Jump to content

Brady Trade Bucuresti


godoroja

Recommended Posts

Am facut distributia si un control de rutina.Atasez factura Brady Trade.
Mi s-au parut ok cei de acolo. Te intelegi cu ei la tot ....
Ex: Nu mi-au schimbat tot kit-ul de distributie cum ar fi procedat jegurile de la Porsche... Au schimbat doar ce era nevoie....

Edited by Bwwlan
Link to post
Share on other sites
  • Replies 283
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DORU_14

    33

  • godoroja

    12

  • cipos

    11

  • DArtagnan

    9

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Asta mi-au facut si mie cu clima. Ei nu stiu sa repare, stiu doar sa schimbe. Bag mana in foc ca multi mecanici nu stiu tehnic si logic ce se intampla in ceea ce fac, au invatat doar niste principii.

Lasa ca se prinde el. O pompa de apa il tine 100-120.000 km dupa care mai plateste o manopra de vreo 4 ore. Asa-i cand omu' e zgarcit.

corect , e valabil in orice domeniu , cel putin la noi , nu stiu in alte tari off topic - la noi in tara cel putin jumatate din depanatorii TV habar nu au cum functioneaza un tv - cumpara si schi

Posted Images

to godoroja:

De ce nu ai schimbat pompa de apa? Daca se strica, sa zicem, in urmatorii 30-40k Km?

Nu vreu sa fiu pesimist, dar trebuie sa te gindesti ca un kit distributie tine 90k Km.

Nu merita sa-l schimbi mai devreme din cauza pompei de apa.

"Jegurile de la Porsche" nu fac rabat cind vine vorba de distributie.

Bila neagra pentru BT ca nu au schimbat pompa de apa. Cu cit s-ar fi ridicat pretul reviziei?. In nici un caz nu ar fi fost dublu!

Din ce an este masina? La mine (2003) kit-ul de distributie tine 120K Km, valoare specificata in "sevice plan"

Link to post
Share on other sites

Lasa ca se prinde el. O pompa de apa il tine 100-120.000 km dupa care mai plateste o manopra de vreo 4 ore. Asa-i cand omu' e zgarcit.

Link to post
Share on other sites

partea mai proasta e ca nici nu o sa poata vedea cand incepe sa dea semne de oboseala, pompa de apa e cam 2 mil daca o dai pe a ta la schimb si max 4 mil daca vrei sa o pastrezi si pe cea veche(pret porsche romania)

btw toate reperele originale sunt mai scumpe la augsburg decat la porsche. mereu e bine sa intrebati pretul si la porsche, uneori reperele originale sunt mai ieftine decat cele de la importatori.

Link to post
Share on other sites

asa e unii sunt mai zgarciti , altii cu mana mai darnica... Fiecare cum poate dragul meu mihi. Nu am schimbat-o pentru ca :

1.Inca mai e buna

2. Ce conteaza daca la alea 16 milioane ai mai pune vreo 3-4. Pentru unii conteaza sa stii.Daca nu au de unde!

Cand s-o strica si aia o voi schimba. Trebuie sa intelegi ca sunt N motive pentru care un om "e zgarcit"...

Si ca s anu mentionez am inca 3 prieteni care au in jur de 150.000 km si nu au schimbat pompa de apa. Asa ca, de ce sa schimb ceva care este bun? Am inteles ca au fos cazuri de au ajuns cu pompa "originala" si la 180.000 km. Asa ca...

Cat despre masina, am sa editez semnatura

Link to post
Share on other sites

Va rog domnilor nu va ambalati sau nu va dati cu subtilitati... nu e nevoie.

@godoroja: nu e chiar asa de simplu. E bine sa schimbi tot ce intra in contact cu cureaua de distributie, ca de exemplu pompa de apa. Daca se strica si se gripeaza risti sa iti distruga cureaua si sa ai pagube f.f.mari - aici are dreptate ender din pacate.

@mihi: ai dreptate in ce spui, dar ne-ar placea sa o spui intr-un mod constructiv / amabil. Nu cred ca e cazul sa asteptam sa il vedem cu un motor facut praf si apoi sa radem langa el si sa ii zicem: "Ti-am zis ca eu am dreptate...". Hai sa luam o atitudine de tipul : "Uite de ce e util sa schimbi si pompa de apa si uite ce riscuri iti asumi daca nu.."

Link to post
Share on other sites

OK... OK... dar am vazut N+1 cazuri in care pompa de apa nu a tinut 2 schimburi de curele. O pompa de apa cu X (la schimb) e cam 62 Euro.

Si inca o chestie.... pompa are rulmenti in ea. la fel de bine se poate renunta la schimbul de role... "ca mai tin ele". Chiar daca aprent nu are nimic jocuri si uzura in rulmentii din pompa sunt si nu putem spune ca e buna. Nu e mai sanatos sa mergi in siguranta stiind ca nu te doare capul de nici o piesa. E mult mai costisitor sa se strice pompa de apa undeva in strainatate unde nu cunosti pe nimeni si o sa te taxeze cu o groaza de bani, si astat pentru 2.500.000 lei care am facut economie la schimbatrul distributiei. Asa cu toate schimbate nu te intereseaza de nimic; se strica - service-ul plateste tot! De la o amarata de curea la un alt motor daca e cazul.

Link to post
Share on other sites

Bineinteles ca o voi schimba si pe aia.Daca tot insistati si bagati teama in mine!

Link to post
Share on other sites

Din pacate o curea de distributie nu se rupe niciodata de la sine. Intotdeauna va fi rupta de elementele pe care ea le angreneaza sau de care este ghidata in functionarea ei. Nu sta scris nicaeri ca este obligatoriu a fi schimbata nici cureaua nici pompa de apa, totul este o recomandare. In fond si la urma urmei este dreptul fiecaruia sa cantareasca si sa faca exact ceea ce crede ca ii este necesar la un moment dat. Atentie la inlocuirea pompei, nu prea stiu multe service-uri cu tensometru pentru curele si bine ar fi ca dupa montaj sa fie tensionata la fel. Bafta! :( :(

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

In mod normal, conform legii, trebuie sa fii instiintat despre operatiunile ce se vor efectua la masina ta, inclusiv costul estimativ. La noi,daca a venit clientul, iti baga pe gat la manopera de te indoaie. Platesti mai multa manopera decat piese.

De ex in ianuarie am spart scutul protector al lonjeronului pe gheata. Am fost la un dealer (nu Skoda), am comandat piesa, mi-a adus-o in 4 zile si a costat cu TVA 32 EUR. In schimb manopera a fost 15 EUR cu TVA. Deci distractie totala 47 EUR. E revoltator. Manopera - ridicat masina pe rampa, de desfacut 8 sau 10 piulite de plastic, dat scut jos si pus scut nou, insurubat aceleasi piulite, dat jos masina de pe rampa - total 10 minute. Facturat 1 ora.

Nu stiu de ce service-urile nu sunt realiste.

Am fost la Brady si preturile erau la fel (scut + manopera). De tras teapa nu a as fost vorba, dar sunt preturi Euro.

Edited by horgarban
Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

am lasat masina la revizie de 15k km la brady si au scris in mod special pe comanda la cererea mea sa nu schimbe filtru polen si aer.. primesc telefon acum ca ei s-au uitat la filtre si arata prea nasol si ca trebuie schimbate.. si ca s-au chinuit sa le dea cu compresorul de aer, dar tot degeaba. Concluzia este ca nu este de ajuns sa le spui ca nu vrei schimbarea.. ci ca vrei sa nu se atinga de nimic.. asa mi-as face schimbul de ulei singur in curte.. evident ca mi s-au bagat pe gat pana la urma cele 2 filtre... cu texte de genul ca domne la cum arata astea noi nu putem sa va asiguram garantia..

Link to post
Share on other sites

Ce prosti sunt... suflandu-le cu aer mai mult rau fac pentru ca la reutilizare garnitura de etansare (la filtrul de aer) nu va mai fi etansa. Iar un filtru la 15K chiar de Bucuresti nu este colmatat.

Link to post
Share on other sites

ca sa finalizez chestia cu brady.. am luat masina f. tarziu si in ultimul moment evident mi se spune ca de fapt costa mai mult si du-te repede sa mai faci rost de bani.. dar sa zicem ca astfel de chestii sunt "normale". Verific uleiul vad vreo 4mm peste maxim, ma uit in portbagaj vad 0.6 ramas in ultimul bidon.. adica au pus 4.4l. Era ora 18 cam tarziu sa te mai certi cu cineva.. il gasesc pe un tip ii spun de chestie, si incepe sa imi spuna ca asa e la diesel se pune mai mult.. ii spun domne asta e ALH nu o sa consume uleiul nu il putem lasa asa.. o da la intors si zice ca poate nu au pornit motorul inca dupa schimb (???) .. ii zic pai ce au impins-o in parcare din hala? cam greu de crezut.. zice da... nu prea are cum, hai sa pornim motorul sa mai verificam.. pornesc motorul cam 1 min. , il opresc si scoate omu joja o curata o baga la loc ( cam 20sec sa zic ca i-a luat ) si imi arata cat de bine e uleiul la nivelul maxim :)... cand am vazut asa ceva am zis ca nu are rost sa continui.. omu vroia pur si simpu sa scape de mine.. a ramas ca imi scot uleiul maine la cwr ca deja era prea tarziu de certuri.

Au mai fost si alte discutii penibile.. de exemplu am montat un car-kit si nu stiau unde sa il lege la casetofon.. noroc cu dragos voinea care mi-a transmis informatia ( desi au facut pe deshteptii ca ei pun carkituri ..etc .. si radiocdu fiind si original deci nu trebuiau sa faca cercetare speciala ). In concluzie am dat 7.8M pe o revizie de 15k km care a inclus:

filtru aer, filtru polen, filtru ulei, 5l ulei aral 5w40, 2 bucse bara stabilizatoare si coliere ( cam 1M lei toate astea )... concluzia este ca a fost scump ( in fine n-am platit eu .. a platit firma ), dar ma dispera faptul ca nu stiu ce sa faca.. ( btw e vorba de brady trade iuliu maniu.. cel deschis recent ).... cred ca o sa ma duc cu un check list data viitoare ( dar nu cred ca va mai fi la ei.. )

Link to post
Share on other sites

De ca ai platit bucsele/colierele de la bara stabilizatoare?

Eu le-am schimbat la 7k km pe garantie pentru ca scoteau zgomote ciudate. Stiau de aceasta problema si nu au comentat (Avia Militari)

Link to post
Share on other sites

Masina are acum 15k.. au considerat ca nu e subiect de garantie.. dupa multe discutii penibile cu ei am renuntat sa mai ma enervez, doar vroiam sa plec odata. Am scos astazi 450ml de ulei in plus.. se pot traduce si in bani aruncati.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

ieri am fost la Noul Brady pe Iuliu Maniu. Am intrat, 2 gagici la vanzari. La tinichigerie nimeni. Stau 5 minute, il intreb pe unu, imi raspunde ca e pe aici, dupa inca 5 minute vine unu la tinichigerie, incerc sa vorbesc cu el, vine una de la vanzari si-l ia de mana si-l duce la ea la birou. Acolo vorbeau si se tineau de mana. Bineinteles ca m-am ofticat si m-am luat de unu care tocmai sosise la receptie. Le-am zis, ma ce-aveti toti, cum va mutati la sedii bengoase vi se ridica standardele? SI am iesit.... S-au prostit si astia, am sa incerc metrotehnica.

Cat despre tinichigerie, am gasit in 2 zile la PoRo imi rezolva treaba. Chiar daca e PoRo, la vopsit iese bine. Si ca timp e ok.

:offtopic: In alta ordine de idei, ASIROM-ul unde am casco mi-a zis ca nu-mi plateste manopera mai mult de 1,5 h la indreptat/vopsit aripa stanga spate si 0,5 h la indreptat/vopsit o parte de jos din usa stanga spate. + vopsit spoiler fata care e putin atins. Problema e alta, adica eu platesc la ei casco si ASIROM imi spune mie cate ore la manopera? Cum vine asta? E normal? Eu spun ca nu. Motiv pentru care am ales PoRo, ca sunt cei mai scumpi, sa vezi dupa aia scandal ce le fac la ASIROM.

Link to post
Share on other sites

La PoRo pe sub mana as intra pe 27 dec si as iesi pe 4 ianuarie. Las asta o ultima varianta.

Ce-mi recomandati pt :

indreptat putin/vopsit aripa stanga spate , indreptat ( si mai putin) /vopsit usa stanga spate. + vopsit spoiler fata care e putin atins

Link to post
Share on other sites

am rezolvat, metrotehnica, o bag maine, o iau sambata. Mersi de promptitudine :(

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Deschid acest nou topic deoarece nu exista un loc dedicat despre acest service,dupa cum majoritatea cunoasteti am avut un nefericit accident cu a mea masinuta ,care acum se gaseste in atentia acestui service,promit ca dupa rezolvare sa revin cu explicatii.Sper ca in acest topic sa se dezvolte daca este posibil si un dialog intre noi si acest centru auto,toate acestea ducind la o mai mare satisfactie a noastra a posesorilor de auto.Rog moderatorii daca mai gasesc discutii in cadrul acestui forum despre acest service,sa mute aici,multumesc pentru intelegere si sper intr-o servire cit mai buna a noastra in toate sercice-urile pe unde vom ajunge.

Link to post
Share on other sites

Buna idee, un thread nou si "curat" numai despre service aici, ar fi beton!

Link to post
Share on other sites

Experiente mai putin fericite am avut toti, insa la Brady ele au fost urmate prompt de o solicitudine deosebita. Vorbesc in ceea ce ma priveste, evident. Si veneam dupa ani buni de fifelitate fata de Avia...

Link to post
Share on other sites

concluzia mea e simpla. Erau foarte serviabili cand erau pe B-dul Timisoara. Dar in mod sigur, toti cand trec la cladiri noi si bengoase, isi schimba si atitudinea. Asta m-a deranjat pe mine si am zis ca nu mai intru la ei in curte. Tipul de la Vopsitorie era cu o pipita se tineau de mana. Eu stateam ca prostu` si asteptam.... Bineinteles ca am facut un scandal, i-am dat in origini cu service-ul lor cu tot si am plecat la Metrotehnica Jilava unde am gasit altfel de relatie cu clientul..

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • ursuake
      By ursuake
      Cer scuze moderatorilor daca exista un topic dar eu dupa cautari indelungate nu am gasit decat cateva discutii si alea vechi.
       
      Caut un shop in Bucuresti care sa ofere colantari de calitate (fara zgariat tabla cand taie colantul, fara dezasamblari inutile si suruburi lipsa la sfarsit, fara colant care se dezlipeste pentru ca a fost pus prost, fara colant prost/ieftin vandut ca si de calitate etc etc).
       
      Ma intereseaza un clear coat sau pe culoarea masinii (negru) pentru masina din descriere. Stie cineva vreun atelier care sa faca treaba ca lumea? Prefer sa platesc mai mult si sa iasa treaba ok.
    • Silviu_7
      By Silviu_7
      Nu am gasit un topic corespunzator pentru problema asta dar zic sa incerc aici.
       
      In legatura cu vinieta de parcare in B, a trecut cineva recent prin procesul acesta? Stiti de hartie trebuie ceruta de la leasing?
    • ovidiu_vr
      By ovidiu_vr
      Am fost cu masina la vopsit la ei, o parere rea despre ei. Am lasat-o intr-o stare si cand m-am dus la ei neanuntat am gasit-o cu o infundatura in zona clapeta rezervor asa ca au mai vopsit si aripa spate dreapta. Dar cel mai urat din partea lor e ca nu mai am lampa spate dreapta pe original, dintre cele doua (stanga -dreapta) dreapta venea perfect, era fara luft. Cand l- am dat  jos nu mai era cel original, era pe valeo cu data de 10. 2018 si fara cod ul 5M0945096N - Lampa dreapta exterioara. Era codul de original de pe prima echipare din 2005, s-au miscat repede cu gasitul lampii. Asta nu vine deloc, are un luft de vreo 3 mm , in interior.  Nu recomand. Asta am patit-o la ei. Adresa BD. PRECIZIEI, NR. 13 G, LOTUL I, SECTORUL 6, BUCUREȘTI.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...