Jump to content

Audi A4-B8 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

foarte frumoasa masina!

ceva planuri de viitor, sa mai fur si eu cate o idee de la tine ?

:)

Link către comentariu

S-tronic, bare cromate!?

lile, momentan am definitivat unele incepute deja. ;)

czsilviu, multumesc pentru apreciere. Este.

 

Saptamana ce a trecut am reusit sa definitivez multe din lucrutile incepute. Productivitatea a fost la cote inalte si asta chiar ma multumeste acum cand stau la sfarsit de saptamana si le rememorez.

In ordine cronologica flansele de pe spate au fost schimbate cu unle cu 2mm mai inguste :tuktuk:  Mi se parea din unele unghiuri ca roata de pe spate iese prea mult. In consecinta et-ul final pe spate este 26. Acum sunt pe deplin multumit de investiteie!

post-12154-0-14905400-1366612148_thumb.j post-12154-0-88039400-1366612151_thumb.j

Tot un lucru inceput a fost trimul de pe bord care a fost revopsit de data asta profesional si chiar cu codul original piano black: L041 9010 :icon_bounce: .
 

 post-12154-0-29522400-1366612194_thumb.j post-12154-0-04350900-1366612199_thumb.j post-12154-0-32237000-1366612203_thumb.j

Din capitolul upgrade-uri a venit intr-o dupa ameaza din aceasta saptamana si timpul stopurilor cu led!
De fapt cu vreo doua zile inaite am mai stat aproape de ele cateva ore in care am polish-at suprafetele lor pana la desavarsire cu ajutorul unui pachet de la turtle wax pentru faruri. Il recomand cu cea mai mare incredere tuturor celor care doresc nu doar sa improspateze aspectul exterior al blocurilor optice dar sa le redea stralucirea pe care poate doar din fabrica au avut-o. Ce este special la acest pachet este solutia care se aplica la final si care se intareste dupa 24 de ore. Este un soi de lac care protejeaza suprafata propaspat polsh-ata.
Din capitolul aventuri la montaj si codat se pare ca cu ceva noroc si ajutor am reusit sa le definitivez intr-o dupa-amiaza pana aproape la ora 00.30 :D
 Mai precis montajul a fost usor mai ales ca mi-am construit niste adaptoare de la mufele vechi la cele noi.

Codarea a fost cea cu peripetii, dar zic eu ca mi-a iesit destul de bine in doua serii de cate 3 ore aproximativ :D  Am facut o pauza sa merg la cumparaturi cu sotia :D

 In prima sesiune de codari am incercat sa adaptez stopurile dupa canalele copiate de la un coleg, care are acesta optiune de fabrica, caruia ii multumesc, dar nu a fost ok intrucat dupa aceste adaptari centrala intra intr-un soi de avarie si nu mai aprindea decat strictul necesr: pozitie, frana si semnal. Bineinteles si acestea intr-un fel ciudat. Nu mai aveam marsarier si nici becurile de ceata functionale.

Asa ca m-am apucat sa ma uit in conspectul facut de mine cu o zi inainte din toate fisierele pe care le aveam legate de aceasta codare din divese surse de pe internet, am revenit la adaptarile pentru stopuri cu becuri si ma-am apucat sa schimb valori in divesele canale comparandu-le cu cele ce le aveam din documentatii. Pas cu pas am reusit sa modific comportatea stopurilor la cea data de fabrica pentru led. Singura problema era ca impreuna cu becurile de ceata se aprindeau si cele doua zone mediane cu led responsabile de fapt de frana ale stopurilor de pe haion. Deci functionau multumitor dupa 3 ore de munca dar in bord aveam erori de bec ars.
Pauza de mers la shoping mi-a fost de folos intrucat in acest timp am dat telefon unui coleg care trecuse prin asta si care mi-a zis cum as putea anula mesajele de eroare de pe bord. Ii multumesc si lui pe aceasta cale pentru ajutor.
Ajuns la masina am decis sa mai fac o runda de codari asa ca pana la sfarsit am reusit sa scap si de anomalia cu ceata si de erori. Ba chiar am verificat daca scot unul din becuri imi da eroare pe acel bec. Deci totul e ca la carte acum!

  post-12154-0-30042800-1366612209_thumb.j post-12154-0-27881600-1366612214_thumb.j post-12154-0-27489000-1366612220_thumb.j

Seara de vineri a fost si aceasta cu bucurie intrucat mi-au ajuns si ledurile de interior cu vaporul din china dupa o luna de la comanda.
Asa ca acum am interior iluminat full led:

 post-12154-0-90921300-1366612177_thumb.jpost-12154-0-67567100-1366612182_thumb.jpost-12154-0-45336200-1366612188_thumb.j


Cateva poze din interior nopatea:

  post-12154-0-67298700-1366612155_thumb.j post-12154-0-92757400-1366612162_thumb.j post-12154-0-45016500-1366612169_thumb.j post-12154-0-58136500-1366612173_thumb.j

Cu ocazia montarii noilor stopuri, US stile a fost definitivat. Asadar pe fata este lumina de pozitie cu becul de semnal la intensitatea redusa. Pozita pe spate sta aprinsa si pe timpul zilei (de fapt se poate activa/dezactiava odata cu DRL-ul). Iar semnalizarea pe spate se face cu ledurile rosii in acelas stil american.

 post-12154-0-43742000-1366612233_thumb.j post-12154-0-72638900-1366612227_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Nu pot sa zic altceva in afara de FELICITARI!

Se vede ca tot ce faci la masina faci cu pasiune si iti iese bine de fiecare data!

Foarte bine arata masina si iese in evidenta la fel ca si vechiul B6 :D

Sent from my GT-I9105P

Link către comentariu

Multumesc tare mult pentru cuvintele frumoase Lucian! Intr-adevar pasiunea este motorul micilor transformari.

Link către comentariu

Trebuie sa evidentiez faptul ca nu s-a observat ca pe frana stopul nu functioneaza ca cel original.

Tocmai faptul ca la avant pe frana se apind toate ledurile (cele perimetrale dar si zona mediana a stopului). Acest aspect nu imi placea foarte mult in consecinta am reusit la inceput din noroc dupa care si codat ca acea banda sa nu se aprinda in nici una din situatii. Deci new mod: :D

post-12154-0-99145500-1367221757_thumb.j

 

In alta ordine de idei, m-ar ajuta parerile voastre cu privire la modul in care va semnaliza masina pe spate. Imi place foarte mult US syle si nu as vrea sa renunt la el. In momentul de fata este pe modul US. Adica semnalieaza doar cu ledurile de pozitie/frana (rosu) Masina arata deosebit cu aceasta setare doar ca uneori cred ca cei aflati in spatele meu nu percep fatul ca eu semnalizez... Nu ca nu s-ar vedea dar cred ca exista destui soferi inaintati in varsa care nu "compileaza" rapid si uneori am senzatia ca ii incurc...

Pe langa acest fapt avand in vedere ca legislatia romana prevede ca semnalizarea sa fie de culoare portocalie si ca nu vreau sa stau de vorba pe aceasta tema cu politistii foarte deschisi la subiecate de genul.... ma gandeam sa intru in modul hibrid :): Sa semnalizeze US style dar in acelas timp sa se aprinda si becul de semnal portocaliu. Cum semnalizeaza pe partea dreapta spate in prima parte a filmuletului de aici:



Voi ce parere aveti:
1. EU style - doar bec de semnal portocaliu intermitent
2. US style -  doar leduri pozitie/frana intermitent rosu
3. US hibrid - ledurile de pozitie/ frana rosii, impreuna cu becul de semnal portocaliu Modificat de rotitza
Link către comentariu

legea prevede DOAR lumina portocalie sau rosie sau portocalie?

am vazut masini ce au semnalizarea rosie in spate (infinity, lexus, cayenne). aduse probabil din US dar inmatriculate in RO.

Intr-adevar semnalizarea cu rosu (la intensitate de frana) poate creea confuzie, mai ales cand sunt si pozitiile aprinse. galbenul atrage atentia mai bine.

Link către comentariu

Reglementarile RAR privind culoarea luminilor sunt :

Condiţii privind culoarea luminilor la elementele instalaţiei electrice de iluminare şi semnalizare
Faţă:
- Faruri - lumină albă sau galbenă (numai pentru mopede, motociclete şi tractoare)
- Faruri de ceaţă - lumină albă sau galbenă
- Faruri pentru circulaţia de zi - lumină albă
- Lămpi indicatoare de direcţie - lumină galbenă intermitentă
- Lămpi de poziţie, de gabarit, de parcare - lumină albă
- Catadioptri netriunghiulari - culoare albă

Spate:
- Lămpi de poziţie, de frânare, de gabarit, de ceaţă, de parcare - lumină roşie
- Lămpi indicatoare de direcţie - lumină galbenă intermitentă
- Lămpi (faruri) de mers înapoi, lămpi de iluminare a plăcii cu numărul de înmatriculare - lumină albă
- Catadioptri netriunghiulari (autovehicule), triunghiulari (remorci) - culoare roşie

Lateral:
- Lămpi de poziţie - lumină galbenă
- Lămpi indicatoare de direcţie - lumină galbenă intermitentă
- Catadioptri netriunghiulari - culoare galbenă

Aceste reglementari sunt in conformitate cu reglementarile UE si sunt in vigoare in prezent in Romania.


Textul a fost selectat din Reglementări privind certificarea încadrării vehiculelor rutiere înmatriculate în normele tehnice privind siguranţa circulaţiei rutiere, protecţia mediului şi în categoria de folosinţă conform destinaţiei, prin inspecţia tehnică periodică

ORDIN Nr. 2133 din 8 decembrie 2005 pentru aprobarea Reglementărilor privind certificarea încadrării vehiculelor rutiere înmatriculate în normele tehnice privind siguranţa circulaţiei rutiere, protecţia mediului şi în categoria de folosinţă conform destinaţiei, prin inspecţia tehnică periodică - RNTR 1
http://www.euload.co...s/legis.119.php

http://www.rarom.ro/...s/rntr1_nou.pdf - pagina 112       

 

 

 

Eu tind spre cea hibrid, din acest motiv am si cautat in legislatie.

Concluzionand si gandind "romaneste", adica legea lasa loc de interpretare. Atat timp cat se aprinde intermitent si galben inseamna ca aceasta conditie este repectata.  ;)

Modificat de rotitza
Link către comentariu

deci nu e voie cu pozitii fata de culoare galbena?

 

hibrid ar insemna sa se aprinda galben (cum e normal) dar sa clipeasca si cadrul rosu (la intensitate de pozitie sau frana?)

asa...ar avea motiv sa se lege daca vrea neaparat, ca de ce iti clipeste becul de pozitie, defect la instalatie...etc

 

eu as alege clasic, galben.

Modificat de Muale
Link către comentariu

Si eu as alege EU, doar semnalizare galbena si atat, dar sa poti sa pastrezi frana asa cum e acum. :)

Link către comentariu

Masinile americane importate de catre diverse persoane/fizice in UE nu au semnalizare portocalie, ci rosie. Nu am auzit nici un politai spunand ca nu e voie cu semnalizare rosie, ci mai degraba daca becul e ars si nu semnalizeaza.

 

In alta ordine de idei, eu la Golf am pus becuri crom care semnalizau cu culoarea portocalie. Masina mi-a fost blocata de RAR la ITP si pana nu le-am dat jos si inlocuit cu unele de culoare portocalie nu am trecut ITP-ul... Si s-au mai legat si de pleoape, dandu-le jos si pe astea desi le-am spus ca cel mult taiam lumina care scapa in sus (aveam faruri cu lupa si bec halogen).

 

Dupa mine poti alege ce vrei, daca vei nimeri un idiot care nu VREA EL, degeaba ii arati legea. Personal as alege hibrid Si la mine la Audi, led-urile de Daylight AM semnalizeaza o data cu semnalizarea si nu in contratimp (un fel de simulare de B8) si nu mi-a zis nici un politist nimic. Pana acum...



Dintr-un motiv ciudat nu pot edita postul de mai sus: http://vwforum.ro/topic/44787-golf-iv-variant/page-3 postul #41 cel cu semnalizarile.

Modificat de grp
Link către comentariu

Mergi pe EU style. Nu este de efect, dar isi face treaba mai bine. Daca semnaliza doar partea externa si semnalizatorul mai mergea hibrid.

Clipind tot stopul este derutant si chiar deranjant noaptea pt ca led-urile sunt destul de puternice. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • 4 weeks later...
Publicat (modificat)

Pana acum totul este in regula. Semnalizarea americana functioneaza chiar bine :D

Nu au existat incidente si nici intalniri sponatane cu indivizi care sa nu aprecieze aceseasta modificare si sincer nici nu imi doresc :D
Daca va fi sa trec la semnal de culoare galbena pe spate, o voi face doar daca voi schimba becul cu incandescenta de semnal cu unul cu led. Mai vedem...


Pana una, alta va supun atentiei acum, sper eu, noul volan brand new ce va fi montat pe masinuta mea draga! Asa in cazul in care in calea lunga pe care o are de parcurs pana la mine totul se va desfasura conform planului.



Este un volan sport model facelift care sper eu sa se integreze de minune in interiorul masinii si mai ales sa il desavarseasca.

post-12154-0-38117900-1369291166_thumb.j

post-12154-0-79640400-1369291170_thumb.j

post-12154-0-12010000-1369291175_thumb.j

post-12154-0-05601400-1369291180_thumb.j

post-12154-0-56386100-1369291185_thumb.j

post-12154-0-90977100-1369291190_thumb.j

post-12154-0-99674400-1369291196_thumb.j

post-12154-0-80903300-1369291203_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Superb volanul...sa il stapanesti sanatos.

 

Se simte foarte bine la condus, ai priza buna, este gros... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Andrei, multumesc pentru urari! Intr-adevar este mai gros si cred ca va fi un feeling foarte bun, mai ales ca se completeaza de minune cu servotronicul.

 

In asteptarea volanului a ajuns mai repede o alta componenta menita sa imi faca viata la volan mai frumoasa si mai  usoara.

Este vorba de butonul franei de stationare. Fata de al meu, in plus are si butonul de activare Hill hold assist.

Imi doresc acest buton, nu pentru functia de baza cat pentru obtiunea cu care completeaza actionarea franei de stationare.

Momentan, deblocrea franei de mana este posibila la pornire. In momentul in care se baga treapta 1 si se debreiaza, frana de stationare este eliberata automat. Cu noul buton si noua codare frana va fi actionata automat cu ocazia opririi motorului si scoaterea cheii din contact. Deci nu mai este nevoie sa se actioneze frana de mana din buton la stationare.

Butonul pinii si garniturile asteapta ziua montajului:
 

post-12154-0-75756000-1369722418_thumb.j

post-12154-0-62129000-1369722422_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu
lucian_90tud

Buna treaba cu actionarea automata a franei. Spor la surubaiala :D

Link către comentariu

Adica frana de mana va actiona mereu cand masina e oprita? Stiam ca iarna nu e indicat...

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

nu va actiona frana de mana ci frana de picior. adica pompa de servofrana calculeaza forta cu care s-a apasat pedala de frana pentru ca viteza masinii sa fie egal zero.

in momentul plecarii de pe loc (calcare acceleratie si eliberare ambreiaj), se decupleaza pompa frana deci masina se defraneaza.

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Multumesc Lucian!

 

Muale, se pare ca lucreaza asa cum a sris si colegul DonzDonz, cu pompa de frana. Legat de recomandarea de a nu trage frana de mana iarna din punctul meu de vedere este "una romaneasca". Fenomenul de blocare a franei de mana pe timpul iernii se datoreza deteriorararii cablurilor de frana de mana care permit intrarea apei in interiorul camasii acestora si astfel inghetand blocheaza cablul pe camasa. Din acest motiv etrierul ramane strans pe disc....  Daca aceste cabluri sunt bune, asa cum ar trebui sa fie pe toate masinile, iarna nu ar trebui sa fie un dusman al franei de mana.

Oricum, in cazul meu frana de stationare este electrica. Nu mai exista acele cabluri ci sunt doar niste motorase electrice pe etrierii din spate care actioneaza pistonasele.

 

In alta ordine de idei aseara a ajuns volanul intreg si nevatamat!

Pot spune ca sunt extrem de multumit de achizitie din multe puncte de vedere:

Primul a fost acela ca nu doar este si arata ca unul nou dar si miroase ca unul nou. Desi vanzatorul specifica ca e nou, romanul din mine nu era convins... dar intr-adevar sunt primul care il monteaza pe masina :D

Punctul doi este acela ca montajul a fost cu adevarat plug&play. Efectiv am demontat volanul vechi si l-am montat pe cel nou. Mufa de airbag de pe inel nu a avut nevoie de nici o modificare. Pur si simplu a facut clic si gata! :icon_thumleft:

Trei, ergonomia volanului este una chiar foarte buna. Pe langa faptul ca este mai gros (diametrul fiind acelasi cu al volanului vechi: post-12154-0-58762000-1369892167_thumb.j), tesiturile sculptate in volan sunt proiectate pentru o priza perfecta, am remarcat ca zona dreapta a volanului din partea de jos nu este doar de ajutor in momentul in care doresti sa abordezi un viraj rapid in forta ci iti ofera posibilitatea de a te aseza pe scaunul soferului mult mai usor. Uneori cu vechiul volan atingeam cu piciorul drept la urcare. Cu noul volan fenomenul a disparut.

Patru, aspectul interior este schimbat fundamental! Un volan reuseste sa contribuie intr-o proportie foarte mare la imaginea interiorului. Acum si din punct de vedere cromatic lucrurile se integraza zic eu. Culoarea piano black de pe volan se completeaza de minune cu trimul de pe bord si cel de pe consola centrala.

De remarcat este faptul ca pielea fiind noua nu ofera "priza" perfecta la utilizare. Suprafata volanului da sentimentul de "usor prafos". Cu timpul acest fenomen va disparea.

Ce sa mai sunt extrem de incantat de achizitie!

post-12154-0-12293200-1369892171_thumb.j

post-12154-0-40398800-1369892176_thumb.j

post-12154-0-02051800-1369892181_thumb.j

post-12154-0-72463100-1369892184_thumb.j

post-12154-0-38105000-1369892189_thumb.j

post-12154-0-42268600-1369892194_thumb.j

post-12154-0-72222600-1369892199_thumb.j

post-12154-0-83470600-1369892204_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Superb! :wub: 

Sa-l invarti cu placere si lipsit de incidente!

Link către comentariu

foarte frumos!

tu erai aseara la XXL cu AlBundy? Am vazut o masina cum pleca spre Fundeni dar nu eram sigur cine e.

Link către comentariu

Razvan, grp si czsilviu va multumesc pentru aprecieri si urari!

 

Muale si tiei ti multumesc! Intr-adevar eu eram :salut:

 

 

Si un before & after: Stock - s line / pedale RS4 + trim piano black / pedale RS4 + trim piano black + volan RS4



PS: si leduri in interior :king:

post-12154-0-01451700-1369980785_thumb.j

post-12154-0-35924100-1369980788_thumb.j

post-12154-0-99370600-1369980791_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!