Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

in conversatia de mai sus(a 3-a)  ne a zis sa vb in privat ca sa nu fie reclama

deci am vb in privat. le-am zis tuturor celor care m-au intrebat. sau daca vrea cineva raportul pot sa-l dau fara probleme. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil se pune problema de catre administratorii forumurilor ca sa se interzica reclama facuta de catre forumisti in sensul de a-i determina(in sens general, ca principiu, nu ca ar fi ceva premeditat, intentionat) pe acei furnizori de servicii sa-si plateasca ei cate-o reclama pe respectivul forum, si avand in vedere ca sunt cheltuieli si eforturi semnificative pentru a tine in viata un forum, e de inteles si aceasta atitudine.

Dupa parerea mea, e de evitat a se cumpara o masina cu reparatii la caroserie. E de preferat una cu vopseaua originala chiar daca mai are si ceva zgarieturi. In general micile reparatii de tinichigerie si vopsitorie nu se fac la reprezentante, unde e mai scump, iar acolo unde se fac de multe ori nu se respecta normele respective de efectuare a lucrarii si ca urmare vopsitoria ori nu arata bine din prima, ori nu rezista in timp.

E bine ca exista astfel de situri de verificare. Spune colegul ca a cheltuit 500 de lei pe bilete. Eu am cheltuit mult mai mult, acum 10-15-25 de ani, cand nu prea existau aceste situri si eram nevoit sa merg vazand masini care in poze aratau bine, iar la fata locului, cu un ochi cat de cat format, revopsitoria se observa destul de usor. Iar de spus adevarul, hai sa fim seriosi, la capitolul masini second se minte ca la balamuc. Poate la reprezentante sa poti avea parte de ceva infouri corecte, dar acolo si masinile sunt mai scumpe.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu i-as fi pus in fata vanzatorului pozele si raportul respectiv si ii ofeream cu 1k mai putin, daca voia... ok, nu.. iar ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vanzatorul va astepta alt client care nu plateste raportul , nu va ceda 1k doar ptr ca a fost descoperit de un client

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua, vreau sa imi cumpar un passat cc 2.0TSI de dupa 2014 si veau sa stiu daca avem vreun coleg cu aceasta motorizare si daca intr-adevar au rectificat problema cu consumul de ulei. Altfel ce parere aveti despre motorizare ?  

Modificat de Manuel N.
Foloseste functia "search". Citeste regulamentul forumului.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Ma gandeam sa imi achizitionez un Passat CC, 2009-2012, si as avea nevoie de parerea voastra. Ma gandeam sa fie pe benzina, avand in vedere ca nu fac foarte multi km pe an, si majoritatea vor fi in afara orasului. Dar nici o motorizare pe motorina nu ar fi rea.

As avea nevoie de niste sfaturi la ce ar trebui sa ma uit cand achizitionez o masina.

Pana acum ce am gasit, ar fi urmatoarele (nu ma deranjeaza daca au mai multi km, atata timp cat sunt reali):

https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7GARRZ.html

https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7GB8Cv.html

https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7GC4L9.html#4dc1118b16

Multumesc frumos!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi sa vezi o masina, poti sa verifici daca evacuarea este curata si daca este rugina la praguri, sub chedere. Geamurile laterale (daca nu au fost schimbate) trebuie sa fie din acelasi an.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Urmeaza sa achizitionez zilele acestea un Passat CC, avand un buget de maxim 9500E.

Am ramas fixat pe o masina din 2011, 2.0 (varianta de 170 cp), DSG, aproximativ 9000E.

Singura chestie care ma retine este ca masina are cam 235.000, dar proprietarul pare a fi foarte pasionat de masina, mi-a povestit istoricul, are cam tot ce trebuie schimbat (distributie, mereu schimbat ulei in cutie la timp etc.).

Ce ziceti, merita cumparata o masina cu acest kilometraj?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pasionat...istoric...bla,bla....nu te lua dupa povesti,sa aibe carte service verificabila !!! in reprezentanta ,daca iti place neaparat OBLIGATORIU verificare/diagnoza!! si eu am passat cc 2010 dsg 170, l-am luat din pitesti si l-am verificat la bucuresti la colegul  *********....injectoare,turbo,dpf,egr....etc, mi-a zis...e "TZEAVA" ? si de 4 ani nu i-am schimbat decat consumabilele!

Bafta!

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Crawest

La cati km ai luat masina / cati ai acum?

Are carte service plus facturi la toate schimburile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*********

Acum vorbind serios, important este sa fie masina cat mai ok in momentul achizitiei. Degeaba are carte servis daca amortizoarele, ambreiajul si alte anexe dau semne de oboseala..pt ca te vor costa 1500€ doar cele 2 de mai sus enumerate de mine. Chiar daca o verifici intr'un servis competent, nu iti poate garanta nimeni ca te duce fierul 6 luni sau 6 ani fara probleme, dar daca iti cauti o masina corecta, reduci sansele de a'ti lua o teapa. Un CC dotat si in stare foarte buna merita banii aia. Succes

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@crawest Da, clar o sa merg la o verificare la service plus tester. Mersi!

@bgd_b92 A zis ca amortizoarele si bratele spate ar trebui schimbate in urmatoarele 6 luni / 1 an. S-a oferit sa le schimbe el inainte sa vanda masina.

Ambreiajul nu a fost schimbat, inca a schimbat volant + ulei si filtru la cutie mereu schimbat la 60k.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat-o la 170k si am 215k fara probleme.

La dsg e volant masa dubla cu ambreiaj.....la care se refera?ce a schimbat?

Ce dotari are?

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Crawest a zis ca a schimbat doar volant

Ca dotari, are toate butoanele langa schimbator, interiorul de Facelift, cu ceasul in bord, camera marsarier, xenon, bluetooth, cruise control

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am gasit aceasta masina, cum vi se pare ?

Km sunt reali, problema mea este ca masina este EURO 4 (am verificat seria la RAR si la reprezentanta) - apropo, imi poate da cineva mai multe detalii despre diferentele intre motorul euro 4 si cel euro 5 ? Care este mai fiabil, de exemplu pe partea de DPF ?

In aceste conditii merita pretul  ? Ma gandesc ca va fi mai greu la revanzare peste 5-6 ani.

https://www.olx.ro/oferta/vw-passat-cc-dsg-IDdRQf5.html#454e1f98da

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca o sa te arzi sigur cu un VAG import Germania..mai ales una cu DSG din clasa ei nu ruleaza putin ; CC`ul mi se pare o masina overpriced pe piata SH fiind un B6 stilizat..mai este si euro4, care da, pe piata europeana au preturi si in functie de norma de poluare..dotarile nu sunt wow, probabil o  sa simti lipsa incalzirii in scaune si a xenonului..nici nu mai are rost sa vorbim de devalorizare peste 5-6 ani, probabil vor ajunge la 3000e.Eu zic sa te mai gandesti sau sa cauti ceva mai corect pt ca tot vrei sa o tii mult. DPF`ul oricum este loterie la +200k km. La o masina de +12 ani si +200k km incep problemele tipice, aka degradarea vopselei, uzura ambreiaj, amortizoare, cauciucuri / furtune imbatranite, etc.

p.s : daca iti iei 2.0 tdi sa il verifici de span.

p.s2 : omu` mai are un 5er import BE la vanzare..la banii astia poti gasi un CC corect de la proprietar.

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Peste 5-6 ani o duci direct la REMAT, oricum PASSAT-ul generatia asta sta foarte prost la protectia anticoroziune. Nu sunt diferente de ordin tehnic la motoarele CR din 2008 - 2009 EU4 vs EU5, diferenta este doar pe partea birocratica - VW a obtinuit omologare EU5 prin luna octombrie 2008, deci orice 2.0 TDI CR produs pana atunci, desi tehnic identic, este EU4. Sustin ce spune colegul de mai sus legat de varsta si kilometrii, sansele mari sunt sa bagi inca pe atat in reparatii in urmatorii 5-6 ani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Laurentiu Sorin

Va salut! As dori sa achiziționeze un cv. L-am găsit pe cel de mai jos. Îmi puteți spune părerea voastră? M-ar putea ajuta cineva cu o verificare?

 Mulțumesc mult pentru ajutor!

 

https://www.olx.ro/oferta/vw-passat-cc-2-0tdi-navi-euro-5-faruri-led-inmatriculat-ro-IDedoop.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica istoricul la reprezentanta.

Dupa uzura banchetei are  km din bord  x2 ,x3 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pe site-uri(nu dau nume) sa nu aiba daune, kilometri reali. 

Masina pare a fi revopsita complet. Volanul nu este al ei. Cauta ca este un clip asemănător pe YouTube masinapotrivita. 

Modificat de rafa6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa nu fie volanul ei? Eu nu'mi dau seama cum pare revopsita din niste poze de la distanta.

 

E greu sa iti dai cu parerea pe forumuri din cateva poze. Dar cum a spus si excalade, pe langa uzura banchetei este foarte pronuntata si aripioara soferului ; a mea are 235k din 2011 si interiorul e impecabil ; la fel mai am un tovaras cu 270k si e impecabil ; sunt destul de rezistente in timp. 

 

Nu inteleg de ce va complicati cu samsarituri ieftine aduse de afara ; pretul de achizitie a fost probabil ~ 8500€, adusul 5-600€, profitul 7-800€. Evident ca asa chilipir este greu de gasit afara..una cu 150k km in Germania e mai scumpa decat la noi..CC'ul este cred ca printre cele mai samsarite modele. Succes in a gasi una buna la pret mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cum arata scaunul soferului, cum zicea si Eexcalade mai sus are peste 350K de km. Sa iti pun poza cu al meu la 240K sa vezi diferenta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O masina de 6-7-8-9-10 ani rulata in Germania (dar nu numai) are peste 250.000km. Eu am luat masina fe 3 ani cu 220.000km.

Important este verificarea minutioasa pe care o face cumparatorul. Daca masina a fost intretinuta corespunzator nu e o problema rulajul mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulajul mare nu e problema dar nu sa platesti prețul pe 150k de km. 

Eu am adus-o din DE la 2 ani si 8 luni vechime cu 165k de km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Manuel N.Nu mai fiti asa siguri, sunt masini si masini ... nu toate au peste 250 000 km chair daca sunt diesel. Eu de ex. am luat de la proprietar neamt masina la 9 ani cu 2.0 TDI si 210 000 km. Toate reviziile la reprezentanta cu istoric verificabil. Sa nu mai zic ca inainte am vazut si una cu 80 000 de km din acleasi an/aceeasi motorizare, dar nu ne-am inteles la pret. In general, in Germania pretul e in concordanta cu numaruld e kilometrii ai masinii si mai putin cu varsta ei. 

 

La fel si cu uzura scaunului sau alte chestii de genul, depinde si unde a mers masina mai mult (oras/exterior) si cat de grijuliu a fost proprietarul cu ea. Sunt de acord ca un scaun uzat, un volan uzat sunt indicii care ridica suspiciuni, dar nu implica automat ca e "kilometrata".

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!