Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Motor 1,6 105 cp, 2011 CAYC. Am început cu o eroare de lipsă presiune combustibil, P0087. Am schimbat pompa de înaltă ,degeaba, am verificat rampa de presiune, ca în final să găsesc un injector ce scăpa pe retur. Verificarea la relanti a injectoarelor era ok, în parametrii. Vă spun asta pentru a ajuta și alti colegi de forum. Mulțumesc frumos celor care mi-au răspuns în privat!  O zi buna să aveţi !

Modificat de crisanda78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa sch meseriasul. A inceput verificarile invers. In cazul tau cu test retur injectoare .. trebuia inceput.

Cati km ai pe bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzati. Am inteles ca s-a discutat faptul ca nu se pot reconditiona injectoarele de 1.6 TDI? Eu am gasit o firma in Brasov care reconditioneaza si acest tip de injectoare. Din ce-am inteles, ar folosi un kit de reparatie.
Cineva, pe un alt topic, spunea ca reconditionarea asta ar fi o vrajeala. As dori argumente daca se poate, pro sau contra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan
On 3/11/2019 at 1:38 PM, Inginerul said:

Ma scuzati. Am inteles ca s-a discutat faptul ca nu se pot reconditiona injectoarele de 1.6 TDI? Eu am gasit o firma in Brasov care reconditioneaza si acest tip de injectoare. Din ce-am inteles, ar folosi un kit de reparatie.
Cineva, pe un alt topic, spunea ca reconditionarea asta ar fi o vrajeala. As dori argumente daca se poate, pro sau contra.

Eu am gasit o firma in Buzau care reconditioneaza injectoare pt 1,6 tdi.Pana acum am 10000km cu injectoarele reconditionate si e ok. Doar ca la ce am vazut ca fac, pare mai mult o demontare a componentelor si curatare lor in baie cu ultrasunete,fara sa inlocuiasca piese din injector. Au si stand de verificare care scoate o fisa a injectorului.Asta mi-a confirmat ce am gasit si eu pe forumuri ca producatorul  nu face si seturi de reparatie . La Buzau era 350 lei anul trecut. Care e pretul la Brasov?

On 3/11/2019 at 10:07 AM, crisanda78 said:

Motor 1,6 105 cp, 2011 CAYC. Am început cu o eroare de lipsă presiune combustibil, P0087. Am schimbat pompa de înaltă ,degeaba, am verificat rampa de presiune, ca în final să găsesc un injector ce scăpa pe retur. Verificarea la relanti a injectoarelor era ok, în parametrii. Vă spun asta pentru a ajuta și alti colegi de forum. Mulțumesc frumos celor care mi-au răspuns în privat!  O zi buna să aveţi !

Am patit si eu sa-mi dea eroarea P0087 din cauza injectoarelor,dar valorile pe injectoare erau destul de rele mai ales la regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/11/2019 at 1:06 PM, powershot said:

Sa sch meseriasul. A inceput verificarile invers. In cazul tau cu test retur injectoare .. trebuia inceput.

Cati km ai pe bord?

260 000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, sebastian stefan said:

Eu am gasit o firma in Buzau care reconditioneaza injectoare pt 1,6 tdi.Pana acum am 10000km cu injectoarele reconditionate si e ok. Doar ca la ce am vazut ca fac, pare mai mult o demontare a componentelor si curatare lor in baie cu ultrasunete,fara sa inlocuiasca piese din injector. Au si stand de verificare care scoate o fisa a injectorului.Asta mi-a confirmat ce am gasit si eu pe forumuri ca producatorul  nu face si seturi de reparatie . La Buzau era 350 lei anul trecut. Care e pretul la Brasov?

Parca 450-500 mi-a zis, verificarea pe stand de dinainte de reconditionare 50 de lei......Parca ceva de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba si piezo daca e nevoie ... sau doar le curata la ultrasunete ?

Deja e varsta problemelor astora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu stiu sa-ti zic. Daca vrei iti dau nr. de telefon prin mesaj si vorbesti direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele de 1.6tdi cayc nu cred ca merita reconditionate, unul nou e undeva pe la 12 mil care oricum te duce mai mult decat unul reconditionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan
On 3/14/2019 at 8:49 AM, radu2010 said:

Injectoarele de 1.6tdi cayc nu cred ca merita reconditionate, unul nou e undeva pe la 12 mil care oricum te duce mai mult decat unul reconditionat.

Stie cineva din experienta cat tine unul reconditionat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un coleg .. mecanic care reconditioneaza la 600lei. Schimba si piezo la nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să sperăm că nu din  dezmembrări (sh).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu. Probabil ceva ebay .. sau aliexpres.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei carora le caraie injectoarele fara motiv (injectoare verificate, EGR bun, etc)... incercati sa va schimbati si fulia de la alternator, chiar daca pare buna. Se pare ca are o mare influenta (in mod paradoxal) in buna functionare a partii electrice. Vorbesc din experienta proprie.

Modificat de florilar1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba.. logic. Daca e blocata are sunet specific.

Am verificat si e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, asa ar trebui, dar eu spun ce am patit. Am schimbat acum 20.000 km injectoarele si pompa de inalte cu unele noi VDO. Dupa adaptarile pentru minima cantitate mergea bine cam 1000 km dupa care incepeau sa caraie iarasi in sarcina mare sau la repornirea motorului la cald. Ma obisnuisem cu ideea ca "asa fac toate". Aveam foarte usoare vibratii la relanti (turometrul era stabil) fara sunetul specific de fulie, incarcarea bateriei era ok, doar intinzatorul de curea si motorul aveau mici trepidatii iar la accelerari bruste se poticnea putin. Fulia demontata nu era blocata, la mana se invartea intr-un singur sens. Dupa schimbarea acesteia e cu totul alta masina... s-au stabilizat corectiile pe injectoare, au disparut orice fel de vibratii, motorul la relanti e nemiscat, au disparut orice fel de zgomote de injectoare indiferent de regim si toate astea fara o noua adaptare pentru minima cantitate. Normal ca nu este o regula pentru toate masinile dar asta s-a intamplat la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Istoric: la mine apareau modificari ciudate ale semnalului de comanda a injectoarelor (schimbate cu VDO noi) care coincideau ca aparitie cu impulsuri regasite pe alimentarea ECU in momentele de variatie a turatiei motorului (chiar daca teoria sustine ca orice variatie a tensiunii la intrarea in ECU este filtrata si nu se transmite catre iesiri, practic, in cazul ECU Continental+cablajul aferent nu este chiar asa). Am verificat atent alternatorul, papucii, cablul de legatura intre alternator si bara de alimentare si de la ECU. Am refacut papucul cablului dinspre bara de alimentare in care cablul era putin oxidat, ocazie cu care semnalul parazit s-a diminuat dar nu a disparut. Cum ultima veriga din lantul de generare al tensiunii era fulia de la alternator, am decis s-o schimb (sincer, nici eu nu credeam ca voi rezolva ceva). In cazul meu a functionat, a disparut semnalul parazit impreuna cu caraitul injectoarelor iar motorul s-a linistit instantaneu asa cum nu a fost niciodata. Tensiunea pe baterie, care inainte de schimbarea fuliei varia cu 0,25 volti intre relanti si motor turat fara consumatori, variaza acum cu maxim 40 mV in aceleasi conditii. Concluzia mea: variatiile in alimentarea ECU (de orice natura) pot fi motive de caraiala si de distrugere a elementelor piezo. Daca as fi avut service auto mi-ar fi placut sa studiez in continuare fenomenul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se reconditioneaza injectoarele la 1.6 CAYC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reconditionat injectoarele 1,6 CAYC la Reconditionari injectoare Otopeni. 500 lei bucata garantie un an . Le am din vara trecuta si nu sunt probleme. Oamenii mi-au dat valorile injectoarelor la sosire si la predare si nici macar nu am fost cu masina la ei . Am trimis doar injectoarele si dupa o zi au revenit cu tot cu coduri de rescriere. Ideal ar fi sa mergeti cu masina la ei, in cazul meu nu s-a putut, dar dupa injectoarele trebuie montate in service autorizat ca sa beneficiati de garantie. Oamenii foarte profii si eu am fost multumit deoarece cautam de mult timp asa ceva si nu credeam sa gasesc. Pana la ei am schimbat la injectoare intr-o veselie. Pot fi gasiti pe net si FB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incet apar si la noi firme care sa le vina de hac inj Siemens.

Doar tot de om sint facute .. nu vin de pe Marte.

Chiar azi am sunat la o firma care repara. Interlocutorul f amabil. I.am explicat ce comportamete intalnesc.

Cica la unele poti sa pui inj noi.. codate corect .. compensatiile mari si rontaitul ramane.

Parerea lui.. de vina ar fi softurile. .. si ii cam dau dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe careva care ar fi cel mai ok soft? Eu in prezent merg cu 5xxx. Injectoare originale (luna 3 2010) , 89 grame de oil ash in dpf, cam 320.000 km are mașina. Corecțiile pe injectoare sunt ok, și la rece și la cald. Apare câteodată o corecție mărișoară (09-1.2) dar nu e stabilă. Se mută  de pe un injector pe altul și dispare în câteva secunde. Nu am ronțăitul de care se plange toată lumea. Enervant este că nu merge rotund la turații mici, in mers gen parcare. Pe undeva pe la 1100 rpm merge cu întreruperi. Ca și cum ar tine-o ceva in loc sau are bule de aer pe instalație. Așa este de când am cumpărat-o (in urma cu cca 100.000km). Am tot sperat că la un moment dat se va strica ceva și rezolv problema cu mersul împiedicat. Dar culmea lucru, nu se strica nimic. Mersul împiedicat e prezent și la rece și la cald, mai cu seamă la rece. Se diminuează imediat după regenerare dar este încă prezent. Am încercat diverse tipuri de motorină, diverse firme de filtre. Nu m-aș apuca de umblat la injectoare fara un motiv serios. 

Modificat de lucianNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea pe rampa comuna .. cum e ?

Si eu am acest fenomen. Presiunea la relanti fluctueaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ca motorul toarce linistit (benzinar, nu alta) va pot da valorile mele ca referinta: software 9971, presiune rampa relanti la cald 24,5 MPa cu fluctuatii de max +/- 0,25 MPa fata de presiunea ceruta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!