Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

@florilar1care e pozitia in vcds care citeste valorile respective? sau denumirea

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In "Adv Meas Values" cauta ceva cu High fuel pressure si Fuel high pressure - specified value (cerut de ECU), actual (real) si ceva cu control difference sau deviation (diferenta intre cerut si actual), nu le stiu exact fara sa ma uit pe interfata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 18 ore, lucianNT a scris:

Știe careva care ar fi cel mai ok soft? Eu in prezent merg cu 5xxx. Injectoare originale (luna 3 2010) , 89 grame de oil ash in dpf, cam 320.000 km are mașina. Corecțiile pe injectoare sunt ok, și la rece și la cald. Apare câteodată o corecție mărișoară (09-1.2) dar nu e stabilă. Se mută  de pe un injector pe altul și dispare în câteva secunde. Nu am ronțăitul de care se plange toată lumea. Enervant este că nu merge rotund la turații mici, in mers gen parcare. Pe undeva pe la 1100 rpm merge cu întreruperi. Ca și cum ar tine-o ceva in loc sau are bule de aer pe instalație. Așa este de când am cumpărat-o (in urma cu cca 100.000km). Am tot sperat că la un moment dat se va strica ceva și rezolv problema cu mersul împiedicat. Dar culmea lucru, nu se strica nimic. Mersul împiedicat e prezent și la rece și la cald, mai cu seamă la rece. Se diminuează imediat după regenerare dar este încă prezent. Am încercat diverse tipuri de motorină, diverse firme de filtre. Nu m-aș apuca de umblat la injectoare fara un motiv serios. 

Spala dpf .. e diferenta mare in functionare dupa ce scapi de cenusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cine îmi poate spune cum pot scoate injectoarele la un polo 1,6 tdi din 2011, nu reușesc să le extrag, am încercat toate variantele care le știu, nici nu se mișcă 

20190322_195654.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic îți trebuie o unealtă specială T10402. Practic trebuie să rotești prima oară, dar să nu te folosești de hexagon, mufă ori intrarea injectorului.

images.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate roti, il tine papucul, și altceva, papucul iese odată cu injectoarele bună amândouă odată, papucul este băgat pe niște canale mici ale injectoarelor, numai în sus iese 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are joc deloc injectorul în brida aceea? Nu am demontat niciodată acest tip de injectoare. 

 

Acum m-am uitat la mine. Nu prea are loc, dar merită încercat. Poți scoate ștuțul de alimentare, să faci unul din oțel, și să îl folosești ca pârghie. Oricum multă atenție. Să faci la ,, simțul mâinii". Sigur astea sunt improvizații.

Modificat de nicusan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are joc deloc, le-am băgat mufele înapoi, am montat tot înapoi, mașina pornește și moare motorul, de ce? Trebuie rescris codul la injectoare încă odată? Am deconectat bateria înainte 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, rica_42 said:

cine îmi poate spune cum pot scoate injectoarele la un polo 1,6 tdi din 2011

Cu un levier, sau:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan
22 hours ago, rica_42 said:

Salut, cine îmi poate spune cum pot scoate injectoarele la un polo 1,6 tdi din 2011, nu reușesc să le extrag, am încercat toate variantele care le știu, nici nu se mișcă 

20190322_195654.jpg

Pune o inelara de 13 pe stutul de alimentare si bate de jos in sus in ea ,poti incerca si sa le rotesti putin tot prin intermediul cheii.La mine asa a functionat si au iesit relativ usor.

 

Modificat de sebastian stefan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan
8 hours ago, rica_42 said:

Nu are joc deloc, le-am băgat mufele înapoi, am montat tot înapoi, mașina pornește și moare motorul, de ce? Trebuie rescris codul la injectoare încă odată? Am deconectat bateria înainte 

Nu trebuie rescrise codurile.Ai incercat de mai multe ori sa pornesti? Daca ai deconectat conductele ai dezamorsat instalatia si teoretic ar fi trebuit sa o amorsezi cu vcds,sau mai empiric sa incerci de mai multe ori sa pornesti pana ajunge motorina sa scoata tot aerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... unii mai dau cu spray in admisie. Daca nu amorsezi cu vcds.. sint motoare care pornesc f f greu.

Pompa de inalte are mult de suferit in astfel de cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă dă cu spray, să dea după debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Vezi că 1.6 pornește tare greu dacă dezamorsezi instalația. Când am schimbat instalația a amorsat de vreo 3 ori în interfață și tot n-am mers. 

Apoi a tras mecanicul cu o pompă electrică motorină pe conducte și așa a luat-o. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christian8502

Salut baieti,

 

sunt posesorul unui golf 6 1.6 tdi 90 cp, breack match, cod motor cayac an fab 2013 noiembrie. am adus masina din germania avand 108.000 km reali. am pus masina pe tester si au spus cei de la vw ca sunt ok inject, turbina, filtru parti. ce sfat imi oferiti sa imi pastrez injec, filtru de partic la parametrii normali?! alimentez numai de la mal si omv! 

imi cer scz pentru deranj!

 

cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun sfat ai cerut. 

Acuma .. depinde ce diagnoza au facut.. si cat de profi sant.

Sa nu crezi ca daca e reprezentanta .. e Mesia masinilor.

Ai putea pune niste printuri de diagnoza aici ca sa vedem cat de " bune" sint toate. 

Dupa codul motor care ti l.au spus ... cayac .. am rezerve.

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christian8502

#powershot  multumesc frumos. o sa atasez cand o sa mai fac diagnoza! pana acum nu am avut nici o problema cu ea. schimb uleiul ;la 10.000 km castrol 5w30 cu toate filtrele. incerc sa o tin din scurt.:D  plec din buc spre bz saptamanal si o mai scot din oras:) daca acest model s-a fabricat si in anul  2013  si la sf de an ,ma gandeam ca poate au mai rezolvat prob inject sau a altor piese care picau in trecut pe acest cod motor.  tin sa mentionez ca vin de pe un seria 1, manuala 2006, pachet m 2.0 tdi 177 cp:)))

p.s. am tot citit din ce ati mai vb aici si cand mai vad la semafor masini cu acleasi motor ai intreb daca au avut prob la acest motor si sa ce au facut:)))

Modificat de christian8502
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La km. astia nu iti face probleme, doar consumabile, belelele apar dupa 200k. Eu as alimenta numai de la Rompetrol, e carburantul care scoate cel mai putin fum, nu e cazul tau ca ai DPF, iti spun din prisma unuia care are si o masina fara f. de particule.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@christian8502 mașina nu face probleme, e destul de fiabilă. O diagnoză să îți cumperi ca să o înțelegi mai bine, mai ales când are regenerarile pentru a nu ajunge în situația de a le întrerupe. În rest merge foarte bine cu motorină standard, cam face nazuri la cele aditivate (corecții mai mari pe injectoare). Încearcă să schimbi Castrolul, este un ulei modest chiar adus din Germania, ai o grămadă de opțiuni mai bune (intră pe topicul dedicat și aruncă o privire). Nu necesită un stil aparte de condus (ținut în nu știu ce turații, nu accelera la podea sub 2000 de ture, regulă valabilă la orice diesel), în schimb are nevoie de drum lung. Primul lucru pe care îl faci când constați corecții mai mari la injectoare, schimbi motorina, în multe cazuri a rezolvat problema. Succes și drumuri bune! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christian8502

#calin.g, #Trofin Liviu va multumesc frumos pentru sfaturi si raspunsuri! o sa imi arunc privirea asupra achizitionarii unei diagnoze . legat de regenerari , chiar ieri cand am ajuns in fata blocului s-a ridicat turatia la 1000rmp si  am stat cu ea pornita aproximativ 15-20 min, vreau sa va intreb ceva: observ ca regenerarile se fac la 400km  in conditiile in care ies cu masina saptamanal din oras si in buc nu prea merg, folosesc mai mult metroul ca sa nu stau 100 h in trafic:)). este normal sa isi faca regenerari asa dese la aproximativ 400km?! asa vi se intampla si voua? mentionez ca nu mi se aprinde nici un bec in bord!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@christian8502

Pentru filtrul de particule aruncă un ochi pe acest topic, aici este cam off topic

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog să nu mai dai quote postării anterioare. Este contrar regulamentului şi se sancţionează.

Şi încă ceva: se foloseşte @ nu ## înaintea nick-name. În felul acesta apare o listă din care selectezi pe respectivul şi acesta va fi notificat. Diezul nu are nici un efect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christian8502

@lupo_bv am inteles. o sa tin cont de ceea ce mi-a spus! multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am o problema cu masina, pierde motorina pe la pompa de inalte (vezi poze), conform spuselor mecanicului care mi-a facut revizia. 
Am gasit span in filtrul de motorina.
Pana acum nu am simtit diferente la rulare, nu vibreaza diferit, nu are pierderi de putere. Are in schimb un zgomot cand e rece, la prima accelerare (in general cand e virat stanga si accelerez mai brusc). Se aude ca un patinat/frecat mecanic timt de mai putin de o secunda, nu stiu cum sa descriu exact sau daca are legatura cu problema descrisa initial.

Ce imi sugerati sa fac?

Unde pot sa aflu care e problema exact? Mecanicul s-a uitat fugitiv. E sigur pompa, sau poate fi vreo garnitura, furtun, etc.?

Ce ar trebui sa fac acum? Sa merg la un service/mecanic recomandat de voi sa puna VCDS-ul sa vada injectoarele cum performeaza?

Pompa de inalte am vazut ca e scumpa, si bugetul e limitat perioada asta (vine nunta, botez peste cateva luni si acolo au plecat toti $). E viabila reconditionarea ei? 

Pe scurt, ce pasi ar trebui sa urmez de acum?

Multumesc!

Edit: daca are relevanta, masina are 147.000 km

1.jpg

2.jpg

Modificat de cyrrus_mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!