Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

Diversitatea masinilor SH este f mare..la fel ca si nr lor, iar de CC'uri e plin la 8000-8500, cum ai spus si tu ; asta nu inseamna ca sunt si bune, cum nici un pret mare nu iti garanteaza o masina buna ; conteaza destul de mult sa stii sa filtrezi anunturile din momentul in care le accesezi, apoi telefonic, iar in cele din urma sa bati drumul si sa alegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Proprietarul mi-a spus ca isi face regenerari la 200-300km in oras. Ar trebui sa imi fac griji in legatura cu ceva? O sa postez si la aria comerciala, poate este cineva din Mures care ma poate ajuta azi cu o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prima ta masina ? Vezi ca masina personala e o "paguba" mare din punct de vedere financiar si toca bani intruna fara sa produca nimic. Chiar daca masina nu va avea nici o problema, doar costurile normale de exploatare (taxe, impozite, asigurari, carburant ...) se aduna si ajung la sume consistente de-a lungul unui an. Daca mai esti si perfectionist si vrei sa o tii in stare cat mai buna, atunci deja asteapta-te sa ma bagi cate 1000 de euro in ea in fiecare an. 

Daca mergi de ex. faci 15000 de km intr-un an doar costurile cu carburantul la masina asta sunt 6000 - 7000 RON. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si idee, revizia (ulei motor + filtre) la a mea tocmai m a costat 1200 ron, vineri, la reprezentanta :) Insa orice masina ti ai lua, are costuri de intretinere.

 

Deci daca ti place CC, go for it :)

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc! M am interesat inainte de costuri la revizii, ulei DSG etc. Sunt constient ca o masina implica costuri.

Intrebarea era daca regenrarile sunt mult prea dese (am vazut pe forum ca pot fi cauzate de i jectoare sau turbo).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde daca are soft dieselgate sau nu, oricum ragenerarile sunt puternic influentate de consum. Daca mergi tare cu masina si sau in mult in oras o sa ai regenerari mai dese. Cu soft pre dieselgate daca mergi linistit in afara orasului poti sa sari de 700 - 800 km intre regenerari. Cu soft dieselgate regenerarile sunt de 2-3 ori mai dese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@C Catalin Verifica aici daca masina are soft-ul dieselgate (cere VIN-ul de la proprietar). Daca are dieselgate, cam pe la 200-300 km se fac regenerarile, in caz contrar, ar trebui sa sara de 500 km intervalele. Incearca sa scoti si un raport autoDNA inainte sa te deplasezi (pe mine m-a ajutat).

In rest, masina arata bine, dar sa ai in vedere sfaturile colegilor pentru ca nu este o masina chiar ieftin de intretinut.

Succes! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Proprietarul mi-a spus ca are softul de dupa dieselgate. Banuiesc ca asta inseamna si raspunsul de pe site. Am vazut masina, mi-a placut faptul ca nu avea nimic de ascuns (motorul nu era spalat, mi-a aratat unde are zgarieturi si o mica urma de rugina la o aripa). Parcarea laterala si ACC-ul functioneaza si schimbarea treptelor este lina. Bucata neagra de plastic de la portbagaj avea niste crapaturi destul de mari, dar din cate am citit pe forum e ceva normal.

Am observat ca DSG-ul o tine destul de subturata si vibreaza putin motorul la viteze mici. 

As vrea sa va intreb daca e normal ca schimbatorul DSG sa opuna rezistenta ca la o normala, sa zicem, la trecerea dintr-un mod de conducere in altul.

Edit: Se auzea un sunet de rulment pe spate si urmeaza ca maine sa mergem la un service pentru a ne asigura ca aceasta este problema. Daca o sa se poata o sa cer si o diagnoza.

Screenshot_20190721-202910_Chrome.jpg

Modificat de C Catalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e normal ca schimbatorul sa opuna rezistenta cand schimb dintr-un mod in altul. In Drive schimba la 1600 rpm daca apesi aceleratia lent si acelereaza de la 1200 rpm (fara sa retrogradeze) daca nu apesi aceleratia mai tare, este enervant, dar asta este DSG-ul. Rugina la aripile fata e boala lor din cauza unui material fonoabsorbant din spatele aripii, rugina porneste dinspre interior spre exterior ... posibil ca si cealalta aripa sa fie ruginita dar sa nu fie inca vizibil. Oricum, banuiesc ca stii ca maisina SH impecabila exista doar in anunturile samsarilor. 

Atat B6-le cat si CC-ul (care este un B6 cu alt skin) au probleme frecvente cu rugina, nu prea au fost masini reusite din puctul asta de vedere. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi! Rugina de care ziceam era la o aripa spate, a sarit putin vopseaua de la o pietricica. O sa ma uit atent si la cele de pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa folosesc functia de edit. Am cumparat masina.

Mecanicul a spus ca sunetul erau de la anvelope, deoarece au fost schimbate fata-spate si nu erau uzate uniform. Urmeaza sa fac o verificare la directie.

Avansul injectoarelor era 0 -0.4 -0.2 -0.1, dar nu mai stiu ordinea.

Va multumesc pentru sfaturi si pentru timpul acordat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo, ai verificat si cati km avea stocati in ECU-ul de la DSG ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am verificat. Diagnoza a fost facuta la service unde mergea de obicei proprietarul. La regulatorul de pe pompa de presiune a spus ca nu e ok sa se umble, ca e posibil sa nu mai porneasca dupa la cald.

Cat despre km, am mers pe incradere, deoarece era o persoana ok si masina i-a fost adusa din Germania de o cunostinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of, esti cumparatorul ideal :))

Iti recomand sa mergi si la un service cu recenzii bune din / de pe langa orasul tau pt inca o verificare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa o stapanesti sanatos. Din anunt masina pare ok si omul care ti-a vandut-o pare ca se pricepe.

Avansul pe injectoare e ok.  Ca poate sa aiba probleme iar e adevarat, doar nu e noua.  Era bine sa faci macar o verificare dupa seria se sasiu (Km e posibil sa fie mai multi)

 

Modificat de V A L I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe site-urile de verificare apareau doar maxim 2 intregistrari si, dupa cum a mai spus un coleg aici sunt putine pentru 10 ani.

In urmatoarele zile o sa merg si la service-ul la care merg de obicei. Mecanicul la care merg mi-a confirmat ca e posibil sa am probleme la pornire daca desface regulatorul de pe pompa. El a spus ca ar trebui sa se auda un sunet daca pompa face span.

O sa caut si un service care poate sa masoare uzura amortizoarelor. Am avut de parcurs si un drum mai rau si dupa unele gropi/denivelari aveam impresia ca spatele se plimba putin, insa fiind a doua para cand am condus masina poate doar mi s-a parut.

Tinand cont de faptul ca proprietarul a fost de acord sa mearga la service (eu i-am spus sa mearga unde stie, pentru ca nu aveam de unde sa stiu peste cine dau altundeva) si a ridicat-o pe elevator + diagnoza, iar in urma cu putin timp i-a facut reviziile si mi-a raspuns (sincer) la toate intrebarile, cred ca el este genul de vanzator ideal. Cu ocazia asta mi-am amintit o intamplare cu un alt Passat CC dintr-un targ de masini. Masina nu pornea din prima, iar samsarul a spus ca e prima data cand se intampla si ca nu poate sa faca diagnoza azi, doar maine. Daca potentialul client chiar a cumparat masina cred ca el e cumparatorul ideal :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunde la o serie de intrebari sincer.

 

Spune-ne ce serie de fabricatie ai pe geamuri+parbriz.

Daca ai farurile cu aceasi data de fabricatie cu masina. Daca aripile sunt originale si au seria Vin trecuta. Daca suruburile de la trager sunt fara uzura.  O uzura neuniforma la anvelope inseamna o uzura la suspensie, o geometrie defectuoasa, sau un accident. In fond ai cumparat o masina in urma unui test drive, si in urma unei verificari in graba. Punctele sensibile au ramas neverificate, insa orice poate fi reparat. Faptul ca are rugina te poate duce cu gandul la o revopsire, uita-te atent la chedere, suruburi prindere usi/aripi. Vezi in ce stare e oala de la roata de rezerva din portbagaj.

Pune niste poze cu masina, fa un topic. Pentru verificare treci prin Bacau la colegul Excalade/Catalin.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Proprietarul mi-a spus ca a vopsit bara spate si a schimbat bara fata (a ajuns intr-o bordura si a crapat)

Toate geamurile au ultima cifra 0 (banuiesc ca 2010), iar parbrizul 6.

Nu stiu care cifra reprezinta anul la far. O sa atasez o poza.

Seria VIN unde ar trebui sa fie trecuta la aripi?

Poza si la suruburi.

Oala pare ok, era curs putin ulei din bidonul care era langa roata de rezerva.

Incerc sa ajung si pe la Bacau vara asta. O sa fac zilele astea si un topic.

https://ibb.co/k4q14J3
https://ibb.co/hXkBKZP
https://ibb.co/1M2ByZL
https://ibb.co/wgPBjwH

Modificat de C Catalin
Poze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasati omul sa se bucure de masina, acum faptul e consumat. Daca era sa ma iau dupa ce se scria pe forum si eu mi.am luat o dauna totala cu motorul distrus..

Rugina de la aripa e de la pietricele aruncate de rotile de 18', parbrizul e usor sa il spargi de la pietricele, oala e ok cu eticheta pe ea, aripa e a ei...

Impresia ca fuge spatele nu e obligatoriu sa fie de la amortizoare. Schimba mai intai bucse antiruliu, bielete antiruliu si bucsele de la bratele acestea https://anunturi-auto.4tuning.ro/bascule/vw/passat-b4/bascule-spate-vw-passat-b6-175462.html#&gid=1&pid=1, se gasesc pe Lemforder.

Da o tura pe la Eexcalade, pentru linistea ta. In rest, drumuri bune sa ai si fara incidente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult! O sa incerc sa ajung la el. Daca nu reusesc o sa merg momentan la un service in zona, cred ca o sa schimb si uleiul de la DSG sa fiu sigur. Teoretic are 47k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine te duci la el, nu la Dorei sau la cosco garaj. La el e mai ieftin si e cel mai bun mecanic VAG din tara. In plus la el rezolvi tot, de la electrica, la verificare puncte sensibile masina, motor, cutie dsg, pompa de inalte . Noi am mers de la Bucuresti sau de la Cluj la el, tu de la Iasi faci un timp mic ~ 2 ore.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate @deenman, mergi unde ti se recomanda ca stim ce vorbim :) eu am fost din valcea pana la bacau, om ca eexcalade nu o sa mai intalnesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa merg sambata, apoi o sa revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: Am trecut sambata pe la Eexcalade. Pompa de inalte are inceput de span. Urmeaza inlocuirea cu o pompa CP3, pana atunci masina va sta in garaj. Se pare ca nu am scapat de ce ma temeam mai mult. Vestea buna e ca am aflat la timp.

67646104_632022887291119_1575398659917348864_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau, bine ca ai descoperit acum si nu ai mers asa cu ea iar reparatia costa mult mai mult. Nu e capat de tara nici asa, o schimbi si scapi de o problema.

Alte probleme ai mai descoperit? turbo, injectoare, scanare erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!