Jump to content

GTI Ed35


Edy E

Postare recomandată

Salut. 

Frumoasa masina. Am o curiozitate, nu-ti freaca cauciucul pe fata in carenajul de aripa cand iei un viraj puternic, sau cand cobor o rampa virat? La mine la Cupra freca destul de des cu ea asa coborata cum e a ta.

Link către comentariu

Salut si multumesc. Nu imi atinge nicaieri, am aripile fata rolluite si putin umflate :) Inainte sa le fac imi atingea putin
 

15 hours ago, motan said:

Intr-adevar pocnitura aia cand iei piciorul din acceleratie se aude de la DV, cand iei piciorul din acceleratie este cuplat si este deschis de un electromagnet, dupa 1-2 secunde cand electromagnetul ii da drumul sub forta arcului care o impinge se aude cum se loveste in pozitia inchis in locasul ei. Aceeasi chestie o sa fie si cu DV+.

  Senzorul de la pompa de inalte, majoritatea masinilor 2.0tfsi il au rupt, din cauza celor care nu au stiut sa pozitioneze corect capacul motor asta dupa ce s-a facut revizia, schimbul de filtru aer si alte lucrari care necesita demontarea capacului motor.


O sa-l lipesc si sper sa fie OK pe viitor. Daca imi face probleme, o sa iau o pompa SH si transfer senzorul de pe una pe alta. Astept oricum sa vad ce zic astia de la VIS maine despre situatie.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Nu am rezolvat nimic cu pompa. Am pus-o asa pe masina si am lipit-o. E OK, nu am erori, merge cum trebuie. Sper doar sa nu imi faca figuri pe viitor :)

Am primit astazi DV+ ul si l-am montat. Ca o prima impresie, nu se mai aude pocnitura aia cand iau piciorul de pe acceleratie :) Ramane de vazut daca se simte vreo diferenta si in mers.

IMG_3165.jpg

IMG_3200.jpg

IMG_3201.jpg

Link către comentariu

Winter mode ON :) Ma simt de parca mi-am luat S-Class de cand am pus rotile astea, cat de comfortabila e masina :))

IMG_3289.jpg

789E878E-084B-4A6A-B510-FFE0B630F4FA.jpg

0B3ED6E5-4B65-4874-A004-7DDD598956E2.jpg

C3DCB071-529D-41B4-BF6E-E9089322D59A.jpg

Modificat de Edy E
Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Salut cu mare intarziere :) Personal nu simt mare diferenta, daca aveam cutie manuala probabil se simtea ceva. Macar am scapat de pocnitura care se auzea cu DV-ul original.

Noutati de la ultima postare: am scris softul Revo stage 2 la DSG de black friday.

Saptamana trecuta am fost la dyno la Exelixis si mi se pare ca baietii o ard putin cu cingo in par. Rezultat: 341hp si 457nm. Dupa testare bineinteles ca mi-au aratat un Scirocco R facut de ei care avea 405cp cu 475nm. S-au batut cu pumnii in piept ca masina are turbo stock. Ulterior am aflat de la un prieten al proprietarului ca masina are turbo Loba si meth.. Deci mai ziceti ceva :) M-au intrebat de n ori unde am soft, m-am facut ca ploua. Daca ziceam ceva de Revo nici 341 nu cred ca imi dadeau :))

Urmeaza la primavara (sper) turbo outlet pipe si throttle pipe de la CTS Turbo si probabil o testare dyno in alta parte.

Pt cine e curios am filmare pe youtube cu un run 60-220 pe un drum inchis. Titlul este: "GTI Edition 35 DSG acceleration Revo Stage2+ ECU & Stage2 TCU"

Daca asa trage o masina cu 341cp eu o mananc :)

Sarbatori fericite tuturor!

 

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Sa inteleg ca suspectezi ca ti-au dat o putere mai mica sau mai mare decat preconizezi tu? Mie mi-au masurat 278cp, ceea ce mi s-a parut cam optimist.

Link către comentariu

Mai mica. Ai vazut video-ul? Compara cu alte masini 2+ de pe youtube si vezi puterile.

Valorile pt stage 2+ la majoritatea tunerilor pt motorul asta cu hardware-ul prezent sunt de 360+ daca nu chiar 370+. Stiind regulile forumului nu pot sa spun mai multe fara sa iau warn (de ex liniute).

341? Foarte putin probabil. Faptul ca au incercat sa ma abureasca si cu faza de 405cp cu K04 stock imi ridica alte suspiciuni. Pai ia sa-mi faca si mie un soft de 405 cai pe turbina actuala, probabil "regleaza" valorile din dyno si pe strada o sa traga exact la fel ca acum :)

Ma rog. Sa fie in bafta lor :) Am fost la ei ca sa donez pt copii ca au campania asta anual, testarea dyno a fost bonus.

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Merita softul stage 2 pe cutia dsg? care sunt diferentele ce le-ai simtit? Da, masina accelereaza cam de 360-370 cai...

Link către comentariu

Important e cum merge pe strada, nu caii rezultati pe dyno (oricare ar fi acela).

On: Log ai facut? Cate g/s a masurat debimetrul?

O masuratoare cu Vbox pentru aproximare 100-200?

 

Link către comentariu

Saibot,asa se misca si a mea 3 si 4,sunetul si timpii sunt aproape identici. Sunt conversie k04, revo stage2+

@Edy E din ce stiu dyno-ul celor de la exelixis este destul de optimist, pe ce setare ai facut dyno? M-am uitat pe filmuletul tau,aproximez un 9.5 secunde 100-200 ceea ce inseamna ca ai in jur de 360-370 cai. Trage foarte bine masina, comparativ cu a mea

Modificat de golfix
Link către comentariu

Pe 9-5-9 a fost facut dyno-ul. 9.5s e cam optimist cu turbo stock, probabil un 10.x e mai corect. Oricum pana nu fac masuratoare prin GPS e degeaba din cauza erorii vitezometrului. Eu sunt multumit de performante., mai bine de atat nu se poate fara investitii majore. Ar fi misto un EFR6758, poate in viitor, hmm :D
 

On 25/12/2016 at 0:12 AM, motan said:

Merita softul stage 2 pe cutia dsg? care sunt diferentele ce le-ai simtit? Da, masina accelereaza cam de 360-370 cai...

Din punctul meu de vedere merita; dar nu la pretul intreg, nu as plati 449+tva pt asta. Schimba genial acum dupa ce am scris softul :)
O singura chestie insa, nu am reusit sa imi dau seama inca ce e, dar dupa ce am facut recalibrarea cutiei la reprezentanta, pana se incalzeste uleiul din cutie se aude un clanc pe sub masina cand franez in D; daca sunt pe manual nu se aude nimic.
 

On 25/12/2016 at 0:20 AM, Ciosmi said:

Important e cum merge pe strada, nu caii rezultati pe dyno (oricare ar fi acela).

On: Log ai facut? Cate g/s a masurat debimetrul?

O masuratoare cu Vbox pentru aproximare 100-200?

Din pacate nu am de unde sa fac rost de Vbox pt 100-200. Masina e happy, ca sa zic asa; merge bine :D

Logurile nu le am pe laptop, cand fac rost de niste valori o sa le postez :)

 

In other news, am reusit sa sparg luneta pe 22 noaptea asa ca masina a intrat in garaj la hibernat pana dupa sarbatori :( Se aude misto evacuarea in masina asa fara luneta.. :)) Ar merge putin mai loud.


Sarbatori fericite tuturor si la multi ani! :beerchug:

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Poti descarca aplicatia PerfExpert pentru un dyno obiectiv, introduci greutatea masinii( cea din talon include si greutatea soferului), rapoartele din cutie pe treapta 2 sau 3, recomand 3 ca sa nu patinezi in gol, si alte mici setari. Oricum pana nu se face vreme frumoasa, nu ai aderenta :rolleyes:. De obicei cei de la Exelixis au un dyno optimist, am vazut gti cu conversie k04 masurat la +380 hp, dar nu lua viteza cum ia a ta pe 100-200, tu faci undeva la 8.8s ceea ce este foarte bine, trebuie sa tii cont insa ca ai facut testul la -2,5grade.

Link către comentariu

O sa incerc la primavara. Oricum pentru mine e irelevant cati cp are exact, sunt multumit de cum trage/merge :D

A venit iar perioada aia din an in care imi pare rau ca nu am R :(

Plugușor :P

IMG_1534.jpg

IMG_1530.jpg

IMG_1524.jpg

IMG_1528.jpg

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Ai schimbat luneta asa de rapid ? Ii place la zapada dar observ si la tine ca e mai lasata de spate decat de bot ... sau aveai greutate in portbagaj ?

Link către comentariu

Aveam pasager in spate, de asta se vede asa. Am schimbat-o :)

IMG_1552.jpg

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Sa stii ca nici nu am apucat sa ma uit, dar cred ca e OEM la cat a costat. Am schimbat-o pe Casco.

Am dat la lopata ieri juma de strada ca sa pot sa ies ca nu au venit astia cu vola si pe la mine si am reusit sa scot masina in bulevard. Dupa cateva ore de mers m-a lovit cu Check engine si EPC. Am venit usor inapoi acasa si am pus vcds pe ea => P0300 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected; P0304 - Misfire Detected - Cylinder 4; P130A - Cylinder Disabling.

Super :) Am lasat-o in fata serviceului si o sa vedem luni ce are. Am schimbat bobinele intre ele si tot pe cyl4 ramane eroarea si merge in 3cyl. Sper sa scap cu schimb de bujii si sa nu fie nevoie de vreun injector :)

IMG_1618.jpg

IMG_1619.jpg

Modificat de Edy E
Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!