Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Mașina a avut doar 2 intervenții în zona aia din 2015:

1. În 2015 la vreo 2 săptămâni după ce am luat-o s-au înlocuit pe garanție garniturile de la injectoare ptr că aveam ulei lângă 2 injectoare, probabil că atunci nu s-au schimbat acele șuruburi, neamțul fiind vizibil nervos că a trebuit să facă ceva pe garanție deși plătisem 300 euro ptr ea.

2. În 2016-2017 s-a făcut operațiunea Dieselgate, nu cred că s-a umblat acolo.

În rest mașina a primit doar ulei și distribuția acum 2 luni.

Cei care vă pricepeți puteți să-mi dați o listă cu ce ar trebui verificat și ce piese trebuie musai schimbate ca să-mi fac o estimare de costuri vă rog?

Cazul optimist ar fi când schimb șuruburile și garniturile presupun.

Cazul pesimist ar fi tot motorul probabil, în funcție dacă a căzut ceva în motor.

Foarte curios că nu mi s-a aprins nimic în Bord când s-a întâmplat treaba asta.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

varianta optimista e sa poata fi scos surubul si sa pui garnituri si suruburi noi,dar trebuie verificate si conductele cat si injectoarele daca nu au avut de suferit,in cel mai pesimist caz trebuie schimbata chiulasa  si garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-o ipoteza ...  surubul nu a fost strans bine la ultima interventie,  datorita vibratiilor in timp a inceput putin cate putin sa se desfaca...

-a trecut neobservat (sub protectia de plastic)  ...ghinion.

Ps: sa ne verificam suruburile din cand in cand :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Constanta imi poate recomanda cineva unde pot face o diagnoza completa pentru injectoare?

Deja consumul mi.a crescut cu aprox 3% de cateva luni bune. Mi-a pus cineva un VCSD(daca nu gresesc denumirea) si mi-a spus ceva de genul ca valorile la injectoarele 2 si 4 depasesc in unele momente 3....(ce or fi aia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înseamnă că nu mai injectează, sau injectează foarte prost, acel 3 este corecția la injectoarele respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

john_forrest_4u

păreri despre valorile astea? la ralanti...

  IDE00365-ENG99400   Deviaţie cantitate injectată cil.1.-FAC_CYL_BAL1 -0.5122 mg/cursă
  IDE00366-ENG101187   Deviaţie cantitate injectată cil.2.-FAC_CYL_BAL2 1.0878 mg/cursă
  IDE00367-ENG101684   Deviaţie cantitate injectată cil.3.-FAC_CYL_BAL3 -0.4693 mg/cursă
  IDE00368-ENG103465   Deviaţie cantitate injectată cil.4.-FAC_CYL_BAL4 -0.1522 mg/cursă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

daca merge bine stai linistit,in caz ca nu, injectorul 2 are valoarea mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

john_forrest_4u

Merge deocamdată bine, valorile fiind la cald, dar dimineața la rece se cam balbaie motorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi şi alte cauze, dar vezi şi care sunt compensaţiile la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Am observat recent ca au inceput sa apara alternative pt injectoarele 03l130277b si 03l130277s. 

ACI-AVESA: IB-5WS-10001

DELPHI: HRD662

DIPASPORT: INJD007N, N199017, 037120016, 002-003-000988R, 56674920

SMPE: 87083, 87083

VEMO: V10-11-0861

Metzger: 0871000

A mai auzit/folosit cineva modele de mai sus? Ma gandesc ca in curand vor aparea si kituri de reparatie.

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tre sa apara .. nu is nici astea ozeneuri.

Pe ebay gasesti si placa electronica cu motorasul de la egr.

Nu mai am lincul sa il postez.. mi.l trimisese cineva din Spania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un passat B8,2015, 188k km, motor 1.6 dcxa 120cp. La temperaturi sub 3 4 grade, cand motorul este rece, mașina are un usor tremurat care poate ține până la un minut, sau daca accelerez  pentru cateva secunde, dispare.( foarte rar tremuratul apare si in staționare, dar in general f repede după prima pornire)

Am făcut un log la Florin, la rece valoarea cea mai mare a unui injector este de +0.9, în primele 3 minute, apoi la cald valoarea scade până la 0.35.

La iarna vreau sa ma apuc sa studiez problema, întrebarea mea este, se pot exclude alte piese precum EGR ul, având în vedere că tremuratul apare doar la temperaturi scăzute? 

Daca nu pot exclude EGR ul si alte piese, as mai astepta pana apar alte simptome pentru a micșora numărul pieselor ce pot fi vinovate de tremurat. Ce părere aveți?

( P.s. inca nu exista kit de reparații pentru injectoarele acestea Bosch, am sunat la reprezentanta Bosch din București și la serviceul de reconditionari de injectoare din Otopeni. Dacă as stii sigur ca vinovate sunt unul sau două injectoare, le as inlocui cu OE, circa 1500 lei/bucată- OEM sunt 2100 ron/bucată pe STOAuto, la reprezentanta fiind vreo 4000 lei, nu inteleg de ce diferența este asa mare in conditiile in care EGR ul de exemplu cu racitorul de gaze, au aproximativ acelasi preț, 1800 lei și  la reprezentanță si pe siteul STO).

Modificat de Clubbizz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.9 mg/str e suficient cat sa simti. Banuiesc ca sunt intreruperi ale injectoarelor. 

In principiu sunt aceleasi produse poate cu ceva mai multa atentie pt cele care pleaca spre VAG, in rest nimic diferit.

Raspuns al producatorului Continental:

"the injectors 03L130277B and A2C59513554 are absolutely identical just with another part number on it and without any differences in quality or functionality. The independent aftermarket has to use other part numbers than the OE manufacturers. The specs, technical figures and dimensions are exactly the same, so it is very likely that the mistake rises from wrong handling of the injector. 
"

Se aplica si pt Bosch. Doar pt 3 minute de masaj eu zic sa le lasi asa. 

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci.. aceeasi marie.. da cu alta palarie... zic ei. 

Problema e calitatea fabricatiei.

Continental are multe fabrici in China .. dar si Romania.

Deci calitatea .. e cu semnul intrebarii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

merg ok si vdo . A2C9626040080, VDO Injector Nozzle

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Salut, am o Pb după ce a montat mecanicul injectoarele la loc, curge pe la retur pe la un injector, a schimbat deja garnituri tot pe acolo, la mine s-a rupst șurubul de la furcă, e posibil să se fi stricat conexiunea de la retur?

Cum se poate verifica remedia, trebuie oare alt injector?

Motorul merge bine rotund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Salut, postez tot eu soluția probabilă poate ajută pe cineva.

Este vorba de furtunasele pentru retur.

Se pare că aceste furtunase au fost schimbate ca și piesă, există o versiune cu oringuri verzi și roz.

Mecanicul a luat întâi oringuri ptr versiunea veche, apoi ptr versiunea noua dar chiar și așa curgea.

Astăzi a făcut o probă cu un furtun de la alt injector și nu mai curge, deci este conectorul de vină.

Din păcate acele furtunase vin doar la set de 4 și costă mult. Aveți idee dacă se găsesc și separat poate doar de la ramificație până la injector?

Sper săptămâna asta să se rezolve și să am mașină funcțională.

Ăsta e codul de piesă https://www.atp-autoteile.de/de/product/3650469-bestprice-schlauch-leckkraftstoff/dvc-1?itm_campaign=linked_by_search

Curios, mecanicul a zis că e 130 euro la VW...

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reperul de care spui ca ai nevoie, daca ai CAYC, este:

- 03L130235AF - conducta de retur (include O-ring-uri (orange) injectoare) -  pret dealer 408Lei cu discount 20% masini mai vechi de 4 ani, ~445Lei la magazinele online.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

De ce este AF și nu P?

Nu se ia ultimul cod că fiind cel mai ok?

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- 03L130235P (cu O-ring verde - WHT005301) - s-a montat pe VW pana in 31.12.2011, apoi a fost eliminat codul in 01.01.2013 si inlocuit cu 03L130235AF, se mai gasesc ca piese de schimb doar oring-urile verzi.

- 03L130235AF (cu O-ring orange - WHT006492) - s-a montat pe VW din 01.01.2012.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Trebuie sa schimb un injector la un motor CAYC.

Am pus unul SH scris codul ...a mers bine o zi si apoi sa blocat la abatere debit 5 ?

Acum am hotarat sa cumpar unul nou.

Am gasit pe VDO cod 03L130277b

Cod VDO A2C59513554.

Pretul lui este de 1190..oare e bun pretul sau ...?

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cauta unul cu S în coada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu S in coada e din codurile noi?

Zice ca e si S.

20190525_220300.jpg

Modificat de papi_grasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!