Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Ciudat ca se pune ulei 5w40. In Bucuresti toate reprezentantele incep cu 5w30, chiar de cand masina este noua (Mobil sau Castrol, in functie de optiunea clientului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,știe cineva unde se află debitmetru?as vrea sa il schimb.. Am fost cu ea pe tester acum săptămâni și ii dădea eroare..de ieri iar face figuri..e bbc de 1.2 tsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, liviu. a scris:

Pe tubulatura ce leaga turbina de clapeta.

O sa ma uit..dar nu am vazut nimic azi..o poza ar fi fost de ajutor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in curs de achizitie un Golf VI 1.2TSI si ma gandesc daca ar merita diferenta de pret in plus pentru un Leon 2013/2014 1.2TSI. In ideea ca la Golf trebuie sa-i fac distributia si la Leon nu deci se mai restrange diferenta de pret la final.

Ce nu am gasit in topic e o informatie centralizata, ar fi folositor un post pinned cu un tabel pentru ca tot ce am gasit prin topic sunt discutii despre intinderea lantului si preturi pentru schimbul de distributie.

De exemplu: daca pe Golf VI s-au pus motoarele cu revizii la distributie, respectiv cele dupa 7/11/2011. Pe modelele noi de Golf si Leon din ce data s-a trecut la motoarele cu distributia pe curea.

Modificat de GIZMO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam mare diferenta de calitate, insonorizare si punte spate intre golf 6 si leon 5f. 

Pe de alta parte golf 6 este pe vechea platforma PQ35 mai confortabila, in timp ce leon 5f este pe platforma MQB, mie imi place sa-i mai zic MCS, massive cost savings. Punte spate fixa, masina mai rigida, usi, bord inferior, consola centrala si tot ce acopera zona de sub navigatie - si anume controale clima- sunt inconjurate de un plastic tip Logan 1. 

Distributia la golf nu costa o avere, problema se pune la segmentii de la pistoane, care daca sunt cei ingusti de la gen 2 TSI o sa mance ulei mult, cu riscul sa fie nevoie sa refaci motorul.

Varianta mai safe e Leon 5f, dpdv al fiabilitatii, costurilor de intretinere, rulaj.   Intelege ca nu doar distributia este cu problema la 1.2 tsi pe lant, ci si pistoanele, si alte anexe.

Daca iti cauti masina, din cauza taxarilor care apar, si vrei sa te orientezi spre o norma mai mare, sa nu uiti ca la ~8500euro exista hyundai i20 nou cu garantie mare, si dotari de bun simt. E un pic mai mic decat golful, dar e o masina noua E6d.

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de lamuriri deenman. Nu stiam ca exista chiar asa o diferenta de calitate si suspensie intre platformele PQ si MQB. Golf VI am condus, Leon 5F doar in dreapta si intr-adevar parea destul de rigida.

Nu m-as intinde la o masina noua, cu toate ca asta a fost prima optiune. Analizand costurile pe termen lung si devalorizarea aferenta, pentru o masina strict de oras (max. 10.000km/an) tot un Golf VI e cea mai buna optiune pt mine.

Asadar probabil voi ramane pe Golf VI, 1.2TSI si ii pun ultima revizie de lant, sa inteleg ca 4-5 ani nu ar trebui sa faca probleme, chiar daca va fi folosita la drumuri scurte de 5-10km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul de achizitie este in alta parte, recomand search-ul. 

Mai mult de atat, pe toata platforma MQB s-au pus motoarele 1.2 \ 1.4 TSI cu distributie pe curea asa ca nu mai au problemele celor cu distributia pe lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, deenman said:

Distributia la golf nu costa o avere, problema se pune la segmentii de la pistoane, care daca sunt cei ingusti de la gen 2 TSI o sa mance ulei mult, cu riscul sa fie nevoie sa refaci motorul.

Varianta mai safe e Leon 5f, dpdv al fiabilitatii, costurilor de intretinere, rulaj.   Intelege ca nu doar distributia este cu problema la 1.2 tsi pe lant, ci si pistoanele, si alte anexe.

Unde ai vazut tu 1.2 tsi pe lant sa consume ulei si probleme cu pistoanele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu Liviu, am  Octavia 1.2 TSI din sept 2011 si nu mananca 1 gram de ulei, iar de pistoane cu probleme nu am auzit. (or fi la altii, dar eu nu am).

ma rog, Golf VI e cu punte independenta pe spate si e mult mai confortabil decat Leon. Insa, are si Leon avantajele lui (ex este mai nou si nu are distributia cu probleme).

Ma rog, nu ai spus un lucru esential: din ce an este si cati km are la bord Golf=ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ziceam, topicul pe care-l cautati este acesta:

Haideti sa mutam discutia asta acolo, va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Unde se poate achizitiona si monta un distantier pt acuator in Bucuresti + reglaj? 
 

Skoda Rapid 1.2 TSI - 2014 - 61500km

 

S-a aprins EPC in bord, ulterior check engine, masina nu mai tragea si i am pua vcds. 
 

1 Fault Found:
10478 - Charge Pressure Control Actuator 
          P334A 00 [168] - Electrical Malfunction

 

Dupa stergere erori, repornire, drum scurt de 5-10 km masina se comporta normal, erorile au disparut. Am tot citit pe forum uri ca acel distantier rezolva problema. Ciudat este totusi ca s-au rezolvat dupa stergere, e posibil totusi sa fi fost vreo eroare de soft? Astept pareri si sfaturi :) 
 

merci 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2014  productie, mai este cu motor pe lant?

Distantierul s-a montat in 2010-2011, daca e motor din 2014 pe lant, sigur nu mai are nevoie de distantier. Cand s-a montat distantierul s-a facut si update de soft.

Vezi ca problema e altundeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 2014 si este CBZA pe lant.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am negat, am pus semnul intrebarii.

Nu mai retin momentul scoaterii acestui motor.

Stiu ca pe octavia parca a disparut in 2013(oct 3, platf mqb) , se spunea ca trebuie  platforma mqb pentru noul motor pe curea, ulterior parca au montat motoare pe curea si pe rapid, nu mai tin minte

Modificat de skodamen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, skodamen said:

2014  productie, mai este cu motor pe lant?

Distantierul s-a montat in 2010-2011, daca e motor din 2014 pe lant, sigur nu mai are nevoie de distantier. Cand s-a montat distantierul s-a facut si update de soft.

Vezi ca problema e altundeva.

Daca dupa stergere erori au disparut si masina tragea ( ce e drept pe distanta fff scurta) tind sa cred ca nu e o problema de turbina sau alte chestii mari. Daca merg cu ea la Brady/Avia  presimt ca vor sa schimbe turbina sau mai stiu eu ce. D aia am dedus ca e de la acuator - distantier - furtune etc. Aveti o recomandare de service ok? 
 

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, acest actuator exista ca si piesa separata , la cca 700 lei in reprezentanta, deci nu neaparat turbina noua.

Tu trebuie sa diagnostichezi extrem de bine masina, ca sa nu schimbi piese dupa ureche. Daca nu ai un mester ca lumea, asteapta sa ai din nou eroarea si mergi totusi la reprezentanta, macar piesele schimbate degeaba pot fi restituite. E discutabil.......vezi colegi de forum, care ofera servicii de calitate in Bucuresti. Chiar sunt, si poate se baga si la acesta motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P334B ar trebui să spună că e o problemă mecanică ... de inlocuit

Cea cu A în coadă e remediabila

Dacă îți mai face probleme încearcă o calibrare, pașii de parcurs sunt în descrierea video

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am oprit o si pornit o de cel putin 15 ori la interval de 5 secunde :). Astept sa vad cat tine. 
 

merci tare mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distantier pentru actuator la motor  1.2 TSI din 2014 nu (cred) ca mai exista. Acel distantier a fost o solutie temporara pentru motoarele produse in 2010,  2011 si cateva luni din 2012 . Eu am masina din 2011 si am beneficiat de acea rechemare in service ptr montare distantier la actuator. Noile actuatoare produse dupa 2012 au avut actuatorul cu distantier inclus din fabrica. Este exclus sa mai poti pune distantier la un actuator care deja are un distantier din fabrica. Cep putin

eu asa stiu ca sta situatia. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate are turbina schimbata,sh ,din generatia veche care necesita distantier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!