Jump to content

GTI Ed35


Edy E

Postare recomandată

S-a reparat singura :) Am scos bujiile si bobinele si le-am verificat (vizual) si par ok (au ~4500km). Le-am pus la loc dar in alte pozitii si am sters erorile. Cand am pornit-o a mers 10s prost dupa care si-a revenit. Am facut plinul cu OMV Maxxmotion100 si de atunci merge ok. In seara cu pricina bagasem benzina de la un Petrom de la care n-am mai bagat pana acum, e posibil sa fi fost si de la benzina.

Abandonata in fata serviceului :))

IMG_1663.jpg

IMG_1707.jpg

IMG_1774.jpg

IMG_1783.jpg

Link către comentariu

Ce se intampla daca iei din greseala pe strada un "bolovan" de gheata cazut de la alte masini? 

Link către comentariu

N-am patit inca, dar ce poate sa fie asa rau :) Sunt plug, nivelez zapada peste tot pe unde merg, insa nu am ramas nici macar o data. Isi fac treaba cu brio TS850-urile. Sper sa fie intregi plasticele de sub masina la primavara :))

Link către comentariu

Pai poate sa fie destul de rau ca una e zapada moale pe care doar o impingi si una e sa iei in plin un bolovan cazut de pe la vreun suv.

Cu atata putere doar pe puntea fata si vremea de afara, mai mult de 10% din pedala nu folosesti fara sa patinezi in gol :)) 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

M-am convins, nu am soartă când vine vorba de frâne. Am luat etrierele de TT-RS de mai sus cu port-etrierele Vagbremtechnic pt discuri de 340/345 în ideea că merg iarna cu jante pe 17 :) Am vorbit cu cei de la vagbremtechnic și au zis că intră fără probleme jante de 17, insă depinde mult de ET, J si oala jantei... Am sperat că nu o să am probleme dar bineînteles că nu intră :)) Etrierul stă lipit de oală. Așadar avem mai jos colecția vară-iarnă 2017 :) Vară față și iarnă spate :))

Probez mâine un set de jante pe 17 ale unui prieten ca să vedem cum o dreg. 17Z-urile intra la vanzare. Kit complet minus furtunașe :)

IMG_2484.jpg

IMG_2555.jpg

IMG_2557_1.jpg

IMG_2559.jpg

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Cu un mic distantier de 5 mm nu rezolvi problema?

Link către comentariu

Nici cu cele de 15mm pe care le folosesc cu rotile de vara nu rezolv. Atinge in oala jantei, nu in spite :) Spitele sunt departe de etrier

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Am inteles. Pacat de situatie, te ajunge mult upgrade-ul la frane per total.

Link către comentariu

Daca urmareai topicul meu, vedeai ca e imposibil sa bagi 17" :) Ce-i drept eu am 370mm dar sunt aceiasi etrieri si tot cam acolo pica in ambele cazuri. Diferenta e la centrare.
Pe 18" Salvador OEM (ET51) imi intra cu distantiere de MINIM 10mm (ramanand spatiu 1mm pana in spita) - deci recomand 15mm. Iar spre oala ramane spatiu de plumbi SLIM (cei obisnuiti ating etrierul)

Poate, doar niste jante de genul Neuspeed RSE10 sa intre, ca sunt facute pentru frane mari. Dar unele OEM sigur nu.

Modificat de C Z R
Link către comentariu

Incap 17, dar nu astea ale mele :) Cu Denver pe 17 e OK. Tight, dar merge. Sunt 2, maxim 3mm intre etrier si oala. Cu distantierele de 15mm raman in jur de 5mm intre etrier si spite

IMG_2575.jpg

IMG_2574.jpg

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Asta se intampla cand ma plictisesc :) Setupul actual e mai usor per total si am mult mai multe alternative cand vine vorba de discuri (340, 345, 362, 370). Pe viitor probabil voi trece la discuri de GTI Clubsport S de 340mm.

Clubsport%20S.jpg

17Z-urile si-au facut treaba cu brio, nu am ce sa le reprosez.

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Acuma intreb si eu, asa de curiozitate, nu e cam mic spatiul dintre etrier si oala jantei pe 17? Adica in caz de doamne fereste, iei o groapa nasoala, si se indoaie janta, ce se intampla? 

Link către comentariu

N-am auzit pe nimeni sa ia o groapa atat de nasoala incat sa se strambe janta pe partea cu spitele. De regula se face patrata pe interior. Cam atata spatiu aveam si cu 17Z-urile si a fost ok.

LE: Am vorbit cu un amic care are frane de TT-RS de 370mm si tot ~2mm are intre oala si etrier si nu are probleme. Deci e OK cu Denver pe 17 :)

IMG_2600.jpg

IMG_2608.jpg

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Pt mine ramane un mister cum aveti voi 2mm pe janta de 17" cand eu am 2mm pe janta de 18" :) Asa oala mica sa fie la Salvador ?
Roaga-te sa nu-ti sara o piatra acolo :)
Ce placute ai pe ele ?

Link către comentariu

Am placute originale de TT-RS. La mine etrierul sta mai aproape de butuc pt ca am portetrier vagbremtechnic pt disc de 340/345. E si normal, altfel cum ar fi calcat placuta pe discul de 340? Amicul de care am zis mai sus are discuri de 370 cu jante pe 18" :)

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Ah, intelesesem ca amicul tau are tot 17" (aici mi-a dat cu virgula) :) Atunci se explica !

Deci ai placute Textar :) Sa ne spui daca scartaie :) Nu ai contra-greutati pe spatele etrierilor, nu ?
Suprafata de franare este aceeasi, deci e bell-ul este mai mic si "fierul" mai aproape de butuc. Esti in avantaj ca forta de franare si (teoretic) in dezavantaj ca racire.

Link către comentariu

frumoase MK5-urile din poza de mai sus :)) sunt si alea ale tale ? :D

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Transmit mai departe :) Nu-s ale mele, nu fac colectie :)) Cea de SUA are K04 hibrid, cealalta e stage 2 cu K03, ambele by Revo

On 05/02/2017 at 6:00 PM, C Z R said:

Ah, intelesesem ca amicul tau are tot 17" (aici mi-a dat cu virgula) :) Atunci se explica !

Deci ai placute Textar :) Sa ne spui daca scartaie :) Nu ai contra-greutati pe spatele etrierilor, nu ?
Suprafata de franare este aceeasi, deci e bell-ul este mai mic si "fierul" mai aproape de butuc. Esti in avantaj ca forta de franare si (teoretic) in dezavantaj ca racire.

Nu am contragreutati. Textar sunt placutele, da. Momentan e liniste cu ele. Nu am apucat sa merg foarte mult de cand am pus franele, mai ales ca am cauciucuri de vara pe fata. O sa le pun si pe spate si o sa incerc sa merg mai putin cu masina saptamanile astea cat mai e frig.

Nu ma grabesc sa iau alte jante pe 17" pt 2-3 sapt de iarna. O sa le vand pe astea de TT si vad dupa ce fac. Poate trec la 18 iarna viitoare, cu toate ca imi pare rau de cauciucurile de iarna, au ~5000 km :) 

Ar merge un set de Motec Tornado 8.5x18 cu ET45 pt vara si sa le fac pe astea de GTI de iarna. Sa vedem :)

 

331_2.jpg

331_0.jpg

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Ma gandesc sa imi schimb eu jantele de iarna si poate ti le iau eu cu tot cu cauciucuri, ti-am trimis PM.

Link către comentariu

Momentan pica ideea cu alte jante pe 18 pt vara. Nu vreau sa iau fara sa probez daca intra peste frane sau nu.
Iarna viitoare trec la 225/40/18 pe jantele originale, probabil Nokian WR-A4 :)

IMG_2759.jpg

IMG_2760.jpg

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Mai bine alte jante pe 17 pentru iarna. :) Doar si de asta ai facut "compromisul" la dimensiunea discurilor, ca sa incapa pe 17. Iar la drumurile de la noi, o sa conteze talonul in plus daca te plimbi pe la munte. Ca si aderenta nu castigi teoretic mare lucru cu jante pe 18 de iarna, anvelopele au aceiasi latime. Poate ai castiga la stabilitate putin, daca nu ai varianta XL la anvelopele de iarna pe 17 pe care le ai deja.

Jantele originale pe 18 arata bine si sunt de calitate. :) Trebuie investit destul de mult ca sa iei un set nou (nu strambate de altii, cu vibratii etc) de calitate comparabila ori mai buna. Iar atunci mai bine treci la 19 pentru a fi legal cu latimea 235 la anvelope, lucru care teoretic ajuta la puterea pe care o are masina.

Modificat de volvol
Link către comentariu

Nu prea as vrea sa trec la 19" tocmai din motivul spus de tine, drumurile noastre minunate :) 18 e mai practic si arata si OK.

Daca as trece la 19 tot 225 ar trebui sa pun. Asa e in carte, adica asa ar fi trebuit sa fie. Mie astia de la RAR nu mi-au trecut si 19 in carte. Jantele optionale de Edition 35 pe 19 vin cu 225/35, doar Golful R are 235 :)

As merge pe 17 iarna, dar cu conditia sa gasesc un model la care ramane putin mai mult loc intre etrier si oala. Daca nu, am gasit un model misto de jante pe 18 de TT MK3 in Germania pe care le-as face jante de vara (8.5J ET50). Dar vreau sa probez intai una, sa vad daca intra peste etriere sau nu. Un distantier de 5mm pot sa pun lejer, ET45 la 8.5J e setup-ul perfect. Mai mult de 5mm not so much :)

alu-orig-audi-tt-tts-s-line-8s0601025d-5

Modificat de Edy E
Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!