Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

Baieti, ce ziceti de oferta asta: https://bit.ly/2INybZN
Chestia e ca la 1000 de euro distanta gasim asta: https://bit.ly/2Uy1OAs

Aici as vrea sa apelez la experienta voastra:
1.Credeti ca diferenta de 1k euro e doar de la kilometraj, aproape 70k vs 122k?

2. Credeti ca e plauzibil sa aiba kilometrajul real? Daca da, care ar fi dezavantajele unei masini de genul, adica "statute" (ar avea undeva sub 10k km/an in 8 ani)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca da ... diferenta e de la kilometri. Prima are webasto dar nu are xenon, a doua are xenon dar n-are webasto. A mea e din 2011 si are 83k acu. Fac cam 7-8 mii pe an, ii schimb uleiul si filtrele in fiecare primavara ... si nu vad dezavantaje in asta. Cand sta mai mult de 2-3 saptamani prinde rugina pe discurile de frana ?

E greu sa-ti dai seama din poze daca sunt sau nu reali km. Dar il pui pe neamt sa-ti treaca kilometri pe contract si sa semneze.

Modificat de Jorjel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scaunul soferului la cea de 122 miikm parca arata mai bine decat cel de la masina cu 68mii km ... ca idee, nu ca ar fi ceva in neregula.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, Jorjel said:

Parerea mea e ca da ... diferenta e de la kilometri. Prima are webasto dar nu are xenon, a doua are xenon dar n-are webasto. A mea e din 2011 si are 83k acu. Fac cam 7-8 mii pe an, ii schimb uleiul si filtrele in fiecare primavara ... si nu vad dezavantaje in asta. Cand sta mai mult de 2-3 saptamani prinde rugina pe discurile de frana ?

E greu sa-ti dai seama din poze daca sunt sau nu reali km. Dar il pui pe neamt sa-ti treaca kilometri pe contract si sa semneze.

Mersi mult de informatie. Mi se pare o decizie greuta intre webasto si xenon. ?
Nu stiu care merita mai mult. Ma bucur in schimb sa aud ca n-ar fi probleme la partea cu kilometrii putini.
 

 

20 hours ago, cascadoru said:

scaunul soferului la cea de 122 miikm parca arata mai bine decat cel de la masina cu 68mii km ... ca idee, nu ca ar fi ceva in neregula.

 

Sa stii ca am remarcat si eu, dar m-am gandit ca poate proprietarul e mai corpolent; stiu ca mai multi oameni s-au plans de faptul ca pot fi destul de incomode daca esti mai zdravan, cumva nu te incap marginile.

Modificat de A.Crix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe webasto.. xenonul cand e drumul umed/ploua e cam enervant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am luat recent o masina din germania.

Uite-te si la dealer,  la review-urile lor, cat de mare e parcul auto, sa fie nemti si nu alte etnii, vezi si in functie de cat de prompt iti raspunde la intrebari, iti furnizeaza acte, iti da detalii despre masina. Unii iti dau si rapoarte despre masini. Am intrebat la un dealer si mi-a trimis o lista cu elementele vopsite, pana la nivel de microni al vopselei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar e o decizie grea sa alegi intre xenon si webasto dar din punctul meu de vedere xenonul este un must-have in ziua de azi. Pe langa faptul ca schimba total aspectul masinii ajuta si foarte mult noaptea. Partea de webasto e smechera si ea dar e destul de problematica. Spre exemplu, acu 5 ani am schimbat pompa de recirculare si cu toate ca masina este folosita preponderent in sezonul cald si la drumuri lungi iarna asta m-am trezit ca nu functioneaza. Simptomele ar fi de pompa defecta iar pe topicul de webasto colegii motiveaza ca fiind in partea cea mai de jos a masinii e expusa permanent la praf si mizerie ... si cedeaza.

Daca ar fi sa fac eu alegerea ... as alege xenonul in detrimentul webasto'ului. Insa daca pe viitor iti permiti un retrofit oem (faruri, calculatoare, senzori) la xenon atunci merita sa alegi webasto. Sa faci retrofit la webasto e mult mai complicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Ce parere aveti de masina urmatoare: http://bit.ly/2HYpdIq

Pretul a scazut astazi de la 7000 la 6500 si cred ca este sub majoritatea preturilor pentru ca este Euro 4 si are relativ putine dotari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile bune si cu istoric real se vand rapid, daca au pretul bun.

O masina care nu a fost cumparata din diverse motive, va ajunge la oferta de sambata. Daca mai vezi si reduceri din astea de 500euro de pe o zi pe alta atunci e destul de clara situatia.

Ai cateva site-uri care iti dau istoricul si km masinii, plateste 5-10 euro pe unul din acele site-uri si vezi ce afli. Acum 2 saptamani, s-a vandut un CC 2008 euro 4 cu 9000euro, km avea 220.000 si investitii de 1500 e+ in ultimele 6 luni. De ce ar costa masina aia 6500e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns. Am vazut ca nu prea are dotari si esti si Euro 4 (care o sa fie interzise inaintea celor Euro 5 in Iasi de exemplu) si m-am gandit ca asta ar fi un motiv, dar am intrebat si pe forum deoarece mi s-a parut totusi suspect de mic fata de restul masinilor.

In alta ordine de idei, am sanse sa gasesc un Passat CC din 2009-2010 care sa nu aiba probleme majore cu un buget de 8000 de euro? Nu caut neaparat sa aiba trapa, piele etc, un minim de optiuni: senzori parcare, eventual xenon/RS-510). Din cate am vazut pe forum navigatia se poate adauga si ulterior.

O alta intrebare ar fi daca imi recomandati sau nu suspensia adaptiva care vine la motoarele de 170 cp. Am vazut ca amortizoarele sunt destul de scumpe (aprox 900 lei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate una cu cel putin 250.000-300.000 km care are probleme cu dpf/egr...

Sa o pui la punct mai scoti cateva miii bune de eur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa o cumpar o sa verfici VIN-ul, pentru a vedea daca a avut reviziile facute la timp. 

Daca o sa trebuiasca sa aleg intre o masina cu 170 cai si DCC si una de 140 cu DSG, ce imi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru double post, nu imi apare butonul de edit.

Am gasit urmatoarea masina: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-cc-ID7GxFWQ.html?requestFromAd=1&track[message_sent]=1&id_at=16376910

Pe langa faptul ca descrierea este exagerata, deoarece nu se vad padelele si navigatia MMI este la Audi, ce parere aveti? Am cerut seria VIN pentru verificare. Mi se pare ciudat faptul ca masina nu apare si pe site-ul lor.

A mai achizitionat cineva masina de la Nurvil? Pe forum am gasit doar postari despre service. As dori sa stiu daca chiar verifica masinile pe care le vand si in ce consta garantia tehnica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ai in vedere ca la o masina de 10 ani, cu 300 k km pot aparea oricand probleme costisitoare cu: EGR, DPF, amortizoare (masina aia are DCC, un singur amortizor nou sare de 700 lei).

Daca ai bugetat si lucrurile astea, masina arata bine si e destul de dotata (personal, nu imi place navigatia aftermarket).

Eu as mai suplimenta bugetul de achizitie si as lua un exemplar mai tanar. Indiferent de masina pe care o vei alege, sa verifici in istoric reviziile la DSG sa fie facute la fiecare 60 k km.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate in legatura cu navigatia, insa aceasta poate fi schimbata si nu este un detaliu foarte important pentru mine, desi un RNS 510 chiar arata mult mai bine.

Cat despre buget, din pacate nu pot sa il suplimentez, cel mai probabil o sa trebuiasca sa aleg intre varianta de 140 de cai cu DSG / 170 cai cu suspensie adaptiva. As aprecia un sfat in legatura cu asta. 

Masina din anunt a picat, deoarece am verificat pe site-ul de la RAR si exista o diferenta prea mare de km intre 2016 si 2018, deci cred ca masina a avut accident si au fost inlocuite componentele.

2014: 75k km (RAR)

2016: 94k km (Statie ITP)

2018: 292k km (Statie ITP)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

202502      16.11.2016 Staţie ITP

107875      21.11.2014 RAR

Astea sunt datele de la masina mea. De fapt in 2014 masina avea 167000. A fost trecut gresit la RAR.

Deci pot fi si greseli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@C Catalin In legatura cu suspensia adaptiva DCC mi-am exprimat parerea mai sus. Eu am evitat aceasta dotare cand imi cautam masina tocmai pentru ca citisem din mai multe surse ca pot fi problematice (mai ales pe CC-uri) si am preferat sa nu am aceasta bataie de cap. Intradevar, cu jante pe 18, pe drumurile noastre e o optiune buna de avut (sa o poti trece pe confort), dar daca ramai la jante pe 17 e mai mult decat ok suspensia standard.

DSG-ul e disponibil si pe varianta de 140 CP si pe cea de 170 si daca gasesti un exemplar cu intretinerea facuta corect, este o cutie foarte buna.

Trebuie sa iei in calcul totusi ca la o masina de genul asta cu ceva km trebuie sa ai o suma rezonabila pusa deoparte pentru eventuale reparatii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi! Sper ca nu o sa am am mari probleme cu ea. Ma refeream la 170 sau DSG din punctul de vedere al incasrarii in buget, insa am vazut ca o buna parte din cele de 170cp au si DSG.

In afara de xenon si senzori de parcare, exista o optiune "must-have" pe care trebuie sa o urmaresc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de optiunile mentionate de tine, din punctul meu de vedere must have au fost DSG, comenzi pe volan si cruise control (care e posibil sa fie standard pe cc-uri, nu mai stiu).

In rest, orice dotare care vine in plus este binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!  

As dori sa achiziționez un Passat CC, si am găsit urmatorul anunț pe autovit. Am verificat masina si in 11/01/2019 avea 133k KM,acum are 142k KM, cel care o vinde susține ca a fost adusa pe platforma din Germania. Schimb de ulei in cutie facute la timp, si la diferential la 83k. Masina are jante audi cu cauciucuri iarna. Este importata recent din Germania. Ce părere aveti de acest motor (CFGC) si cutie (PQR)? Amortizoarele acelea adaptive sunt ok sau se strica repede? Mulțumesc anticipat! 

 

https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7GxZ2H.html

 

Modificat de AlexVasii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AlexVasii, din cate am citit pe forum amortizoarele adaptive pot sa tina chiar si 200k km, iar pretul pentru schimb este de aprox 700-900 lei bucata.

 

1.     https://suchen.mobile.de/auto-inserat/volkswagen-passat-cc-2-0-tdi-greifswald/278380442.html?action=parkItem

2.     https://suchen.mobile.de/auto-inserat/volkswagen-passat-cc-2-0-tdi-1-hand-sitzklima-lengede/279289023.html?action=parkItem

3.     https://suchen.mobile.de/auto-inserat/volkswagen-passat-cc-2-0tdi-dsg-bi-xenon-vollleder-pano-treuchtlingen/278300195.html?action=parkItem

 

Am si eu nevoie de o parere despre aceste 3 anunturi. Primele 2 nu are xenon si cred ca e posibil sa fie Euro 4 de fapt. 

Lumina farurilor halogen este la fel de proasta ca la B5.5, sau este acceptabila?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI de 170cp am si eu, cod CFGB si e euro5.


LE: Din ce-am gasit pe alt site, CBBB ar fi Euro4. Avand in vedere ca masinile sunt din 2008 (ambele) si ca CFGB a aparut in 2011, deci probabil sunt CBBB ... deci euro4.
 

 

CBBB

 

From about 2007

 

125 kW @ 4200 min-1 / 350 Nm @ 1750-2500 min-1

EU4 (EU5 Skoda SSP 80) emissions regulation

Common-Rail piezo controlled injectors (110-148 V)

Aluminium intake manifold with swirl flaps



CFGB
 

From about 2011

125 kW @ 4200 min-1 / 350 Nm @ 1750-2500 min-1

EU5 emissions regulation

Common-Rail solenoid valve controlled injectors (12 V)

Plastic intake manifold without swirl flaps

Some of EGR channel running through the cylinder head.

Some with SCR-System

 

Source here

 

Parerea mea, personala, e ca nu o sa gasesti un CC in toate mintile la 8-9000 euro.. sfatul meu e sa mai aduni ceva banuti (care oricum o sa-i dai in reparatii/piese daca iei una cu km multi) si sa iei una mai noua.

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CBBB-ul este un motor EU5, doar ca VW l-a omologat oficial ca EU5 undeva prin septembrie 2008. Daca masina este produsa ianinte de data asta si are motorul CR (CBAB, CBBB ...) este EU4+ ... adica EU4 la noi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut din nou!

Am gasit urmatorul anunt:

https://www.olx.ro/oferta/vw-passat-cc-clima-piele-xenon-navigatie-trapa-incalzire-scaune-170-cp-IDcuXv3.html

Mi se pare ca masina are cam multe dotari pentru acest pret, insa un lucru pozitiv este ca nu are km in intervalul 180-200k, la fel ca majoritatea de pe olx?.

Are cineva experiente cu "Pro Cars"? 

Aceasta este pagina lor de fb:

https://www.facebook.com/ProCarsRO/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!