Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Poti sa incerci actuatorul de la Forge, pentru 1.4 TSI, ca turbina e aceeasi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul e produs de mahle si are cod: 03F145725G cu 2 lungimi ale tijei si poti sa-l iei de pe ebay de exemplu.

Dupa ce e montat trebuie calibrat neaparat.

 

Legat de actuatorul de la forge pt 1.4 tsi acesta nu poate fi montat simplu pe turbina asta pentru ca e comandat pneumatic iar asta mahle e comandat electric.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot m-am invatat cu drumurile la service, am dus masina la reprezentanta PBN pentru zgomotul clasic de pornire de lant, zgomot care a inceput sa apara cam la toate pornirile la rece.

 

S-a filmat sunetul iar raspunsul primit a fost: Da, face zgomot dar pentru modelul dumneavoastra nu se schimba intrucat masina are varianta imbunatatita de lant care nu se rupe.

 

Aceeasi problema o am si eu,  adica zgomot metalic stident la pornire. Raspunsul celor de la Porsche a fost asemanator cu cel primit de tine:  da, face, are legatura cu lantul, dar lantul nu se schimba pentru ca este varianta imbunatatita. Aceasta varianta imbunatatita de lant se schimba numai daca alungirea totala a lantului este de 74mm. La mine s- a masurat, si este de 72mmm. Asa ca va trebui sa mai astept pana la schimbarea lui.

Pe de alta parte, am aflat ca noua varianta de lant a fost montata pe Skoda Octaia 2 FL incepand cu data de 18.06.2011, deci toate Octaviile 1,2 TSI produse dupa aceasta data nu se vor bucura de schimbatul lantului pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are masina ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

43 000km.

Zgomotul de lant a inceput la 30 000km, si s-a accentuat pe parcurs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mai mergi la o masuratoare de lant, ca aia 2 mm cred ca se lungesc in 1-2 luni.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti ca schimbatul vitezelor intr-o turatie mai mare gen 3000 rot/min poate influenta lantul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, motorul merge bine si la 4500....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mumus: nu as prea crede ca se lungesc asa de repede...mai stiu cateva persoane cu 1,2 TSI, si nici unul nu a reusit sa treaca de fatidica alungire de 74mm. Cam toti au stagnat pe la 72mm. Au stiut ei cei de la VAG de ce au ales aceasta alungire, de 74 mm. E vorba de alungirea totala a lantului. Oricum voi face a doua masuratoare la sfarsitul lui august, cand voi veni cu masina din concediu. Dupa un drum lung poate, poate s-a mai alungit..

@SBdodoCJ: schimbatul vitezelor la 4500 turatii nu influenteaza lantul, dar retrogradarea brusca a  vitezelor da, il influenteaza (ii mareste alungirea). De aceea la TSI-uri nu se recomanda frana de motor brusca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se face aceasta masuratoare a lantului pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca , cu testerul, nu dau ei lantul jos sa il verifice fizic... :)

43 000km.

Zgomotul de lant a inceput la 30 000km, si s-a accentuat pe parcurs.

Inca o intrebare, la cati km/ani ai schimbat uleiul? Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul a fost schimbat la interval de 12 luni astfel:

-12203 km in 2012

-23001 km in 2013

-33632 km in 2014.

Uleiul pus a fost Castrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca , cu testerul, nu dau ei lantul jos sa il verifice fizic... 

 

 

Se da capacul de la distributie jos si se masoara intinderea lantului cu un disozitiv, subler, etc. Costuri intre 100-300 lei, functie de reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre cate zale sunt valabili cei 74 mm?

Intre noi fie vorba... Si la bicicleta la 10-11 zale masurate daca e diferenta de aproximativ 10mm deja se uzeaza si pinioanele si foile, si poate sa scape pedala la cuplu mare...

La masina la 74mm si per total, mi se pare enorm, cred ca nu mai e nimic ok in motor deja... Nu stiu cat de bine mai inchid supapele, etc.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca primul schimb de ulei a fost facut in 2012 , la un an , masina este editie 2011 ? lantul la acele modele ce versiune ii ( ca si cele din 2014)  , nu trebuia schimbat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mumus: se masoara o alungire totala a lantului....adica cum sta el intins pe role, se masoara aceasta alungire totala, fara a se da lantul jos. Oricum, si cand e nou, lantul tot are o alungire, dar nu stiu cat este ea. A nu se crede ca lantul se alungeste  cu 74mm de cand s-a luat masina...el de fapt s-a alungit cu cativa mm, dar alungirea totala este de 74mm

Nu este enorm, masina functioneaza imepcabil, mai putin acest zgomot deranjant la pornire. Nu are nimic la supape, a fost atent verificata.

@SBdodoCJ: masina mea este facuta in august 2011, adica dupa 18.06.2011. Da, am noua varianta de lant, si acesta e si motivul pt care se refuza schimbatul pe garantie: noul lant nu mai sare de la punct (se alungeste, dar nu mai sare). Totusi, pt siguranta ei il schimba, dar numai daca alungirea ajunge la 74mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi!

M-am lovit de curand din nou de o noua problema. Am schimbat uleiul respectiv filtru ulei aer polen si benzina. Am observat ca in mers uneori imi da niste suturi scurte, da in nas. Initial am avut probleme cu filtru de benzina, pe care l-a schimbat mecanicul ca nu am mai vrut sa ma bag sub masina, la doua zile dupa schimb nu a mai vrut sa porneasca si mirosea puternic a benzina. Mi-a sarit turul la filtru ori nu a fost bine bagat ori filtru era de vina, l-am schimbat suspectand ca acesta o fi avand vre-un defect ascuns si nu da benzina cat trebuie. Dupa schimb aceeasi situatie la drum imi da niste suturi dar nu tot timpul la 35 de km a facut de doua ori. Masina are 58000km m-am gandit la bujii dar problema e ca nu da tot timpul suturi, am pus-o pe tester nu are nici o eroare. Aveti ideee ce poate fi a mai patit cineva asa ceva? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica bine la filtrul de benzina. faptul ca a sarit conducta dovedeste o problema la cuplele rapide, poate chiar crva obturat/ indoit.

Si verifica sa fie sigur filtrul de 6.4 bari

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am verificat ca am pus filtru nou filtru e mann vk 69. Am tras de ele cand l-am schimbat. Filtru am vazut ca scrie pe el 6.6 bari. Ma gandesc ca poate nu a pus bine cupla si din cauza asta a sarit. Mie mi- a sarit conducta aia neagra care baga din rezervor in filtru . De cand l-am schimbat am 5 zile daca era sa fie strangulat sarea pana acum.

Multumesc

Modificat de Marian_Barbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si fisele de la bujii,un cunoscut cu un 1.2 tsi a patit ceva de genul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea trebuie schimbate direct...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mumus: se masoara o alungire totala a lantului....adica cum sta el intins pe role, se masoara aceasta alungire totala, fara a se da lantul jos. Oricum, si cand e nou, lantul tot are o alungire, dar nu stiu cat este ea. A nu se crede ca lantul se alungeste cu 74mm de cand s-a luat masina...el de fapt s-a alungit cu cativa mm, dar alungirea totala este de 74mm

Nu este enorm, masina functioneaza imepcabil, mai putin acest zgomot deranjant la pornire. Nu are nimic la supape, a fost atent verificata.

@SBdodoCJ: masina mea este facuta in august 2011, adica dupa 18.06.2011. Da, am noua varianta de lant, si acesta e si motivul pt care se refuza schimbatul pe garantie: noul lant nu mai sare de la punct (se alungeste, dar nu mai sare). Totusi, pt siguranta ei il schimba, dar numai daca alungirea ajunge la 74mm.

Eu am modelu de vw jetta din 12.2011 ,am avut varianta de lanț buna ,dar cu toate astea a fost schimbat pe garantie ,cei de la service nu au vrut sa mi-l schimbe in prima vaza dar dupa mai multe discuții cu ei au hotarat sa il schimbe,Ulterior problema lanțului meu a fost dezbătută la bucuresti.. Acum Masina are 82000 km zgomot de lanț am doar la pornire 2-5 sec iar dupa se oprește.

Acum 2 zile cat pe ce sa ma lase in drum,abea am ajuns la un service autorizat vw ,problema fisa nr 3 . Acum sper sa nu urmeze turbina la un momendat, in Decembrie imi expira garanția extinsă.

Modificat de Jettauser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fise recomandati? Aveti idee un pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fise recomandati? Aveti idee un pret?

Eu astept maine sa-mi schimbe fisa ,vroiau sa le schimbe pe toate dar am optat doar pentru fisa nr 3 ,nu stiu cat e pretu in Ro,dar in It mi-au cerut 25€,mai mult a costat mana de lucru 35€ .

La mine s-a aprins martoru de la Motor ,ESP si EPC nu se accelera aproape deloc si tremura motoru de zice-ai ca acum sare de sub capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o schimbai singur in 2 minute. Poti lua set complet de fise cu 30€, de la Tesla.

La banii astia le schimbi la 30.000 km si nu iti pare rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!