Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Va mai intreb ceva. Ma uit in ultima perioada la evacuare si este neagra-neagra teava de esapamament, ca la un motor diesel.

Asa este si la voi ?

 

Am facut plin cu benzina super de 100 si se simte clar diferenta fata de cea de 95, la cum trage, mai cu forta. In plus, sper sa nu fie placebo, mi se pare ca la consum a mai scazut putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se schimba comportamentul motorului cu benzina de 100, eu am pus doar 100 de la OMV (am incercat si Rompetrol si Mol dar nu mi-a placut) si pot sa spun ca merita.

Dar legat de consum... e placebo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi-ai raspuns la intrebarea nr. 1 de baza, in calitate de posesor 1.2 TSI :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa fac toate TSI-urile, nu doar 1.2-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca la benzina, teava la esapament trebuie sa fie alba-albastruie in conditii normale, nu neagra ca la diesel, de aceea intreb.

Care ar fi explicatia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e tuciurie la esapament.

 

Ieri cand m-am mai uitat pe la motor am observat o chestie; la intercooler am o pata de ulei, mai exact la unul din suruburile de mijloc din cele 6.

Rog posesorii sa verifice si ei. Am sa pun maine o poza cu pata de ulei.

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu am vazut niciun TSI la care sa nu se faca tipsurile negre. Nu va fi diferit nici la cele noi.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este explicatia ? Este totusi un benzinar...

 

ionut_slatina: la ce consumuri s-a stabilizat motorul dupa 10 k km ?

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu cauciucurile de iarna 195/65/15 am avut 6.2 % in 1200 km. Acum cu astea de vara 205/55/16 este mai mare consumul; undeva pe la 6.5-6.8 %.

Mentionez ca este fara AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mediu, nu ?

 

Oricum, valorile din practica sunt cu mult mai mari decat ce scrie cartea....

In oras pana acum 10-11%, in afara maxim 6.5%, in medie 6.9 % (atat pe CB cat si plin pe plin)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 8-9% in oras si merg destul de agitat, afara am reusit si 4.putin dar nu pot psihic sa merg atat de incet asa ca de obicei am cam 6% - 6.5%.

Teava de esapament nu are o explicatie anume, pur si simplu asa face, eu nu am vazut masina cu teava de esapament curata (daca nu a fost curatata de posesor)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate fac mizerie. DSG-urile si mai multa asa ca stati cu carpa pe ele daca vreti sa ramana cromate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

ritter1976, on 24 Mar 2013 - 21:38, said:

Care este explicatia ? Este totusi un benzinar...

Dupa parerea mea teava de esapament e neagra din cauza turbinei pt ca mai arde si un pic de ulei e posibil sa se depuna pe turbina care face presiune si incetineste gazele. Si daca te uiti cu atentie la pornirea mai scoate si un pic de fum negru. Iar daca o forjezi mult o zi intreaga se afuma si bara.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ontopic, va rog!

Folositi PMul pentru chat. (Am sters posturile offtopic).

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai jos o sa gasiti o scanare pe engine de seara trecuta:

 

 

Address 01: Engine (J623-CBZB)       Labels: 03F-906-070-CBZ.clb
   Part No SW: 03F 906 070 J    HW: 03F 906 070 B
   Component: SIMOS10.12H03 9663  
   Revision: --H03---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 001900D6230400080000
   Shop #: WSC 00066 000 00158
   ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F906070J 004007
   ROD: EV_ECM12TFS02103F906070J_VW36.rod
   VCID: 29538C0048E23D6
 
1 Fault Found:
18723 - Chain Elongation  
          P150D 00 [109] - -
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 57151 km
                    Date: 2023.14.18
                    Time: 11:49:01
 
Readiness: 0000 0000
 
Oare pe baza erorii asteia, cei de la service or sa-mi schimbe lantul?
 
Mersi mult.
BTW, masina a iesit luni din garantie :D.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca si softul spune, atunci e tare rau VAG. Go and change it !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu comenteze ca ai scanat-o cu ceva ce nu este a lor. Adica o interfata "omologata". Dar daca zici ca a iesit din garantie, s-ar putea sa nu se ia de asta si daca ai service-arile facute la ei, sa beneficiezi de kulantza ! Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au ce sa zica. Poti sa te duci cu foaia printata, nu o sa intrebe absolut deloc cu ce ai scanat-o (tester auto, scaner A4, vizual :) ). Presupun ca la 57151 km iti facea destul de urat lantul atat la pornire cat si in mers. Avand in vedere ca a fost detectat de senzorul de pe axul cu came ca fiind o alungire, pai nene ...e destul de alungit. Schimba-l urgent ca risti sa faci alte boacane gen ...sa piarda compresia pe 1 piston datorita desincronizarii piston/supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) daca v-as spune ca lantul nu a facut "urat" decat o singura data (a se intelege, mai urat decat sunetul specific de la pornire, cu care eu m-am obisnuit si stiu ca este normal). In momentul de fata am 58900km.

 

Intre timp mi-am facut o programare la Autoworld (trimitand un e-mail cu scanarea partiala, doar pe engine) pe maine dimineata la ora 9.30. Sa vedem ce o sa-mi spuna.

 

Keep u posted.

 

PS: Asta e motivul pentru care am dat 130 de lei pe o interfata de diagnoza (fie ea si clona) (si va sfatuiesc sa faceti si voi astfel); pentru a vedea/depista cat mai repede atunci cand apare cate o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum de ai facut diagnoza ? S-a aprins ceva martor pe bord ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanez la intervale neregulate de timp (initial ma gandeam ca la doua saptamani, dar.... asa e omul).

Aveam ieri ceva timp liber si am zis sa dau o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am ajuns la service si se pare ca masina mai are garantie pana duminica! O sa faca si ei o diagnoza si apoi o sa primeasca mai multe detalii de la fabrica sa vada ce trebuie facut in continuare. Sper sa se rezolve repede si fara batai de cap. Keep u posted

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Tocmai ce au terminat constatarea; va fi inlocuit pe garantie, urmaza sa comande piesele necesare. Sper sa tina la fel de mult ca si asta.

Modificat de claudellus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Da, schimbam lanturile mai ceva decat curelele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti cand motorul e rece sunt normale trepidatiile? se simt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!