Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

N am apucat sa fac verificare cand e rece,sa vad valorile si la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Niciun simptom, doar curiozitate, cum vi se pare? :D

1.6 TDi CAYC

image1.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, flavius1611 a scris:

cum vi se par valorile astea? 1.6 cayc.

 

 

WhatsApp Image 2019-04-03 at 09.13.15(1).jpeg

WhatsApp Image 2019-04-03 at 09.13.15.jpeg

Sincer .. nu prea te poti baza intotdeauna pe ele.

Se modifica in functie de combustibil.. daca ai mult km de oras arat intr.un fel.. daca testezi dupa un drum lung arata altfel.

.. conteaza si in ce stare e dpf.

Singurul mod de a testa inj corect injectoarele e pe banc.

Am uitat sa specific .. mai conteaza si softul. Aici e marea problema a injectoarelor... dar putina lume stie.

Toti dau vina de orice pe injectoare. Cu softul actual poti sa ai valori de speriat.. cu altul.. 0.023 de exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@powershot bine punctat. Ideea e sa bagam motorina de calitate si sa stam departe de softul dieselgate

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Bine spus.

Valorile sunt relevante doar cu motorul la 90 de grade și la ralanti, ele se calculează pe baza contribuției pe care fiecare injecție o aduce la rotația arborelui cotit și reprezintă cât trebuie compensat la injecție față de valoarea ideală ptr acel injector.

Asta din umila mea experiență de SW Developer ptr motoare diesel.

Motoarele mai noi au și senzor de presiune în camera de ardere, dar nu e cazul la 1.6 TDI de care se discută aici.

Din ce știu eu, valorile calculate la rece nu au nici o relevanță, sunt prea mulți factori care pot influența eficiența injecției, unii cilindrii vor avea porțiuni reci, bujii incandescente care nu ajută identic etc.

Ah da, nu am acces la SW de VW, dar functionalitatea der compensare e la fel la toate motoarele diesel.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sint reconditionate .. am sunat eu din curiozitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un an garanție, eu zic că merită. Deci se pot recondiționa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pățit cineva să se rupă șurubul și să sară injectoarele în mers?

Consecințe :( ?

IMG_20190412_182318459.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma unei reparatii nu a fost pus surub nou strans la cuplu .

Posibil sa fie stricat filetul din chiulasa ,asta inseamna "distractie"

Pune surub nou si strange-l la cuplu ,daca nu tine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de răspuns.

La mașină nu s-a facut nici o reparație, în 2015 s-au schimbat garniturile de la injectoare pe garanție.

Eu bănuiesc regenerările dese că au decalit șurubul, altfel nu-mi explic.

Alte consecințe  ce ar putea fi, au trecut vreo 10-20 secunde până m-am prins că ceva e super nasol și am tras pe dreapta.

Circulă ulei pe lângă injectoare, e posibil să fi pierdut și ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand a strans surubul.. a stricat filetul in chiulasa. Se poate rectifica .. adica un filet nou cu diametrul urmator si surub dupa el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se majoreaza filetul , montezi prezon fix in chiulasa, strangi injectorul cu piulita autoblocanta, ca daca il mai scoti de 3 ori risti sa se duca chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se remediaza filetul cu helicoil ,acelasi diametru ,acelasi pas ,si se foloseste surub nou .

Nu ai pierdut ulei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura chiuloasei nu ajunge la temperaturi atât de mari (nici măcar pe aproape) încât să decălească șurubul. A fost introdus greșit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să sperăm că e așa cum spuneți voi, mi-ați dat un pic de speranță că mai pot repara motorul.

E straniu că din 2015 a mers așa fără probleme și acum a crăpat așa deodată.

Prin 2016-2017 am făcut acțiunea Dieselgate, se umblă la injectoare când se pun plasticele alea pe conducte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de plasticele alea .. le pun doar la cele cu dieselgate ?

Softul dieselgate dauneaza motoarelor care fac mult oras.

La autostrada .. am vazut si 600km intre regenerari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se regenereaza in jur de 750 de km cand merg numai extern.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, bbogdanmircea a scris:

în 2015 s-au schimbat garniturile de la injectoare pe garanție

si la aia nu mai poti sa le faci scandal? Chiar daca a iesit din garantie e problema de montaj, incearca, poate reusesti. De ce sa platesti tu ce au stricat altii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, bbogdanmircea said:

Eu bănuiesc regenerările dese că au decalit șurubul, altfel nu-mi explic.

regenerarile cresc temperatura in alte zone (evacuare) din cate stiu eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îți dai seama că e imposibil de probat că e direct corelat un șurub rupt în 2019 cu o reparație din 2015 ...

Ce pot spune e că mașina regenera când s-a întâmplat buba ... a încercat să regenereze de dimineață dar am oprit motorul, dup-aia când am plecat la 5 a pornit iar, am oprit să fac plinul de motorină, am mai mers vreo 40 km pe autostradă și apoi s-a întâmplat treabă.

Pentru mine e inexplicabil cum poate un șurub să țină 4 ani și apoi brusc să cedeze catastrofal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu surubul a cedat.. ci filetul deteriorat in aluminiu. Ai avut ghinionul sa dai peste un Dorel.

Sa nu crede.ti ca daca e reprezentanta .. au doar meseriasi Mesia. Meseriasii buni nu stau mult in reprezentante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dorel oare a gresit la doua injectoare? Chiar atat de dorel sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!