Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

Pai da Adrian, dar vezi tu : "  Eu de ex. am luat de la proprietar neamt " -> asta poate face diferenta ; nu zic ca sunt toti nemtii corecti, dar si eu am luat CC 2011 cu 234k reali de la proprietar din RO ; care a luat`o acum 3-4 ani de la proprietar din Olanda, nu de la samsari. Scaunele alea chiar si nemenajate sunt durabile ; si asta sustineam si noi, ca se platesc km, dotarile, practic o masina corecta afara, costa mai mult ca la noi ; eu bag mana in foc si sunt f sigur ca nu gasesti CC FL sub 11k si 180k reali vandut de samsar ( neinscris ) in RO fara vicii ascunse ; pt ca asta ar insemna sa iei masina de afara cu 8-8,5k, ceea ce bate spre imposibil. Nu ar fi o mare problema ca este kilometrata, oricum, cam ala este pretul pt una cu 250-300k ~ 9500, numai ca unii cumparatori nu pot trece peste pragul asta psihic si e ok pt ei sa fie mintiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Am făcut o verificare pe un site de specialitate și nu mi-a dat nimic suspect. Nici modificare de km, nici accident nici furata. Nu știu cât de adevărate sunt rezultatele lor. Chiar mi se pare suspect de curată!

 

Modificat de Edy_77
Reclama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificarea se face la reprezentanta pe server,NU la mizeriile de site-uri....

Modificat de Edy_77
Am rugamintea sa nu mai folosim nume de site-uri.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Partea proasta este că eu sunt din Prahova și mașina este la Bacău. Distanta foarte mare sa dau o fuga sa o vad in realitate, eventual și cu un meseriaș după mine!

@EEXCALADE Ai perfecta dreptate! Dar nu am nici o cunoștință la o reprezentanță. Dacă m-ar putea ajuta cineva...as fi recunoscător!

Modificat de Edy_77
Quote la postul anterior e interzis prin regulament, poti folosi @
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa-ti iei o masina buna  trebuie putin efort ,bani cheltuiti ,km parcursi ....altfel pregateste 2-3000 € pentru “resuscitare”

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia a devenit offtopic. E cazul sa ne oprim. E aceeasi discutie care apare destul de des pe fiecare topic de genul asta.

Colegul nostru a auzit destule puncte de vedere si decizia este a lui.

Spor la cumparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru bgd_b92, atasez link cu filmul youtube masinapotrivita 

 

In rest complet de acord cu domnul moderator. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut , sunt nou pe forum , doresc sa achizitionez un CC 2010 - 2011 , buget 10 mii pentru masina , doresc sa o achizitionez din Germania , costul transportului + distributie etc nu intra in cei 10 mii . Mi s-a pus pata pe cateva o sa las linkurile mai jos , un sfat daca se poate care ar merita cel mai mult cumparata , nu sunt foarte pretentios la dotari , doresc sa fie ok mecanic etc , singurul lucru must have ar fi cutia automata .Ca si rulaj anual fac in jur de 25-30 mii km . Multumesc !

1 . Volkswagen Passat CC R-Line*NAVI*KLIMA*PDC*MFL*LMF*TEMP. >>>.  https://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Passat-CC-R-Line-NAVI-KLIMA-PDC/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:desc,ms1:25200_4_,prx:10000,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/314665780.html

2. Volkswagen Passat CC Individual Panorama/ACC/DSG/Voll >>>  https://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Passat-CC-Individual-Panorama-ACC/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:desc,ms1:25200_4_,prx:10000,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/314410547.html

3. Volkswagen Passat CC Basis // NAVI // VOLL >>> https://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Passat-CC-Basis-NAVI-VOLL/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:desc,ms1:25200_4_,prx:10000,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/289017964.html

4. Volkswagen Passat CC Basis BMT 2.0 TDI DSG~NAVI~PANORAMA~ >> https://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Passat-CC-Basis-BMT-2.0-TDI-DSG/vhc:car,cnt:de,pgn:6,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25200_4_,prx:10000,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false,exp:false/pg:vipcar/313920150.html

 

Astept cu interes parerile , sfaturile voastre .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, in primul rand m-as orienta la ceva dupa 2011, cand passat-ul CC a primit un facelift (diferente sesizabile la interior). Daca doresti DSG, te sfatuiesc sa cauti una cu padele pe volan pentru ca o vei folosi des pe cea de "-" avand in vedere ca in D cutia tine motorul cam subturat. Incearca sa te orientezi catre un dealer cu review-uri bune.

O sa iau link-urile in ordinea in care le-ai postat:

1. Dealer-ul pare ok, masina arata bine atat la exterior si la interior (pacat de farurile aftermarket care mie nu imi plac). Dintre masinile gasite de tine asta mi se pare cea mai ok.

2. Dealer fara istoric pe mobile.de; masina din 2010 cu 125.000 km este cel putin suspecta; eu nu as lua in considerare masina asta.

3. Dealer-ul pare ok; exterior foarte ok; interior cam saracut (fara scaune din piele) - nu e rea.

4. Dealer cu review-uri putine si nu minunate; masina la exterior nu arata wow, interiorul imi place mai mult. km cam suspecti pentru 2011 - pe mine nu ma convinge.

 

In concluzie, pentru orice masina ai alege iti recomand sa o verifici cu atentie si in prima faza sa scoti un raport pe site-urile de verificari auto, folosind VIN-ul masinii respective. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai timp (și ar fi bine să îți faci) poți face în Germania și o inspecție tehnică la o firmă independentă precum DEKRA. Ar trebui să coste până în 60 de euro și pentru banii ăștia cineva specializat ți-ar verifica-o amănunțit. Autohausurile care se respectă, oferă deja această verificare independentă. https://www.dekra.de/de/fahrzeugbewertung/ 

 

Mai mult decât atât, încearcă să te plimbi / să conduci una bună în țară, ca să poți face o comparație. Acum cu COVID-ul e mai greu, dar poate reușești. 

 

Ref. la kilometraj, ia în considerare și că tu ai fi făcut în 9 ani peste 200k KM cu mașina.... să cumperi una cu mai puțin de 150k KM la bord acum, este cel puțin suspect. Chiar și dacă ar fi reali, timpul nu iartă nici fierul și nici plasticul. Un amortizor aftermarket pentru suspensie adaptivă este 950-1000 lei (originalul 2000 lei), o planetară originală 3600 lei (aftermarketurile sunt cică proaste), un schimb de ambreiaje te duce lejer 4000 lei... și tot așa... Eu mă așteptam să fie în privința costurilor de întreținere mai mult spre Passat, dar ea bate spre premium (dar poate sunt doar eu chitros....o fi și asta...). 

 

Negociază la preț după test drive - mașinile astea la prețurile astea nu au un viitor în Germania, de aia ele sunt marfă pentru export (și implicit partea de garanție....nu există). Asigură-te că o cumperi la prețul corect. Dacă nu are uleiul din cutie schimbat la fiecare 60k cum scrie în manual, scade 1000 de euro pentru eventuale probleme. A mea avea uleiul schimbat la 63k (n-am considerat important atunci) și când am avut norocul să am probleme cu cutia, cei din reprezentanță mi-au zis direct că eventale intervenții pe care le-ar face asupra cutiei, le-ar face fără garanție (soluția lor, să dau 25000 lei pe o cutie nouă + manoperă). După câteva luni și vreo 7000 lei, am reușit să schimb arborele de ieșire care fusese distrus....nimeni nu poate spune cu certitudine dacă din cauza schimbului nefăcut la timp sau nu, dar tu îți vei asuma riscul, nu vânzătorul. 

 

Cred că există și pe site o secțiune de vânzări cu mașini ale membrilor care au antecedente verificabile, ia în considerare și varianta asta...

 

 

 

Modificat de CSS_RO
adăugiri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca doresti sa faci o "proba" cu un CC (cum spune colegul mai sus), te pot ajuta in Martie, masina mea fiind momentan in Germania :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei te ajut si eu cu CC`ul meu, doar ca e PreFL, 2011, 2.0 TDI 140 CBAB + soft, si manual, nu are DCC, ACC, Lane assist, Xenon de fabrica... :))  dar merge impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut baieti!

Sunt in cautarea unui Passat CC 2.0 TSI 211cp DSG.

Din cate am citit consumul de ulei la acest motor este destul de mare in cazul in care nu este refacut.

Cutia automata este DSG6 din ce am vazut pe autodata. Stiti cumva daca e DQ250? Este fiabila daca este respectat planul de servisare?

O zi faina! :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DQ250 e o cutie excelenta (daca e intretinuta si utilizata corespunzator)

2.0 TSI devine problematic dupa 100.000 km si catastrofal daca nu e intretinut 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci DSG DQ250 se pune pe passat cc 2011? :) 

Asa citisem si eu ca in jur de 100.000 km apar problemele, dar dupa ce este refacut banuiesc ca e un motor ok, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,DQ250 ar trebui sa fie .

Trebuie vazut daca merita refacut acel motor (cu ce costuri si cu ce rezultate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca majoritatea ce au ajuns in jur de 160.000-170.000 km sunt refacute, altfel baga 1l de ulei la plinul de benzina :)) 

Daca gresesc, corecteaza-ma, te rog. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea nu sunt repatate din cauza costurilor si vin cu problemele specifice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de info! 🍻

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati ca ma bag ca musca, desi sunt detinator al modelului, cu siguranta nu sunt doxa de info dar, cel de 211 cp nu s'a pus doar pe FL? Intr'adevar cu dsg dq250 ; dar acesta nu se fabrica din 2012? Din cate stiu eu, 2008-2011 este NFL, iar motorizarea este 2.0 tsi 200 cp cu cutie steptronic. 

 

Oricum ar fi, personal as cumpara 2.0 tsi doar cu istoric, si 1.8 Tsi doar cod motor bzb ( 2008-2009 cel euro 4, fara probleme ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au facut NFL doar cu interiorul de facelift si motorul de 211cp in 2011 :) 

Da, asa caut si eu cu istoric verificabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Exista Passat CC 2014 (fabricat, nu doar prima inmatriculare) cu 2.0 150Hp si Euro 6? Sunt foarte contrariat, peste tot am gasit ca motorul acesta ar fi pus abia din 2015 pe CC.

Multumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat intre timp ca nu exista minuni de genul, revin cu alta intrebare, ce parere aveti de un CFFB? 

Imi cer scuze pentru dublu-post, nu am mai putut sa editez postarea anterioara. 

Modificat de Snoopz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CFFB ,140 cp ,un motor bun daca a fost intretinul si utilizat corespunzator.

Puncte slabe :

-egr (cade la fiecare aprox 100.000 km

-injectoarele (unele cad la 100.000 ,altele nu au nimic la 250.000)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut!

Vreau sa cumpar un CC  si sunt cam in dubii cu motorul de 1.8 TSI. Stiu ca generatia a  doua consuma ulei  la greu, vreau sa stiu  daca  a schimbat cineva pistoanele cu unele  revizuite si cat a costat??

De altfel pe diesel  ce motor recomandati ca fiabilitate?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!