Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Tinand cont ca lubrifierea pompei de inalta presiune se face prin motorina, calitatea acesteia e destuld e ontopic, legat de ce ai spus tu, si eu tot din verificari personale am postat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Statile cu franciza .. e posibil sa aibe orice combustibil.

Marea problema o vad in biodiesel .. care e bun pt alh.uri.

La cele cu dpf .. mai ales cr dpf.. nu e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de preferat atunci să alimentam de la stațiile cu cel mai puțin biodiesel? Nu e problemă pt pompa de înalte dacă nu are biodiesel? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o cerinta legala sa existe biodiesel in cantitate minima de un anume procent care creste de la an la an.

Am vazut si eu poza postata in acest topic acum aproape 2 ani, din care rezulta ca motorina standard de la Petrom/Rompetrol nu ar contine biodiesel (deci invers ca la OMV, unde cea aditivata nu ar avea cf unor informatii postate pe aici): 

dar astazi dupa cum se vede MaxxMotion OMV are fix aceeasi cantitate de biodiesel ca motorina normala. Pot exista unele deosebiri intre motorina de iarna si cea de vara, dar nu stiu nimic sigur.

Am cerut si informatii suplimentare in statie, mi s-au dat cu mare reticenta hartiile, cu certificatele omologare RAR pt loturile de combustibil.

 

motorinaOMV2019aprilie.jpg

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cea de la OMV e posibil sa aveti surprize neplacute, cu regenerari dese cum am patit eu. In plus la cat de uscata e, se face lejer span.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă sunt aici colegi care au pățit cu pompa de înalte (span) să ne spună de unde au alimentat cel mai mult... Așa poate ne putem face o părere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Faptul ca este prezenta sau nu pilitura în capacul valvei de mathering are vreo semnificație în plus fata de situația în care găsești deja pilitura în filtru de motorina? 

Ce informații aduce în plus faptul ca este sau nu este prezenta pilitura în capacul valvei odată ce ea apare în filtru de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat și valva la service și nu am găsit pilitura ori alte reziduuri. În schimb în filtrul de motorina erau câteva particule cu aspect metalic.

Acum ce fac, cum judec problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Identifici sursa si remediezi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee ce sunt chestiile astea galbui, nemetalice, gasite pe sita de la regulator? Poze de rezolutie mare aici: https://imgur.com/a/Q1saayR 

Alimentez doar cu Maxx Motion, filtrul de motorina e schimbat de 1000km.

1133814546_WhatsAppImage2019-05-07at17_52.47(1).thumb.jpeg.5b34550277b1216914bf3bcb814f0226.jpeg

982457816_WhatsAppImage2019-05-07at17_52_47.thumb.jpeg.ac89d0faee656ded13ed65ea85dbc2b8.jpeg

Modificat de mada_eim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depuneri, carburant rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În general la motorină se produce parafină la sita din rezervor. Greu de crezut totuși că a trecut de filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare o bucata de metal galben .. bronz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mada_eim Mizerie ,desfa filtrul de motorina si probabil  ai sa gasesti si acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Rog pe cei cu experienta sa imi spuna daca este posibil sa inlocuiesc pompa din rezervor care este un VDO de 0,5 bari cu una de care scoate 5 bari. Am un Audi A3 1,6 CAYC. Eventual daca se poate un cod al acestei pompe pentru ca nu am reusit sa gasesc. 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca necesita pe partea de joasa presiune 5 bari.. doar cu modificari de soft cred ca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt dou tipuri de sisteme,

1. cu doua pompe (alimentare si inalta),

2. cu trei pompe (alimentare, transfer lipita pe cea de inalta).

In ambele cazuri pompa de inlate nu lucreaza daca presiunea din circuitul de alimentare nu are minim 4 bari. 

Poate gresesc, dar se pare ca vinovata de producerea spanului este pompa de transfer, cel putin in cazul meu aceea a avut probleme, la pompa de inalta am schimbat doar doua garnituri. Cred ca de aceea unele ,masini merg sute de mii de km fara span iar altele au probleme dupa  o suta de mii. Eu nu cred ca cei fara probleme au alimentat tot timpul numai motorina buna.

Si da indiferent ce operatiune se face la sistemul de alimentare, acesta trebuie amorsat, OBLIGATORIU, de altfel testerele chiar informeaza asupra faptului ca daca inlocuiesti filtru sau regulatorul activezi o singura data, iar pentru rampa injectoare etc, activezi de doua ori, modulul de amorsare a injectiei. (Asta pentru Liviu.B, care avea nelamuriri)

Eu am schimbat pompa de inalte iar noul model de pompa vine fara pompa de transfer, de aceea masina imi intra in avarie si nu stiam de ce. Asadar acum trebuie sa gasesc si sa inlocuiesc pompa din rezervor astfel incat sa am presiune de 5 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm.... intereseant ce povesteste colegul mai sus ? Esti sigur ca pompa de transfer a fost cea care a generat problemele, ai desfacut-o, ai poze cu ea ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am desfacut-o eu, am fost cu ea la un Diesel Service Continental, banuiesc ca nu imi luau bani pentru pompa de transfer si ma lasau sa plec cu pompa de inalte fara sa schimb nimic in ea, era interesul lor sa imi ia banii nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CiprianCernat

Salut. Dețin un Passat 2012 1.6 Diesel Cay, cu aproximativ 230mii km din ce știu eu. In urma cu ceva timp am avut  eroarea p0087, am dus-o la un service și mecanicu mi-a zis că e regulatorul de pe rampa. L-am schimbat cu unu SH cu tot cu rampa.Am facut aproximativ 1000km si mașina a mers bine.  Toate bune și frumoase până acum, când iar intra in Limp Mode și iar am eroarea P0087-presiune sistem prea mica. Acum am schimbat filtru de motorină,  înăuntru găsind doar puțină mizerie(nu șpan), și puțină apă, de altfel filtru vechi arăta foarte bine. Țin să precizez că mașina intra in Limp Mode doar in decelerare, dacă îi dă eroare și o opresc și o pornesc merge ok, pornește bine atât la rece cat si la cald, trage ok când nu are eroare și când e subturata merge un pic in șuturi în treapta  2 si 3. De când am iar eroare am facut 2000km(un drum în străinătate),evitând să o las in decelerare...când is nevoit să încetinesc o scot pe liber și franez. Să fie iar regulatorul de presiune? O părere? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Verifica injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CiprianCernat

Nu pot intra cu vcds-ul la măsurători pe motor...o fi de la vcds...o fi de la mașină...nu știu. Cum să le verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

posteaza o poza, cum nu poti? Trebuie mers pe Advanced Measuring Values, nu pe Measuring Blocks, daca la asta te referi ca nu merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune alt regulator sau curata.l

Posibil sa fi adunat span.

Incearca .. e varianta cea mai eftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!