Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Va salut,

Se pare ca nu scap nici eu de schimbul de injectoare, masina cu numai 120.000km.

Intrebarea e daca trebuie neaparat schimbate 1 si 4 sau numai 1?

Astea sunt valorile masurate la rece:

IDE00365-ENG99400   Injection amount deviation cylinder 1-FAC_CYL_BAL1 2.2466 mg/stroke
  IDE00366-ENG101187   Injection amount deviation cylinder 2-FAC_CYL_BAL2 -0.6989 mg/stroke
  IDE00367-ENG101684   Injection amount deviation cylinder 3-FAC_CYL_BAL3 -0.0580 mg/stroke
  IDE00368-ENG103465   Injection amount deviation cylinder 4-FAC_CYL_BAL4 -1.5749 mg/stroke

M-am uitat la injectoare si e putin cam ud in zona injectoarelor,e normal sau trebuie schimbat garnituri ceva?

Multumesc.

 

20190526_134827.jpg

Modificat de VAG4Ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nr.1 e cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se comporta motorul la relanti si in mers ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In relanti tremura putin dar in mers e ok,consumul a crescut putin de ceva timp.

Ce ce ma ingrijoreaza e uleiul sau nu stiu ce lichid e in zona injectoarelor,ce trebuie schimbat acolo vreo garnitura?Mecanicul zice ca e normal, e asa la toate cea ce nu cred ca e ok.

Modificat de VAG4Ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La plecarea de pe loc mai subturat .. nu oscileaza turatia sau galopeaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am aceste simptome.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, 

Am achizitionat un polo 6r, 1.6tdi 2010. Problemele incep la prima pornire, motorul galopeza la fel si turometrul dar dupa 1-2 minute isi revine. O alta problema e lipsa de putere pana in 1800 de ture, mai ales la plecarea de pe loc daca nu accelerez moare motorul.

Chesitia cu galopatul la relanti (nu se sesizeaza pe turometru)  o face mai rar si dupa ce se incalzeste motorul, dar daca pornesc un consumator electric galopatul dispare.

Ps: am o problema si cu volant, sa influenteze si asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bateria la rece in ce stare e.

Ar fi buna o diagnoza exacr cand galopeaza. Tre vazut in parametri fuel high presure ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac o diagnoza zilele astea, sa vad ce imi apare. Bateria pare sa fie ok, invarte bine si masina porneste usor, functia start stop functioneaza imediat ce se incalzeste motorul.

Modificat de ForceTurbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Salut, gata am rezolvat mașina, până la urmă am scăpat doar cu suruburile, garniturile și furtunele de retur de la injectoare.

Mai am o problemă minoră, buretele de la capacul motor e îmbibat cu motorină, cum aș putea să-l curăț sau usuc?

Codul de pe el este 03L103925AR, se poate schimba doar buretele sau trebuie să iau tot capacul motor?

Mă gândeam să decupez partea udă dacă nu reușesc să o usuc ca o soluție.

Momentan merg fără el, nu cred că e problemă, se mai usucă pe acolo ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/30/2019 at 4:29 PM, CRiCU90 said:

Salutari, 

Am achizitionat un polo 6r, 1.6tdi 2010. Problemele incep la prima pornire, motorul galopeza la fel si turometrul dar dupa 1-2 minute isi revine. O alta problema e lipsa de putere pana in 1800 de ture, mai ales la plecarea de pe loc daca nu accelerez moare motorul.

Chesitia cu galopatul la relanti (nu se sesizeaza pe turometru)  o face mai rar si dupa ce se incalzeste motorul, dar daca pornesc un consumator electric galopatul dispare.

Ps: am o problema si cu volant, sa influenteze si asta?

Am mai gasit o problema... Pierde antigel motorul, din ce am vazut, pare o pata undeva in partea dreapta (cum te uiti la motor). A mai intampinat cineva?

 

Este posibil sa fie de la carcasa filtrului de ulei? care este si racitor

Modificat de CRiCU90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut diagnoza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Am o intrebare in legatura cu 2 injectoare care fac figuri in situatii diferite :

masurare la rece :

    injector 1 -> 2.1mg ( cu AC pornit ajunge la 3.2mg)

    injector 4 -> 0,6mg

masurare la cald :

   injector 1 -> 0,7mg

   injector 4 -> 1,2mg

Pe care din cele 2 sa il schimb ? Doar 1 din cele 2 momentan. Injectoarele 2 si 3 au valori cu minus relativ mici deci nu le iau in considerare.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 în primul rand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat injectorul azi . In postul anterior scrisesem gresit, era 2 in loc de 1.

Asadar cu injectorul 2 schimbat ( siemens echivalent celui OE cu S la final) , sunt urmatoarele valori :

inj1 : +0,9

inj2 : -2.1 (cel nou)

inj3 : +3,2 dar variaza pana la +2

inj4 : -0,65

Toate injectoarele au garniturile , saibele , suruburile schimbate. Motorul nu mai are bataile metalice de la injector dar are un usor tremurat. Mai astept sa-si faca reglajul dupa introducerea codului de injector si o sa ma uit daca mai are tot valoarea asta ciudata pe 3. Inainte de schimb , nr 3 era cel mai bun ca valori.

Am inversat si injectorul 3 cu cel vechi de pe 2 pt teste dar aparea din nou zgomotul acela metalic si avea un tremurat mai pronuntat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viitorul iti va spune daca ai procedat corect.

Mare prbl la modelul acesta e softul.. dar meseriasii nu stiu.

Multi care au soft dieselgate spun ca motorul merge mai fin.

Dupa downgrade .. incepe sa clantane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/30/2019 at 4:29 PM, CRiCU90 said:

Salutari, 

Am achizitionat un polo 6r, 1.6tdi 2010. Problemele incep la prima pornire, motorul galopeza la fel si turometrul dar dupa 1-2 minute isi revine. O alta problema e lipsa de putere pana in 1800 de ture, mai ales la plecarea de pe loc daca nu accelerez moare motorul.

Chesitia cu galopatul la relanti (nu se sesizeaza pe turometru)  o face mai rar si dupa ce se incalzeste motorul, dar daca pornesc un consumator electric galopatul dispare.

Ps: am o problema si cu volant, sa influenteze si asta?

Am facut o verificare la injectoare: 

inj1: -1.00

inj2: -0.017

inj3: -0.384

inj4: -0.521

Astea sunt valori la cald, la rece, la pornire am o valoare de aprox. 2.5 si merge de la un injector la altul aprox 1 minut. 

Ar mai trebui sa verific ceva ?

Nu am nici o eroare legata de motor...

Modificat de CRiCU90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 6/21/2018 at 7:22 AM, tamapiciu said:

Strada Sofia NR.31 A , Otopeni - da CAYC 

Multumesc mult de recomandare !!!

De la "treb'e un injector nou, Sefu' " pe la altii, am ajuns la Otopeni cu "aveti doar o garnitura rupta, v-o inlocuim in 15 min" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN

Bună ziua, 

Aseară am rescris codurile celor 4 injectoare la mașina mea, crezând că se va face o calibrare a injectoarele deoarece aveam un ronțăit in anumite momente la acestea.

După rescriere mașina avea un mers trepidant, destul de urat ...

Este posibil că după mai mulți Km sa se adapteze masina la injectoare sau va rămână acest mers trepidant?

Modificat de COJOCARU ADRIAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la unele rezolvi cu scrierea inj la unele nu. 

Fa un traseu de 30.. 40 km.. cu multa frana de motor si vezi ce face dupa. 

Inca nu am reusit sa inteleg ce si cum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soluția se numește ”vcds adaptation injector minimum deviation quantity”

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne inpartasesti si noua cum se face asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan
6 hours ago, COJOCARU ADRIAN said:

Bună ziua, 

Aseară am rescris codurile celor 4 injectoare la mașina mea, crezând că se va face o calibrare a injectoarele deoarece aveam un ronțăit in anumite momente la acestea.

După rescriere mașina avea un mers trepidant, destul de urat ...

Este posibil că după mai mulți Km sa se adapteze masina la injectoare sau va rămână acest mers trepidant?

Calibrarea se face la valorile initiale ,dar intre timp depunerile de pe injectoare duc la modificarea parametrilor,in mod normal dupa aproximativ 100km si cat mai mult mers in frana de motor vor fi recalculate valorile la situatia actuala a lor,dar asta nu va duce la o functionare perfecta a motorului.La mine rontaitul a disparut doar dupa ce au fost reconditionate(desfacute si curatate in baie cu ultrasunete)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN

Ok

Știe careva ce se schimba atunci când se schimba un injector? Origng, ...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!