Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Și șuruburile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Teoretic se schimba saiba de foc,oringul negru de pe injector , cel colorat de pe retur si surubul de prindere al bridei,la service se mai fac si exceptii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN

Buna ziua, stie cineva vreo firma serioasa pentru reconditionarea injectoarelor la pt. passat 2010 1.6 cr CAYC ?

On 10.07.2019 at 12:11, Razvan_N a scris:

Soluția se numește ”vcds adaptation injector minimum deviation quantity”

Dupa ce am mers 50-60 km motorul merge aproape ca inainte, in schimb am incercat optiunea...”vcds adaptation injector minimum deviation quantity”......dupa care a trebuit sa o iau iar de la capat cu rescrierea codurilor si mers inca vreo 80 km...

Mai exact cum se foloseste ”vcds adaptation injector minimum deviation quantity” ? si la ce ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Posesor de golf 1.6 tdi 2010 cayc (luat de nou, dacă contează)

M-a lăsat și pe mine un injector la 166000km. Am fost la un service apropiat, mi-a verificat pe tester: injectorul 1 "mort".

Mi-a recomandat sa caut la dezmembrari pt ca e ~2400 ron unul nou.

Am citit aici ca exista și la 1200 ron marca VDO. Ar putea fi ceva probleme de compatibilitate cu celelalte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde pot cumpara unul, o recomandare de magazin online serios sau unul din Ploiești? Mulțumesc anticipat

Modificat de dvn2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN

Am măsurat valorile după aprox 100 km, după rescrierea codurile, și am valorile.....din poze

 

Credeți că ar trebui o recondiționare și dacă da unde as putea face?

IMG-20190711-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

important e cum merge,valorile nu-s de speriat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cilindrul 2 destul de mare valoarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN

De mers merge destul de bine, porneste bine, nu variaza turometrul, are rontaitul ala enervant cateodata in trepte mici......ma gandeam sa le fac  o reconditionare la toate 4 la Buzau....Ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Gabriel Dobre

Buna ziua!

In primul rand Bine v-am gasit!

Ma bucur ca v-am gasit dar in acelasi timp NU ma bucur ca am ajuns sa scriu aici ?

Am urmatoarea problema/ simptoma:

In urma cu o saptamana, inainte de a alimenta, am bagat in rezervor un aditiv pentru curatare injectoare (ceva nemtesc, nu mai retin numele - cost 80 lei); apoi am alimentat cu 55 L.

Problemele au inceput dupa 30-40 km parcursi, si anume:

In timpul mersului, treapta a 3-a viteza - aprox. 40 km/h, masina a inceput sa trepideze si nu mai accelera. Ajuns la un service (destul de renumit, nu dau nume), in urma testerului mi-au spus ca Cilindrul 1 fluctueaza de la -0.600 la 0.800-1.200. In service am pornit masina si nu mai prezenta niciun simptom si mi-au recomandat sa mai merg cu ea cativa km sa vedem daca mai face la fel. Am parcurs 100 km si m-am intors in service (fara a mai avea vreun simptom), insa Cilindrul 1 avea aceeai variatie de la -0.600 la 0.800. Mi-a desfacut capacul de la filtrul de motorina si deasupra filtrului prezenta urme de span ffff fin, insa mi-a spus ca nu e ceva de speriat.

Mentionez ca inainte de alimentare mi-a fost facuta revizia completa a masinii, inslusiv filtrul de motorina schimbat.

Seful de service mi-a spus ca e f posibil sa fie de la aditiv si sa mai merg cu ea pana consum motorina din rezervor si sa fac plinul cu o alta motorina standard.

Ce imi recomandati?

Am citit cele 64 de pagini si m-am cam ingrozit ? 

Multumesc mult anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fa niste zeci de km. 

Detalii cam putine. 

Cum stai cu dpf? 

Incearca sa mergi mai turat daca ai stilul... ardelenesc ca mine.. sa zic asa. 

Motoarele astea cu inj Continental nu le place subturatia. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel Dobre
50 minutes ago, powershot said:

 

Nu am facut nicio verificare a DPF-ului si nici nu mi-a aparut vreodata in bord acel semn de regenerare.

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://www.epiesa.ro/injector-vdo-a2c9626040080-parts-151104283.htm 

1331 ron

Pe un alt site arata ca e echivalentul OEN 03L 130 277 S — VW

Este ce trebuie?

Găsesc nou mai ieftin de atât?

Mai trebuie cumpărată și piesa cu codul A2C59516873?

Modificat de dvn2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 300 de lei nu e injector , e doar "injector nozzle" , duza injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai trebuie cumpărat și altceva pe lângă injector? (garnituri, oringuri etc.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare. Unde sau cine ma poate ajuta sa schimb si eu un injector la 1.6tdi cayc in Bucuresti la un service autorizat? 

La serviceul unde merg de obicei este ff aglomerat si tocmai la mijlocul lui august pot.

Multumesc

Sperc ca nu sunt offtopic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de ce probleme ai acolo ar fi nevoie de :

- 1 garnitura pe care sta clema de prindere a injectoarelor - optional;

- 2 garnituri care stau fixate in capacul chiulasei - optionale;

- surub prindere injectoare - obligatoriu ; ( este 1 pt 2 injectoare)

- saiba de foc x 2 - obligatorii;

-oring retur motorina x 2 - obligatorii;

-oring injector x 2 - obligatorii;

Daca iti iei injector nou vei avea nevoie de o singura bucata din cele obligatorii.

Codurile le iei de la magazinul de piese dupa seria de sasiu.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel Dobre

Am gasit "buba"' masinii mele!

Injectorul 1 cu probleme: partea electrica dusa.

Schimbat cu unul nou VDO - manopera + injector 1.650 ron => masina merge impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel Dobre

Revin cu impresii dupa 250 km parcursi:

- La relanti consum 0.6 L/ h (cu toti consumatorii porniti, inclusiv clima);

- la relanti fara consumatorii porniti - 0.3 L/h

- 130 km/h consum 4.5 - 4.7 L

- consum mediu Bucuresti (luand in nas tot traficul de la Romana - Militari orele 18:00), si pana la Campulung 4.9 L

- consum in oras 7.2 L (inainte de schimbarea injectorului nu ajungeam sub 10 L)

- nu rontaie, nu bate (nici inainte nu o facea)

Modificat de Gabriel Dobre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calumea, de unde ai luat injectorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel Dobre

Mi l-au comandat cei de la service

Modificat de Gabriel Dobre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu codul pentru setul complet de garnituri injectoare?

Cel mai apropiat am gasit OEN 038 198 051 C dar zice ca nu ar fi compatibil pt CAYC

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

șurub injectoare: WHT003187

oring intermediar injector: WHT000884

oring cupru capăt injector: 03L130519

clemă furtun retur: 03L130447

oring cauciuc mufă retur: WHT005301 3.3x1.4 pentru furtun retur 03L130235P verde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!