlcd

Daca reparatia se apropie de 500 ca si la curatarea cu ultrasunete,  nu mai merita, face cat jumatate de injector si nu ai nici o garantie.

Am dat deja comanda la epiesa 1337 lei VDO, sa mai scumpit, acum cateva luni era 1200.

Share this post


Link to post
Share on other sites
live speedy
On 9/2/2019 at 10:20 PM, sebastian stefan said:

eu am  aproximativ un an si vreo 23000km de la reconditinare si inca sunt ok ,facute la o firma din Buzau

Multumesc pt raspuns

 La buzau la maracineni sau in oras pe strada stadionului le-ai facut?

Eu am avut probleme cu injectorul 3 cei de la service au pus unul sh si masina avea un pic trepidat, au facut o recalibrare si masina nu mai merge deloc troznesc groaznic injectoarele nu sta la relanti nici nu mai pot merge cu ea

Edited by live speedy

Share this post


Link to post
Share on other sites
powershot

Incearca sa faci 100km si frana de motor cat de mult... posibil sa isi revina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
playonlcd

Ridicat azi injector VDO de la epiesa Cluj, dar codul piesei este sters de pe capacul de plastic, ma asteptam sa fie 03L130277S ca pe site.

O fi reparat, cine stie.  Cine  a mai cumparat, tot la fel este? Providerul pt epiesa este Augsbutg International.

 

@live speedy

Au facut adaptarea deviatiilor la injectoare? dureaza ~10 min.

 

 

IMG_20190904_180010.jpg

Edited by playonlcd

Share this post


Link to post
Share on other sites
papi_grasu

Cumparat eu  din alta sursa 2 bucati si tot asa arata .E sters.

Se pot verifica daca sunt vdo pe site.

20190528_132838.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
vionica79

Codul la VDO este inscris pe mufă

Share this post


Link to post
Share on other sites
papi_grasu

Eu ma refer sa nu fie vreo chinezarie..

Screenshot_20190530-200747.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebastian stefan
3 hours ago, live speedy said:

Multumesc pt raspuns

 La buzau la maracineni sau in oras pe strada stadionului le-ai facut?

Eu am avut probleme cu injectorul 3 cei de la service au pus unul sh si masina avea un pic trepidat, au facut o recalibrare si masina nu mai merge deloc troznesc groaznic injectoarele nu sta la relanti nici nu mai pot merge cu ea

Pe str Stadionului.Asteapta sa vezi daca se modifica ceva in 100km,in caz contrar va trebui sa le duci pe toate 4 la reconditionat,doar cu unul nu vei rezolva mai nimic.Eu pana nu le-am facut pe toate nu am scapat de problema.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
RaduMB

Codul producatorului (VDO) este A2C9626040080 (cel inscris pe injector)

Codul de origine (echivalent, i.e OE VW) este 03L130277S

Atata timp cat cumperi un produs "aftermarket", e normal ca pe el sa fie trecut codul producatorului, nu codul de origine OE.

Injectorul este ok, nu este nicio chinezarie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
playonlcd

Schimbat injectorul 2, dar fara piulita de cupru. De ce trebuie schimbata cea care vine cu injectorul? Sau e pentru perechea care se remonteaza?

Pornit procedura de adaptare a deviatiilor cu frana si accelaratia apasata, la inceput oscila intre 600-900rpm, apoi mai putin iar  dupa 40 min sa stabilizat la 850rpm si am oprit-o. Trebuie sa imi apara procedure OK? Asa afiseaza in clipul cu Golf 7 dupa 25 min.

 

Momentan deviatiile sunt cam mari, sper sa mai revina dupa cateva sute de km.
 

  IDE00021   Engine speed 782 /min
  IDE00188-ENG102817   Fuel high pressure: actual value-FUP_FIL 29.688 MPa
  IDE00365-ENG99400   Injection amount deviation cylinder 1-FAC_CYL_BAL1 0.5026 mg/stroke
  IDE00366-ENG101187   Injection amount deviation cylinder 2-FAC_CYL_BAL2 -1.2376 mg/stroke
  IDE00367-ENG101684   Injection amount deviation cylinder 3-FAC_CYL_BAL3 -0.1976 mg/stroke
  IDE00368-ENG103465   Injection amount deviation cylinder 4-FAC_CYL_BAL4 1.3867 mg/stroke

Asa aratau cand le-am scos, cel cu depuneri mai solide este cel defect. Ce este acea depunere?

 

IMG_20190904_1909431.jpg

IMG_20190904_1909571.jpg

 

Cel defect are o uzura  aproape de garnitaura, cam de la ce ar fi?

 

IMG_20190905_0928471.jpg


 

Edited by playonlcd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

Dupa ce ai scos injectoarele ai folosit trusa de curatare a lacasului injectoarelor (VAS 6811)?

Este o operatiune foarte importanta pentru functionarea fara probleme in viitor.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebastian stefan

Arata asa pt ca trebuie schimbate oringurile si saiba de cupru care e pentru etansare,si daca nu o schimbi risti sa piarda compresie si sa mearga prost motorul.Iar adaptarea injectorului se face prin scrierea codului si dupa 100km de mers preferabil cat mai mult in frana de motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
playonlcd

Nu am curtat lacasul, oringurile au ramas acleasi , (nu aduceau la epiesa, l-am montat cat sa nu mai chem rampa)  incerc sa caut un service in Cluj sa le curat pe celelalte si  sa schimbe oringurile, desi imi e greu sa cred ca voi gasi mecanici cu cheie dianamometrica in mana, deh Romania.

Codul injectorului este scris in ECU, vedem dupa cateva sute KM cum sunt deviatiile.
Multam pentru raspunsuri!

Edited by playonlcd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri