Jump to content

Tuning exterior - jante Polo 6R


FRE
 Share

Postare recomandată

Nu stiu de ce am tot ramas la ideea ca cele originale sunt ET42..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • qwk

    68

  • Dun

    61

  • The_Ego

    27

  • FRE

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://vwforum.ro/topic/94037-tuning-exterior-jante-polo-6r/?p=1889948

Pentru ca asa este. 

 

Bogdane, daca nu te intereseaza aspectul asta despre care a vorbit Sorin si vrei sa le iei din cu totul alte ratiuni, baga mare. Sunt o achizitie foarte buna.

Sa ne anunti si pe noi, dupa ce vinzi rotile de 16", cu cat le-ai dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne, nu mai inteleg nimic. Care e rostul sa fie alea de 16 mai bagate decat alea de 17 ?! Nemtii chiar au luat-o razna. In cazul asta nu prea vad rostul flaps-urilor de aerodinamica. Adica jantele ar trebui sa stea cam in aceiasi pozitie orice dimensiune ar fi, tocmai ca sa nu fie lovite de vant, direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si-am ajuns in punctul unde nu mai pricep discutia :)

Daca ala le da cu 860, le-as lua doar fiindca-s faine si au cauciucuri noi. In plus, cand o sa vand masina, o sa fiu cioban si-o s-o vand cu table+capace+cauciucuri de iarna, iar daca vrea cineva si rotile de vara, mai tuseste 900.

End of story.

 

Oricum, la aparatorile de noroi nu renunt :))

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yuhuuuu, omul s-a declarat de acord cu 860 :)

Astept contractul pe posta, saptamana viitoare i-l trimit inapoi si cred ca pe weekendul celalalt am rotile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie intr/un ceas bun,si sa ai noroc de ele,apropo ai cumva pe 16 de aliaj?dai si in rate? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai imi raman Mistralurile cu Dunloapele SP1. O sa cer pe ele 550, daca ti le trebuie, discutam pe privat, ca aici nu-i bazar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nici mercurial si nici curs pentru afaceristii de romania :).

Daca vrei sa iti trecem cu vederea derapajul revin-o cu niste poze. Sa faci si in paralel cu masina, fata/spate, ca sa se vada cum stau jantele pe masina.

 

Sa le stapanesti sanatos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa arata Dezent F 15" cu cauciucurile originale (Hankook 185/60 R15)

 

post-123301-0-54989700-1394625991_thumb.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o problema poate ma ajuta si pe mine cineva.

Aveam pe masina anvelope de iarna pe jante de table si acum recent mi am cumparat jante de aliaj ,dupa ce am pus jantele de aliaj pe masina la vre o 6 ore de mers cu masina mi sa aprin un martor luminos in bord (o roata cu semnul exclamari) problema este la roti din cate am citit in manual dar am manualul de utilizare in limba germana si imi este foarte greu sa inteleg ceva . A mai avut cineva problema asta ? cum o pot rezolva ?

post-133884-0-22141500-1394634219_thumb.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica presiunea in toate anvelopele si regleaz-o ca sa fie uniforma si conforma cu specificatiile de pe capacul rezervorului.

Dupa care, la urmatoarea repornire a motorului, tine apasat butonul din torpedou pana cand masinuta ta va emite un sunet strident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fiecare data cand verifici presiunea la roti, respectiv corectezi umplerea cu aer, cand faci o pana, schimbi rotiele, etc., pui contactul, deschizi torpedoul si tii butonul dinauntru apasat pana face masina "bing!"

Asa retine noua presiune din roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa fim seriosi ... nu cred ca se pune problema retinerii presiunii din roti.

Prin intermediul senzorilor sistemului ABS softul asta, care simuleaza verificarea presiunii rotilor, verifica, de fapt, viteza cu care se invart rotile. Nu stiu exact daca are cate o variabila pentru fiecare roata si ce fel de verificari face pe variabilele respective, dar pare de bun simt ca, de fapt, acest sistem urmareste viteza cu care se roteste fiecare roata in parte. Si atunci cand o roata este desumflata, avand un diametru mai mic decat celelalte ea se va invarti mai repede, iar sistemul va semnaleaza asta.

Ma intreb ce se intampla daca, avand o roata mai desumflata, resetezi sitemul? Oare se va reaprinde acel martor sau sistemul va considera acea situatia ca fiind etalonul dupa care trebuie sa functioneze si te va lasa in pace sa circuli cu roata aia desumflata? Nu cred ca va face asta si presupun ca el este gandit sa aiba aceeasi viteza de rotatie pe toate rotile.

 

Exista, pe alte masini ale grupului si sitemul care chiar are senzori dedicati de presiune pe fiecare roata si care iti poate indica roata cu probleme. Dar acolo discutam de alti bani pentru o implementare "corecta" de monitorizare a preiunii pneurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jantele sunt gata vopsite :D Luni ma decid daca le pun sau astept pana ce vin si arcurile.

 

post-88353-0-03773400-1394912143_thumb.j post-88353-0-50357700-1394912279_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata foarte civilizat, insa! ...sa nu te prind ca le pui pe masina fara capace VW, ca trec pe la Arad si ti le zgariu cu surubelnita cu cap in cruce :))

 

How much vopsitu'? Si cauciucuri de care, de unde si in cati bani?

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat si capacelele originale :D 30 lei bucata si luni le am. Am incercat si chinezisme dar nu se potrivesc la fix asa ca am renuntat.

 

Jantele le-am vopsit la un tip din Arad cu 60 euro. Rezonabil, zic eu.

 

Cauciucurile au ajuns de saptamana trecuta si asteapta linistite la vulcanizare jantele. Am luat Dunlop SP Maxx RT 91Y XL 215/45R17, DOT 0214. Au fost 511 lei/bucata si le-am luat de la http://www.anvelopejantepromotii.ro/. Extrem de multumit de serviciile lor dar si de preturi. Au venit de pe o zi pe alta.

 

Acuma mai astept arcurile H&R (-20 mm cu -35 mm) care sper sa ajunga pana pe sfarsitul saptamanii viitoare. Comanda au facut-o miercuri, inclusiv plata dar nemtalaii nu se grabesc sa o trimita :( 

 

Acuma stau in dubii daca sa pun jantele inainte de arcuri sau dupa. La unghiul de fuga cum se pune aparatul ? Pe janta sau pe cauciuc ? Daca e pe janta, parca n-as vrea sa-l puna pe astea nou vopsite. Daca este pe cauciuc, atunci le pun luni si stau linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici tu ceva..deci mai bine astept arcurile, le pun, fac unghiul de fuga cu jantele de iarna si apoi le pun pe ale de vara :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a facut pomana cu tine ala de ti-a vopsit jantele. Ai idee cate straturi de lac ti-a dat ?

Daca nu ti-a dat macar trei straturi si tot mai amani motajul du-te si pune-l sa-ti mai dea o mana de lac.

 

In poze arat exceptional de bine. Cu cauciucurile te sucisi: nu stiu de ce nu ai luat GY F1 Asymetric.

Mi-ar placea sa iti pun inregistrarea cu tine cand spuneai ca tu nu mai bagi bani in masina si ca tu nu vei pune roti de 17 pe masina asta pentru ca ... (aveai  tu niste explicatii la momentul ala). Dar nu am facut-o :).

 

Ce cod au capacele alea? Cele care au venit pe masina mea au codul 1J0 601 171 XRW.

 

Sper ca dupa ce montezi jucariile la masina iti faci si tu de-un drum prin Bucale !

Asteptam poze. Frumosule!

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa vin in Bucuresti inainte de Paste, pana atunci o mai plimb pe aici :)

 

Codul capacelelor este: 6NO 601 171

 

Nu stiu cate straturi a dat dar am vazut jante facute de el pe masinile lui (vreo 5 la numar) si sunt ok dupa minim 2 ani. In plus vopseste si masini iar masinile chiar arata foarte bine. Acuma..daca chiar o fi sa am probleme cu ele, le dau jos si i le pun in brate. L-am avertizat si eu si inca un prieten care le-a vopsit la el.

 

Despre cauciucuri..da m-am schimbat. M-am mai interesat iar pe dimensiunea mea, astea ce le-am luat par cea mai buna solutie. Acuma nu stiu daca am facut o prostie sau nu. Ideea e ca si GY si Dunlop au "A" la aderenta pe umed, in schimb la combustibil GY are "E" si Dunlop are "C". GY-urile ce le-am gasit nu erau XL, pe cand astea sunt. Preturile au fost identice, doar diferentele astea m-au facut sa ma decid. Ca si profil sunt aproape la fel.

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bwwlane, ce cod e ala pe care l-ai pus tu ?

Q-ule, tu de unde ai luat codul ala? Ai probat capacele pe jante ?

 

Nu stiam ca GY-urile nu erau XL. E foarte bine ca ai luat Dunlop-urile.

 

Abia astept eu sa te dai la ele, daramite tu! Mai poti sa dormi de emotie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca azi, cand le-am vazut, am tampit de ciuda ca nu le pot pune pe masina, inca :D Acuma sunt extrem de curios si de arcuri.

 

Codul il am de la un tip ce are aceleasi jante si doar ce si-a luat si el capacelele originale.

 

Tipul de la care le-am comandat s-a uitat in ETKA la jante si asa a luat codul capacelelor. Nu stiu sa-ti zic daca este identic cu ce ti-am dat, desi asa ar trebui.

 

GY-urile le-am gasit si XL dar erau la alt pret si intr-un alt loc, asa ca nu m-am mai complicat. Eu sunt multumit ca au indicii care trebuie, eu DOT 2014 si sunt fabricate in Germania. Si pentru passat am comandat tot Dunlop Blue..ceva pentru ca GY-urile (EfficientGrip Performance) erau facute in Polonia. Oricum ambele aveau aceleasi calificative, Dunlop-urile fiind ceva mai silentioase in ambele cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aidonou, am cautat pe net in germana "capace vw originale jante" si primu' gasit, primu' jumulit :)

Vezi Ctrl+C --> google.ro "imagini" --> Ctrl+V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!