Jump to content

Audi A4-B8 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

la niste stopuri led 2012 nu te-ai gandit ?..mega senzatie manerele de deschidere .. sunt curios .. cum arata dupa montaj..

Link către comentariu

Pachetul Black de la Audi contine doar grila in negru lucios, in rest barele de pe acoperis(acolo unde este cazul) ornamentele laterale de la geamuri sunt negru mat.

Eu as scoate ornamentele argintii din jurul proiectoarelor, acum nu se mai potrivesc cu negru.

Link către comentariu

Rave, intradevar ramele grilelor asa cum a spus si colegul kadettro sunt  lucioase in varianta bleck paket. In acest caz nu am respectat intr-u totul reteta, dar mie chiar imi place mai mult cum arata cu mat.

 

Apropos de lucios, zilele trecute m-a manacat in c... si am vopsit trimul de la instrumentele de bord piano black. De departe arata demential, doar ca au aparut imperfectiuni in vopitorie si trebuie slefuit si reluata operatiunea si asta ma cam  nemultumeste. Cat m-am straduit sa nu apara scame si altele am reusit sa stric finisajul apropae perfetct pe final cu ajutorul unui feon cu care am incercat sa incalzesc vopseaua.... Nu ma mai laud ca si asa ma incriminez singur.....

Oricum, concluzia este: arata foarte bine piano black!

post-12154-0-26407800-1363763392_thumb.j

 

Red, m-am gandit si la stopuri. Si chiar pana de curand eram in dubii. Ce stopuri sa folosesc? Cele de pe modelul meu sau cele de pe facelift.

Am ales cele de pe modelul meu intrucat imi plac mai mult datoriuta faptului ca stinse arata mult mai bine decat cele facelift iar tehnologia pe pozitie pe led fata de neon (sau CFL cum s-o numi) nu se regaseste pe faruri si am preferat sa raman in nota clasica. Deci led si pe fata dar si pe spate! 

Cele facelift sunt senzatie cu pozitia aprinsa si sa nu mai vorbim de faptul ca sunt 90% led technologi. Cred ca doar ceata a mai ramas pe bec. Dar totusi, parca pun mai bine in valoare cele cu led (model b8) avantul. E o parere si opinie srict personala.

Manerele inca nu le-am montat deoarece am de gand sa mai fac niste modificari ce implica demontarea fetelor de portiera si ma gandeam sa le fac o data pe toate.

 

kadettro, ornamentele cromate din jurul proiectoarelor din pacate nu mai pot fi date jos decat cu felexul si dalta.... Au fost lipite cu o rasina bicomponeta. Deci mai bine imi iau alte grile. Lucru pe care nu am sa il fac intrucat urmaresc ca pe viitor sa schimb bara fata cu una s_line, caz in care voi lua grilele cu oarnament negru. Momentan voi defila cu ele pe bara ca tot reusesc cu brio sa pacaleasca unii privitori. Multi cred ca e bara de S_line, acele ornamente cromate fiind tusa usor distinctiva pentru bara S_line. Deci raman cu patru cerculete cromate pe grila si doua laterale la proiectoiare :P

 

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Pai cum asa? La mine au marginea neagra si se pot scoate iar la celalalt Q5 am cromate si la fel, se scot cu ajutorul unei surubelnite...

Link către comentariu


kadettro, in cazul A4 pe bara non S_line nu exista inele cromate. Acele inele sunt montate de mine si provin de la A5. Pe A5 se clipseza dar pe A4 nu au unde, prin urmare le-am lipit :)

 

DragosCatalin87, multumesc pebtru apreciere!
 

 

Revin la subiectul stopuri avant, facand o comparatie din care vreau sa evidentiez ca dunga transparenta (semnal/marsarier) de pe stopurile non facelift ii confera "grutate" stopului implicit masinii, pe cand pozitionarea ei mediana duce la o tratare a stopului simetrica contribuind la imaginea intregului ansmblu rezultatul (vizual / compozitopnal) fiind un fund mai inalt:

post-12154-0-14316500-1363765945_thumb.j

 

Niste poze cu stopurile non facelift:

post-12154-0-06462300-1363765982_thumb.j

post-12154-0-32944200-1363765990_thumb.j


Si chiar o poza a aceleiasi masini cu stopuri facelift:

post-12154-0-73959900-1363766008_thumb.j

 

Stopurile facelift stinse:
post-12154-0-08595300-1363766492_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Mie-mi plac mai mult cele de facelift tocmai din cauza acelei dungi albe.

Arata mai bine simetrica si putin mai masiva (lungime si grosime) si faptul ca "ridica" putin fundul masinii e de bine. Parca e putin prea "cazut" in varianta non-led...

Meh, gusturi diferite! :p

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu

Chiar in seara asta .. am vazut unele live de face lift .. senzationale .. eu zic clar facelift .. si eu ma gandesc la acest mod .. avem un coleg pe forumul audi care a facut aceasta modificare ..

Link către comentariu

Sa o folosesti fara probleme. Spor la modificari :). Si noile stopuri sunt intradevar foarte frumoase si "imbraca" fundul mult mai bine. Manerele de la usi sunt dementiale.

Link către comentariu

Rave, iti respect opinia si asa cum ai zis si tu se pare ca e chestiune de guturi. :)

 

Red, stiu de colegul cu stopurile de facelift. Multumesc! Multumesc si pentru exprimarea parerii legata de alegerea intre cele doua variante. Zarurile in cazul meu au fost aruncate, stopurile sunt deja in portbagajul masinii mele. E o chetiune de timp si de disponibiliatete pana vor aparea inafara portbagajului si nu in el. ^_^

post-12154-0-70073100-1363855088_thumb.j

 

grp, multumesc pentru urari si aprecieri. Banuiesc ca te incantau tot stopurile de facelift... :P

Manerele intr-adevar sunt de mare efect.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Buna alegere, si eu sunt de parere ca nu se potriveste leduri pe fata si neon pe spate. Dar vorba ceea: multi vad putini pricep :d

Link către comentariu

Corect. De aia am ales modelul ala pe led, se apropia cel mai tare din astea AM. Dar nu seamana cu B8. Iar manerele - sexy!!! ... mi-ai dat idei, merg si pe B7? In alta ordine de idei, codarea cu cornering pe proiectoare crezi ca ar merge si pe B7? Ca e tare buna cand faci stanga/dreapta pe stradute intunecoasa, macar mai vedem o groapa, doua :).

Link către comentariu

Multumesc BogdyS.

 

grp, sa inteleg ca iti plac cele facelift pentru ca seamana cu after marke-uri? Din ce am vazut eu sunt unele AM care copiaza pe cele de facelift.

Manerele s-au facut si pe B7. Le gasesti pe RS4 B7 pe cele care se potrivesc la tine. Ale mele sunt de pe RS4 B8 su nu se pot monta pe B7.

In ceea ce priveste codarea de cornerng in cazul B7 nu cred sa se poata face. Cel putin eu nu stiu sa se poata face pe B7.

Se face in long coding pe centrala electrica.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

rotitza: ce ai folosit ca sa iti vopsesti trimurile in piano black?

 

THX

Link către comentariu

mai bine le colantai negru lucios. cred ca ar fi iesit mai bine decat asa :D

Link către comentariu

vicu.vick, asta e acum... raman negru mat :)

 

Au ajuns intr-un final si flansele pentru spate.
 

post-12154-0-93665300-1364886903_thumb.j post-12154-0-96052700-1364886908_thumb.j


M-am hotarat sa inlocuiesc distantierele de 20mm astfel incat sa micsorez Et-ul spatelui la limita. Asadar folosesc flanse de 23mm pe fiecare roata spate. Spre deosebire de distantiere, flanele sunt prinse de fuzeta prin intermediul a 5 prezoane si roata de falansa prin intermediul altor 5 prezoane.

ET-ul pe spatea ajuns la 24 cu janta 8J si anvelope 245/45/18 fiind cu doar 1mm mai in interior decat jantele de A5 cu ET 29 la latime de janta 8,5J si anvelope 245/45/18.

Am facut acest lucru intrucat am considerat ca unui avant ii sta mai bine cu rotile pe spate cat mai iesite si in orice caz mai iesite de cat cele de pe fata. Un alt motiv find faptul ca imi placeau foarte mult cum arata A4-urile cu jantele de A5 dar singurul inconvenient era ca pe fata mi se pareau prea iesite, asadar am ales modalitatea controlarii distantelor fata spate prin intermediul distantierelor. Pe fata distantier de 15mm iar spate flansa de 23mm.

Dupa montaj am urcat masina cu spatele pe o bordura destul de inalta sa vad daca totul este ok din punct de vedere al distantei fata de intradosul aripei. Lucrurile se pare ca stau bine pana acum. Nu atinge, in schimb carenajul de pasla mi s-a parut destul de aproape de roata.

 post-12154-0-01963300-1364886914_thumb.j post-12154-0-58258300-1364886919_thumb.j

In functie de conditiile de drum si exploatare am sa vad daca totul este in ordine in timp.

Dupa montaj si testari am dat o fuga cu masina la splat sa o pot admira in toata splendoarea ei:

 

post-12154-0-62564500-1364886925_thumb.j post-12154-0-06576200-1364886931_thumb.j post-12154-0-43142300-1364886938_thumb.j post-12154-0-19260600-1364886947_thumb.j

 

Urmata de o "sedinta foto":

 

post-12154-0-05836200-1364887208_thumb.j

post-12154-0-51269400-1364887211_thumb.j

post-12154-0-52992500-1364887215_thumb.j

post-12154-0-17134900-1364887238_thumb.j

post-12154-0-96892200-1364887292_thumb.j

post-12154-0-30851800-1364887299_thumb.j

post-12154-0-48773400-1364887304_thumb.j

post-12154-0-21260600-1364887309_thumb.j

post-12154-0-31503200-1364887315_thumb.j

post-12154-0-06243700-1364887319_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu
DragosCatalin87

vicu.vick, asta e acum... raman negru mat :)

 

Au ajuns intr-un final si flansele pentru spate.

 

attachicon.gifIMG_4603.JPG attachicon.gifIMG_4605.JPG

M-am hotarat sa inlocuiesc distantierele de 20mm astfel incat sa micsorez Et-ul spatelui la limita. Asadar folosesc flanse de 23mm pe fiecare roata spate. Spre deosebire de distantiere, flanele sunt prinse de fuzeta prin intermediul a 5 prezoane si roata de falansa prin intermediul altor 5 prezoane.

ET-ul pe spatea ajuns la 24 cu janta 8J si anvelope 245/45/18 fiind cu doar 1mm mai in interior decat jantele de A5 cu ET 29 la latime de janta 8,5J si anvelope 245/45/18.

Am facut acest lucru intrucat am considerat ca unui avant ii sta mai bine cu rotile pe spate cat mai iesite si in orice caz mai iesite de cat cele de pe fata. Un alt motiv find faptul ca imi placeau foarte mult cum arata A4-urile cu jantele de A5 dar singurul inconvenient era ca pe fata mi se pareau prea iesite, asadar am ales modalitatea controlarii distantelor fata spate prin intermediul distantierelor. Pe fata distantier de 15mm iar spate flansa de 23mm.

Dupa montaj am urcat masina cu spatele pe o bordura destul de inalta sa vad daca totul este ok din punct de vedere al distantei fata de intradosul aripei. Lucrurile se pare ca stau bine pana acum. Nu atinge, in schimb carenajul de pasla mi s-a parut destul de aproape de roata.

 attachicon.gifIMG_4607.JPG attachicon.gifIMG_4608.JPG

In functie de conditiile de drum si exploatare am sa vad daca totul este in ordine in timp.

Dupa montaj si testari am dat o fuga cu masina la splat sa o pot admira in toata splendoarea ei:

 

attachicon.gifIMG_4614.JPG attachicon.gifIMG_4617.JPG attachicon.gifIMG_4619.JPG attachicon.gifIMG_4620.JPG

 

Urmata de o "sedinta foto":

 

Incep sa ma-ndragostesc de masina ta ! :)) Poate ii fac cunostinta cu Peugeot 107 al meu :D

Link către comentariu

La tine, bunul gust este in exces. Mai lasa si pentru altii :)

Link către comentariu

Flansele le-ai luat din acelasi loc din care au luat si distantierii?

Vibreaza volanul la viteza?

Modificat de JUG
Link către comentariu

Misto de tot..distantieri pe spate ce grosime aveau?

Flansele ce greutate au? Sunt din dur aluminiu sau otel?

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

DragosCatalin87, are "asigurare de sanatate"? :lol:

 

Razvan, elegant si amabil ca de obicei :emthup:

 

JUG, sunt lyate din acelas loc. Tu crezi ca le-as mai folosi daca ar da vibratii?

 

Calin., multumesc!

 

PH93PLM, multumesc si tie!

 

Red, distantierii erau de 19mm. Flansele sincer nu le-am cantarit dar sunt facute din dur-aluminiu. Cred ca undeva in jur de 4-500g.

 

Cateva poze de prin telefon:

post-12154-0-87893400-1366116143_thumb.j

post-12154-0-38503400-1366116147_thumb.j

post-12154-0-96795600-1366116150_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!