Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

salut! am acelasi tip de motor! treci pe cp3 linistit! am 40000 km parcursi cu cp3 fara nici un fel de problema si stres !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, detin si eu exemplarul din semnatura un 2.0 tdi cffb 103kw, la revizia de 111.500 km (reali,achizitie de noua) schimb ulei si filtre, mecanicul a gasit span in compartimentul filtrului de combustibil. Imi spune ca se pare ca pompa de inalte face span. Pana anul trecut (utlima revizie) am facut reviziile la porsche, acestia nu mi-au zis niciodata nimic de span sau altceva, oare au ascuns aceasta problema sau chiar nu facea ? Intrebarea mea acum e, ce e de facut , trebuie sa schimb ceva sau nush.... ? Mentionez ca masina merge foarte bine si nu am sesizat nici o problema.

Astept un sfat din partea voastra, ca sincer sunt putin cam speriat de ce citesc pe aici si ce mi-a mai zis si mecanicul. E posibil sa se strice asa dintr-o data, sa raman cu ea in drum ? Sau mai

imi da niste semne inainte ceva.....

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce are pilitura .. e posibil orice.

Stiu masini carora le.am gasit pilitura in urma cu 2 ani si merg ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo 3 zile am un țăcănit asa ca de valva când o turez pe loc... Cred că e regulatorul de la pompă de înalte. Dacă scot mufa sa încerc dacă se mai aude e ok? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, a mai avut cineva probleme cu pompa de inalte sa faca span, la VW 2.0 tdi CR fabricat dupa 2012 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E descris pe undeva procesul prin care putem vedea daca avem span? La schimbul de filtru motorina (facut de mine personal) nu am observat nimic de genul asta, erau niste mici depuneri in motorina din vas, dar nu metalice (zic eu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat regulatorul de pe pompa de înalte. Se pare că țăcănitul se aude de la pompă. Poate fi pe ducă? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, roby79 a scris:

Salutare, a mai avut cineva probleme cu pompa de inalte sa faca span, la VW 2.0 tdi CR fabricat dupa 2012 ?

Dar la 1.6 tdi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasat un filtru de motorina fara span. Sunt doar depuneri. Se poate face confuzie foarte usor cu spanul.

Filtru motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plimba un magnet pe filtru. Pare a fi ceva pilitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Pompa face span feros dar si de aluminiu. Am schimbat pompe pe passat 2014 cu span in italia si destule in america. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, powershot said:

Plimba un magnet pe filtru. Pare a fi ceva pilitura.

Poza e ceva mai veche, are cam 2 ani. La vremea respectivă l-am lăsat la uscat și erau doar niște depuneri ca o vopsea argintie, exfoliata. Tot cam de atunci am renuntat și la cp4. Nu am mai mai stat sa imi bat capul sa verific periodic de șpan. 

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea privind presiunea a revenit:

Sunday,14,April,2019,09:06:46:31824
VCDS Version: Release 18.9.1 (x64) Running on Windows 10 x64
www.Ross-Tech.com

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 CL    HW: 03L 907 309
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG  3107
           Software Coding: 0000078
            Work Shop Code: WSC 78131 146 06697
                      VCID: 71BF29E85DAEDF8F613-8024
1 Fault Found:

000135 - Fuel Rail/System Pressure
               P0087 - 000 - Too Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 257284 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.04.12
                    Time: 14:55:07

             Freeze Frame:
                    RPM: 1173 /min
                    Speed: 25.0 km/h
                    Mass Air / Rev.: 270.0 mg/str
                    (no units): 2.29
                    Inj. Quantity: 8.2 mg/str
                    Temperature: 27.9°C
                    Temperature: 39.6°C

Am atasat si un log.

E prima data cand fag log in mers, daca am gresit undeva va rog sa ma scuzati.

La relanti presiunea in rampa nu atinge limita inferioara, adica 250bar. Sta undeva intre 220 si 240.

Log Passat 14042019.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu un passat cc 2011 cod motor CFGB de cateva zile a aparut un zgomot metalic in zona pompei de inalte, ar fi asta un simptom al pompei ? Am auzit de problema asta si ca exista solutia de upgrade dar nu am apucat sa citesc tot topicul si in zilele urmatoare am sa dau jos capacul de la filtrul de motorina si regulatorul de presiune sa verific, btw daca dau jos regulatorul cand il pun inapoi trebuie sa urmez o procedura de amorsare sau ceva cu vcds ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Poti sa amorsezi de 2 ori. De regula la mine porneste masina instant fara amorsare si fara probleme dupa ce scot valva de pe pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum credeam este ceva span la filtru. Tacanitul metalic din zona de pompei de inalte sa fie un simptom al pompei uzate ?

received_308745386470923.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Ai deja un inceput de span. Se mai intampla. Poti sa scoti si regulatorul de pe rampa sa vezi cum se prezinta.

Iti atasez o poza ca sa intelegi perfect. Are o sita in capul lui. Vezi cum se prezinta. 

28279030_961302867369066_802759756022811

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos reugulatorul de pe pompa, si dupa cum se vede in poze a fost ceva mizerie, e asta span ? Nu de alta dar e negru nu argintiu. 

 

20190420_174811.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un magnet. Daca il atrage e span. Mai e si cu continut neferos. Posibil si alte mizerii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Par alte mizerii. Eu ziceam regulatorul de pe rampa sa il dai jos. Spor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumeac pentru informatii, am uitat sa mentionez ca dupa ce am curatat regulatorul de la pompa zgomotul a disparut. Am sa verific si in rampa si ma pregatesc de conversie ca sa stiu ca am scapat de o grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/5/2018 at 6:00 PM, EEXCALADE said:

@Muale Doar motorina de la petrom,rompetrol,omv si ...noroc 

Recomand tuturor cererea de info suplimentare la casa despre provenienta combustibililor.

Se aduce un dosar cu omologarea fiecarui tip de motorina si sursele de provenienta, e posibil ca la OMV sa gasiti sursa LUKOIL si invers

Eu am cerut pana acum la MOL, si erau ca sursa cam toate, rompetrol, lukoil etc

motorinaInfo.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se cere avizul de expeditie si conformitate de la ultimul transport.

Nu vezi la OMV combustibil de la LukOil, dar in reteaua Mol poti sa vezi ca au primit combustibili de la Rompetrol, cel putin in partea de sud a tarii.

De asemenea la Socar am vazut avize de la Rompetrol.

 

Spun din verificari personale, nu citite pe forumuri.

End of OT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!