Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Fa o proba cu alta, cu o alta valva. 

Sa faci aerisirea cu vcds-u si vezi daca-ti merge pompa electrica din rezervor

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

27 minutes ago, EEXCALADE said:

Sigur ai montat piesele exact cum au fost ?

Pai înăuntru acolo are o chestie ca un fel de supapă cu un arculeț si o șaiba separat . Am pus supapa cu arculetul înspre surubul care l-am scos si acea șaiba care nu înteleg ce rol are înspre pompa . Altfel nu cred ca merg puse.

20 minutes ago, kosmyn_aurel89 said:

Fa o proba cu alta, cu o alta valva. 

Sa faci aerisirea cu vcds-u si vezi daca-ti merge pompa electrica din rezervor

Pompa din rezervor merge pentru ca se aude cum bagă când îi dau vomanda pentru amorsare. Altă valvă sa îi fac proba nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 11/30/2019 at 10:27 PM, Marceliviu said:

Pai înăuntru acolo are o chestie ca un fel de supapă cu un arculeț si o șaiba separat . Am pus supapa cu arculetul înspre surubul care l-am scos si acea șaiba care nu înteleg ce rol are înspre pompa . Altfel nu cred ca merg puse.

Pompa din rezervor merge pentru ca se aude cum bagă când îi dau vomanda pentru amorsare. Altă valvă sa îi fac proba nu am.

E normal ca valva metering sa bîzîie la punerea contactului si inca aproximativ 1 min. după ce se ia contactul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am si eu o problema la un vw jetta 1.6 cayc

Mi-au aparut urmatoarele erori

3 Faults Found:

10116 - Fuel Rail/System Pressure 
          P0087 00 [237] - Too Low
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 201055 km
                    Date: 2048.14.10
                    Time: 13:36:55

                    Engine speed: 1313.00 /min
                    Normed load value: 63.1 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 64 °C
                    Intake air temperature: 23 °C
                    Ambient air pressure: 1020 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.005 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Fuel high pressure: actual value-FUP_FIL: 10.071 MPa
                    Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure-LV_PCV_CTL: 00000000 
                    Fuel level-FTL_CAN: 14 l
                    Fuel temperature-TFU: 36 °C
                    Fuel Metering Valve-VCV: 48.250 %
                    Fuel Pressure Regulator Valve-PCV: 30.482 %
                    Fuel high pressure commanded value_1-FUP_SP_KPA_ENVD: 76904.297 kPa
                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: -40 °C
                    Intake air temperature: -40 °C
                    Ambient air pressure: 0 mbar
                    Voltage terminal 30: 0.000 V

7478 - Fuel Metering Valve 1 Control Difference 
          P228C 00 [101] - Pressure too Low
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 201055 km
                    Date: 2048.14.10
                    Time: 15:16:00

                    Engine speed: 1206.25 /min
                    Normed load value: 65.1 %
                    Vehicle speed: 20 km/h
                    Coolant temperature: 55 °C
                    Intake air temperature: 17 °C
                    Ambient air pressure: 1020 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.118 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Fuel high pressure: actual value-FUP_FIL: 10.071 MPa
                    Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure-LV_PCV_CTL: 00000000 
                    Fuel level-FTL_CAN: 14 l
                    Fuel temperature-TFU: 36 °C
                    Fuel Metering Valve-VCV: 48.250 %
                    Fuel Pressure Regulator Valve-PCV: 30.482 %
                    Fuel high pressure commanded value_1-FUP_SP_KPA_ENVD: 76904.297 kPa
                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: -40 °C
                    Intake air temperature: -40 °C
                    Ambient air pressure: 0 mbar
                    Voltage terminal 30: 0.000 V

7476 - Fuel Pressure Regulation Valve 2 Control Difference 
          P229A 00 [096] - Pressure too Low
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 201055 km
                    Date: 2048.14.10
                    Time: 13:53:12

                    Engine speed: 1565.25 /min
                    Normed load value: 67.1 %
                    Vehicle speed: 13 km/h
                    Coolant temperature: 84 °C
                    Intake air temperature: 39 °C
                    Ambient air pressure: 1020 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.005 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Fuel high pressure: actual value-FUP_FIL: 6.555 MPa
                    Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure-LV_PCV_CTL: 00000000 
                    Fuel level-FTL_CAN: 14 l
                    Fuel temperature-TFU: 32 °C
                    Fuel Metering Valve-VCV: 47.580 %
                    Fuel Pressure Regulator Valve-PCV: 41.876 %
                    Fuel high pressure commanded value_1-FUP_SP_KPA_ENVD: 122027.588 kPa

Am reusit sa schimb doar pompa din rezervor si rampa comuna

Ceva sugestii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sint afectate injectoarele .. degeaba schimbi.

Ce erori ai dupa inlocuire ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se pare firesc ca PCV(regulator presiune ) sa fie deschis cat timp presiunea din rampa este mai mica decat presiunea comandata de ECM.Cred ca prin PCV,se pierde presiune...,ceva nu-i in regula cu acest regulator de pe rampa.E doar o parere...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PCV nu are treaba cu injectia de motorina, PCV = Positive Crankcase Ventilation.

Verifica pompa de inalta presiune daca functioneaza cum trebuie, pune pe forum niste date despre presiunea data /ceruta pe rampa.

Verifica regulatorul de presiune de pe pompa.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In contextul de mai sus PCV este cu siguranta regulatorul de pe rampa, nici o legatura cu ce ai scris tu @gabip

De regula problemele astea sunt cauzate de valva metering de pe pompa, regulator rampa (pcv), injectoare care dau pe retur prea mult sau  pompa obosita. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, hai sa o luam cu usurelul ca sa nu dam in off topic :

prima eroare : 10116 ; P0087 00 [237] - Too Low  - data de senzorul de presiune de pe rampa de injectie ; G247

a doua eroare : 7478 ; P228C 00 [101] - Pressure too Low - data de valva de metering de pe pompa de injectie ; N290

a treia eroare : 7476 ; P229A 00 [096] - Pressure too Low - data de PRV - pressure regulating valve/pressure regulator valve , aflata tot pe rampa de injectie ; N276 .

Daca N290 nu functioneaza bine sau citeste corect valorile dar acestea nu sunt bune nici celelalte doua nu vor raporta valori corecte si vor fi erori.

Daca G247 nu functioneaza corect nici N276 nu va functiona corect dar nu va influenta N290 .

Nu ti se pare dubios ca in toate erorile este mentionat PCV ( LV_PCV_CTL ) la anumiti parametri cand de fapt nu este vorba de vreun PCV in cazul lor ? Am ingrosat mai sus acronimul corect in cazul de fata, folosit in anumite documentatii VW. La VW acronimul PCV este doar pt ce am mentionat in postul anterior.

 

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0087 poate fi de la aproape orice piesa din sistemul de alimentare.Niciodata nu am avut probleme cu G247

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La p 0087 intra si ce vine din rezervor. Eu de acolo as incepe .. din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect. Pompa rezervor, filtru. Masurare presiune la intrarea in pompa, conform manual reparatii. Si continui cu Pompa, rampa.. injectoarele.

uite un exemplu de problema ce poate genera P0087....  nisip in rezervor- pompa.. 

 

WhatsApp Image 2020-01-18 at 17.47.40.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma erorilor eu am fost nevoit sa schimb pompa de inalta cu o alta sh trecand de la model ax r35 la r40. 

Cu o zi inainte sa ma lase pompa, am facut revizia ulei si filtre, am amorsat filtru cu vcds. Totul a fost in regula la pornire dupa care am parcurs aproximativ 3km, am parcat, am lasat-o in garaj, dupa care dimineata a pornit normal si dupa aproximativ 400-500m , a intrat in limp mode,  a aprins spira la bujii si s-a oprit in mers... Am pus testeru  pe ea, am gasit erorile le-am sters si am incercat sa o amorsez din nou( chiar de vreo 2-3x) i-am dat automat si tot nu vroia. Am desfacut si scos valva de pe pompa sa vad daca a facut span.. acolo am gasit totul ok. Am desfacut surubul e14 (de sub capacul de plastic cel negru cum am vazut in acest topic) gandidu-ma ca s-a blocat pompa, am curatat,  am suflat , am pus totul la loc, am amorsat din nou, si tot nu a pornit. Am facut proba cu alta valva metering nu a vrut nici asa.  Am masurat cu vcds ( in urma sfaturilor lui Excalade, caruia vreau sa ii multumesc) presiunea pompei din rezervor( cu toate ca stiam ca arunca motorina) si  in timp ce dadeam la automat am verificat presiunea pe inalta si nu ridica mai mult de 80-90 bari. Am cumparat si inlocuit senzorul de presiune de pe rampa, si tot nu a vrut. Pana la urma am schimbat pompa de inalta, am aerisit si a pornit fara probleme. 

 

Screenshot_20200118-173550.jpg

Screenshot_20200118-173624.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine a cedat "pre-supply pump" din pompa de inalta presiune. Daca ai inlocuit valva si tot nu mergea aici era cauza.

O mica corectie pentru postul meu anterior pentru ca nu mai pot corecta acolo :

"Daca G247 nu functioneaza corect nici N276 nu va functiona corect dar nu va influenta N290 "

Daca G247 nu functioneaza corect nici N290 nu va functiona corect pentru ca in functie de valorile G247 vor fi controlate si activarile N290 - Conform SSP 442.

G247 da eroare de presiune scazuta dar orice componenta din sistem poate avea probleme incat sa fie scazuta presiunea.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

va rog sa ma sfatuiti in alegerea unui senzor presiune rampa, motor CR CBAB , ce producator sa iau?

Multumesc

Modificat de juice_kk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosch ,conform seriei vin 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Span in Seat tdi si la nemti.  Nu va amagiti ca motorina in Ro provoaca spanul

Folositi subtitrarile automate de la youtube:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treabă motorina decât atunci când nu este amorsată pompa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mecanicul roman sprayul e salvarea.

Sa gadila sa foloseasca vcds la amorsare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,pt p0087 e ok sa fac testul asta din foto? pe retur asa arata,poza 2...motor 2.0 tdi common rail

banuiesc ca pierd presiune pe la injectoare

received_2843440952376758.jpeg

20200321_221211.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,e ok ,doar daca-l faci in conditiile cand apare eroarea .?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un passat b6 2.0 TDI. Tocmai ce am ramas cu ea in drum. Platforma, mecanic si a cazut beleaua. Pilitura de fier in pompa de inalte. S-a dus tot, pompa, injectoare, rampa, etc. La o prima strigare, reparatie de 15.000 lei. Sa mor de nu imi vine sa ma duc cu ea in fata la Porche si sa-i dau foc.

 

pompa 2.jpg

pompa1.jpg

Modificat de george.gacea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!