Jump to content

Brady Trade Bucuresti


godoroja
 Share

Postare recomandată

Azi am lasat masina la Brady pt reparatii.Sper sa fie de bine si sa se termine in 2 saptamani.Va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am fost la Brady si am facut revizia a doua (de 30.000 Km) si ITP-ul la Fabia. M-a costat 890 de lei noi. Dar in pret a mai intrat, la cererea mea, si o dezinfectare a instalatiei de A/C (50 lei).

Pe bucati, a fost cam asa:

(fara TVA)

manopera - 328 lei

materiale - 24,60 lei

ulei Mobil 1, 4 l - 132 lei

filtru ulei Fabia - 22,78 lei

filtru aer Fabia - 66,27 lei

filtru polen carbon Fabia - 71,31 lei

lichid frana - 23,15 lei

spray penetrant - 2,46 lei

spray frigi fresh - 17,74 lei

ITP - 58,82 lei

la care adaugati 19% TVA - 142,04 lei.

Si, in plus, nu uitati sa dati bacsis. Are un efect miraculos. Mie, de exemplu, mi-a curatat motorul nu numai cu aer, dar a dat si cu un spray si l-a sters de lucea ca ziceai ca acum a venit din fabrica.

Tero, am vazut-o in curte cand mi-am facut revizia la a mea. Bafta sa scapi repede si bine.

Modificat de Daniel 57
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiam k VW merge numai pe Castrol..de ce ai folosit Mobil 1???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi revizia la 138000 km la Brady. Ma declar foarte multumit de cum am fost tratat si de servicii.

Pret total: 768 de lei, dupa cum urmeaza:

Revizie tip 30k---- 310 lei

Filtru aer---- 50 lei

Filtru ulei---- 25 lei

Filtru polen---- 34 lei

Filtru motorina---- 94 lei

Lichid frana, schimbat---- 23 lei

Antigel, completat---- 12 lei

Capac plapuma (habar nu am ce e asta, poate ma lumineaza cineva :)----1.39 lei

Bec pozitie---- 0.86 lei

Bujie---- 50 lei

Spray penetrant---- 7 lei

Manopera inlocuit lichid frana, verificare bujii si inlocuit filtru motorina---- 100 lei

Uleiul l-am cumparat eu, Aral 10w 40, numai cu asta a mers masina, deci inca 120 lei

Mecanicii au lucrat foarte curat, chiar imi pare rau ca nu le-am dat si lor de o bere, pt ca asa fac deobicei, dar de data asta am uitat. ;)

singurul lucru mai putin palcut a fost faptulc a am asteptat cam ceva mai mult de o ora pana sa intre masina pe rampa. Am vb cu baiatul de la receptie service si dupa ce a dat un telefon, mecanicul a venit si a bagat masina in atelier, m-a luat si pe mine cu el, si acolo erau toate rampele ocupate, deci asteptarea mea este indreptatita.

Multumesc Doru pentru sfaturi si Brady pentru servicii.

Bogdan.

Sa auzim numai de bine!

Modificat de bobodrmcry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu s-a mai scris nimic de multa vreme pe acest topic, asa ca am sa va prezint si eu parerea mea:

Am apelat la serviciile service-ului Brady Trade de doua ori si in ambele situatii a fost o problema de tinichigerie.

L-a prima interventie s-a schimbat toata toata partea fata (bara, radiatoare, capota, faruri, aripa stanga + accesorii). S-au miscat foarte repede, in doua saptamani a fost gata. La ridicare am constatat doua scursuri de vopsea (remediate prin 'polish' - noroc ca e alba masina, altfel ii puneam sa vopseasca iar aripa) in rest, totul OK.

A doua interventie am avut-o in vara, dupa ce in parcare la Cora mi-am gasit infundat haionul exact unde este emblema skoda. Chiar si aici s-au miscat foarte repede si au aratat foarte multa intelegere - mai aveam doua saptamani si ma insuram, nu puteam avea masina in felul asta tocmai la nunta mea. Cand am ridicat masina am vazut ca nu au inlocuit haionul ci l-au rectificat iar unde au vopsit erau foarte multe impuritati. Au fost mai mult decat corecti iar aceste lucruri mi le-au semnalat chiar ei la ridicare, cu scuzele de riguare si cu rugamintea sa revin dupa luna de miere sa o mai "opereze" o data. Si asa am facut: am revenit dupa o luna, au rectificat-o tot repede si fara impuritati.

Toate bune si frumoase pana ieri dimineata, cand a crapat toata zona unde au facut interventia la haion, probabil din cauza frigului si a faptului ca au incarcat FOARTE mult cu chit (de data asta nu m-a mai atins nimeni pentru ca masina era in garaj).

Ca sa trag o concluzie: Toti cei cu care am interactionat au fost foarte serviabili si amabili. Mii de multumiri pentru Dl. Gabriel Marinescu - Consilier Service si Dl. Mircea Costache - Sef Atelier Tinichigerie. Insa executantii lucrarilor probabil si-au facut treaba intr-un mod deficitar si cam lipsit de interes, fapt care s-a vazut la finalizarea lucrarilor. Pacat de efortul celor care sunt in contact direct cu clientii.

Saptamana asta am sa merg iar la ei - sper de data asta sa o rectifice cum trebuie. Daca o sa o repare cum trebuie am sa mai apelez si pe viitor.

Off Topic: Pacat ca nu am gasit aceeasi amabilitate si la vanzari a.i. noua masina am comandat-o la Avia Motors.

Va voi tine la curent si scuze pentru postul "kilometric".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma declar multumit de tinichigerie si de cooperarea cu Florin Chivoiu si Doru.Va atasez poze inainte si dupa lucrare:

post-332-1196097737_thumb.jpg

post-332-1196097751_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A iesit chiar foarte bine (cel putin asa se vede din poze). Felicitari!

Vazand pozele tale si uitandu-ma la felul cum au remediat toata partea fata la mine imi da incredere ca totusi pot face si treaba foarte buna. O fi fost " ghinion de nesansa" la haionul meu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci!Tine un pic de bafta si de oamenii care lucreaza la ea.Noroc mare pe mine ca prin intermediul forumului am facut cunostinta cu Doru si Florin care mi-au facut o impresie f buna,la fel si dl Cristian Radu care mi-a vandut masina,si chiar mi-au lasat impresia ca mai avem o sansa noi "consumatorii".Am tinut sa fac o poza inainte si dupa ca sa ma conving in primul rand eu si dupa aceea si cei care sunt clienti sau potentiali clienti de o lucrare,care chiar a iesit ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Brady pentru ca imi haraia roata dreapta fata. Intrase o piatra la placutele de frana. Masina este in garantie, dar a trebuit sa platesc 72 de lei :icon_thumright: . Mi s-a spus ca nu intra pe garantie acest lucru...ca nu este defect de fabricatie. I-am raspuns ca nu este defect de fabricatie este de defect de proiectare. Nu este normal ca la o masina de 17 000 de euro sa intre pietricele la frane. La cealalta masina, o Dacie din 2000 nu mi-a intrat niciodata (si nici nu am auzit vreodata ca vreun posesor de Dacie sa aiba pietre la placutele de frana). Cu Dacia am aproape 100 000 de km iar cu Octavia am doar 1800. Oricum nu am avut ce face, am platit si am rezolvat. A durat maxim 10 minute sa dea roata jos, etrierul, sa inlature piatra si sa puna tot inapoi. Pentru 10 minute a trebuit sa platesc 72 de lei. Sunt curios ce ar zice cei de la Skoda, nu neaparat in privinta pretului (oricum este mult prea mare) ci in privinta faptului ca nu a fost remediata pe garantie. Dar traim in Romania, unde chiar daca nu iti baga ei mina in buzunar au metode sa te faca sa ii dai de bunavoie. Cred ca o sa trimit o scrisoare si la Skoda si la Porche Romania sa ii intreb de curiozitate.........Toate cele bune si cat mai putine vizite la service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai au dreptate, asta e cam pb ta. E ca si cum ai da intr-o groapa si ai rupe roata cu tot cu articulatii si dupa aia te duci la ei sa ti-o schimbe pe garantie ... No way, parerea mea, ai avut un pic de ghinion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este chiar asa.... Cum a procedat si firma Renault cand incepuse sa se exfolieze vopseaua de pe primele serii de Loganuri. Atunci Renault a zis ca vopseaua se exfoliaza de la excrementele de pasari si de la frunzele care au stat pe masina. Pe urma cand au vazut ca tot mai multe masini vin in service cu aceasta problema au inceput sa le repare pe garantie..........Sa fim seriosi...Nu ma asteptam ca Octavia sa aiba aceasta problema. Am condus Daewoo (Cielo si Musso), BMW, Toyota, (nu erau ale mele), si cum am mai spus si mai sus - chiar si Dacie. Si le-am condus prin locuri prin care nu prea cred ca isi imaginasera proiectantii ca vor ajunge vreodata acele masini....Nu am avut probleme cu ele niciodata. Deci pina la urma.....este defect de fabricatie, de proiectare, sau primar nepasator???? Sa intre o pietricica se poate intampla oricand si oriunde - Ca sunt drumurile romanesti asa cum sunt nu cred ca este o scuza. De acord se duc articulatiile, bucsele, amortizoarele.....Dar o piatra sa intre poate sa se intample oriunde in lumea asta....chiar si in Germania care are sosele bune. Daca se intampla in Germania atunci pe cine mai dadeau vina? Tot pe sosele????

Modificat de gremlin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gremlin, te rog sa te calmezi. In nici un caz problema asta nu intra sub incidenta garantiei, nici in Romania, nici in Germania, in nici o alta tara.

Pur si simplu a intrat o piatra, nu ai luat masina cu piatra acolo, ca sa sustii ca e defect de fabricatie. Se mai intampla, nu e o tragedie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu, nu orice problema a masinii este o chestiune de garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu vis-a-vis de problema garantiei. Insa problema se putea, zic eu, rezolva mult mai amiabil: dupa cum povesteste gremlin si dupa cum stiu si eu, este o lucrare de maxim 10 minutele care putea foarte frumos fi oferita gratis din partea casei, macar prima data. Cu atat mai mult cu cat lucrarea este cu grad scazut de dificultate si putea fi facuta la foc rapid de un ucenic, chiar pe un cric, nu necesita musai elevator/post de lucru ocupat. Dar ce-mi mai bat eu gura de pomana: la urma urmei este vorba de politica de marketing a service-ului. La naiba, nu-i deloc greu sa il imbii pe client si sa ii dai gratis niste maruntisuri (explicandu-i totodata ca e vorba de bunavointa a service-ului, nicidecum o problema de garantie) iar apoi clientul va reveni cu mai multa incredere la service.

Este parerea mea, corectati-ma daca gresesc!

Cheers.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ai descris un service dintr-o tara normala :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare lucreaza dupa niste norme impuse de conducere. Daca nu se ofera servicii gratuite nu inseamna ca nu sunt un service bun sau ok. In tari mult mai normale ca Romania costa cel putin de trei ori mai mult rezolvarea problemei de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident. Si mai evident este ca politica de marketing si de bunavointa este neinteresanta pentru service in conditiile in care programatorul este plin pe urmatoarele 3-4 saptamani... in fine.

Si conducerea ar trebui sa cunoasca niste aspecte si chestiile marunte trebuie lasate la decizia consilierului de service: asta e treaba lui: sa vanda manopera si tehnologia service-ului, nu doar sa preia masini. Dar.... cum spunea Dartagnan, e cale lunga de la teorie pana la realitate.....

Mai bine sa continuam altundeva discutia ca poluam topicul dedicat Brady!

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sa va spun si eu despre profesionalismul celo de la Brady.Am avut de vopsit bara fata si de schimbat un far.Ma suna sa ma duc sa vad bandoul fata ca nu mai poate fi reparat.Ma duc a doua zi si un pusti de la receptie incerca sa ma convinga ca nu se poate repara (era putin julit).Dupa discutii in care i-am spus cum se poate face f.simplu si a vazut ca sunt tot de meserie in auto , mi-a spus ca ei nu repara ,daca vreau imi face bara dar bandul nu.In sfasit ,ii spun individului sa -l comande (4 zile termen) si cand ma duc sa iau masina ,peste 3-4 zile imi spun ca au reparat bandoul.Plec din service si imi face figuri clima -senzorul de temp.ext.nu il mufasera bine "specialistii" , ma intorc la ei intentionat si imi pun senzorul la locul lui ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sa va zic si eu ce am patit.. ce e drept nu acuma, dar au comis-o. La revizie mi-au schimbat toate cele, si cand au montat filtrul de ulei au piscat nu-sh ce garnitura. Rezultat: pierdut ulei, umplut motor+scut de asa ceva. Dupa ce s-a aprins becul, am completat ceva ulei si m-am dus peste ei (asta era la doua zile dupa revizie) le-am explicat, au fost amabili cei de la receptie, insa nenea care chiar facea treaba un incompetent. Mi-a schimbat garnitura si gata, a zis ca masina e gata (in conditiile din care din scut se scurgea ulei pe jos, motorul arata de parca avea 20 de ani..) Am facut ca dracu, eu am dus motorul curat la revizie, sa mi-l dea curat, etc..., am ajuns sa vorbesc cu Sorin, i-am explicat cum sta treaba, si abia dupa aia i-a luat la intors pe acolo, si s-au apucat sa-mi spele motorul si sa verifice daca e nivelul uleiului corespunzator (nu mai comentez ca mi-au amestecat uleiurile; aveam castrol, au completat cu aral). Mi-a lasat un gust amar chestia asta, dar totul a fost vina lu' gigel ala care s-a ocupat de problema (care facuse si revizia, deci o comisese si in prima instanta). Ma rog, ideea e ca dupa acest aspect, am dat si eu un e-mail la conducere, in ideea in care poate sunt interesati de satisfactia clientilor. Sunt deja cred vreo 4-5 luni de atunci, si inca n-am primit nici un raspuns, in care sa spuna macar multumesc ca ne-ati adus la cunostinta. Poate sunt ocupati, poate pur si simplu nu se citesc mailurile.

Oricum, una peste alta impresia generala e aproximativ buna, avand in vedere ca toate reviziile le-am facut la ei, si ce evenimente tot pe acolo, si s-au rezolvat frumos, inca ma mai au de client. De asemenea nu sunt foate convins de tratamentul din alte service-uri, mai ales ca "mecanicul auto" e o specie interesanta de om.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici sa nu te astepti sa-ti raspunda ;-)

Si eu am patit-o, nu exact la fel, dar tot asa m-au ignorat cu mailul...astea sunt de ochii lumii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tin minte ca am fost si am cumparat un stergator spate si am fost taxat cu 45 minute de manopera, doar pentru montare stergator. Am fost nemultumit de acest lucru si am spus asta dar nu s-a intamplat nimic. Insa dupa ceva timp am fost sunat de la serviciul clienti, cred ca prin sondaj, pentru feedback unde am spus acelasi lucru si au spus ca asa sunt normate anumite operatii la care eu am replicat ca daca asta nu poate fi schimbat fiind inpus de fabrica atunci pot modifica pretul manoperei, aici nu am primit nici un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va atasez mailul care vroiam sa-l trimit catre condurea Brady Serv.Din pacate n-a mai fost cazul pt ca am avut un alt accident iar acum sunt din nou in cautare de service.

"Buna ziua,

Doresc sa va aduc la cunostinta nemultumirea mea fata de cele doua experinte care le-am avut in service-ul pe care il conduceti, in speranta ca macar pentru a doua interventie sa gasim impreuna o alta solutie fata de cea propusa de consilierul care s-a ocupat de receptia masinii.

Mai precizez ca am ales acest service deoarece existau si opinii positive pe forum-ul Volkswagen.

Ma numesc Krempels Peter si sunt posesorul autorismului VW Golf nr de inmatriculare ....... Masina la ca fac referire este proprietate personala si a fost reparata de doua ori in service-ul pe care il conduceti.

Primul contract de reparatie are numarul: 2007011115/1 din data de 23-Aug-2007.Masina a fost adusa pentru repararea capotei motor, aripa dreapta, inlocuire bara fata, spoiler fata si bandou spoiler.

In discutia avuta cu consilierul care s-a ocupat de receptia masinii mi s-a comunicat ca toata reparatia o sa dureze 5 maxim 7 zile lucratoare. Imi amintesc perfect ca l-am rugat special pe consilier sa fie indreptat si reglat farul dreapta fata unde s-a produs accidentul.

Masina a fost insa reparata dupa aproximativ 12 zile, motivul invocat de consilier fiind ca dupa ce bara a fost vopsita, a fost zgariata de lucratori si trebuie vopsita din nou.

S-a ridicat masina dupa 3 saptamani, existand si o intarziere a acceptului de plata de la firma asiguratoare, farul nefiind indreptat insa cu asigurarea ca farurile au fost reglate, operatie care nu este trecuta in contractul de reparatie.

Constatand dupa s-a ridicat masina din service ca pompa stropitoare pentru parbriz nu mai functioneaza m-am intors din nou. I-am comunicat problema cosilierului care s-a ocupat de masina si m-a rugat sa-l astept la tinichigerie. Dupa aproximativ 15 min de asteptare m-am indreptat catre intrarea in show room si l-am observat pe consilierul cu care am discutat ca iese din service, traverseaza Bd-ul Iuliu Maniu si se indreapta intr-o masina catre centru.

Am incercat sa-i fac semn si desi m-a obesrvat n-a oprit, iar dupa cateva minute a aparut tinichigerie un coleg de-al lui la ca sa rezolvam problema. Precizez ca era ora 15:30-16:00 ora la care de obicei am inteles ca primul schimb pleaca acasa, problema cu pompa rezolvandu-se in final.

Aceasta a fost prima experienta la Brady Serv.

Sperand ca este doar o experinta nefericita si izolata refetiroare la modul in care se efectueaza reparatiile si sunt tratati clientii in acest service, am mai facut o incercare.

Astfel in luna noiembrie am facut din nou o cerere de primire in service care presupunea inlocuire/vopsire bara spate. S-a comandat bara si s-a vopsit in momentul in care s-a primit acceptul de plata de la asigurari acest lucru intampladu-se apoximativ cu o saptamana inainte de Craciun. Am fost chemat sa aduc masina si in acceasi zi dupa ora 19:00 am si ridicat-o.

Precizez ca masina era foarte murdara in ziua reparatiei lucru care este specificat si in procesul verbal de predare in vedere reparatiei, iar bara nou schimbata era acoperita de praf. Masina fiind in parcare si neavand cum sa verific in aceste conditii modul in care a fost vopsita am ridicat-o asa cum era.

Constatand ulterior, la prima spalare, ca bara nou schimbata era vopsita in alta culoare decat restul masinii, am incercat sa contactez consilierul care s-a oupat de receptie insa fiind perioada dintre Craciun si revelion mobilul era inchis asa ca m-am hotarat sa incerc din nou dupa sarbatori.

Pe data de 9-ianuarie m-am prezentat din nou in service i-am explicat consilierului despre ce este vorba iar acesta fara sa vada masina m-a programat a doua zi. Nu cred ca era obligatia mea sa solicit o reconstatare a calitatii reparatiei ca sa hotarasca daca mai este sau nu nevoie de o alta interventie la masina, deci de un drum degeaba la service.

Am revenit joi dupa ora 9 si pana la intocmirea actelor am iesit cu consilierul sa verifice masina. Dupa o verificare amanuntita mi-a comunicat ca nu poate sa-si dea cu parerea si mai bine sa fie verificata de un specialist.

Masina a fost introdusa in service fiind chemat un vopsitor care timp de aproape 30 de min a incercat sa ma convinga prin diferite detalii si argumente tehnice ca bara spate a fost vopsita bine iar restul masinii cel putin aripile din spate cu care se putea face comparatie sunt vopsite prost(in alta culoare).

Am recunoscut ca aripa stanga spate fusese vopsita in alt service din Bucuresti insa indiferent cat de bine sau prost a fost vopsita, nu se poate remarca diferenta de culoare fata de usa stanga fata, totusi consilierul comunicandu-mi ca aceasta aripa nu poate sa fie luata drept etalon.

Ce nu se poate explica insa este ca la prima reparatie cu acelasi cod de vopsea fiind vopsite atat capota motor, bara fata cat si aripa dreapta fata nu exista diferente cu restul componentelor masinii, iar in cazul barii spate este o diferenta de culoare clara.

Solutia la care s-a ajuns in cele din urma a fost, sa fiu chemat, cand in service o sa vina un specialist de la o companie care va furnizeasa vopselele ca sa-si dea cu parerea ce componente ale masini au fost vopsite.

Sper sa ajugem la o rezolvare amibila impreuna, nefiind multumit de solutia propusa de consilier atat timp cat toata masina are o singura culoare mai putin bara spate.

Am uitat sa mentionez ca pe aceeasi bara spate am constat, la prima spalare dupa ridicarea din service, zgarieturi insa mi s-a comunicat ca este prea tarziu ca sa mai fac reclamatii acum."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am relatat aici am fost nevoit sa apelez la Brady...

Am avut norocul chiar inainte sa plec mahnit (cu ideea ca toata instalatia de alimentare si injectie va fi desfacuta), ca d-ul Silviu Neagu sa se repeada la masina si sa dea cu spray care ajuta la pornire si a avut dreptate, a luat-o din prima.

Daca nu era dansul, mecanicul a doua zi imi desfacea tot pe la motor...

Cred ca e nevoie de mai multi ca Silviu Neagu prin service pe langa mecanici ;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am fost in data de 27.02,2008 la Brady si am comandat, si achitat integral covorul de 146 de ron, urmanad ca in circa 5 zile sa imi fie livrat si dupa numeroase telefoane la Brady in data de 24.03.2008 la insistentele mele telefonice am fost chemat sa-l ridic, dar .... la sediu a trebuit sa mai platesc 8,9 ron ca ...tva si nu a tinut explicatia (tipa respectiva nici macar tva-ul nu stia sa-l calculeze) si dupa indelungi parlamentari, a concluzionat ca e diferenta de curs valutar !!! Pai ce diferenta, ca eu am achitat integral, daca refuzam comanda in returna 146+8,9 ron ??? In sfarsit covorul arata bine are si gaurile pentru inelele din portbagaj, sper sa fie si calitativ desi plasticul sau cauciucul din care este fabricat este subtirel dar nu o sa car pietre de moara ! ASA CA FERITIVA DE BRADY !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De ce sa ne ferim... sincer din 8.9 lei sa ne suparam? of of...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!