Jump to content

Brady Trade Bucuresti


godoroja
 Share

Postare recomandată

phantom21042003

Am fost astazi la cei de la Brady pentru o schimbare de limba in maxi-dot din germana in engleza si o verificare vizuala a masinii(mai mult pe sub ea). Constat cu bucurie dorinta de a ajuta clientul mai accentuata decat in anii precedenti. Baietii s-au miscat repede si eficient fara pierderi de timp. Sunt multumit de ei si cu siguranta voi reveni, sper ca nu cu probleme grave ci numai la revizii. Recomand acest service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca piesele mele au ajuns in sfarsit

consilierul de service mi-a promis ca o baga in lucru

deci calvarul ar trebui sa fie pe sfarsite

sa vedem

doru,te rog mult mai adu-i aminte lui sorin de mine :vaidecapulmeu:

oricum ii aduc si eu des aminte prin telefoana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doru,te rog mult mai adu-i aminte lui sorin de mine :)

Deja am vorbit cu el ieri despre masina ta. Acum, sincer, treaba in continuare este a lui, fiind raspunzator pt ea. Sa-l vedem cum evolueaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...o sa vedem...

sper ca nu la fel ca pana acum

cert e ca ii stiu demult numarul pe de rost...e mereu prezent in mintea mea

L.E. cred ca si el a invatat numarul meu:))

deloc nu vrea sa imi raspunda

Modificat de Iulian14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi i-am reamintit de tine si i-am sugerat sa o bage in lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa stiu sigur daca e cel mai neserios service si cu mai incompetenti si nesimtiti angajati pentru ca nu am lucrat cu altii pe tinichigerie,dar am suficiente motive sa cred ca mai rau de atat nu se poate.

piesele sunt acolo,comandate f tarziu evident,dar in sfarsit acolo,insa masina nu intra in lucru nu stiu de ce...desi sta de o luna neatisa

si aud tot felul de povesti incurcate si incoerente

acelasi mod total neprofesionist de lucru l-au avut si acum un an cu masina mea personala

deci nu este nici un fel de accident

e o politica a lor

scriu ca sa stiti si voi ceilalti useri

insa ma voi adresa si autoritatilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum ti-am sugerat si la telefon, Iulian, este sa atragi atentia conducerii service-ului cine nu isi indeplineste indatoririle de servici. Din pacate eu nu pot face treaba in locul altora, raspunzatori de altfel pt ea. Imi pare rau, dar degeaba lucrezi la imagine si 5 clienti pleaca multumiti, pt ca e de ajuns unul pe saptamana nemultumit sa-ti anuleze toata munca depusa anterior. Sa auzim de bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa stiu sigur daca e cel mai neserios service si cu mai incompetenti si nesimtiti angajati pentru ca nu am lucrat cu altii pe tinichigerie,dar am suficiente motive sa cred ca mai rau de atat nu se poate.

daca citesti mai sus un pic ai sa vezi ca probleme la termenele de livrare am avut siu eu dar si probleme la reparaatiile suferite, acest aspect fiind sesuzat si aratat conducerii, propunerea dumnealor a fost sa revin in service si sa remediez problema, acum , cand voi avea timp am sa duc masina la dansii si o rezolv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca un episod

mi-au spus ca a venit sau ca au comandat din greseala(nu stiu exact care varianta,dar nici nu imi pasa-0ricum nu cred ca au gresit vreunii din alt neam decat romanii) hayon de hatchback in loc de combi

\deci alta intarziere

se poate totusi sa fie o alta vrajeala

dar important e ca sunt nervos la culme de cat de incompetenti pot fi cei de la brady

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina ta era ieri in atelier, am zarit-o trecand pe acolo cu alta treaba. Sa nu uitam totusi de modul cuvincios de adresare, NU POT FI DE ACORD cu generalizarile. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi se pare ca am fost necuviIncios.

nu vad unde am generalizat

oricum,eu am 2 experiente nefericite cu brady pe tinichigerie din doua posibile...deci 100%

situatii asemanatoare

deci am motive sa cred ca aspectele negative ale muncii celor de la brady nu sunt accidente,ci trasaturi definitorii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa stiu sigur daca e cel mai neserios service si cu mai incompetenti si nesimtiti angajati pentru ca nu am lucrat cu altii pe tinichigerie,dar am suficiente motive sa cred ca mai rau de atat nu se poate.

Cred ca aici este un exemplu unde ai generalizat. Iti inteleg supararea si imi pare rau pt experientele tale nefericite, dar din pacate - asa cum am mai spus-o - nu pot fi de acord cu "toti si toate sunt o apa si-un pamant". Sper sa ma fi inteles corect, pt ca nu cred ca avem ceva de impartit, eu am incercat numai sa-ti ofer un ajutor. Sper sa fi multumit macar de modul in care va fi reparata masina. Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pur si simplu interpretam gresit o fraza...daca poate fi vorba de pur si simplu in ceea ce se intampla cu masina firmei

iar eu sunt indreptatit sa ma plang

asta am simtit eu si mi-am expus parerea

unde e generalizarea? mai mult,am si scris ca e vorba de cei ce lucreaza pe tinichigerie

si revenind,da,am si emotii legate de modul in care va iesi masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o portiera si aripa stanga fata zgariate (aripa si putin indoita, chiar pe arcul rotii :( ).Am fost la Brady, am stat mai mult decat estimasera ei initial, oricum vreo 7 zile timp in care am avut o Fabia de la ei (ceva parca cu LTD la numar) deci am avut cu ce sa ma deplasez.Reparatia a fost chiar ok, nu e ca in fabrica, oricum sunt multumit. Doar ca au uitat sa-mi lege mufa de la senzorul de airbag din usa, m-am dus inapoi si s-a rezolvat in 20 de secunde. :)Baietii sunt ok, dar sunt foarte incarcati. Cand am fost sa rezolv cu mufa de airbag, am vb cu un nene de la vopsitorie (mai in varsta si cu burta :)) ), nu i-am retinut numele. Se plangea ca fiind foarte cald afara, nu poate vopsi masini ziua si prin urmare, pentru a nu face treaba de mantuiala, vopsea doar pana la 11 dimineata si apoi seara dupa 18.Inteleg ca toti tinem la masinile noastre, insa putina ratiune nu strica. In definitiv, nu trebuie sa ne asteptam ca cei din service sa se comporte cu "amantele" noastre asa cum ne comportam noi cu ele. Numai bine :)):rolleyes: Revenind la Fabia cu LTD, DORU_14, vorbeste cu baietii sa o bage la reparat, masina e un pericol pe strada, are rulmentii dusi si directia e praf.No offense!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes:

Confirm cele spuse de pegasus... fabia "LTD" este praf!! Si eu m-am folosit de ea 3 zile, cand am avut masina in service... si atentie! se intampla asta acum aproape 1 an.... pe langa directie mie si franarea mi s-a parut putin cam ciudata... Dorule, sa luati masuri! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Realitatea este ca daca mergi corect (adica cu programare inainte cu 2-3 saptamani) si ai pretentia absurda sa platesti doar factura - ai numai de pierdut

(in ~9 cazuti din 10 esti fiul ploii)

Daca sari peste programare (cu o spaga) si dai ceva (peste factura=spaga) probabilitatea e f mare sa ai surprize placute.

(inteleg prin asta vopsit un reper intr-o ora cu tot cu uscat la UV - care arata mai bine decat altul vopsit pe cai oficiale)

Nu e bine, nu e normal, e o constatare. (si constatarea e facuta dupa ce m-am plimabat prin destule service-uri din bucuresti - toti dealerii oficiali + alte ateliere).

Doru - te rog nu o lua personal pentru ca se intimpla in orice service in care exista angajati. (tu nu esti nici responsabil service si nici nu este caracteristica Brady in mod special - si chiar imi vine in minte un reper reparat de tine oficial la Brady si de mine neoficial )

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E la modul general motane, sau te referi la Brady?

Modificat de mack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am raspuns cu cateva secunde inaintea ta; Te-am vazut in oglinda retrovizoare si am anticipat intrebarea :rolleyes: :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la Fabia cu LTD, DORU_14, vorbeste cu baietii sa o bage la reparat, masina e un pericol pe strada, are rulmentii dusi si directia e praf.No offense!
Stiu de masina asta, exista deja constatare pt ea si referat aprobat pt interventiile de service. Multumesc...
Doru - te rog nu o lua personal pentru ca se intimpla in orice service in care exista angajati. (tu nu esti nici responsabil service si nici nu este caracteristica Brady in mod special - si chiar imi vine in minte un reper reparat de tine oficial la Brady si de mine neoficial )
Stiu ce spui, aceasta metoda nu e de azi, de ieri... dar ar trebui eradicata, intrucat programarile sunt si ele cu un scop. Care anume? Pai ordinea este urmatoarea: prioritate au clientii care au achizitionat masina de la Brady, apoi toti posesorii de Skoda si la urma alti posesori auto VAG sau non-VAG.
Am uitat sa specific si Brady Trade Bucuresti. Eu personal, cat am avut Skoda, am fost foarte multumit de ei.
Exista si clienti multumiti, nu numai nemultumiti. ACEST LUCRU VA FI LA FEL INTOTDEAUNA, doar procentul se poate modifica, aici incerc eu sa fac diferenta. Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat quote de pe topicul cu Elcargid...

Eh... maine voi fi si eu client pt. prima data, la Elcargid...

Maine la prima ora, plec din Bucuresti in concediu... cum masina, de cand a venit trage dreapta... am zis sa ii fac totusi o verificare inainte de a pleca cu ea la un drum de aproape 3000km...

Am incercat sa ma programez inca de la inceputul saptamanii la Brady... dar fara succes! Am apelat si la DORU, foarte amabil, a incercat sa ma ajute... dar n-a reusit si mi-a mai dat si o veste proasta... cica directia e garantata doar 1000km... (in contractul de garantie scrie clar 10.000km sau 6 luni).

Inainte de a renunta la aceasta vizita in service... am zis totusi sa ii dau un PM si lui Vlad (nu stiam ca e in concediu...)... pt. ca la plecare, treceam prin Buzau.. a trecut o zi.. doua... Vlad nu mi-a raspuns, asa ca mi-am luat gandul...

Eh, astazi insa, mi-a raspuns la PM si mi-a zis sa iau legatura cu Ionut Popescu si se rezolva... in secunda 2, l-am sunat pe Ionut Popescu... n-am apucat sa-i spun care-i problema... i-am zis doar cum ma cheama si mi-a raspuns imediat "Maine dimineata sa fiti aici si se rezolva!"

Pana acum, nota 20 de la mine pt. Elcar pt. promptitudine si amabilitate... cand ma intorc din concediu, dau nota si pt. service! :icon_thumright:

Desi eram fan Brady... cred ca incet incet ma duc si eu spre Elcargid, daca la Brady nu se iau niste masuri... nu m-a deranjat faptul ca am fost programat tarziu (desi... stiu ca ma puteau totusi strecura si pe mine... intr-o intreaga saptamana... avand in vedere ca de 2 ani de cand am Skoda, merg doar la ei si ne cunoastem cat de cat... si i-am laudat in stanga si in dreapta... dar ma rog..) cat m-a deranjat faptul ca e deja a 3 a oara cand la Brady mi se spune... "aaa.. nu se poate, aia are garantie doar atatia km!"... pana acum am rezolvat cu mail-uri la fabrica, iar daca nu m-ar fi primit maine cei de la Elcargid, mai mult ca sigur si de data asta rezolvam tot cu mail la Skoda...

Ca o completare, as spune ca per total, Brady e un service ok... mie toate reparatiile au iesit ok, la revizii a fost bine... dar totusi mai au si ceva lipsuri..

DORU face o treaba buna aici, dar daca nu lucreaza direct in echipa Service, nu cred ca va reusi sa schimbe multe... Ar fi bine daca l-ar convinge pe dl. Tomescu sa-si faca un cont pe vwForum si sa citeasca acest topic zi de zi.... ce zici DORU ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Shkoda, astazi nu am reusit sa vb cu Responsabilul cu Garantiile, dar daca zici ca o rezolvi la Elcargid, cu atat mai bine.

Iti multumesc pt aprecieri. Eu incerc, in masura timpului liber ramas dupa ce-mi indeplinesc indatoririle jobului meu, sa ma pun la punct si cu alte informatii despre service, garantii, etc astfel incat sa pot oferi informatii corecte si prompte. Cand nu reusesc, apelez la unii din colegi care, poate din neatentie, imi dau informatii inexacte. Am sa incerc sa remediez asta...pana atunci, va stau la dispozitie cu placere cu sprijin si ajutor. Sa auzim numai de bine !

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revenind la vechea mea problema.... azi a intrat si masina mea la tinichigerie dupa ffffffff mult timp si sper sa o iau cat mai repede, pana acuma la partea de mecanica nimic de obiectat, acuma ramane sa vedem vopsitoria cum iese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipos

atentie mare la tinichigerie + vopsitorie !!!

masina mea, cu aripa stanga spate si spoiler putin indoite, a intrat luni, trebuia sa o iau marti, am luat-o vineri !!!

1. usile au fost deschise cand s-a slefuit chitul !!! cand m-am urcat am avut impresia ca am intrat undeva unde se zugravise...praful de chit era ca prima zapada iarna :)

2. geamuri si alte parti (eleron luneta, portbagaj etc.)"gazate" - nu am facut poze ca mi-au ajuns 2 zile de "draci" dupa...

3. cheder usa stanga spate "flescait" in partea de jos a usii - "probabil de la cuptor" - dar, "nici o problema...se rezolva" logic ca se rezolva, insa cand vii sa-ti iei masina din service (si unul cu pretentii) si o iei cu asemenea "ajustari", mai ales cand mai bagi si bani ca sa arate si sa te simti bine in ea...

so,...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam multe comentarii negative la adresa Brady...ce naiba? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FXM, imi pare rau ca ai primit masina intr-o astfel de stare. In mod normal de receptia masinilor se ocupa cineva. Posibil sa-i fi scapat si astfel nu ne face cinste. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!