Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

Nechiforeasacc

Salut , multumesc de sfaturi , apreciez , trăiesc în Belgia si prefer sa cumpar de aici . O zii buna ! 

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor !

Doresc sa achizitionez un passat cc pre-facelift , 2.0 tsi, manuala  , nu am avut niciodata vw si daca ma puteati ajuta cu sfaturi in sensul motorizarii ! Multumesc

Modificat de Manuel N.
Citeste topicul. Citeste regulamentul forumului.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am si eu o intrebare, nu prea se potriveste cu topicul dar chiar nu stiu unde sa intreb. Am un passat cc 2.0tdi dsg 170 cp cumparat din Franta, exista posibilitatea sa fie limitata viteza maxima la 210km/h?? Pana acum nu am mers asa de tare cu ea, max 200 dar zilele trecute am vrut sa vad cat merge (bineinteles in Germania pe autostrada?) si am fost surprins ca nu trece de 210, urca usor pana la viteza asta, chiar mai aveam "pedala" dar o apasa si nu se mai intampla nimic. Masina a fost fabricata pentru Franta luna 12/2008

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Sigur este limitata electronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

210 km/h merge si a mea, mai mult nu vrea. Limitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cristipostelnicu

Salut, ma intereseaza si pe mine achizitionarea unui VW Passat CC, benzinar, insa mi-e tare frica de ce am vazut in topicul asta referitor la samsari si la faptul ca peste 90% din piata SH de la noi din tara este cu masini cu km dati inapoi sau cosmetizate din toate pct de vedere dupa ce au fost implicate in accidente grave. Nu stiu daca e ok, dar am ajuns la concluzia ca ar fi doua variante:

1. Cumpararea masinii din tara de la un dealer autorizat la un pret peste medie cu posibilitatea de a o testa in reprezentanta, 

2. Cumpararea din Germania, la fel de la dealeri autorizati, tot la pret peste medie

Care varianta ar fi mai buna? Dati-mi niste sfaturi va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aproapte ti-ai raspuns singur, ce sa mai spunem noi?

Probabil Germania este o idee mai buna, pentru ca la welt-auto sunt foarte putine CC, dar poate benzinare mai sunt, cand am cautat eu era unul singur in toata tara.

Ar mai fi varianta sa ai un prieten cu interfata (originala) ce se pricepe foarte bine sa o verifice, eu am luat de la samsar abia adusa, stiam ca are km dati inapoi si cu cat, mi-am calculat banii ce trebuie investiti in ea si sunt foarte multumit de masina. Ideea e sa ajungi acolo si sa-i spui omului sa tacă, sa nu iti prezinte el masina, ci sa "descoperi" singur problemele, de laudat toti sunt buni, mai ales la masini ce se aleg cu sufletul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristipostelnicu

E greu să ai câte un prieten pentru fiecare problemă. Eu de exemplu nu am cunostinta din reprezentanta care sa imi poata verifica VIN-ul si de asta ma gandesc de mai multe ori inainte de cumpararea din DE. De aici macar stiu ca dealerul imi elibereaza niste acte doveditoare care ma pot ajuta sa ma intorc ulterior impotriva lui in instanta daca nu sunt veridice (nr km si istoric service) si am probleme grave cu masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Silver

Salut! 

 

De 14.000 Euro, găsesc un Passat CC cu cutie automată și motor 2.0 care să fie cât de cât full și sub 180.000 km?  

Dacă da, de unde recomandați să achiziționez?

Mă gândeam să văd ofertele dealerilor de Black Friday. Știe cineva dacă sunt reale aceste oferte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Johnny Silver Pentru Passat CC (modelul 2008 - 2012), bugetul de 14 K este suficient, problema este ca nu prea vei gasi masini sub 180.000 km reali.

Pentru CC (modelul de dupa 2012) suma este cam la limita si depinde si ce intelegi tu prin "cât de cât full". Cand zici motor 2.0 presupun ca te referi la diesel.

Recomandat ar fi sa cauti in Germania la autohaus-uri serioase sau la firme/dealeri auto din tara care cumpara masini de la licitatii.

Din ce am vazut eu, verificand 6 masini vandute de samsari (toate cu km dati inapoi), nu iti recomand acesti "comercianti".

Si mare grija la DSG sa aiba in istoric toate reviziile facute la fiecare 60.000 km!

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Silver

@Edy_77 mulțumesc pentru opinie. Deoarece nu am suficient timp să mă deplasez în afară, mă gândesc să mă orientez spre firmele din țară. Când spun cât de cât full, mă refer să aibă suspensie adaptivă, geamuri electrice față spate, tapițărie piele, navigație, încălzire în scaune și senzori de parcare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Eu mi-am luat anul trecut un Passat cc 2010 1.8 TSI, vroiam benzina, si a fost o adevarata aventura. Am strans serii VIN de pe autovit si m-am dus cu ele la reprezentanta VW sa le verific, bine aveam si pe cineva cunoscut care ma ajuta, dar nu asta e o problema. E 100 de lei verificarea dar daca dai mai multe mai negociezi, gen 5 la 300 sau depinde de om, eu am facut aprope gratis toate, in fine merita oricat iti cer aia. Am verificat in paralel si pe net si am facut descoperiri macabre. Si iar foarte important, sunt multe masini in Germania/Olanda samd care odata iesite din garantie nu mai au revizia facuta in reprezentante, deci nici istoric km. Ia frumos samsarul masina cu 400k km in 2018 vede ca ultima intare o avea in 2012 la 100k km da km inapoi la 200k si apoi merge in reprezentanta sa schimbe uleiul, si gata, are istoric cu 200k km in reprezentanta, deoarece ei la orice intrare citesc km din bord, beton. Stiu un caz concret de acest gen, daca altii fac la fel sau nu, nu pot sa confirm. Deci orice citire a VIN-ului trebuie sa fie cat mai completa. Acum km ca km, poate avea masina si 600k daca este intretinuta nu conteaza dar vorba colegului de mai sus daca nu ai cate un prieten sa te ajute cu una cu alta ce faci? De unde stii? Si inca o chestie, multe masini aduse din Germania sunt mai ieftine aici decat acolo, si la privat ma refer nu la autohaus. Oare de ce?

Eu am gasit 10 CC-uri din care sa aleg, am mers cu 4, pe toate le-am verificat la VW. 4 au fost declarate la un momentdat paguba totala 1 avea probleme electrice si cei din reprezentanta imi spunea ca probabil a fost tot accident ca altfel nu isi explica iar la 3 nu am gasit nimic pe ultimii 5 ani plus minus. 2 am gasit cu istoric full, adica aprox 3 intrari pe an la o reprezentanta VW, pe masina care am si cumparat'o am stat 10 min pe ceas sa imi citeasca km inregistrati la ei de cate ori a venit masina si mi-a enumerat ce a schimbat la ea mai notabil. Poate am avut eu ghinion cu aceste masini, sa gasesc numai epave reparate samd in acea perioada, dar daca va uitati la dezmembrari sunt ridicol de multe CC-uri avand in vedere ca in Romania si nu numai, sunt destul de rare fata de B6/7 A4 si Seria 3.

Sincer va zic, cand am vazut anuntul prima oara l-am salvat pentru ca era mai aproape de mine masina, deoarece mi se pare prea scumpa si cu putine pe ea. Intradevar avea doar 70k km dar cu tot cu istoric samd tot scumpa mi s-a parut. Dar pentru unul care nu stie pe unde sa se uite la masina atunci cand o cumpara ce sa verifice exact samd si la ce pagube totale reparate pe nush unde vindeau unii, nu am avut ce sa fac. Si de 2 luni tot cautand masina si verificat VIN-uri, m-am saturat si am zis aia e o iau pe asta si gata.Am platit mai mult, am renuntat la ceva optionale, asta e, m-am impacat cu gandul. Si mie imi este cel mai tare frica sa nu iau o masina reparata pe nush unde, la paguba totala ai un pic de reparat.., si intr-un caz nefericit de accident sa se faca masina pulbere. Nu stiu cat e de relevant, cat afecteaza exact, la mine nici nu conteaza, pentru linistea sufleteasca merg la "cat mai sigur" mai ales ca nu merg nici singur in masina la drumuri lungi.

Sfatul meu pentru cumparatorii fara experienta este sa aveti rabdare sa cautati amanuntit sa mai fie cineva care are experienta si cunostinte cu voi, nu va lasatiti pacaliti de apararente. O masina pe bune nu va fi aproape niciodata pusa la punct 100%. Ca daca bate si tracane si sunt doar niste bielete samd care cu 1000 de ron le schimbi si in rest masina e Ok, e ceva normal.

Ca incheiere va zic de un drive test. Passat CC 2011. Masina mergea ziceai ca e noua, atat ca avea un zgomot la rulare ce probabil era de la anvelope, adica era zgomot destul de specific. Avea optiuni pe ea cate vrei, jante 18 originale jante 17 cu anvelope iarna, tapiteria era estetic foarte buna, vopseaua era si ea destul de prezentabila. Interior 8 Exterior 7 asta fata de o masina noua si in afara de zgomot mergea perfect. Am salivat evident. Am verificat'o de 5 ori cred, deoarece nu imi venea sa cred ceea ce am descoperit la ea. Si toti de la VW erau cu niste fete de parca era OZN ce au descoperit din VIN si cateva telefoane, la reprezentantele unde masina "a fost pe carte". Carte mai dubioasa ca aia eu unu nu am vazut ever. Niste stampile... Si evident masina avea km in bord exagerat de putini avand in vedere ca a fost pe firma.  Am aflat urmatoarele: Masina a fost bagata pe autovit de firma respectiva la vanzare. Samsarul a cumparat'o, mie mi-a zis ca un var sau ceva de genul vroia sa vanda masina dar nu se descurca..., greu da, asa ca a cumparat'o el de la varsu sa o vand mai departe ca sa il ajute, ce verisor bun. Dupa reprezentanta unde masia era declarata OZN, am descoperit niste chestii pe net de domeniul fantasticului. De aici am fost nevoit sa sun la firme de RCA\CASCO sa gasesc unde a avut anumite reparatii. Am fost nevoit sa mint ce e drept pentru anumite informatii, asta e. Concluzia e ca cei de la RCA\CASCO au dat bani proprietarului sa isi repare singur masina. Cine vrea istoricul VIN-ului de pe net sa imi dea PM, ca altfel nu ma crede nimeni. Bine...la mijloc era cel mai probabil vechea smecherie ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/30/2018 at 1:58 PM, Johnny Silver said:

@Edy_77 mulțumesc pentru opinie. Deoarece nu am suficient timp să mă deplasez în afară, mă gândesc să mă orientez spre firmele din țară. Când spun cât de cât full, mă refer să aibă suspensie adaptivă, geamuri electrice față spate, tapițărie piele, navigație, încălzire în scaune și senzori de parcare. 

Eu zic ca gasesti, eu am dat 16k pe al meu acum un an 140k Km,, automata, 4x4 ... plus altele, adus din Germania de o firma din Romania care se ocupa cu asa ceva.

Btw acele dotari pe care le cauti nu sunt foarte scumpe.

Modificat de tibs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce vrei motorizare 1.8 160cp? Nu e tocmai cea mai fiabila motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristipostelnicu

Parcurg undeva la 10000 km pe an, dintre care mai mult de jumatate in Bucuresti. Nu m-ar avantaja foarte mult dieselul

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu ai citit despre probleme motorului 1.8 tsi 160 CP. Cauta pe google.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/3/2018 at 8:00 AM, tibs said:

Eu zic ca gasesti, eu am dat 16k pe al meu acum un an 140k Km,, automata, 4x4 ... plus altele, adus din Germania de o firma din Romania care se ocupa cu asa ceva.

Btw acele dotari pe care le cauti nu sunt foarte scumpe.

Ai idee cât comision ți-a laut firma care importă din afară? Și unde îi găsesc?

La 4x4 ce consum ai în oraș?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la 4Motion si 140 CP vara am un consum de ~8%, iarna undeva la ~10%. La drum intins depinde cum o calci, la mers frumos pana in 120km/h poti scoate si 5.2. Vara asta cand am fost la mare am facut o distanta de 1300 km si am avut consumul mediu de 5.8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Doresc si eu sa imi achizitionez prima masina. Initial imi doream un Golf insa acum am gasit printr-o cunostinta urmatoare ofera:  Passat CC, 18.TFSI, manuala, an 2011 cu 104.000km la pretul de 7500E. Ca dotari masina e aproape "cheala": senzori fata-spate, proiectoare de ceata care se aprind in curbe, pilot automat, comenzi pe volan si cam atat.

Stiu 100% sigur ca masina are km reali, fiind luata de noua si rulata doar in romania. De asemenea nu mananca ulei si nu a avut nici un fel de interventie la motor in toti acesti ani. 

Din motive financiare reviziile nu au fost facute doar in reprezentanta VW ci de la un punct intr-un alt service din Bucuresti, insa stiu cu siguranta ca a facut totul la timp si ca a ingrijit-o impecabil.

1. Intrebarea mea ar fi daca este aceasta intradevar "an offer you can't refuse"?

Cum am zis imi doream un Golf VI insa la banii astia mai ca nu gasesti nici Golf cu 100k.

2. Daca motorul in cei 100k de pana acum nu a avut probleme si nu a mancat ulei, care sunt sansele ca de acum inainte sa inceapa sa faca asta? 

3. Imi poate spune cineva la cati km se schimba distributia pe lant pentru un astfel de motor?

Multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @stefandro

Ca nu a facut revizia la VW nu are mare relevanta cat despre "cheala", exista si mai chele.

1. Pretul mie unul mi se pare foarte bun...dohh e pret de passat "normal"

2. Daca incepe sa consume nu vad o problema, sunt ff multe care consuma si merg asa de zeci de mii de km. Sunt si unele cu consum exagerat dar exceptii.

3. Nu mai stiu exact dar daca are 100k mai ai de mers destul...oricum fii atent sa nu faca zgomot lantul.

Apropo am un G6 1.2 si CC 1.8, aceleasi probleme am avut la amandoua, zici ca e una si aceeasi. Preturile sunt similare deci mergi pe CC ca nu ai cum gresi. Consuma mai mult evident, dar cel putin fata de Golf nu e diferenta foarte mare, oras are 3% mai mult iar extraurban 1.5% asta in conditii de aglomeratie nebuna, respectiv de mers mai...grabit.. As fi vrut sa compar cu un diesel dar nu am mers cu nici una din astea 2 pe diesel.

Nu uita totusi sa o verifici cat de bine poti. De ex dai talpa in a 2a de la 1400 la maxim sa vezi daca motorul trage liniar si turbina sa nu faca vreun zgomot mai ciudat. 

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Verifica seria de sasiu in reprezentanta si de acolo iti poti face o prima impresie, ca si dotari sta bine masina. Din poze la camera marsarier vad ecranul negru doar liniile de ghidaj sa nu fie vreo problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am găsit în Germania, zona Dortmund - Bielefeld, un Passat CC cu următoarele specificații: 

  • fabricație 2013
  • 70.000 km
  • motor benzină, 1.4 TSI, 160 CP
  • cutie automată
  • printre dotări: bixenon, scaune sport si încălzite față, pachet de iarnă, sistem start & stop, senzori față-spate

Am vorbit cu nemții de la autohaus, le-am cerut și mi-au trimis foto cu cartea service, care arată o revizie în 2014 la 26.000 km și alta în 2016 la 49.000 km. Mi-au comunicat și că mașina a avut un eveniment minor, a fost nevoie de reparat / schimbat aripă, far, capotă. Garantează că ăsta a fost singurul accident, garantează kilometrajul corect, au acceptat să testez mașina la o reprezentanță VW din apropiere înainte de a face actele. Mi-au dat VIN-ul, am luat câteva rapoarte de pe site-uri gen AutoDNA, nu am găsit nimic ciudat pe acolo. 

Modelul îmi place tare mult, mașina arată OK și, cu informațiile pe care le am acum, sunt mai mult decât tentat să plec peste câteva zile să fac achiziția. Prețul e undeva la 13.200. Cu tot cu deplasare, acte etc, mă va duce la 14.000. 

Ce părere aveți?

Mulțumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suna bine dar, trebuie sa iei in calcul cei doi ani fara istoric..... ar fi trebuit sa aiba intrare la revizie si in 2018 , depinde in ce luna a facut 2 ani de la ultima revizie.

cutia este DSG 7 presupun asa ca nu necesita schimb ulei la 60 miii deci, pare ok per ansamblu - zic eu

trebuie sa verifici si respectiva avarie - sa nu afectat ceva mai in profunzime si sa fie reparata corespunzator.

mult noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!