Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Generatia 1 TSI este in continuare pe toate modelele FARA platforma MQB (inclusiv Skoda Rapid).

Generatia 2 TSI poate fi montata DOAR pe platforma MQB (A3, Golf7, Leon 2013, O3 - asa cum spunea si ionut_slatina mai sus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul 1.2 TSI pe lanț să îi credem pe cuvânt c-au rezolvat problemele bineștiute? Probabil că fiecare din cei ce riscă va afla pe banii lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-i pe cuvant! Si eu i-am crezut cand mi-au spus ca schimbarea lantului de fabrica va rezolva problema zornaitului! imi crescuse inima vreo 4000 de km  pana.................cand mi-a scazut :lol: la una din porniri! Si scazuta a ramas, ca zornaie si al doilea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta durere acum: mi-a spus  un coleg de la serviciu ca s-a uitat un curul meu saptamana trecuta cand am plecat de la serviciu si ca a ramas interzis cand a vazut ce fum am dat la pornirea motorului si apoi la plecarea de pe loc. Stiu ca am esapamentul negru si ca se intampla asta de cand am luat masina, dar nu am luat in seama treaba asta. Adica nu m-am gandit ca masina mea scoate vreodata fum ca dieselurile alea puturoase.

 

La un anumit moment stiu ca a mai fost o discutie despre esapamentul negru, dar nimic elaborat. Sau cel putin nu imi amintesc eu. Asa ca ... are sens sa imi fac griji? Imi montez o camera pe haion cu care sa inregistrez ce iese de pe teava de esapament ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de om... Unii raman interzisi ca face masina un "puf" de abur la pornire altii lasa un nor cat o masina in spate si rad asa ca...

Eu n-am auzit nimic de genul asta la motorul asta, fum mai scoate, cu atat mai mult cand e rece afara, dar n-am vazut ceva de care sa-mi fac probleme deocamdata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Short answer: No. 

Toate TFSI/TSi-urile innegresc tips-urile. Nu stiu in ce conditii anume scoate mai mult sau mai putin fum negru. In WOT cu siguranta scoate mai mult, dar nu se compara cu 1.9TDI :))

Uite aici cum scotea la mine, poate inca mai face asa sau era proaspata evacuarea si inca nu erau arse sitele.

http://youtu.be/njl8pC6CBdI

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nicio legatura cu sitele din evacuare, am vazut si eu un Seat Leon 1.4 TSI care in acceleratie maxima a scos fum negru asemanator acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am vorbit cu tipul din service care mi-a facut inlocuirea turbinei. L-am intrebat de ce nu mai este saiba vietzii pe masina, dupa ce mi-au schimbat turbina. Mi-a zis ca este ceva comunicare interna care spune ca dupa schimbarea piesei, cea noua nu necesita saiba-distantier.

Mie mi-a ajuns explicatia lui. Aparent, noua turbina este ceea ce ar fi trebuit sa fie cea originala, proiectata fara saiba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E si normal! 

Saiba pusa incalca multe din normele de proiectare! 

Nu ai cum sa produci ceva  nou , care are un proiect de executie , si apoi mai adugi ceva, chiar daca acel ceva imbunatateste functionarea! E ceva gen masina de spalat albalux!

 

Nici un motor de 1,2 tsi care vine acum din fabrica(chiar si cel de pe skoda rapid) nu mai are saiba! Lucrul normal de altfel, turbina a fost reproiectata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mno bine :) Io v-am zis doar sa stiti cum sta treaba, adica, asta e oarecum de la "fata locului", ca daca face vreun coleg aceeasi operatiune in Romania si dupa aia tot are saiba in masina, inseamna ca:

1) nu i s-a facut nimic la masina, insa devizul a fost incasat, sau

2) s-a inlocuit piesa defecta cu alta la fel de buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romanica totul posibil!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul 1.2 TSI pe lanț să îi credem pe cuvânt c-au rezolvat problemele bineștiute? Probabil că fiecare din cei ce riscă va afla pe banii lui.

Asa s-ar parea. Dupa nushce serie de motor produs in 2011 fabrica zice ca NU mai sunt probleme cu lantul. Doar ca, atentie, zgomotul de la pornire de 1-2 secunde tot va aparea. Daca nu dispare dupa 1-2 secunde atunci ii bai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea buna a acestui sunet este ca de XXXXX Euro am cumparat si un sunet greu de reprodus ...siiiii.........am inventat un nou instrument; cantatul la lantz. :D

Acum pe bune, cum sa te lauzi ca nu mai sunt probleme insa sunetul tot apare, apare, apare .....pai ce draq, e fereastra Gealan ???

Acum mai am un sunet si mai frumos, dar asta este la trenul de rulare. Cand am in mic balans pe puntea fata se aude o trosnitura pe stanga.

 

Bwlan, daca tot au schimbat turbo presupun ca au schimbat si softul .....ceva impresii pro/contra  ???? Agresivitate motor, consum ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e nivelul tehnic al motorului. Daca atat au stiut, atat au facut. 

Eu am expus doar o informatie. 

Pana la urma nu zgomotul e problema unora, ci faptul ca vechile lanturi se alungeau nepermis si exista riscul sa sara de la punct, cu consecinte grave.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta cu zgomotul normal cca 1-2 secunde nu o pot intelege!

La al doilea lant zgomotul mi-a aparut dupa 4000 de km!! POATE CINEVA SA IMI SPUNA DE CE 4000 DE KM MASINA A MERS IMPECABIL!?? 

AICI VREAU SA AUD O JUSTIFICARE!

Deci dupa parerea mea umila dupa acesti 4000 de km lantul sau intinzatorul si-au pierdut din caracteristici, calitate, etc, etc....

 

Acum am 20000 de km de la schimb, si daca dupa schimbarea uleiului la revizie cam 1000 de km zgomotul a fost mai putin pregnant, acum si-a revenit la normal, ba parca a mai crescut in intensitate si durata! Ce ma ingrijoreaza pe mine este ca acum, incet, incet, incepe sa faca si la rece! Posibil sa se reitereze parcursul vechiului lant, dar dupa un nr mai mare de km!?

 

Si mai e o problema, din cate vad si de la tine Blitz, cat si de la cei de prin reprezentante, toti sustineti ca zgomotul de lant este la rece si ca asta e si informarea fabricii! In realitate, atat eu cat si ceilalti posesori sustinem aparitia zgomotului cu motor semicald! Abia ulterior incepe si la rece! Adica fabrica ne spune sa ignoram zgomotul la cald(care apare mai rapid) si sa luam in calcul doar zgomotul de la rece?

 

Din ce mi-a spus cineva de la o reprezentanta lantul al doilea se va schimba daca" va zornai la cald, la rece, o durata mai mare de timp, etc, etc".

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai cititi la" Cat rezista un motor tsi?" , inca un motor 1.2 picat! Bineinteles, alt caz IZOLAT din cele cateva sute de mii de motoare 1.2 tsi produse! Numai ca eu prin izolat inteleg rar! Mai, oare ce urmeaza??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha! A mai crapat inca unul...! 

 

 

Planul Volkswagen de a ne falimenta pe toti si de a ne vinde produse sub-par functioneaza ireprosabil...!

 

Acum serios vorbind, voi nu ati auzit niciodata si nu ati citit cate 1.8T au crapat, sau 1.9 TDI nu mai zic, sau chiar 2.0 TDI etc si asta doar la VAG.

Sa nu ne amintim de 3/528i-ul de BMW, si atatea altele. Dar asta nu inseamna ca toate sunt proaste.

 

Se poate ca un motor sa fie cu probleme fara ca lucrul asta sa afecteze toate motoarele identice.

 

Daca aceasta stricaciune o sa se dovedeasca a fi din cauza unei "probleme" cunoscute, si mai ales reparate pe aceea masina, a motorului 1.2 TSI, adica turbo sau lant, atunci noi restul posesorilor am putea avea un motiv de ingrijorare.

Dar daca respectivul om nu avea "distantier" (da, am citit ce a scris Bwwlan) la turbina sau nu a schimbat lantul la timp si apoi motorul a crapat... atunci fara suparare...

Daca masina avea "saiba" si avea si lantul schimbat si se dovedeste ca motorul a crapat din cauza uneia dintre cele doua atunci ok, daca a crapat din alte cauze atunci se poate incadra in acel 0.5% din TOATE motoarele de la TOTI producatorii care crapa - pentru ca a existat, exista si va exista un asemenea procent chiar daca ne place sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca taceai, filozof ramaneai!

Omul sustine ca masina e in garantie si toate reviziile facute la timp! Ca si achizitie pare Mai 2011, probabil produsa Martie-Aprilie 2011 (mai are 2 luni de garantie) La 42000 de km probabil ca a facut 2 revizii! saiba s-a pus in primavara lui 2012 parca! Lanturile au inceput schimbarea din vara lui 2011!

Toate sansele ca acea masina sa fi fost la dispozitia maestrilor si a tehnologiei vw!

 

dar, bineinteles ca ramane INCA un caz izolat! Din fericire! SAU DIN PACATE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt din filozof prin facultate, nu prin tacere!

Faptul ca masina e in garantie nu inseamna ca cele doua actiuni au fost facute.

Si chiar daca au fost facute nu inseamna ca motorul s-a stricat din cauza lantului...

Hai sa nu mai vorbim din ce credem si presupunem si sa asteptam pana avem toate lucrurile puse pe masa. Si eu stiu un tip care a rupt 3 pistoane intr-un 2.0 tfsi stoc, asta inseamna ca toate GTI-urile sunt proaste?

Eu m-am plictisit de toate prostiile astea...

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa pastrati discutia on topic, respectand regulamentul. Restul comentariilor le puteti face pe PM, in caz contrar se vor aplica sanctiuni.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Master_blaster motorul din videoclip e al tau?

Da e motorul meu.

 

Saptamana asta am fost la revizie si mi-au pus cele 2 piulite la loc, o sa le verific periodic de acum in caz ca si astea o iau la plimbare. Tot la revizie mi-au schimbat si distributia care zornaia uneori la pornire, face asta de un an de zile, inainte ca masina sa faca 15000km. Revizi am facut-o la PBN. Masina iese din garantie in iunie dar mi-a fost lene sa mai astept pana atunci si sa duc iar masina in service doar pentru distributie. Macar asa nu am mai dat banii pe schimbul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave, unde ai vazut tu ca am scris de motor stricat din cauza lantului?........

A, ca 2 bujii lipite de piston pare a fi o consecinta a saririi distributiei de la punct parca e altceva............Dar e concluzia sau banuiala ta! :lol:

Eu doar am mai pus unul in statistica, acel caz izolat care se incapataneaza sa apara iar din nou(vorba romanului............)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Eu nu cred ca distributia a sarit asa aiurea, fara sa prezinte simtomele normale adica zornait.

 

Dar hai sa ne gandim cate motoare 1.2tsi s-au vandut numai in romania si sa luam 0,5% din ele care se strica sa zicem ca sunt 5000... asta inseamna ca 50 din ele or sa se strice din diverse motive, si din astea 50 poate 30 din cauza distributiei care a sarit pt ca nu a fost schimbata cand prezenta semne ca este intinsa. O fi mult o fi putin nu stiu eu nu sunt printre aia 50 si nici nu o sa fiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cati km ati simtit ca s-a mai "lasat" motorul ?

A mai scazut apoi consumul ?

Momentan, sub 6.5-6.7 la drum lung (condus normal) nu am reusit sa scad.

Km in bord 3.500

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la 10.000 s-a stabilizat al meu...!

Dar consumul afara pe acolo e, ce-i drept eu merg destul de tare, daca mergi cu maxim 110-120 o sa mai scada...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!