Jump to content

Sfat achizitie auto


DJ47AUG
 Share

Postare recomandată

MariusPD , daca tot vrei aceasta schimbare neaparat 2.0l cred ca de 1.6 te-ai lamurit destul.

 

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man, pretul e ok. Masina are 1.5 ani. Si daca avea 100km tot era cu cel putin 1000 mai ieftina decat a fost noua. 

Insa, asa cum au spus si alti coelgi.. daca tot vrei sa faci upgrade, macar schimba si motorul. Altfel, nu merita. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Nu știu dacă am postat la secțiunea corectă, dar nu am acces in alta parte. Rog moderatorii sa mute topicul unde ii este locul, daca e pus greșit. 

Doresc sa achiziționez o mașină exclusiv pentru soția mea. Mașina va fi folosită doar de ea, casă, serviciu, copil la scoala si doar in București.  Pentru afara Bucureștiului, concedii , etc avem masina mea, deci nu e cazul. Vreau sa consume putin, intretinerea acceptabilă, siguranța ocupă si ea un loc important. Bugetul meu este undeva la 3000 maxim 3500 euro. Ce am gasit pe net ar fi Polo modelul 2002- 2007, Golf 4 , chiar si Golf 5 am găsit câteva pe la 3500 euro. Vreau sfatul celor care au astfel de mașini, ce sa aleg ca si model,  si ce motorizari, ținând cont de destinația mașinii descrisă mai sus. Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As schimba.doar ca nu prea ma lasa buzunarul.ideea este sa  cumpar o masina cu  km mai putini(maxim un 60mii)sa am eu gj de ea.daca ar fi sa  cumpar una de 2.0 asta ar insemna km mai multi peste 100 mii , sa ajung la banii care ai am acum pt ca stiti  ca sunt mai scumpe astea de 2.0.

Am mai gasit ceva  da nu stiu ce sa zic.voi nu credeti ca 28 de mii km in 2 ani  sunt  putini?adica na 25mii  ai fac eu intr.un an ce pareri aveti de aceasta masina? ma gandesc sa nu fie  dati inapoi http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=219873393&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&features=ON_BOARD_COMPUTER&features=MULTIFUNCTIONAL_WHEEL&features=ABS&features=ESP&scopeId=C&zipcode=&ambitCountry=DE&isSearchRequest=true&climatisation=&adLimitation=&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&maxFirstRegistrationDate=2014-12-31&maxMileage=65000&maxPrice=15000&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14%2C55%2C40&makeModelVariant1.modelGroupId=29&pageNumber=1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai postat in sectiunea corecta. Golf 4 1.6 16v cu rulaj cat mai mic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul nu e unde trebuie, poate il muta un moderator.

Pana atunci insa, eu iti pot da un sfat: in locul tau, as mai mari bugetul spre 4000-4500 EUR si as cauta un Polo din 2007-2008, un 1.2/1.4, cu Km reali cat mai putin, este exact ce iti trebuie si crede-ma ca este o masina foarte buna. Eu am un 1.2 64CP din 2007, masina are 45.000 Km reali (daca o vand nu ma crede nimeni :)) ) si am avut in 8 ani de zile fix...0 probleme cu masina, nu imi amintesc nici macar un bec din far sa fi schimbat vreodata. Si este suficient de incapatoare, chiar si in spate, si eu merg cu copil + scaun copil in ea, se descurca foarte decent. Consum in Bucuresti, trafic normal dar nu prea aglomerat, drumuri dese scurte, 8.5 cu AC vara, 9 iarna.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic
  • 3 weeks later...

Salut... Ma numesc Danny si sunt nou pe aici asa ca daca am postat aiurea imi cer scuze si rog sa se mute....momentan sunt in uk si ca orice roman care este lenes si comod imi doresc sa imi cumpar prima masina in Uk, momentan coduc masina sefului meu dar asta e mai putin important... Am nevoie de un sfat... Inclin spre un passat 170 de cai sau cel de 105 pentru ca am auzit ca cele de 140 sunt vai mama lor... Si mai am o optiune un a4 din 2004 cel de 130 de cai...Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 

Vroiam sa intreb ,vreaun sa imi iau un golf 4 din germania direct.Pana acum.am cautat  pe olx si numai golfuri la 180.000 maxim am gasit ,clar majoritatea sunt dati inapoi.

Acum am gasotunul in germania arata superb numai ca are 200 si ceva de mii si obismuindu.ma cu kilometrii celor afuse in romania de samsari mi se pare mult.

Cum e un golf la 200 si ceva de mii reali(are tuvul si carte service din ultimii 3 ani)....ca si motor ma refer?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

din punct meu de vedere, depinde cum a fost folosit acel motor; dar ca idee, sunt f fiabile golf4 si durabile....asa ca mult succes nimeni nu are de unde sa stie daca o masina e buna sau nu....cum iti este norocul...daca este careva care ma ^poate contrazice, atunci plimba-l cu tine in germania sa iti aleaga o masina si sa iti garanteze pentru ea :) oricum....din autohaus-uri ai certitudinea ca totul e in regula cu ea....nu de la turci, privati sau samsari autohtoni.

ps;: este doar parerea mea, fiecare poate decide daca sa o ia in seama sau nu. (ca sa evit contraziceri du diversi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebam in general,cum e un golf la kilometrii astia?Ca si aspect daca pica pe mana unui samsar puteai sa juri ca avea maxim 150.000 dar na..mi se pare aberant ca la o masina de varsta asta sa crezi ca are 100.000 de km,l.In germania majoritatea sunt la 200.000 ,la noi nu vezi niciuna,ba dar niciuna..

 

Credeti ca e ok daca motorul merge bn?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kilometrii conteaza foarte putin in cazul unei masini vechi, atat timp cat nu are rugina iar dpdv tehnic si vizual e impecabila altceva mai bun nu ai sa gasesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut,

Ce parere aveti despre modelele de mai jos ? Pot sa urc pana la 7000 daca e nevoie. (nu conteaza daca e sau nu inmatriculata).

Vreau sa o cumpar ori din tara ori din Germania (am ceva rude pe acolo).

 

La ce modele m-am gandit:

 

-Audi A4 B7 1.9TDI (05-08)

-Golf 5 1.9tdi (07-09), ar mai fi 2.0tdi BKD (dupa 2007) insa nu stiu daca are probleme cu injectoarele bosch sau pompa de ulei la fel ca passat-ul b6.

-VW PASSAT 2.0TDI CR (2010-) - pe internet sunt destule, insa nu stiu daca as gasi in 7000 unul in stare buna si sub 250.000km reali. Nu ma intereseaza dotarile.

-VW GOLF 6 2.0TDI 140cp. (aceeasi problema ca la passat)

-Ar mai fi Passat B6 1.9TDI (dar mi se pare prea slab motorul pentru caroseria lui).

 

In principiu evit 2.0tdi PD indiferent de codul motorizarii (altfel mergeam cu ochii inchisi pe Passat B6 2.0TDI BMR... e masina perfecta pt mine). Nu vreau batai de cap :) 

Orice sfat e bine primit.

Multumesc.

Modificat de Scorpyon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu te intereseaza dotarile?

mi se pare...alta masina un passat chel fata de unul cu multe dotari cum este asta din linkul de mai jos

https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-r-line-170cai-dsg-extra-full-bi-xenon-navi-touch-trapa-ID7GjURp.html#266bb0712f

daca ai posibilitatea sa cumperi din germania fara mari batai de cap, m-as orienta exclusiv catre o masina de acolo. la un buget corespunzator poti lua ceva cu putini km (~150k) ceea ce este cam raritate fata de ce gasesti la noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva, evit DSG-ul, vreau doar manuala.

Masina din poze e foarte ok, dar are DSG, toba aia groteasca, volan de golf 5 gti si e 2.0tdi pd, deci pompa de ulei, mai injectoare... nu prea vreau sa dau banii pe o masina pe care stiu din start ca varianta respectiva a avut probleme. Chiar daca iau 1.9tdi asta nu inseamna ca nu am probleme, insa nu m-as risca direct pe un motor care avea probleme la putini km, dapoi la vreo 2-300.000km. Si cu 200.000km daca gasesc reali e ok.

 

Alte pareri la modelele de mai sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bossake .. ce ai postat tu acolo are 300.000 km + si pot sa ti-o spun numai dupa farurile alea care au un grad de matuire destul de ridicat , clar nu asa ceva . ON Topic . Scorpyon daca as mai fi dispus sa pun 1.000 euro in momentul de fata sa fi fost in locul tau , si sa impac passatu ala spus de tine cu golfu , mi-as lua asa ceva https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-jetta-ID7GiRuf.html#7324ef13e6 , motorul de 1.6 e bun pt caroseria asta aceeasi cai ca si pe 1.9 , nu prea cred pt B6 cum zici tu , eu am 140 cai si cateodata mereu zic ca m-am zgarcit pt 1500 euro pt modelul de 170 cand am luat eu . 

 

Am uitat sa spefic modelul e 7500 pe firma ... nu am fost atent , imi pare rau . Dar ca idee :)

Modificat de quixy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, trec de la benzinar aspirat si nu vreau sub nici o forma 1.6tdi. E prea lenes pentru mine, am mers si mi se pare mai slab ca 1.9tdi. Apoi mai are EGR-ul si uneori probleme la injectoare. 1.9TDI am testat pe un b6 si era slab, pe golf 5 era la limita. Macar cel de pe a4 are 116cp si se misca mai bine din cate am vazut. Bugetul maxim 7000, nici un euro peste, nu mai dau bani multi pe o masina ca am pierdut destui din devalorizare :). Prefer sa fac altceva cu ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Tu cauti, ca orice roman veritabil, mult bun si ieftin. Asa cum s-a mai spus, nicio masina nu poate atinge toate aceste 3 puncte concomitent. Eu sunt posesor de Passat B6, CBAB cu DSG. Cutia daca e intretinuta (schimburi de ulei si filtre), nu o sa te lase. Injectoarel la CBAB nu au avut probleme, decat sporadic. Pompa de ulei ca sa o reconditionezi te ajunge pana in 1000 de lei. EGR, DPF, actuator turbo, motor la clapeta de admisie, poate sa pice la oricare.

Vrei CBAB dupa 2010 pentru a fi scutit de problemele cu pompa de ulei, dar motoarele peste 2010 au EGR corp comun cu racitorul de gaze adica un cost de aproximativ 2500-3000 lei, in timp la cele din 2009 EGR e in fata si costa 600 lei Valeo sau 1000 original.

Cauta-ti o masina cu istoric la reprezentanta, 250.000 km, daca masina e intretinuta nu sunt multi km (sunt pe forum colegi cu ~400-500k km, fara probleme). Pentru o masina de 7 ani cu o medie de (minim) 40.000 km, cam asta e rulajul. Nemtii nu isi vor cumpara niciodata diesel pentru a merge cu el doar pana la supermarket sambata si duminica la teatru.

Bineinteles, poti gasi si masina cu cati kilometri vrei tu, in Vitan. Costa 50 de euro.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam dificil atunci , in bugetul asta nu-ti iei un CR , decat o epava in care vei baga mai multi bani . CR-urile is mai bune la injectoare ? Eu zic sa citesti mai multe despre pompa de motorina si cei care s-au trezit cu span in motor . Eu am PD la 300.000 si nu am problemele enumerate de altii :) Lumea vorbeste , dar ingrijire cand ? Aaa da... fac schimbu de ulei la 25.000 ca e de la vw . 

 

Spor la cautat. Astept sa vad rezultatul , si nu o lua in nume de rau. Succes

Modificat de quixy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 minutes ago, Delphinul said:

Tu cauti, ca orice roman veritabil, mult bun si ieftin. Asa cum s-a mai spus, nicio masina nu poate atinge toate aceste 3 puncte concomitent. Eu sunt posesor de Passat B6, CBAB cu DSG. Cutia daca e intretinuta (schimburi de ulei si filtre), nu o sa te lase. Injectoarel la CBAB nu au avut probleme, decat sporadic. Pompa de ulei ca sa o reconditionezi te ajunge pana in 1000 de lei. EGR, DPF, actuator turbo, motor la clapeta de admisie, poate sa pice la oricare.

Vrei CBAB dupa 2010 pentru a fi scutit de problemele cu pompa de ulei, dar motoarele peste 2010 au EGR corp comun cu racitorul de gaze adica un cost de aproximativ 2500-3000 lei, in timp la cele din 2009 EGR e in fata si costa 600 lei Valeo sau 1000 original.

Daca nu faceam topic sa intreb, luam direct cea mai ieftina si mai dotata. De asta v-am intrebat cu privire la modelele de mai sus.

Nu vreau DSG, deoarece sunt "fan manuala".

Inteleg sa existe probleme, dar nu as vrea sa stau toata ziua cu ea prin service. Dar si motorizarile din 2009 sunt tot CR, doar ca au alt imbus mai mic la pompa de ulei. Deci EGR-ul difera doar in functie de ani sau difera intre PD si CR ? Voi tine cont de acest lucru. Daca nu si un a4 b7 1.9tdi ar fi ok pt nevoile mele. :)

22 minutes ago, quixy said:

Cam dificil atunci , in bugetul asta nu-ti iei un CR , decat o epava in care vei baga mai multi bani . CR-urile is mai bune la injectoare ? Eu zic sa citesti mai multe despre pompa de motorina si cei care s-au trezit cu span in motor . Eu am PD la 300.000 si nu am problemele enumerate de altii :) Lumea vorbeste , dar ingrijire cand ?

Cam asa ceva, dar la cr-uri toti au zis ca sunt bune.

Toti mecanicii mi-au zis sa ma feresc de 2.0tdi PD. Am fost la service-uri si masini luate recent, au facut 300km si au ajuns cu probleme la motor in service. Si aratau extraordinar. Masini luate de 2-3 zile ... aranjate, mai mare dragul sa te uiti la ele. Dar degeaba, daca statea in service. Doar luna aceasta am vazut vreo 4 cazuri la un service.

M-as risca la un 2.0TDI BMR limuzina, nu stiu ce sa zic. :banghead: Pompa de ulei e 6.000lei, dpf-ul il anulez si resoftez masina (300euro), o volant un turbo nu se pune problema. Problema e sa nu pice pompa de ulei si sa se duca si motorul.

Inca ceva, fac cam 10.000km pe an (nu mai vreau benzina daca asta o sa ziceti), m-am tot uitat la tsi-uri dar nu prea am incredere, iar 1.8tsi cred ca are consum prea mare, 1.4tsi sa nu aibe probleme ca mai demult, deci raman la 1.9 sau 2.0tdi.

Modificat de Scorpyon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai , din ce stiu eu imbusul ala se poate schimba pentru a preveni.. asa sa zicem acest lucru. Nu ai ce sa-i faci asa sunt ele , odata ce a picat pompa treci pe una de 1.9 te duci la un mecanic bun , o adapteaza si nu o sa mai ai probleme niciodata . Cauta ceva in 6500-7000 si daca tot ti-e frica de pompa aia o schimbi si gata  . Pai ce zici tu acolo ti-a aratat un coleg mai sus passatu ala cu 193k km .. cica :)) eu nu stiu cum se prezinta asemenea oameni cu asemenea masini la vanzare .. si cu minciuni care se vad de la o posta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti despre aceste 2 modele ?

1) https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-golf-match-2-0-tdi-140-cp-ID7Gk6vt.html#contact_form#xtor=SEC-81

2) https://www.olx.ro/oferta/vw-passat-170cp-ID7IvJL.html#5968b17c54

@quixy

Chiar nu prea poti sa mai iti dai seama ce masina are km reali pana nu o verifici cat de cat. Pompa de 1.9 am auzit ca ar fi prea slabuta, iar imbusul schimbat e ceva temporar, parca trebuie facute mai multe modificari.

Modificat de Scorpyon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 10.000km/an oricum ai da-o nu renteaza diesel. Iar pompa de ulei 6000 e noua, dar o poti reconditiona preventiv. Pe mine m-a costat 1200lei(manopera + reconditionare).

*Trecerea la pompa de 1.9 genereaza trepidatii suplimentare, care in functie de fundul tau pot fi deranjante sau nu.

*Schimbarea imbusul e o solutie temporara.

Modificat de Justin91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, nu vreau sa ajung ca interlopul asta sa injur pe marginea drumului :biggrin:

https://www.youtube.com/watch?v=m1A0pA4wWAs

 

Pe benzina o sa mai caut, dar un 1.4tsi pe passat ar fi prea mic, iar 1.8tsi nu stiu ce consum are, 2.0tsi e bestial dar... consuma peste 9% mediu. Inca ceva, la tsi-urile de 1.8 si 2.0 au probleme mari cu, consumul de ulei, deci oricum o dau, tot diesel vreau. Iar 1.6 benzina aspirat pe b6 chiar nu vreau sa stiu cum se misca. Am deja benzinar aspirat, vreau ceva mai puternic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!