Jump to content

Audi A4-B8 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

A trecut mult timp de cand nu am m ai scris pe aici si de atunci multe s-au intamplat.

Deoarece o oportunitate si-a facut aparitaia, acum cam 2 luni m-am hotarat sa vad masina...

B6-le a fost inocuit de un B8!

Nu vreau sa devin sentimental, dar cu sinceritate va spun, ca nu mi-a fost tocmai "comod" sa o vand... De fiecare data am lucrat la ea cu devotament si convingerea ca nu o voi da niciodata. Dar uite ca lucrurile astea se mai schimba in viata.....

Astfel "A4-B6 - personal detailing" si-a incheiat periplul pe acest topic lasand loc noului "A4-B8 - personal detailing" pe care vi-l prezint cu mare placere si incantare:

Next step: A4-B8 - personal detailing!

Ca si precedenta a fost adusa personal din germania (drumul constituind de asemenea circuit de drive test si anduranta)

Am sa fiu de succint:

- motorizare: 2.0 TDI - 143cp

- cutie viteze - manuala 6 trepte

- suspensie - adaptiva (magnetic dumpers)

- directie - servotronic

- caroserie - avant

- roti 18" S_line

Dotari:

S-line plus: suspensie + interior

- scaune sport - piele si textil (cat de mult mi-am dorit la B6...)

- tapiterie plafon negru (si asta mi-am dorit sa am pe B6...)

- Audi Deive Select (se poate modifica comportamentul suspensiei, motorului si al directiei in 4 moduri: confort - auto - dinamic - individual) - de vis acesta optiune!

- trapa panoramica - doar pe avant poti gasi aceasta desfatare

- sunet - Bang & Olufsen - uau!

- adaptive cruise control - o alata minune a tehnologiei

- audi braking guard

- oglinzi exterioare - pliabile electric, anti orbire, incalzite si electrice

- oglinda centrala cu senzor anti orbire si senzor lumina si ploaie

- portbagaj actionat electric - comanda din cheie, din portiera soferului si de la haion.

- partbagaj - concept variable load

- volan sport cu comenzi

- geamuri electrice - termoizolante

- lumini auto si follow me home

- senzori parcare spate

- scaune incalzite fata

- xenon faruri

- stopuri - bec cu incandescenta

- navigatie 2G

- clima pe 3 zone

- CD changer cu functia mp3

- audi multimedia interface

- functia radio digital

- pachet interior lumini

Masinii in ziua cumararii i sa facut service-ul si revizia de 60.000Km de catre dealer -a fost efectuat si testu DEKRA.

Imi cer scuze pentru calitatea proasta a pozeleor dar sunt facute pe inserat....

post-12154-0-93634000-1353914133_thumb.j

post-12154-0-39075600-1353914140_thumb.j

post-12154-0-02894700-1353914147_thumb.j

post-12154-0-12962600-1353914153_thumb.j

post-12154-0-65964600-1353914159_thumb.j

post-12154-0-35120600-1353914256_thumb.j

post-12154-0-23938400-1353914262_thumb.j

post-12154-0-88068700-1353914267_thumb.j

post-12154-0-00971300-1353914279_thumb.j

post-12154-0-56587600-1353914290_thumb.j

post-12154-0-00425100-1353914297_thumb.j

post-12154-0-30156000-1353914322_thumb.j

post-12154-0-30735900-1353914330_thumb.j

post-12154-0-63237100-1353914338_thumb.j

post-12154-0-56316800-1353914346_thumb.j

post-12154-0-61162500-1353914357_thumb.j

post-12154-0-85491100-1353914367_thumb.j

post-12154-0-23793200-1353914376_thumb.j

post-12154-0-94796400-1353914404_thumb.j

post-12154-0-42504300-1353914413_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Vaaaai :) chiar ma gandeam ce mai faci/face masina.

E greu dupa ce bagi bani in ele sa le dai. Acum noul B8 are optiuni suficiente si chiar exclusiviste. Incearca sa o lasi asa si doar sa-i faci km :). Evident ca iti poti face de lucru dar eu zic ca ai suficiente dotari cu adevarat utile. Ofera-i plimbari mai dese de banii aia ;)

Drumuri bune si sa te bucuri mult de ea.

Link către comentariu

Multumesc mult Razvan pentru urari si aprecieri.

Cine stie cat am sa ma pot abtine de a nu face ceva la aceasta masinuta. Deocamdata sunt prins de farmecul noului.

Multumesc Sor!n pentru urari si aprecieri. Te rog sa nu mi-o iei in nume de rau dar as prefera sa nu fac pretul public. Cu siguranta se gasesc colegi care imi vor spune ca la pretul asta mi-am luat teapa si ca se gaseau mult mai ieftine cu aceleasi dotari..... Un lucru e cert, si fara a fi arogant spun ca pretul este unul total diferit fata de ce se gaseste pe piata romaneasca....

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Felicitari, o masina foarte frumoasa ti-ai luat...desi multi ar prefera cutia automata mai ales pentru traficul urban.

Sper ca vechea masina a ajuns la cineva care sa o aprecieze cum trebuie :)

Oare la asta ce ii mai faci?

Link către comentariu

Ceva OEM, de asta pot sa fiu sunt sigur. Primul lucru, stopuri led oem. Leduri oem la numar si distractia deabea incepe :)

Link către comentariu

A trecut mult timp de cand nu am m ai scris pe aici si de atunci multe s-au intamplat.

Deoarece o oportunitate si-a facut aparitaia, acum cam 2 luni m-am hotarat sa vad masina...

B6-le a fost inocuit de un B8!

Nu vreau sa devin sentimental, dar cu sinceritate va spun, ca nu mi-a fost tocmai "comod" sa o vand... De fiecare data am lucrat la ea cu devotament si convingerea ca nu o voi da niciodata. Dar uite ca lucrurile astea se mai schimba in viata.....

Astfel "A4-B6 - personal detailing" si-a incheiat periplul pe acest topic lasand loc noului "A4-B8 - personal detailing" pe care vi-l prezint cu mare placere si incantare:

Next step: A4-B8 - personal detailing!

Ca si precedenta a fost adusa personal din germania (drumul constituind de asemenea circuit de drive test si anduranta)

Am sa fiu de succint:

- motorizare: 2.0 TDI - 143cp

- cutie viteze - manuala 6 trepte

- suspensie - adaptiva (magnetic dumpers)

- directie - servotronic

- caroserie - avant

- roti 18" S_line

Dotari:

S-line plus: suspensie + interior

- scaune sport - piele si textil (cat de mult mi-am dorit la B6...)

- tapiterie plafon negru (si asta mi-am dorit sa am pe B6...)

- Audi Deive Select (se poate modifica comportamentul suspensiei, motorului si al directiei in 4 moduri: confort - auto - dinamic - individual) - de vis acesta optiune!

- trapa panoramica - doar pe avant poti gasi aceasta desfatare

- sunet - Bang & Olufsen - uau!

- adaptive cruise control - o alata minune a tehnologiei

- audi braking guard

- oglinzi exterioare - pliabile electric, anti orbire, incalzite si electrice

- oglinda centrala cu senzor anti orbire si senzor lumina si ploaie

- portbagaj actionat electric - comanda din cheie, din portiera soferului si de la haion.

- partbagaj - concept variable load

- volan sport cu comenzi

- geamuri electrice - termoizolante

- lumini auto si follow me home

- senzori parcare spate

- scaune incalzite fata

- xenon faruri

- stopuri - bec cu incandescenta

- navigatie 2G

- clima pe 3 zone

- CD changer cu functia mp3

- audi multimedia interface

- functia radio digital

- pachet interior lumini

Masinii in ziua cumararii i sa facut service-ul si revizia de 60.000Km de catre dealer -a fost efectuat si testu DEKRA.

Imi cer scuze pentru calitatea proasta a pozeleor dar sunt facute pe inserat....

Nu sunt fan break/avant/combi/caravan , dar noua ta masina arata prea bine , are potential la capitolul modificari si sa nu mai pomenesc de dotari .Sa o stapanesti sanatos !

Link către comentariu

Frumoasa n-am ce zice, s-o stapanesti sanatos!

Daca pastrezi aceasi reteta ca la fostul A4 o sa iasa ceva frumos.

De ce nu ii faci un topic nou avand in vedere ca e alta masina ?

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie!

Masina este foarte tare, mai rar gasesti asa A4 dotat. Un mare plus pentru: ACC, B&O, S-line Sport, trapa panoramica, suspensie si portbagaj electric. Are toate dotarile scumpe si exclusiviste care se pot pune pe un A4.

De asemenea, jantele sunt superbe, imi plac foarte mult si sunt foarte rare (Audi Exclusive). Si la tapiserie, dpmdv este combinatia perfecta: stofa Sprint + piele.

Pe viitor poate ii pui si S-line exterior sa fie totul complet.

Bafta!

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Am ramas putin socat cand am vazut ca ai vandut B6-le.

Felicitari pentru noua achizitie. Foarte frumoasa si foarte dotata!

Sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea cel putin la fel de mult cum ai avut de B6.

Ca prima modificare ar fi stopurile cu led :D

Link către comentariu

De felicitat te-am felicitat!De plimbat m-ai plimbat!De baut mi-ai dat!De demontat cand ne apucam???

Uite 2 poze ca amintire.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

post-105404-13539699944932_thumb.jpg

post-105404-13539700093595_thumb.jpg

Link către comentariu

Muale, asta cu cutia manuala vs automata e o discutie intreaga: Initial cautam cu automata. Doar ca pe 2.0 TDI se pun cutii multitronic (cu transmisie continua/variabila) si doar pe 143cp. Pe 170 vine doar manuala! Cutia multitronic este noua la Audi si nu tine mai mult de 320nm! Atat are motorul de 143 stock. Deci adio resoftare. In plus service-ul de 60.000 se face momentan doar la reprezentante si cu o anumita procedura. Cost aprox 2000 ron => din doua schimburi de ulei la o ctie automata poti pune un ambreiaj nou, iar un ambreiaj la o manuala nu pica la 120k... Cam asta a fost algoritmul avand in vedere faptul ca imi doresc sa o resoftez. Consider ca trege mai bine un motor resoftat la 170 cp fata de un stock 170cp. Iar atuul cutiei este ca sunt identice, inclusiv ambreajul cu cele de 170 stock;)

Razvan, intradevar nu cred ca am sa ma pot abtine si am sa incep cu micile chestii. Cum ai zis leduri OEM la numar, Inele cromate de A5 la proiectoare, niste ornamente de tipsuri ..... Stopurile... deja e gandita treaba: am sa merg pe viitor pe stopurile de facelift (full led) si ma gandesc daca am sa schimb bara spate cu una de S_line sau cu una de facelift S_line.... Asadar ganduri am, bani sa mai fac!

Radu_Alecs, intradevar desenul avantului b8 are linii dinamice ce il face un bun candidat pentru "tuning" cu aere sportive de bun simt ;)

Mihai.Nechifor, multumesc pentru aprecieri!

Cosmin_TDI, multumesc pentru aprecieri si sfaturi. Reteta am sa o pastrez cat mai mut, doar eu am conceputo ;) :)

Andrei AXN, multumesc. Intradevar am cautat o masina cu dotari peste medie. Din mica cercetare de piata am inteles ca retrofiturile pe partea electrica sunt destul de greu de pus in practica pe aceasta noua platforma asa ca am ales sa raman cu capitolul exterior de facut pentru ca este mai facil ;) Intradevar S_line exterior doresc sa fie finalul pentru acesta masina.

Audistul-le, Muale se pare ca a dat raspunsul. Cu sinceritate iti spun ca daca mi-as fi permis sa o pastrez o faceam cu cea mai mare convingere. Dar oportunitatile trebuie primite cu indrazneala, gandire la rece si curaj.

lucian_90tud, si eu am fost ceva timp mai trist dar viata merge inaite;). Legat de stopuri, asa cum ii ziceam si lui Razvan cred ca voi monta pe cele de facelift. Avantaj Avant: sunt plug&play spre deosebire de sedan unde trebuie schimbat capacul de portbagaj petru acest retrofit.

amyx. multumesc mult pentru urari!

Catalin_1987, cand ai timp! Asta sa fie singura ta problema! ;)

ANdi B., da.

Apropos de modificari: cele mai ieftine si la indemana sunt codarile!

Dintre cele mai interesante am sa enumar:

- Enabling Lap Timer

- Emergency Brake Flashing Lights

- Auto Release Brake without Seatbelt On

- Enabling Gauge Test/Needle Sweep

- Enable Reverse mirror tilt

- Enable Battery meter

- Enable Automatic Hill Hold Assist 'lite'

Foarte incantat sunt de DRL-ul american (la care am muncit mult pentru B6...)

Acum din cateva codari masina isi aprinde pe timp de zi semnalizarea fata la intensitate redusa odata cu banda de leduri iar pe spate pozita. Luminile de noaptre sunt si ele insotite de semnalele fata aprinse la intensitate redusa.

Ba chiar si pe parking lights stau aprinse in aceeasi configuratie

post-12154-0-33029500-1354007766_thumb.jpost-12154-0-05694700-1354007770_thumb.jpost-12154-0-78790100-1354007773_thumb.j

O alta codare care m-a incantat foarte mult este si Enable Ambiance Lighting - footwell lights la intensitate redusa odata cu activarea pozitiei / faza scurata.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Muale, asta cu cutia manuala vs automata e o discutie intreaga: Initial cautam cu automata. Doar ca pe 2.0 TDI se pun cutii multitronic (cu transmisie continua/variabila) si doar pe 143cp. Pe 170 vine doar manuala! Cutia multitronic este noua la Audi si nu tine mai mult de 320nm! Atat are motorul de 143 stock. Deci adio resoftare. In plus service-ul de 60.000 se face momentan doar la reprezentante si cu o anumita procedura. Cost aprox 2000 ron => din doua schimburi de ulei la o ctie automata poti pune un ambreiaj nou, iar un ambreiaj la o manuala nu pica la 120k... Cam asta a fost algoritmul avand in vedere faptul ca imi doresc sa o resoftez. Consider ca trege mai bine un motor resoftat la 170 cp fata de un stock 170cp. Iar atuul cutiei este ca sunt identice, inclusiv ambreajul cu cele de 170 stock;)

Razvan, intradevar nu cred ca am sa ma pot abtine si am sa incep cu micile chestii. Cum ai zis leduri OEM la numar, Inele cromate de A5 la proiectoare, niste ornamente de tipsuri ..... Stopurile... deja e gandita treaba: am sa merg pe viitor pe stopurile de facelift (full led) si ma gandesc daca am sa schimb bara spate cu una de S_line sau cu una de facelift S_line.... Asadar ganduri am, bani sa mai fac!

Radu_Alecs, intradevar desenul avantului b8 are linii dinamice ce il face un bun candidat pentru "tuning" cu aere sportive de bun simt ;)

Mihai.Nechifor, multumesc pentru aprecieri!

Cosmin_TDI, multumesc pentru aprecieri si sfaturi. Reteta am sa o pastrez cat mai mut, doar eu am conceputo ;) :)

Andrei AXN, multumesc. Intradevar am cautat o masina cu dotari peste medie. Din mica cercetare de piata am inteles ca retrofiturile pe partea electrica sunt destul de greu de pus in practica pe aceasta noua platforma asa ca am ales sa raman cu capitolul exterior de facut pentru ca este mai facil ;) Intradevar S_line exterior doresc sa fie finalul pentru acesta masina.

Audistul-le, Muale se pare ca a dat raspunsul. Cu sinceritate iti spun ca daca mi-as fi permis sa o pastrez o faceam cu cea mai mare convingere. Dar oportunitatile trebuie primite cu indrazneala, gandire la rece si curaj.

lucian_90tud, si eu am fost ceva timp mai trist dar viata merge inaite;). Legat de stopuri, asa cum ii ziceam si lui Razvan cred ca voi monta pe cele de facelift. Avantaj Avant: sunt plug&play spre deosebire de sedan unde trebuie schimbat capacul de portbagaj petru acest retrofit.

amyx. multumesc mult pentru urari!

Catalin_1987, cand ai timp! Asta sa fie singura ta problema! ;)

ANdi B., da.

Apropos de modificari: cele mai ieftine si la indemana sunt codarile!

Dintre cele mai interesante am sa enumar:

- Enabling Lap Timer

- Emergency Brake Flashing Lights

- Auto Release Brake without Seatbelt On

- Enabling Gauge Test/Needle Sweep

- Enable Reverse mirror tilt

- Enable Battery meter

- Enable Automatic Hill Hold Assist 'lite'

Foarte incantat sunt de DRL-ul american (la care am muncit mult pentru B6...)

Acum din cateva codari masina isi aprinde pe timp de zi semnalizarea fata la intensitate redusa odata cu banda de leduri iar pe spate pozita. Luminile de noaptre sunt si ele insotite de semnalele fata aprinse la intensitate redusa.

Ba chiar si pe parking lights stau aprinse in aceeasi configuratie

post-12154-0-33029500-1354007766_thumb.jpost-12154-0-05694700-1354007770_thumb.jpost-12154-0-78790100-1354007773_thumb.j

O alta codare care m-a incantat foarte mult este si Enable Ambiance Lighting - footwell lights la intensitate redusa odata cu activarea pozitiei / faza scurata.

se vede foarte bine cu "parking light via blinker" dar incearca sa elimini ledurile sa ramana doar Drl-ul US. vazusem un a4 ca al tau cu aceasta modificare pe net si arata criminal in contrast cu vopseaua neagra. ma indoiesc ca pe culoarea ta va arata altfel

Link către comentariu

Multumesc pentru sfat dar unde mai este farmecul unu B8 daca nu in banda cu leduri?

farmecul este sa ai ceva aparte pe masina , nu sa fii ca ceilalti...incearca si daca iti place pastrezi , daca nu revii la "ghirlande"

p.s. led + drl us mi se pare prea incarcat in far ca look

http://www.audi-sport.net/vb/vcds-formerly-vag-com-forum/84640-turn-off-led-use-turn-signal-drl.html

Modificat de Radu_Alecs
Link către comentariu

Cred ca cel mai ok e sa ramana Led-urile DRL cum e in mod normal.

Dar sa faci pozitiile pe semnalizare si sa se opreasca ledurile cand sunt pornite pozitiile, in felul asta poti sa alternezi intre cele doua modui in voie. Si poti sa pornesti si proiectoarele odata cu pozitiile (semnalizarile) ca in poza din linkul de mai sus.

Oare asa se poate?

BTW, masina asta de ce nu are topicul ei special? :(

Link către comentariu

Muale, asta cu cutia manuala vs automata e o discutie intreaga: Initial cautam cu automata. Doar ca pe 2.0 TDI se pun cutii multitronic (cu transmisie continua/variabila) si doar pe 143cp. Pe 170 vine doar manuala! Cutia multitronic este noua la Audi si nu tine mai mult de 320nm! Atat are motorul de 143 stock.

Ciudat. Pe A6 este 2.0TDI 170 multitronic.

Multitronicul se gaseste pe Audi de multi ani, inclusiv pe B6.

Masina a ramas cu acelasi numar de inmatriculare?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!