Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

1 hour ago, V A L I said:

Si eu prefer sa nu fiu mintit, nu stiu cine ar prefera sa fie :) .  Nu iti garanteaza nimeni nimic nici in Germania, trust me. 

Raman la parerea mea sa isi ia un facelift.  Las mai jos cateva exemple si cu asta ma retrag din discutie. Preturile sunt negociabile si mai poti trage in jos cateva sute de euro (stiu ca nu sunt la 13k E) 

https://www.autoscout24.de/angebote/volkswagen-cc-2-0-tdi-leder-rns510-xenon-standhzg-kamera-diesel-schwarz-eff8ead5-c0e9-4e18-9af2-0d6503ad655d?cldtidx=20

https://www.autoscout24.de/angebote/volkswagen-cc-2-0-tdi-dsg-xenon-navi-pdc-shz-diesel-schwarz-c2072018-a2f0-4fc2-823b-00107cf2e8e0?cldtidx=13

https://www.autoscout24.de/angebote/volkswagen-cc-2-0-tdi-bluemotion-technology-dsg-diesel-braun-331df36d-68ae-8168-e053-e250040a983a?cldtidx=6

 

 

Am inteles ce zici, stai linistit. Mersi de sfat! Ideea e ca nu tin sa aiba chiar sub 100k, e totusi o masina de 9-10 ani vechime. Dar si pana in 160k mi se pare rezonabil. Masina mea are 167k si e luata din 2006 de noua. Nu pot sa spun ca e statuta, s-a mers cu ea rezonabil. O masina cu 4-5 mai tanara cu acelasi numar de kilometri nu mi se pare suspect., daca o verific bine si e totul in regula.

N-as vrea totusi masina de 300k km doar pentru ca are o dotare in plus sau pentru ca pare mai "cinstita". Sunt masini cinstite si cu kilometri mai putini, imi vine a spune, nu toata lumea face 30k km/an,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neamtul care isi ia masina diesel aproape sigur face 30 k/an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Mai ales daca este masina de societate comerciala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu rabdare si tutun, vei gasi. Eu am gasit. 160.000km reali avea, 13.500e m-a costat. Acum 2 ani ce-i drept...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intereseaza sa cumpar masina aceasta https://www.olx.ro/oferta/vw-passat-cc-blue-motion-2000-170cp-IDbAOpQ.html .

Nu sunt foarte multe detalii in anunt.Cum vi se pare pretul avanf in vedere anul si km.Am mai gasit tot pe la aceeasi bani, chiar mai putini, insa mai buna ca an.

https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-passat-cc-accept-variante-mai-ieftine-2-0tdi-177cp-dsg-bi-xenon-masaj-in-scaune-IDbJVKH.html (aceasta imi place cel mai mult).Nu stiu ce sa zic de faptul ca e de putin timp inmatriculata in Romania. (ma refer la motivul vanzarii).Pe autoDNA nu are inregistrari la istoric.

https://www.olx.ro/oferta/vw-passat-cc-2-0-140cp-dsg-IDbGucI.html

https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-passat-cc-IDbDkwa.html .

Ce parere aveti?

 

Modificat de Irinel9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu cred ca sunt reali km pentru 2012. Pare adusa din Olanda si are niste huse ciudate pe scaune, nu se vede uzura reala a scaunelor.

2. km plauzibili, insa volanul pare cam uzat pentru varsta masinii. Dotari ok, lipsesc proiectoarele si personal nu imi place navigatia AM.

3.  nu are incalzire in scaune, nu are DRL pe LED, km in zona aia "sa placa cumparatorului"

4.  km probabil reali, interior foarte neingrijit, fara incalzire in scaune.

Sincer, eu as mai cauta.

Foarte important sa verifici in istoric (daca exista cu adevarat) sa fie facute reviziile la DSG din 60 in 60 k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul cand vad in poze, ca numerele de inmatriculare sunt blurate devin suspicios.Personal cred ca toate anunturile de mai sus sunt tepe.Ne uitam in primul rand la pret.

Sub 15k nu gasesti facelift ok.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anghelache Ionut

Se da următoarea mașină :

 

https://www.facebook.com/marketplace/item/730041014041745/

 

Egr off, filtru particule scos,  resoftata 210cp. evacuare dublă țeavă goală, posibil accident ușor în față doar faruri bară, mici probleme gen senzorul care ridică farurile nu mai funcționează ( farurile nu se mai ridică), iala spate stânga nu merge, martor egr aprins în bord posibil scos doar fizic și nu și din softul mașinii sau remap prost, km reali ~330k, mici probleme estetice la caroserie, lacul exfoliat stâlp spate stânga de la revopsire proastă

Ca 'părți' bune mașina trage bine, sunet evacuare plăcut, fără probleme la articulație, ca service pe motor are facturi la ce s-a schimbat, merită 7k euro? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Pentru ca la primul control RAR (sau ITP), vor fi probleme. EGR OFF, DPF OFF deja inseamna poluare extra.. deci nu se mai incadreaza la norma de poluare. Nush de ce nu i o fi facut engine off.. 

Nu inteleg de ce si cumpara lumea masini de 170cp sa zic, si apoi le resofteaza.. de ce nu si cumpara din prima 3.6, daca tot vor putere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am o intrebare pt posesorii de 2.0 tfsi: problema consumului mare de ulei se intalneste si la motoroale acestea,sau doar la cele de 1.8 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cel putin la al nostru cc 2.0tsi din 2010 a aparut un consum sensibil mai mare de ulei dupa rulaj de cam 60 - 70k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este prezenta problema si la motoarele  de 2.0 TFSI, eu sunt unul din "fericiti".....nu ii prea placut dar asta ii realitatea.

Modificat de snack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor, vreau sa imi iau un CC cu facelift, ce parere aveti despre 2.0 TSI 211 CP ? Masina o sa fie folosita doar la iesit seara sau excursii prin weekend-uri. M-ar interesa sa stiu care sunt problemele intalnite cu tipul asta de motor si costurile de intretinere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit pe aici (lucru care ai putea sa l faci si tu), motorul de 2.0 (la fel ca cel de 1.8) cam mananca ulei..

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. As dori sa cumpar in urmatoarele luni, un passat CC de la o cunostinta care are masina luata de noua, si stiu sigur ca km sunt reali si nu a avut accidente. Detalii: an 2011 (cel cu bordul facelift), 2.0TDI 140 cp, 130k km, Bluemotion. Masina a fost evaluata de AutoWorld la 9000 de euro si cam atata ar fi pretul. Dezavantajele ar fi lipsa anumitor dotari cam de baza as zice cum ar fi comenzi pe volan sau bluetooth sau navigatie (avand un sistem multiledia RCD 510, totusi nu ar fi o problema prea mare, ca din ce am inteles se pot pune mai apoi), insa are xenon, faruri adaptive, senzori fata-spate, self-parking, dublu climatronic (si inca cateva dotari pe care nu le mai stiu). O alta problema ar fi ca portbagajul se deschide doar din cheie, celelalte metode de deschidere nu mai functioneaza. Masina a fost tinuta in garaj si toate reviziile pana anul acesta au fost facute in reprezentanta. Ce ziceti, merita pretul asta pentru masina?

Modificat de ovidiu2394
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai avantajele evidente la achizitia unei masini SH: istoric cunoscut (mai ales la reprezentanta) si  fara accidente. Si a mai fost tinuta si in garaj . Pentru navigatie / bluetooth iei ceva after market pe Android sau ceva OEM si impreuna cu un volan cu comenzi (necesita adaptare si eventual ceva componente auxiliare: modul bluetooth etc).

Eu zic sa il iei!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ovidiu2394 Partea cu deschiderea portbagajului doar din cheie nu e o mare problema, se inlocuiesc switch-urile respective si nu costa mult.

Important este tie sa iti placa masina si sa se comporte bine la test drive.

Daca este DSG sa verifici daca au fost facute schimburile de ulei la cutie la 60k si la 120k.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 2/17/2019 at 6:11 PM, ovidiu2394 said:

Salut. As dori sa cumpar in urmatoarele luni, un passat CC de la o cunostinta care are masina luata de noua, si stiu sigur ca km sunt reali si nu a avut accidente. Detalii: an 2011 (cel cu bordul facelift), 2.0TDI 140 cp, 130k km, Bluemotion. Masina a fost evaluata de AutoWorld la 9000 de euro si cam atata ar fi pretul. Dezavantajele ar fi lipsa anumitor dotari cam de baza as zice cum ar fi comenzi pe volan sau bluetooth sau navigatie (avand un sistem multiledia RCD 510, totusi nu ar fi o problema prea mare, ca din ce am inteles se pot pune mai apoi), insa are xenon, faruri adaptive, senzori fata-spate, self-parking, dublu climatronic (si inca cateva dotari pe care nu le mai stiu). O alta problema ar fi ca portbagajul se deschide doar din cheie, celelalte metode de deschidere nu mai functioneaza. Masina a fost tinuta in garaj si toate reviziile pana anul acesta au fost facute in reprezentanta. Ce ziceti, merita pretul asta pentru masina?

- Volanul cu comenzi + calculator coloana, spira  si ai comenzi (gasesti oameni care fac retrofitul full cu piese si manopera)
- Iei un RCD 330 plus si ai in el si harti, si waze din telefon si bluetooth si e foarte ok
- Nu se descihde din clapeta portbagajul fiindca fie e stricat intrerupatorul din ea, fie (e mai mult posibil cred) sa aiba cablajul ros / taiat / scurt pe bratul stang  al portbagajului, e boala CC-urilor, se rod firele acolo si incepe sa nu se mai deschida/inchida, stopurile se aprind/sting aiurea etc., apare ca deschis in bord desi e inchis.. and so on. Se rezolva usor la un electrician ok (chiar si tu daca te pricepi sa izolezi / schimbi niste fire) sau intrerupatorul inlocuit la service.

Are cam tot ce era important masina .. chestiile care daca vrei sa le pui ulteroir sunt chinuitoare, eu zic sa "go for it" :) 

Modificat de bubu182
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor!

In urma unui incident neplacut cu B6-le meu, ma gandeam ca pe langa banii de la asigurare sa mai completez si sa imi achizitionez un Passat CC. Ma puteti ajuta cu o parere legata de urmatoarele masini? Orice punct de vedere constructiv este binevenit. 

1. https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7Gx609.html

2. https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7Gx7nA.html

3. https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7GxdqX.html

 

Multumesc anticipat!

Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sincer nu as crede ca datele sunt reale, nu cred ca poate fi pretul atat de mic pentru CC in toate mintile. Poate sunt probleme la acte/km sau dpdv tehnic.

Uita-te pe siteuri de afara si vezi cu ce preturi si la ce km sunt acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca un CC non facelift dotat ok si in stare buna / f buna inca se invarte la 10-12k eur... ma refer sa nu trebuiasca sa bagi in ea inca 2k+ eur dupa ce o achizitionezi :)) 

Daca o iei doar ca e o idee mai misto decat un B6 ... dar nu ai pretentii, probabil e buna si una la 8k eur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru opinii. 

Intr-adevar, pretul mic, cum spui si tu nutu, poate ascunde unele probleme. Daca ar fi problema kilometrilor, fie ei si 70k/80k in minus, insa dpdv tehnic ar fi in parametri optimi, nu m-ar deranja. O masina intretinuta poate avea o durata lunga de viata.

Da, bubu182, as vrea sa o cumpar si pentru faptul ca e mai faina decat B6. Cat despre dotari, nu tind spre dotari de "pretentiosi" cum ar fi autohold sau mai stiu eu ce "artificii". Iar privind investitia ulterioara, nu imi garanteaza nimeni ca nu o sa bag 2k+ euro si intr-una de 10k-12k de euro la pret de achizitie. Dimpotriva, prefer sa investesc eu in piese consumabile cum ar fi distributie, ambreiaj, discuri de frana sau bielete antiruliu, pentru ca apoi alta incredere sa pot avea eu in ea stiind investitia proprie. Important e ca masina sa nu fi avut accident, motorul sa functioneze corect, cutia de viteze fara probleme si DPF care sa-si faca regenerarea normal. 

M-ar interesa daca din experienta voastra v-a fost dat sa vedeti masini mai ieftine si cu ce probleme. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai masinile ieftine sunt in general din cauza de:

 

1. KM foarte multi (dati inapoi cel mai probabil):

Asta se traduce intr-o uzura per total, avansata, cat si intr-o uzura mai ales a elementelor motor + transmisie (cutie, planetare, cardan+diferential daca e cazu).

Ai in vedere si faptul ca in alte tari reviziile se fac in general la 30k km (fata de 10k cum facem noi), ceea ce inseamna o uzura mult mai mare pe motor, in timp incepe sa capete anumite abateri, pierderi de ulei, sa "pape" ulei.

In timp de asemenea se vor crea depuneri pe tot circuitul de aer, EGR, clapete, admisie, valve etc.

Odata cu acesti km vine si o incarcare mare a DPF-ului, dar sa zicem ca il duci la service-urile care se ocupa cu curatare dedicata DPF (sunt FF ok + garantie + iese ca nou daca nu are probleme gen sa fie topit)

Daca e cutie automata, clar are o uzura avansata, ambreiaje, mecatronic, etc. (e bine sa verifici sa aiba reviziile la maxim 60k km facute)

 

2. Probleme ascunse sau uzuri mari:

Probleme la cutie daca e dsg, sa schimbe prost, sa nu schimbe in toate treptele, sa aiba socuri, sa sara din viteza, sa iti dea erori aleator.

Uzura pe piese gen volant, ambreiaj/e, distributie, turbina, motor etc

Pierderi ulei/antigel pe la anumite piese, imbinari etc.

 

3. Accident:

Pe langa multele riscuri ca masina sa mearga stramb, sa traga stanga/dreapta, sa bata la viteza.. etc etc mai sunt si cele de siguranta: sa nu mai aiba airbaguri sub capacele ce le ascund, sa aiba lonjeroane sau alte elemente de siguranta duse si la un accident te faci acordeon.

 

4. Conversie facuta de la UK la volan stanga:

Depinde cum a fost facuta.. una 100% cum trebuie nu prea lasa probleme, dar daca nu e ok pot aparea probleme electrice, electronice, iluminat, optiuni nefunctionale.. etc

 

5. Masina inundata:

Pot aparea probleme pe partea electrica/electronica foarte foarte DES.

 

 

Recomand sa iei o masina cu seria verificata la reprezentanta (cauta pe cineva care lucreaza in sistem sa te ajute), sa aiba periodic reviziile facute, la timp, la numarul de km corect.

Verificare temeinica la mers la drum lung, viteza, franare, cutia sa schimbe perfect in toate vitezele, sa retrogradeze perfect pe manual fara sa dea socuri.

Verificare cu aparat pentru grosime lac, ca sa gasesti avarii umplute cu kit.

Verificare cu diagnoza erori INAINTE SI DUPA CE MERGI CU MASINA, fiindca multi vanzatori intra inainte sa vii tu si sterg erorile ca sa ti-o arate "curata".

Verificare deviatie injectoare sa nu sara de 0,8 - 1 

Verificare regulator pompa inalte (cauta pe google ca gasesti cum, are 2 suruburi se demonteaza in 2 minute si cauti de span facut de pompa inalte).

 

 

 

In general la masinile cu multi km + neintretinute, o sa bagi bani multi, o sa repari ceva si imediat o sa pice altceva... 

Iti recomand daca tii neaparat sa iei o masina ieftina dar buna, sa o iei din germania prin persoane serioase care aduc masini de la licitatii etc, acolo nu prea se dau tepe, totul e foarte transparent, si despre istoric revizii, accidente, cat si despre orice zgarietura etc a masinii. NU DIN RO ! ... doar daca nu esti extrem de priceput si stii perfect tot ce sa verifici.

 

Aveti grija ce luati.... sunt banii vostri, beliti ochii de 10 ori .. cereti sfaturi, ajutor, etc.

 

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pt sfaturi, bubu182.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!