Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Bogdan, gandeste-te ca problema nu se rezolva nici cu al 2-lea lant, deci o sa-ti dai banii degeaba. Mai bine schimba-l pe garantie. Ai 4 ani..deci ai timp destul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dun vorbeste ca mine, m-ai copiat prietene???

 

qwk are dreptate, inlocuiesti dar cu ce??? cu 1800 lei cumperi poate acelasi lant, caci problema cel putin la nivel de skoda nu este rezolvata. Si desi cei de la vw (Romania) spun asa doar pentru prieteni ca al doilea lant a lor e super, a venit blitz si a spus ca este acelasi lant, varianta 2, dar cu alt cod intrucat mai are 2 suruburi in plus sau in minus, si el vine ca si kit de-a intregul!

 

deci eu ca si solutie le-as printa ceva pagini de forum, le-as inregistra cateva porniri si le-as lasa masina in curte si as anunta OPC. E chiar o problema cunoscuta !!! Si daca ai 2012 probabil ca si al doilea lant vw este la fel ca skoda!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Zgomotul facut de lant se manifesta numai la pornire pt ca intinzatorul ramane fara presiune si nu lantul fiind un pic mai larg face zgomot pana primeste presiune intinzatorul. Uzura mare nu e decat in acele cateva secunde, dupa lantul e intins si motorul nu afectat cu nimic. Ca sa se intinda atat de mult incat sa sara un dinte si atunci ai putea avea probleme trebuie sa zornaie in continuu. 

 

Probleme apar doar cand intinzatorul ajunge la limita si nu mai poate intinde lantul, atunci devine periculos. 

 

@Dun: Eu zic sa te relaxezi sansele sa ai probleme grave sunt f mici, eu nici nu ma stresez de lant. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi de dimineata a fost inregistrata manifestarea lantului. Masina intra in lucru deseara si maine este gata.

Va rog foarte mult sa nu generati un scandal aici pe subiectul asta.

 

Daca doriti sa cer informatii suplimentare, date tehnice despre lucrare, bagati mare.

Masina are acum 17.2xx de km si lantul l-am auzit de pe la 14.900, la scurta vreme dupa ce am facut revizia de un an, in octombrie anul trecut. Cu o saptamana inainte de revizie facusem si actiunea saiba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Exact asa a fost si la mine l-am auzit inainte de prima revizie pe la 14000km, acum am aproape 24000km si m-am obisnuit sa-l aud din cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine ca s-a rezolvat si in curand te poti ocupa si de lucruri mai placute, roti de vara si suspensie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema cu martor EPC aprins si actiunea cu saiba.

Problema e ca a revenit dupa vreo luna si acum mi s-a zis ca trebuie sa schimb turbina cu tot cu actuatorul care ar fi de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Acum am venit din service, de la revizia de trei ani, si am reusit sa fac si o diagnoza pe linga care i-am rugat sa faca si o conectere cu serverul de la skoda pt. un eventual update de soft.

Intelegatori fiind, s-au conectat si surpriza - exista o varianta noua, 9836 parca, la 1.2tsi 105cp cv.manuala.

Nu pot sa va spun unde si ce modificari au adus, si nici impresii pt ca nu am mers decit de la service pina la serviciu.

Am sa revin dupa ce voi efectua un drum mai lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna bine vestile tale, speram sa fie ceva mai bun sau macar asemanator cu ceea ce era cand am luat masina (8620) care pur si simplu zvacnea de sub picioare si consumul cu care veneam pe A1 era 6.5 % la o viteza de 140 km/h. Am sa iau si eu legatura cu serviceul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry de dubla postare.

 

tvirgil

 

Am rugamintea sa monitorizezi cateva zile si turatia la relanti.

Din cate am observat in ultima vreme fiind frig afara relantiul imi sta la 900 rot/min sa zic 80% din cazuri dar mai are si momente cand ajunge la 600 rot/min cum sta el normal vara. Eh, atunci cand am 900 rot/min si opresc motorul, la urmatoarea pornire nu mai face zgomot distributia si parca si motorul este mai elastic, nu stiu exact cum sa exprim trairile Eminascentiste :D (am ajuns draq sa avem trairi) .....cer este ca imi place mai mult motorul cu relantiul la 900 rot/min.

 

Anyway, te asteptam cu impresii despre feelingul sofatului cu noul "windows" :D ....desi ma indoiesc sa ii fi redat vlaga turbinutei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Back on topic: Ce lant se pune acum la inlocuire? 

S-a mai dezvoltat alt lant decat cel din 2011-2012 ?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema cu martor EPC aprins si actiunea cu saiba.

Problema e ca a revenit dupa vreo luna si acum mi s-a zis ca trebuie sa schimb turbina cu tot cu actuatorul care ar fi de vina.

 

    Parca nu mai esti in garantie nu? Iti schimba chestiile astea pe bani sau pe gratis? Prima data cand ai avut problema la turbina erai in garantie? Daca da, poti sa zici ca nu a fost rezolvata inca de atunci, dovada ca problema persista. Atata doar ca au taraganat-o pana ai iesit din garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema cu martor EPC aprins si actiunea cu saiba.

Problema e ca a revenit dupa vreo luna si acum mi s-a zis ca trebuie sa schimb turbina cu tot cu actuatorul care ar fi de vina.

 

    Parca nu mai esti in garantie nu? Iti schimba chestiile astea pe bani sau pe gratis? Prima data cand ai avut problema la turbina erai in garantie? Daca da, poti sa zici ca nu a fost rezolvata inca de atunci, dovada ca problema persista. Atata doar ca au taraganat-o pana ai iesit din garantie.

 

Problema a aparut in al treilea an. Garantia standard VW e doar 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave

1) din cunostintele mele, service-urilor autorizate li se plateste de fabrica manopera pentru lucrarile acoperite de garantie.

2) avand in vedere bucla conditionala pentru inlocuirea pe garantie a distributiei prezentata de tine, iti dai seama ce i-a ametit pe aia de la PBV1 Maurul meu timp de aproape trei saptamani cat a stat la ei ?! :D

 

@BogdanPiatra

1) la cat de disperat aratam cand am fost acolo, consilierului i s-a facut mila de mine si l-a incurajat pe Circo cum a putut.

2) faza cu "maine de dimineata sigur se va auzi" pe care a spus-o Circo a fost ca sa ma mai incurajeze pe mine, ca eram cu moralul la pamant

3) pe mine nu ma mira ca domnul consilierul a anticipat ca a doua zi de dimineata masina va face zgomot suficient de mare cat sa fie inregistrat ca proba, avand in vedere ca de prin luna decembrie mie imi pornea cu zgomot cam in fiecare dimineata. Chiar si cand nu facea prea multa "galagie" tot pornea aiurea. Lucru pe care cred ca l-au remarcat si ei in ziua cand le-am dus masina, la pornirea de la ora 12. Ceea ce m-a mirat pe mine foarte tare si m-a demolat psihic a fost faptul ca, in ciuda asteptarilor mele inconstient de ridicate la adresa celor de la PBV1, dupa aproape trei saptamani cat a stat masina la ei mi-au dat un mare jet.

4) presupunand ca as pune pe o masa hartia care atesta ca masina mea a stat atata vreme la PBV1 cu cerinta din partea mea de a investiga zgomotele ciudate de la pornire - harite care, la eliberarea masinii nu a mai fost completata cu nici o rezolutie - si apoi dovada ca la cinci zile distanta un alt service autorizat al retelei a identificat o problema si a realizat o inlocuire a distributiei in garantie ce crezi ca s-ar rezolva?

 

Nu am cerut informatii legate de versiunea de lant sau de codurile pieselor folosite. M-am ales insa cu un inscris in cartea de service.

post-4613-0-98403800-1362602742_thumb.jp

 

Si cam asta se vede acum in compartimentul motor in urma lucrarii.

post-4613-0-21582100-1362602721_thumb.jp  post-4613-0-61823500-1362602730_thumb.jp  post-4613-0-96287400-1362602736_thumb.jp

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata si o poza cu noul 1.2 TSI 105 CP si 16 V, pe Golf 7.

Zgomotul "masina de cusut" diminuat cu 75%, functionare impecabila. Curea insertie metalica, cu schimbare la 220.000 km.

post-94528-0-69181900-1362945632_thumb.j

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer m-as mira sa fie diminuat cu atat de mult zgomotul tipic FSI care nu are legatura cu lantul.

La 1.2, cat si la restul TSI-urilor/TFSI-urilor zgomotul de masina de cusut nu se aude decat cu capota deshisa.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te asigur ca la varianta trecuta se auzea mult mai pregnant, daca pot spune asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba se spune ca injectia directa este cauza acestui zgomot specific...da asa poate o fi dar si lantul participa efectiv la amplificarea zgomotului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asculta tu un 2.0tfsi pe curea sa vezi ca acelasi zgomot are la relanti.

In conditii de relanti cu motorul cald lantul nu se aude.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Am scris cu ceva timp in urma ca am vazut/auzit in showroom un A3 cu 1.4 TSI de 122 cp. Din momentul cand a inceput sa invarta demarorul mi-am dat seama ca-i alt motor (nu eram imediat langa masina cand s-a intamplat asta). Zgomotul atat la relanti cat si la accelerare in gol nu are nicio treaba cu zgomotul motorului pe care-l detin. Este cu totul si cu totul altceva. Este un sunet infundat si fara tacanit. Cu toate astea am vazut ca cel putin din exterior pompa de benzina pare ca ar fi aceeasi. Era odata o idee pe aici pe forum cum ca o parte din tacanit ar proveni si de la pompa de inalta presiune. Daca in timp aceste noi motoare se vor dovedi ca au scapat de problemele predecesoarelor atunci poate putem spune ca VAG si-a mai spalat din pacate. E drept ca aceste pacate raman iar unele dintre fac gauri mari in bugetele unor cumparatori mai vechi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum relatam pe topicul cu DSG7, saptamana trecuta am fost la reprezentanta de langa mine (Auto König, Donauwörth, DE) sa-mi schimbe cutia pe garantie. Azi am ridicat capota sa mai completez lichid de parbriz si cum ma tot chioram io pe la motor, am constatat cu surprindere ca mi-au dat jos saiba de langa actuator.

Initial, am crezut ca nu vad io bine si m-am uitat din toate unghiurile posibile, da' ce-i sigur ii sigur: saiba montata in Romania, la 13.700 km. la Autoworld a disparut.

Nu m-a informat nimeni ca ar fi dat-o jos, ca ar fi vreo actiune in acest sens sau ceva asemanator.

 

Mai e vreun coleg caruia i s-a montat saiba, dupa care i-a fost data jos? Din cate-mi dau seama, turbina e aceeasi, actuatorul nu prezinta semne ca ar fi nou, pur si simplu saiba s-a volatilizat.

 

O sa sun maine sa vad care-i explicatia si, daca primesc vreuna, v-o impartasesc si voua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar, sunt rromani angajati la serviceul respectiv. :)) 

 

Daca s-ar si imbunatati performantele masinii VS consumul de carburant asa cum era inainte sa pun saiba (initial aveam softul cu care venise masina 8620) ar fi un mare + pentru ei.

 

tvirgil - ziceai ca ai update de soft. Te-ai uitat daca a disparut saiba ???

 

O chestiune ciudata care am observat-o la distributia asta cu lantul model nou (noiembrie 2011); face zgomot decat la pornire in rest este silentios motorul pe cand la distributia veche incepuse sa se auda si in mers, avea alt zgomot.  Motorul merge frumos, nu am treaba cu el, doar pornirea, de fapt unele porniri sunt mai zgomotoase, cand vrea ea. La vechea distributie incepuse sa fie constanta in zgomot; pornirea de dimineata era insotita de zgomot. Tind sa cred ca problema s-ar rezuma acum doar la intinzatorul de lant.

In Mai am revizia asa ca am sa ii cretinesc pe cei de la EuroTehno Grup Pitesti. Vreau sa fie pusa la punct avand in vedere ca in Octombrie iese din garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu a disparut si nici nu s-a discutat despre vreo actiune.

Se pare ca cu noul soft trage ceva( nu extraordinar) mai bine in treptele I si II la turatii mai mici adica 1350 - 1500.

Nu am facut un drum lung sa vad un consum cu noul soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

O problema oarecum off-topic, dar legata de 1,2 TSI si poate utila si altora.

Un prieten vrea sa achizitioneze o Skoda Rapid noua cu motor 1,2 TSI / 86 cp. Este acest motor de generatie 1 sau 2? Are distributie pe lant sau pe curea?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Generatie 1 - distributie pe LANT exclusiv. Macar daca se risca la 1.2 TSI sa ia pe aia de 105 cai sa mai compenseze durerea :))

Generatia 2 este prezenta la Golf 7, Seat Leon 2013, Octavia 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!