Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Salut. Regulatorul de presiune rampa merge si aftermarket ? Bosch aftermarket e in jur de 600 lei, cel original 1600 . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Reconditioneaza-ti injectoarele, cumpara-ti o pompa sh de preferat de anglia, curata traseul de combustibil de la rezervor catre motor inclusiv rezervorul. 

Ca idee ce lot e pompa, germania sau cehia?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce e recomandata pompa de Anglia? Au motorrina mai ok? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi pompa cu aceeasi problema

9FBDE194-597F-419A-B18C-890D9C85ED79.jpeg

D2AC239B-C7AB-48C5-9323-906138A922E8.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa asta este de la 2.0 tdi? Și din ce an a fost mașina? 

Modificat de rkn_alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.07.2019 at 8:13, qwk a scris:

Totodata, intre valva si piston trebuie sa fie vid. Altfel valva nu se deschide, deci nu se face presiune.

Eu am avut motorina acolo (dupa ce am verificat valva metering) si n-a mai pornit pana n-am suflat motorina de acolo. Apoi, a pornit la prima cheie. 

Pana sa rezolv problema asta, aveam presiune de 8-10 bar si motorina ajungea la injectoare, dar fara presiune.

Buna. Am verificat pompa acolo sus sub capacul de plastic. Am scos surubul torx afara.si akl edte motorina. Nu am avut cu ce sa suflu motorina. Unde imi este masina nu am compresor sa pot sufla. Am bagat akl servetl si am scos motorina( cat sa scos) dar dupa ce am montat la loc am dat la automat si iara sa umplut de motorina akl. E normal sau? Supap merge , nu e blocata. 

Presiunea cand dau la automat variaza de la 200-300 bari pe tester. La injectoare daca desfac in timp ce dau l automat tasneste tare motorina chiar cand desfac.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea ar trebui sa fie cam minim 270 bar.

Incearca sa scoti motorina de acolo. Intre piston si valva trebuie sa nu fie motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Pompa de inalta cu codul 03L 130 755 poate fii schimbată cu acelasi cod, dar cu terminatia -AC ?

Cea in cauza curge pe partea spre distributie, cred ca pe la axul pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceeasi problema fantastica a aparut si la mine acum 2 zile (Audi Q5 2.0 tdi CJCB). Spirala aprinsa in bord....lipsa putere vreo 5 km, pana am gasit o parcare pe autostradă,  oprit motor, repornit, a functionat 20 sec, a început sa se audă urât,  l-am oprit...si nu mai porneste.

Fiind in Austria, probabil, o voi tracta pana acasa in România. 

 

 

Am vcds la mine, am facut o scanare, am aters erorile aparute, iar la scanarile ulterioare, nu a mai aparut nici o eroare.

Am atasat poza cu eroarea initiala

20190812_133927.jpg

Modificat de ovy07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de inalta la un motor CFFB din 21.01.2013 are revizia CP3 din fabrica ? Sau imi pot da seama dupa seria de sasiu ? Urmaresc achizitia unui astfel de motor si doresc sa elimin problema cu pompa de inalta . Codul OE al pompei dupa seria de caroserie este 03L130755AF . Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TOATE 2.0 Tdi CR de la vw au CP4. 

La CP3 se face retrofit. 

Masina ta/care vrei sa o cumperi are CP4 din fabrica. 

Modificat de Xtremu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat deoarece ma gandeam ca modelele dupa 2012 au rectificarea pompei facuta . Sa inteleg ca CP4 e aceeasi pompa de inalte cu probleme .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca au scapat de problema. 

Ce solutii am si daca sa ma feresc de masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu cazuri cu 500k km cu pompa si inj originale.

Dupa noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
BogdanSamoila

Salutare tuturor,

Sunt nou pe forum si am ajuns aici pentru ca ma confrunt cu o problema careia nu ii dau de cap. Detin o Skoda Octavia 3 2.0 150 cp cu cutie automata si acum aproximativ o luna mi s-a aprins martorul check engine. M-am programat la un tester a doua zi si cand am ajuns la mecanic am oprit motorul si la repornire martorul nu mai era aprins. Mi s-a spus ca probabil a fost vreun senzor ceva. Dupa vreo saptamana mi s-a reaprins martorul la un drum lung si dupa vreo 10 km s-a aprins si martorul sub forma de spirala care mi-a limitat turatiile undeva la 2500 de rotatii. Am oprit si repornit masina spirala a disparut, check engine a ramas. Masina functiona normal ca si pana la aparitia martorilor. Am pus-o pe tester si s-au constat probleme la sonda lambda si presiunea scazuta in rampa. Am programat masina la reprezentanta iar cei de-acolo mi-au spus ca nu stiu cu ce motorina am alimentat dar e foarte tulbure si plina de impuritati si mi-au recomandat sa curatam partea de joase a injectiei si sa ma rog sa nu-mi fi afectat partea de inalte (sper ca m-am exprimat corect ca nu prea stiu exact ce presupune). Am efectuat operatiunea, am luat masina de la ei si dupa aproximativ 200 km tot la drum lung acceasi martori. Intai check engine apoi spirala. Am duso din nou la altcineva pe tester. Aceleasi erori constate si mi-a recomandat schimbarea sondei lambda si pentru ca a observat la relanti ca variatiile de presiune erau un pic mai mari decat normalul sa schimb regulatorul de presiune. De asemenea mi-a recomandat o curatare a egr-ului intrucat nu lucra in parametrii si filtrul de particule nu-si mai facea regenerarea. Am sunat la reprezentanta si pentru ca nu am avut rabdare sa astept pana aveau ei liber in program am dus-o la un alt service si am facut reparatiile mentionate. De completat ca egr-ul era perfect curat. Am zis sa o scot la drum sa vad daca problema este rezolvata si dupa 90 km mi s-a aprins din nou spirala de data aceasta fara check engine (din cate am inteles eroarea check engine era data de sonda lambda defecta). Mentionez ca masina trage normal, nu simt diferente in afara de faptul ca imi apare martorul si trebuie sa opresc si sa repornesc motorul ca totul sa revina la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Pune-i o sonda lambda si poate scapi de probleme. Cumperi un OBD11 si il conectezi la telefon ptr vederea si stergerea erorilor , chiar si in mers. 

In Bacau il ai pe Catalin aka Eexcalade in caz ca ai nevoie de om priceput :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanSamoila

@racingparts.ro multumesc de informatie. Sonda lambda si regulatorul le-am schimbat ieri si am scapat de eroarea cu check engine insa a ramas cea legata de presiunea scazuta in rampa P0087( Fuel Rail/System Pressure to low) care mi-a reaparut dupa ce am scos-o aseara la un drum lung. O sa incerc azi sa-l contactez pe Catalin aka Eexcalade sa vad daca ma poate ajuta. Saptamana viitoare trebuie sa plec in Grecia si am emotii ca m-ar putea lasa la drum si as vrea sa stiu ca totul functioneaza in parametrii.

Modificat de BogdanSamoila
Greseli ortografie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pompa din rezervor si cea de pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Eu zic sa nu pleci la drum pana nu rezolvi problema. Pui alta cp4 sau treci la cp3 si scapi definitiv de probleme.

 O remorcare din Macedonia sau Grecia pana acasa te duce minim 1000 euro, mai bine o repari acolo in caz ca se intampla ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanSamoila

Pompa din rezervor a fost verificat la reprezentanta cand s-a efectuat spalare rezervor + instalatia de joase, schimbat filtru motorina (nu s-a gasit span).

Ca si reparatii pana acum s-au mai facut urmatoarele:

- schimbat sonda lambda (eroarea legara de aceasta a disparut o data cu inlocuirea ei)

- schimbat regulator presiune

- curatat EGR desi era curat cand s-a demontat.

Dupa toate astea am ramas cu Eroare urmatoarea (apare doar la drum lung aproximativ dupa 100 km parcursi si dispare la repornirea motorului):

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\04L-907-309-V1.clb
Numar piesa modul comanda: 04L 906 021 DT HW: 04L 907 309 D
Component si/sau versiune: R4 2,0L EDC H22 5520
Codare soft: 111D0012032401090000
Numar atelier: WSC 73430 031 00000
Pachet ASAM: EV_ECM20TDI01104L906021DT 002004 (SK37)
ROD: EV_ECM20TDI01104L906021DT_002.rod
VCID: 7AFB44E9FDDF5E9A9B-802E
1 cod a gasit:
5211 - Rampa combustibil/presiune sistem
P0087 00 [032] - prea micã
intermitent - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
împrejurari cod:
Stare defect: 00000001
Prioritate defect: 2
Frecventa defect: 1
rulaj: 177718 km
Data: 2019.08.23
timp: 21:49:06
Turaþie motor: 2187.00 /min
Valoare de sarcinã normatã: 99.6 %
Viteza vehicul: 68 km/h
Temperatura antigel: 91 °C
Temperatura aer admisie: 89 °C
Presiune aer ambiental: 1000 mbar
Tensiune terminal 30: 13.660 V
Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40
Senzor de temperaturã combustibil 1 bloc 1: valoare brutã: 38.2 °C
Valoare medie cantitate injectatã: 58.66 mg/cursã
Reglaj presiune rail:stare-Bits 0-7: 5
Fuel high pressure sensor: actual value: 1.1899e+006 hPa
Fuel high pressure sensor: nominal value: 1.4626e+006 hPa
Factor de adaptare ventil reglaj presiune: 1.1378
Cantitate combustibil: 9.00 l

La verificarea parametrilor de functionare a injectoarelor deviatiile se prezentau astfel pe testerul VCDS

Cilindrul 1 = 1,54

Cilindrul 2 = -1,53

Cilindrul 3 = 0,12

Cilindrul 4 = -0,22

 

Am fost si la un alt tester si situatia statea astfel:

Cilindrul 1 = 0,13

Cilindrul 2 = -0,12

Cilindrul 3 = 1,75

Cilindrul 4 = -1,68

Luni o sa trimit injectoarele la testat. Intre timp l-am contactat si pe domnul Catalin pentru o programare saptamana viitoare. Sper sa ii dau de cap la timp ca altfel s-a dus concediul meu. O sa revin cu detalii.

O zi buna tuturor!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!