Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Nu este normal. La Golf-ul meu tot 1.2 Tsi in 57.000 km nu a facut asa ceva niciodata si e varianta pe lant neschimbata pana acum vreodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspunsuri!

La varianta cu benzina nu m-am gandit, dar o sa fac proba. Asptept sa termin ce am acum in rezervor - 95 petrom.

Si am sa incerc cu omv 100 sau efix98 de la rompetrol sa vad care e treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

 

Detin o Skoda Octavia 1.2 tsi 2010 cu arhicunoscuta problema de zgomot la pornire din cauza lantului.

Doresc sa stiu care este ultima varianta de salutionare a problemei. Mentionez ca a iesit de ceva timp din garantie iar schimburile de ulei nu s-au facut la VW.

Exista un recall in service pt acest model sau daca ma prezint cu masina in service in conditiile mentionate, exista sansa de a imi remedia problema pe cheltuiala VW dat fiind faptul ca e defect de proiectare ? 

 

Multumesc si apreciez efortul colegului ce ma va lamuri.

Bafta 

Modificat de a.lexgeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista recall oficial.

nu prea mai exista sansa de reparatie pe cheltuiala vw. asta-i viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15000 km exclusiv cu benzina OMV 100 si nu am avut nicio problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina nu are nicio relevanta.

Pana la 26K km. cand mi-au schimbat turbina, lantul si ambreiajele de la DSG am bagat doar de la Rompetrol.

Dupa, pana la 86K cand am vandut masina, am bagat intotdeauna cea mai ieftina benzina din Germania (E10) si n-a zis nici pis!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lantul se lungeste ca este din materiale de 2 lei... Cu benzina buna in schimb trage mai bine masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Asa este. Dar consunul mai bun la mine se observa doar in exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e benzina aia buna ?

 

Eu am pus 2 luni doar de la Rompetrol, Efix95 si apoi de la Mol, tot 95, am constatat ca am consum mai mare 1-2 litri cu benzina de la Mol.., mai am 1/2 rezervor si revin la Rompetrol, prima alimentare cred ca bag 98-99 cat o mai fi..

 

Ca idee, la toate masinile de pana acum, diesel am bagat numai Rompetrol si n am avut probleme, si la Golf 6 1.2TSI, 5 luni am bagat numai Rompetrol 95 si tot n am avut nici o pb, nici de consum.., nu sarea de 9l/100km in oras, dar in general fara AC ca era iarna/primavara (decembrie-aprilie)

 

Faza cu turatia la 1100-1200 se intampla si la mine, max30 sec, lantul l-am auzit la pornire o singura data..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu bag de 95 (Petrom, OMV si Rompetrol) si foarte rar sortimentele superioare. Daca e benzinarie de marca (nu franciza) si in zona circulata nu ar trebui sa fie o diferenta "evidenta" de calitate fata de specificatii. Nu inteleg cum puteti sa spuneti ca masina consuma mai putin cu benzina cu cifra octanica superioara. Pentru mine e evident ca este invers. Ca se simte doar o idee motorul mai incisiv, si asta este adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In oras consumul e la fel sau mai mare cu benzina cu c.o. superioara,

Extern va consuma mai putin, am testat de N ori pe 4 masini .

La tfsi benzina cea mai ok ptr mine este omv 95

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

1.2 TSI CBZB 2011 cu saiba si soft + distributie schimbata la 17.xxx km, actulamente cu 39.xxxkm.

Fiind la PBN in curte, dupa o lucrare de o saptamana, cand sa plec ... constat martorul de EPC aprins in bord. Opresc/repornesc dar degeaba. Il anunt pe consilier care ma pune sa merg nitel cu masina prin curte si sa mai fac o oprire/pornire a motorului. Dupa schema asta, in timpul careia constat ca turbo e mort, la repornire se aprinde si martorul motor.

 

Dupa scanarea masinii imi spun ca au gasit eroare de actuator mort, eroare ce a survenit cu motorul oprit, cu cateva minute inainte sa pornesc masina. Am fost cu consilierul la masina ca sa o preiau, el a deschis-o, eu i-am facut inspectia de rigoare, dupa care m-am urcat si imi amintesc ora la care am pornit motorul pentru ca trebuia sa ajung intr-un loc si voiam sa stiu cat timp mai am. Iar eroarea gasita pe calculatorul masinii a aparut cu 26 de minute inainte sa ma uit eu la ceas.

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DUN : te invit pe forum de 1.4 TSI sa citesti postarile mele legate de PBN. 

Pe scurt am dus masina pe rampa, s-au spart pistoane. Schimbat pistoane si distributie, dupa o luna, ma cheama sa ridic masina si dupa 2 metri mi se aprinde "check engine" . Lasat masina , injector stricat. dupa inca 2 saptamani sunt chemat sa ridic masina,

Iau masina vineri la ora 14:00, sambata dimineata plec spre Focsani, la Buzau, nema putere plus fluierat. Diagnoza : ax si pale rupte. Dusa masina din nou la PBN este acolo de alte 2 saptamani, pret 5500 plus manopera pt turbina nou. Momentan sunt in litigiu si astept o rezolutie din partea lor. Fara masina de 2 luni !!  :)

 

Deci bafta dar eu ma gandesc serios sa ii dau in judecata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit povestea ta. Urmaresc si topicul ala.

 

Nu am studiat pe net, asa ca intreb: exista o istorie legata de actuatoarele astea? Este o problema care a aparut la mai multe masini sau este doar o exceptie care apare in cazul unora?

Exista anumite "aspecte" care genereaza defectarea actuatorului - daca chiar asta o fi problema: sunt problema care induc defectarea lui sau poate au ele in sine o problema? Parca citisem ceva de genul asta pe la noi pe forum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Replica celor de la PBN " se mai intampla, nu exista un motiv clar"

 

Nu stiu ce turbina ai, dar daca ai Garrett se poate reconditiona. Daca ai BorgWarner trebuie schimbata.

 

Dar tu nu te-ai certat cu ei ? Nu ai facut o sesizare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa aiba si IHI, pe 1.4TSI CAXA este  IHI , nici alea nu prea se reconditioneaza :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca acea eroare de actuator mort putea sa apara cu motorul oprit, dupa logica mea. La coincidentele astea eu suspectez ca cineva lucreaza necurat, are piese defecte la indemana ca doar e service si isi face rost de piese bune pe care le vinde pe net. Eu zic sa va cautati piesele pe net, sa va intalniti cu vanzatorii din zona si daca recunoasteti vre-un angajat PBN sa mergeti direct la parchet nu la politie ca astia nu fac nimic daca nu s-a depasit viteza legala.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata, la 55.400Km am auzit pentru prima data zgomotul la pornire. Cred ca a facut 1-2s maxim. Tinand cont ca masina este cumparata in Ianuarie 2010, si nu i s-a schimbat niciodata distributia, banuiesc ca am primul tip de lant deci nu pot merge linistit intru-cat se poate rupe.

 

Nu stiu cat de urgent este totusi, pot sa mai astept pana zornaie mai mult timp sau riscul este prea mare? Ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duminica (pe o ploaie puternica) s-a aprins in bord martor motor+ EPC+ ESP. Daca mergeam sub 3000 rot/min simteam cum motorul se ineaca, nu mai tragea si vibra usor. Am tras pe dreapta, am oprit motorul, l-am pornit din nou si au aparut aceeasi martori. Am avut emotii tot drumul (cam 60 km) si acum zace in garaj. Suspectez fisa de bujie (a patit-o pe aceeasi motorizare si culmea!, tot pe ploaie si o ruda) dar credeti ca ar fi ceva mult mai grav? Daca am postat gresit rog sa se mute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Edi :Am avut aceasi problema ca tine ,numai ca la mine vibra foarte puternic si a fost fisa numaru 3 ,este o problema comuna la fisa asta.

@Abu:cel mai indicat e sa te duci daca continuie sa mai faca,eu am fost dupa mult timp ,deoarece mașina era in garantie si decâte ori ma duceam cu mașina la rezentanta zgomotul înceta sa mai faca..asa ca m am cam dus in ultima faza cand a inceput sa se audă mai des si culmea cica aveam si modelu de lanț bun.

Modificat de Jettauser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.. constat martorul de EPC aprins in bord. Opresc/repornesc dar degeaba. Il anunt pe consilier care ma pune sa merg nitel cu masina prin curte si sa mai fac o oprire/pornire a motorului. Dupa schema asta, in timpul careia constat ca turbo e mort, la repornire se aprinde si martorul motor.

Nimic nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!