Jump to content

Audi A4-B8 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

  • 1 month later...

Si ca sa mai adaug niste luminite la nava :winter: , mi-am mobilizat fortele si am montat clapele de RS4, pe care le am de 1 an. In asteptarea momentului de infoliere gemuri au ramas pe dreapta. :D

Odata cu demontarea fetelor de usi sa intervenit si la imbunatatirea capacitatii luminoase a ledurilor aflate in scoica manerului, care in varianta originala este ca si inexistenta! Asadar am montat leduri de 5mm cu o putere luminoasa mai mare, astfel reusind sa aduc acea lumina atat de necesara. Unde mai pui ca se vad bine si clapele :icon_thumleft:

Un lucru remarcat este faptul ca acele calape normale sunt din plastic...Auzi: plastic! Economia asta...
Doar pentru cei cu mai multi bani, la modelul RS4 s-au confectionat din metal!

Deci...poze:

post-12154-0-22152700-1390542937_thumb.j

post-12154-0-10742300-1390542942_thumb.j

post-12154-0-95702300-1390542946_thumb.j

post-12154-0-03319800-1390542953_thumb.j

post-12154-0-29204400-1390542958_thumb.j

post-12154-0-64731000-1390542966_thumb.j

post-12154-0-73294400-1390542970_thumb.j

Link către comentariu

Arata super noile manere, dar... parca pe intuneric e putin cam puternica lumina ledurilor?

Link către comentariu

Foarte bine arata :). Si eu ma tot uit sa prind pachetul de lumini la B7. Cu ajutorul lui Mihai.Nechifor si cu putina munca in primavara/vara fac si eu usile sa "aiba" luminite :). Apoi pe ebay tot urmarim manere :D. Si dupa daca mai ramane timp/entuziasm/bani si lumini picioare. De ce oare nu le pune fabrica standard daca arata atat de bine? :dry:

Link către comentariu

Cat pot costa 4 gauri + 4 capacele de plastic + 4 led-uri + 4 cablaje? Cred ca nu le pun din ratiune de venituri, ca atunci cand vrei pachetul lumini trebuie sa iei si pachetul scaune sport, care vine la pachet cu piele + alcantara si aceasta optiune e valabila numai daca iei faruri cu xenon care se pot achizitiona numai cu pachetul spalator de faruri, etc. Suna cunoscut daca te uiti pe configurator?

 

Nu vrea sa ma gandesc ca grupul VAG ne lasa libera alegere in configurarea optiunilor ulterior achizitiilor doar din ratiuni de cost, in timp ce la o coreeana in aceiasi bani iti pui toate optiunile din gama, iar dincoace iti da presuri si luneta cu degivrare electrica standard...

Link către comentariu

Deci, eu am schimbat doar "tragaciul" (partea de metal), scoica ramanand cea a masinii. Specific modelului RS4 fiind acel detaliu de maner. Ir pe partea de iluminare am schimbat doar ledul cu unul mai mare pentru o lumina mai puternica.

Respectivul "tragaci" nu are PR deoarece se vinde ca parte dintr-un element format din acesta, scoica si element conductor de lumina, in cazul celor cu iluminare.

 

Niste poze de sezon.

Si un scurt review al anvelopelor de iarna KUMHO:

- carosabil uscat - aderenta foarte buna, manevrabilitate buna, zgomot la rulare foarte bun.
- carosabil umed - aderenta satisfacatoare, manevrabilitate asemenea (pe mazga semi ingetata in schimb pierd aderenta usor)
- carosabil acoperit cu zapada - aderenta chiar buna, manevrabilitate buna (in conditii de zapada mare patineaza dar reusec sa te scoata)

Un plus genaral este comporamentul foarte bun pe franare pe toate tipurile de carosabil!

post-12154-0-56032700-1391692595_thumb.j

post-12154-0-63234800-1391692604_thumb.j

post-12154-0-97598600-1391692607_thumb.j

post-12154-0-48804100-1391692611_thumb.j

post-12154-0-80798600-1391692615_thumb.j

post-12154-0-53400400-1391692619_thumb.j

post-12154-0-88492400-1391692624_thumb.j

post-12154-0-89350200-1391692668_thumb.j

post-12154-0-64089200-1391692674_thumb.j

post-12154-0-88076900-1391692678_thumb.j

post-12154-0-34364400-1391692684_thumb.j

post-12154-0-00761400-1391692690_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Cand o masina frumoasa are parte si de un proprietar pasionat si priceput...asta e rezultatul!

Felicitari din nou !

Link către comentariu

Sa stii ca si eu am avut Kumho si am fost super multumit de comportamentul lor. Chiar si pe uscat sunt destul de silentioase, nici ca Michelin sau Continental, dar nici nu costa ca astea.

 

Ma mir in schimb, ca ai rabdare sa mai treci pe la spalatorie :). La ce mizerie e in Galati, nici nu ajung cu ea acasa si e iar "gri murdar" :P

Link către comentariu
  • 2 months later...
Va multumesc tare mult pentru aprecieri!
 
Zilele trecute am facut pana la urma operatiunea pe care tot o amanam:
post-12154-0-38954600-1397453886_thumb.jpost-12154-0-98903800-1397453890_thumb.j
Voi ce credeti? A iesit bine?
Modificat de rotitza
Link către comentariu

Asadar, am folosit Llumar ATR50, o folie din gama premium ce are in componeta un film metalic care ajuta foarte mult la respingerea razelor luminoase, reduce caldura interoara, dar care mie imi place foarte mult tocmai pentru faptul ca da acele reflexii discrete precum in pozele cu masini de show.
Rezistenta in timp a culorii si la factorii mecanici fiind una de calitate crescuta, drept dovada si garantia de 10ani data de producator!

post-12154-0-44272400-1397542753_thumb.j

post-12154-0-27959400-1397542757_thumb.j

post-12154-0-99012200-1397542760_thumb.j

post-12154-0-60915400-1397542764_thumb.j

post-12154-0-39361400-1397542768_thumb.j

post-12154-0-25664800-1397542819_thumb.j

post-12154-0-72524400-1397542823_thumb.j

post-12154-0-76303600-1397542827_thumb.j

post-12154-0-86294000-1397542831_thumb.j

post-12154-0-84879600-1397542835_thumb.j

post-12154-0-68815300-1397542872_thumb.j

post-12154-0-97350500-1397542875_thumb.j

post-12154-0-90010200-1397542878_thumb.j

post-12154-0-23724000-1397542882_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

De ceva timp ma gandeam sa schimb modul in care functioneaza stopurile.
Modul de pana acum era cel asemanator unui sedan US. Adica ledurile perimetrale aprinse pe pozitie. Tot cu ledurile perimetrale, prin marirea intensitatii se semnaliza frana. Si modul US face ca tot ledurile perimetrale sa clipeasca pe semnalizare sau avarii.

Noul mod este asemanator A5-ului.
Cand se actioneaza frana, pe langa marirea intemnsitatii ledurilor perimetrale se aprinde suplimentar "miezul" triplelor aflate pe aripa. Asta nu a fost greu intrucat trebuia codat ca acea zona sa se aprinda la intensitate maxima la frana.
Provocatoarea a fost codarea ca acea zona sa clipeasca pe semnalizare/avarii, pentru ca totul sa functioneze ca de fabrica conform specificatiilor US. ( US style presupune ca semnalizarea de pe spate sa clipeasca fix cu toate becurile/ledurile responsabile de frana)
Si ca specificatiile sa fie respectate intr-u totul, in cazul avantului pe timpul actionarii lampilor de ceata ledurile de pe haion nu se mai aprind pe frana.

Doua filmulete ilustrative:

 

O alta functie interesanta la avant (nu stiu la sedan) este ca atunci cand ai actionate lampile de ceata si deschizi haionul, acestea sa se stinga.

Deci: I am happy!
:)

Link către comentariu

Te-am vazut in urma cu cateva zile pe str. Lanariei, si ti-am admirat indelung masina. Este cu totul deosebit A4-ul tau, arata exact cum trebuie atat la interior cat si la exterior si nu cred ca mai exista ceva ce sa-i mai poti adauga. :)

Sa te bucuri de ea si sa iti aduca numai zambete largi! 

Link către comentariu

Multumesc foarte mult pentru apreciere :)

 

Tot in weekend mi-am facut timp pentru o intretinere a pielii de pe scaune. Ca si in precedenta data am folosit produsele IKEA dedicate tapiteriilor de piele.
Curatitorul si-a facut treaba chiar foarte bine iar dupa aplicarea cremei hidratatnte si uscarea acesteia pielea si-a recapatat aspectul mat/satinat pe care mi-l doream.
Din punctul meu de vedere acest pachet este unul care merita luat in calcul pentru intretinerea suprafetelor imbracate in piele!

post-12154-0-02201700-1399957245_thumb.j

post-12154-0-48861900-1399957249_thumb.j

post-12154-0-95369300-1399957259_thumb.j

post-12154-0-09007900-1399957268_thumb.j

post-12154-0-47347300-1399957273_thumb.j

post-12154-0-24586700-1399957279_thumb.j

post-12154-0-57694300-1399957282_thumb.j

Link către comentariu
Publicat (modificat)

In spiritul "personal detailing" saptamana trecuta am dus la bun sfarsit o noua modificare de apect.

Vopsirea etrierilor cu Foliatec negru lucios.
Piesa de rezistenta consta in lipirea unor stikere ce sunt menite sa creeze acea pata de culoare care sa evidentieze etrierul.

Odata cu aceasta modificare au fost aplicate si doua sigle S_line tot de culoare negra, care au acelasi scop, de a creea un contrast puternic pe griul masinii. Acestea inlocuindu-le pe cele originale (argintii) de pe aripile fata.


Toate modificarile sunt un aport in sustinerea imiaginii ce mi-o doresc pentru masina: culoarea gri a masinii completata cu elemente de detaliere negre.

post-12154-0-16652300-1400485760_thumb.j

post-12154-0-83551400-1400485765_thumb.j

post-12154-0-17413600-1400485769_thumb.j

post-12154-0-95531200-1400485772_thumb.j

post-12154-0-10757700-1400485777_thumb.j

post-12154-0-01330700-1400485781_thumb.j

post-12154-0-07925900-1400485834_thumb.j

post-12154-0-42562400-1400485837_thumb.j

post-12154-0-92729300-1400485840_thumb.j

post-12154-0-56875400-1400485844_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Super miscare, te admir ca reusesti sa o tii asa de intretinuta si curata, pe drumurile si in orasele noastre cu praf !

 10 +

Link către comentariu

in prima poza spira de la arc pare sarita de la locui ei in partea de sus?

Link către comentariu

Multumesc tare mult Red!

 

nemtzalau, este o iluzie optica poate. Este un furtun ce trece pe acolo. :)

Link către comentariu

Am observat in una din pozele cu masina ta ca pe spatarul scaunului dreapta fata ai o husa de protectie impotriva urmelor de piciorute de copil,

 

De unde ai luat-o ? caut si eu de ceva vreme si nu gasesc .

 

Multumesc

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am tras o fuga la BZ cu gandul de a-mi optimiza softul actual. Am avut parte de multa atentie si de discutii cat se poate de clare asupra soft tuning-ului pe aceste motoare CR.
Lucrarea s-a desfasurat in conditii optime, lasand profesionistii sa decida limitile maxime, in conditii de siguranta pentru toate componentele motorului. In consecinta, masina detine pe dyno rotund: 175 cp si 380 Nm cuplu. Acestea sunt valori masurate nu cele furnizate de o diagnoza/log in mers!
Parca am mai lasat vreo 2-300kg la BZ! Trage foarte frumos si linear. Nu mai sunt nevoit sa urc peste 3000 asa des fata de cum o faceam cu softul vechi, pastrand acelasi stil de condus.

In consecinta ma declar foarte multumit.

 

Iata si rezultatele:

- before: post-12154-0-72026200-1401707060_thumb.p
- after: post-12154-0-79635500-1401707064_thumb.p

 

Si filmuletul de pe dyno:

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!