Jump to content

Audi A4-B8 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

Am vazut si exeplele de pe you tube, dar tot acolo se vede foarte clar ca aceasta vopsea nu are aderenta la crom. Se poate exfolia ca o pelicula plastica dupa uscare....

Link către comentariu

atunci le poti folia cu autocolant negru mat/lucios...lasand doar sigla cromata si bandourile de la geamuri

Modificat de Radu_Alecs
Link către comentariu

Bineinteles ca asta este gandul meu, doar ca operatiunea cu colantul trebuie sa fie 100% posibila pe toate piesele cromate. Nu vreau sa se deslipeasca pe la coloturi si asta insemna demontarea lor.

Cel mai greu mi se pare la ornamentele de la baza geamurilor care sunt formate din banda cromata si cheder de cauciuc. O data trebuie demontate de pe portiera... si 2 trebuie demontate cromurile de pe chedere...

A doua problema sunt traversele de pe plafon..... sa le demontazi este chin si nu m-as baga avand in vedere ca are si trapa si plafonul interior are 1000 de prinderi...

Am timp sa ma gandesc pana la primavara.

Multumesc pentru sugestii.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

lasa-le asa ca arata f bine. doar daca incep sa se exfolieze poti sa te gandesti la variante

Link către comentariu

Ei, sunt fericit ca am reusit sa modific softul masinii inaite de "apocalipsa" :lol:

Acum cu noii aproximativi 170cp si 400nm incep sa imi intru in forma. :icon_bounce: Imi era dor de ceva mai multa forta

Masina se comporta acum asa cum mi-am dorit. Trage bine, trage de jos si chiar mi-am amintit de B6 :icon_thumright: Desi vremea nu m-a lasat sa o testez, se simte domnule si la mersul normal ca treaba s-a schimbat :icon_thumright: Si la micile reprize de accelerare in forta, acolo unde carosabilul a permis.

Momentan voi merge in configuratia actuala dar pe viitor intentionez sa fac si un DPF off. Si fizic bineinteles, doar ca trebuie sa ma documentez intrucat vreau sa inlocuiesc DPF-ul cu o teava construita cu coliere si fitting-uri in care sa remontez senzorii. Vreau sa fac o treba ca la carte astfel la revanzarea masinii sa poata fi remontat DPF-ul.

Estimarea cu DPF-off este undeva pe la 195-200cp si eu consider ca deja este arhisuficient!

Pragul psihologic (a fost depasit) si bineinteles cel calculat. 1cp -> max.10kg = masina cu caracter spre sportiv.

Mai exact cu cat scazi sub 10kg masina trase de 1cp cu atat mai dinamic este comportamentul masinii.

actual: 170cp trag 1600kg, unde mai pui ca sunt 400nm prin soft versus 350nm de fabrica pe motorul de 170cp stock.

Link către comentariu

Felicitari pentru soft, mai bine o lasi asa si nu ii faci DPF-off, oricum aia 200cp cu dpf-off sunt cai din bazme.

Link către comentariu

Felicitari domnule pentru upgrade! E mult peste B6 pacat doar ca e combi :)) Mie nu-mi plac break-urile dar cred ca asta e doar ceva personal.

quattro ii mai trebuia si era perfecta dar sunt convins ca te gandesti la o cale de a face si asta posibil :))

In curand cred ca am sa raman singurul cu B6 de pe forum :D

Oricum, sa o folosesti sanatos cat mai multi km!!!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

La multi ani, km,bani pentru upgrade-uri si multa sanatate va doresc tuturor in noul an!

Multumesc Andrei AXN pentru urare!

ANdi B., multumesc pentru sfat. Acei aprozimativ 200cp au fost masurati pe dino la buzau ;) pe un motor ca al meu.

Cristi_KWJ, multumesc pentru apreceri si urari. Doame ajuta, daca tu iti doresti sa schimbi masina!

Propaspat intors din mica vacanta de iarna, incantat nevoie mare de masinuta si dupa ceva km parcuri pot face unele afirmatii:

Diferente sunt intre cele doua masini in ceea ce priveste comportamentul motorului resoftat. Bineinteles tinuta de drum si cutia de viteze fac si acestea ca feeling-ul general sa fie schimbat.

PD-ul resoftat este si va ramane un motor "turbat" (in sensul bun al cuvantului) pentru mine.

CR-ul resoftat isi schimba caracterul domol si linear ce il caracterizeaza. Trage de jos mult mai bine iar pe o plaja de ture 2000- 4000 trage constant fara ezitare doar ca nu mi se pare ca o face cu aceeasi "determinare" cu care o face PD-ul. Poate datorita greutatii masinii, cumultata si cu o cutie ceva mai "lunga" confera acest sentiment.

Intradevar, daca stau bine si ma gandesc la B6 cutia era ceva mai scurta si acest lucru amplifica senzatia de acceleratie mai rapida. La B8 treptele au cu aproximatie o diferenta de 1000 de ture. Mai precis la schimbarea in viteza superioara acul turometrului cade cu 1000 ture/min. De la 3000rpm la 2000rpm.

In schimb, in momentul in care te uiti in oglinda retrovizoare, lucrurile se mica chiar bine, masina avand un avant destul de marisor la accelerare.

Un lucru extrem de incitant si care ma incantat de-a lungul drumului a fost in schimb ADS-ul!

Pot spune ca acum diferenta intre confort si dinamic este sesizabila de la prima apasare a butonului. Ma refer aici la comportamentul motorului.

In modul dinamic motorul tinde spre valentele unui PD nervos si promt. Cumulat cu directia asistata si suspensia adaptiva pot spune ca m-a surprins cat de bine ma tinea pe curbe (pentru cei care stiu portiunea de drum E85 intre Roman (NT) si Targul Frumos (IS)). Cu o viteza crescuta cu cel putin 20km/h la intrarea in curbe fata de cum intram cu B6-le, curbele mi se pareau acum mult mai domoale. Acelas lucru l-a sesizat si sotia mea care de regula se cam trezea din somn cand intram pe acea portiune de drum. Masina nu se mai inclina asa mult iar directia devine dura si precisa dand sentimentul de contol maxim asupra masinii.

Viteza de "cruaziera" a crescut si ea cu 20km/h fata de cum mergeam cu B6-le.

Odata cu acestea consumul este pe masura. Dupa resoftare s-a mai domolit putin consumul si astfel comparatia fata de B6 este cu 1l mai mult la 100km fata de B6 in aceleasi conditii de drum si de temperasturi exterioare.

urban - 11, 12

extrauban - 7, 7.3

Toate acestea au putut fi verificate in conditii optime cu ajutorul noilor anvelope de iarna - 225/55/16 - Bridgestone Blizzak LM-32 ce le-am achizitionat cu o zi inainte de a pleca la drum. Intr-un concurs de imprejurari, am asteptat pana in ultimul ceas dintr-o alta sursa 4 anvelope de iarna. Dupa cateva ore de cautat chiar si in targ am decis ca voi achizitiona niste anvelope bune chiar daca sunt in situatie de graba.

Calitatea lor a fost dovedita asa cum am spus si pe asfalt curat dar si pe ghiata si zapada. Nu degeba sunt situate pe locurile fruntase in teste: http://www.tyrerevie...r-Tyre-Test.htm

post-12154-0-81003000-1357219234_thumb.j post-12154-0-80111700-1357219241_thumb.j post-12154-0-85412800-1357219249_thumb.j post-12154-0-85521200-1357219256_thumb.j

Cam astea sunt impresile de pana cum. Aaaaa se incalzeste mai repede in habitaclu pe timp rece.

PS: abia astept sa trec pe la Porsche sa ridic cadoul lasat de mosul pe care nu am mai avut cum sa il ridic anul trecut ca am plecat in graba. Set pedale de S5! post-12154-0-06228400-1357219277_thumb.j

post-12154-0-64504900-1357219265_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Au juns pedalele!

Va dati seama ca nu am avut rabdare si le-am montat. E alta viata!

Hint: ca si la cele de pe B6 am folosit WD40 pentru a putea cu usurinta sa le montez.

Footrest-ul se monteza usor prin demontarea in prealabil a panoului de sub volan si a ornamentului de prag din dreptul soferului.

Scuze pentru mizeria din masina dar nu am mai avut rabdare sa o cosmetizez pana sa va arat rezultatul:

post-12154-0-77723800-1357718997_thumb.j

post-12154-0-88484800-1357719005_thumb.j

post-12154-0-76650100-1357719013_thumb.j

post-12154-0-92766300-1357719022_thumb.j

post-12154-0-27118600-1357719034_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Va multumesc pentru aprecieri. Chiar sunt frumoase si schimba mult in bine aspectul interior la volan. Si chiar ma obisnuisem cu aspectul mai sportiv si feeling-ul acestui tip de pedale.

In sfarsit am incheiat drumurile lungi si dese pentru dobandirea numerelor definitive. :icon_bounce:

Primul stop dupa ce le-am luat de la politie a fost sa treg o fuga in service sa le sterg chenarul negru. Un drum deja batatorit, imi spun; ar fi trebuit sa mearga repede doar ca aceste numere se pare ca mai nou dupa aplicarea vopselei negre se dau cu un strat de lac suplimentar, iar indepartarea cu ajutorul nitrodiluantului a fost ceva mai greoaie. Oricum cu grija si ceva mai multa munca au iesit: post-12154-0-25257400-1358324017_thumb.j

Alte realizari :winter: au fost din domeniu codarilor vag:

1. activarea cornering (pe proiectoare) - un plus de siguranta din punct de vedere al vizibilitatii in trafic: post-12154-0-54997000-1358324021_thumb.j

functioneaza cam asa:

2. De cand am facut softul la motor comportamentul acestuia in diferitele moduri ale ADS s-a modificat considerabil. Diferenta intre modul confort si cel dinamic fiind mult evidentiata.

De fiecare data cand urcam in masina, la prima cheie ADS comuta default modul AUTO. Ma gandeam ca ar fi extraordinar sa pot schimba aceast default pe modul INDIVIDUAL unde imi pot seta eu comportamentul pentru cele trei elemente: motor, sirectie, suspensie. Mod pe care comutam de fiecare data dupa ce pornem masina.

Am gasit in 09-Cent.Elec. - Adaptation - in canalele de la 63 la 66 - posibilitatea de aschimba default-ul ADS-ului in functie de cheia folosita. In consecinta cu celelealte chei porneste cu modul AUTO iar cu cheia folosita frecvent ADS-ul porneste default pe modul INDIVIDUAL :icon_thumleft: post-12154-0-46214500-1358324025_thumb.j

Link către comentariu

ai parbriz incalzit (rezistente) sau acel buton doar dirijeaza fluxul pe parbriz la turatie maxima?

la incalzirea in scaune ai nivel de incalzire pe display si butonul doar cu on/off sau e o singura treapta?

cu lacul pe placutele de inmatriculare...probabil sa evite decolorarea lor, stiu ca o serie de numere erau vopsite prost si se stergeau in cateva luni, abia se mai vedeau.

Link către comentariu

Butonul de langa Auto e pentru luneta, daca nu ma insel si nivelul de incalzire al scaunelor este afisat pe display-ul MMI-ului.

Chiar e nevoie de cornering avand in vedere xenonul adaptiv? La Golf plusul de lumina de la proiectoare a aproape 0 pe stradute luminate, in intuneric complet face o diferenta insa...

Link către comentariu

Muale, acelea este butonul care dirijeaza aer exclusiv spre parbriz la turatie maxima pentru o dezaburire eficienta si rapida a acestuia. Ca la toate masinile.

Incalzirea in scaune are 6 trepte. Se apasa pe butonul de incalzire in scaun pentru intrarea in meniul respectiv dupa care se roteste de tabur pana la ce treapta iti doresti sa se faca incalzirea. Infomatia este afisata pe MMi si pe display-ul monocrom al climei in momentul efectuarii setarilor.

Asa este cu lacul pe numere. Intradevar a fost o transa de numere care se stergeau si de la ploaie :)

Rave, din punctul meu de vedere proiectorul se aprinde pe partea spre care vrei sa virezi nu doar pentru a face o lumina mai mare in lateral pentru al ajuta pe sofer ci si pentru al atentiona pe cel ce vine din sens opus ca masina merge spre dreapta sau stanga chiar si la menevre mici la care in mod normal nu folosesti semnalizarea. Spre exemplu cand cauti un loc de parcare la un hipermarket.

Xenonul la mine este doar cu autoleveling nu si cu functia de cornering. Si daca era cred ca tot activam acesta functie pe proiectore deoarece o consider ca are un caracter preventiv.

Intradevar cand strazile sunt luminate chiar nu se sesizeaza nici o diferenta de luminozitate data de proiectorul de ceata.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Mda, ai dreptate, dar sunt putini cei care stiu ce fac proiectoarele alea. Pe mine m-a oprit un coleg sa-mi spuna ca am un proiector ars... :(

Link către comentariu

Aseara am prins momentul cand s-au alineat planetele! :cheers:

post-12154-0-79243900-1358408775_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Daca faceai poza la 66 de km/h era ceva :) Referitor la proectoare, optiunea face toti banii si inca ceva in plus. Pe stradutele mai laturalnice unde iluminatul e deficitar e mare lucru, mai ales ca fiind cu masina in unghi fata de drumul de pe care vii lumineaza bine de tot. Dupa ce te-ai obisnuit, daca esti pe alta masina ca nu are ti se pare ca esti orb. :)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Zilele trecute am reusit intr-un sfarsit sa il prind pe Catalin, amicul meu, cu "pinii" si clestele la el asa ca nu am mai stat pe ganduri si am demontat capitonajul interior al haionului pentru a sertiza noii pini si noile mufe necesare conectaruii senzationalelor lampi de numar cu led :)

post-12154-0-69458200-1359969084_thumb.j

post-12154-0-70033300-1359969090_thumb.j

post-12154-0-56931200-1359969097_thumb.j

post-12154-0-91613000-1359969102_thumb.j

post-12154-0-93395000-1359969113_thumb.j

post-12154-0-44122900-1359969124_thumb.j

post-12154-0-86045600-1359969128_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

dupa ce vad in poze (lentila lampilor) lumina va fi imprastiata bine pe placuta. app de placuta, nu o lipesti?

Link către comentariu

Red, au fost in jur de 60 ron bucata parca. Au codul: 4G0943021 si mai ai nevoie de doua mufe:4B0972832 si doua repair wires daca vrei sa iti faci transformarea singur. Mufele de la cele fara led la cele cu led difera :(

Muale, intredevar lumina se imprastie chiar bine.

Iar numerele am sa le lipesc, doar ca nu mi-am gacut inca timp pentru aceasta operatiune. Primul pas cu stergerea conturului l-am facut.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Start operatiunii bleckout! :D

 Nu am mai rezistat si am dat o fuga la un atelier de colantare pentru inegri plafonul.
Avand in vedere ca masina este culoare deschisa contrastul de acesta data este ceva mai pronuntat si nu in ultimul rand integreaza mai bine trapa in planul cupolei.

post-12154-0-02337900-1360135009_thumb.j

post-12154-0-39140800-1360135015_thumb.j

post-12154-0-54810500-1360135033_thumb.j

post-12154-0-15319100-1360135042_thumb.j

post-12154-0-57111400-1360135052_thumb.j

post-12154-0-05487100-1360135059_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!