Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Cumpata un Passat b6 de Anglia cu aceeasi motorizare. 

Asa iesi cel mai eftin.

O sa ai piese de rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
kosmyn_aurel89

salut. de cand am masina uneori, la rece , doar la rece, are un mers neregulat la relanti, o mica oscilatie cu mici vibratii pret de cateva minute dupa care isi revine. am imortalizat momentu printr-un log pe loc. mentionez ca valorile injectoarelor nu depaseau 0.40(cel mai mare). Am nevoie de o parere daca se paote. Nu stiu daca e topicu potrivit,  daar daca nu, se poate sterge sau muta. multumesc. motor cr 2.0tdi 170cp automat,an 2011

New Microsoft Office Excel Worksheet.xlsx

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kosmyn_aurel89 as proba un alt regulator presiune rampa. Deviatia ta de presiune uneori depaseste 30 bari, ceea ce nu e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi pompa uzata.. si e produce fluctuatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

O sa incerc sa fac proba si cu un regulator. 

Pompa a fost inlocuita de curand cu R40, precedenta fiiind R35. Avea aceleasi apucaturi si pompa veche care a murit subit in mers cu eroare pe joasa presiune. Povestea e cu o pagina in urma

 

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pe drum către mare a apărut aceasta problema. Șters, a mai mers ceva km. Am ajuns cunva. E problema mai merg asa aprox 450 km?

Motorina scumpa de la mol+aditiv, ceva de curățat

 

20200628_224529.jpg

20200630_163418.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema la sistemul de alimentare.

Nu ajuta nici un aditiv minune.

Poti merge , dar o sa intre in limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca după c am verificat acea valva, am curățat motorina de acolo am pus-o la loc și a mers aprox 100 km după care iar limp mode. Am șters iar eroarea acum sa vedem.

E posibil de la motorina. E jumate rezervorul, sa completez?

Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ccdrept  verifica in ordine: senzor presiune rampa, regulator presiune rampa, injectoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și curățare temeinică la regulatorul de debit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va mulțumesc. Sper sa ajung acasă cu ea asa. Poate o lasă nebunia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ccdrept eu am (o folosesc ca a doua mașină) o Octavia 2 FL cu 1.6TDI, CAYC. 

Am schimbat senzor de presiune, regulator presiune rampa si am reparat (se pare ca se repară  ca am trecut de 20.000 de km cu ele) 2 injectoare. Unu avea elementul piezo dus, celălalt pierdea pe retur. 

Singura explicație logică e ca regulatorul nu mai deschidea (înfundat/defect) si injectorul a picat. Dar e doar o teorie ;)) 

Pregătește-te de reparatii ;)

 

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

masina a fost dusa in service. curatat sistemul de alimentare, pompa de inalte salvata. toate 4 injectoare se vor schimba.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mastanadrian7

Salutare baieti! Detin un Polo 6R din 2010, motorizare 1.6 tdi 75 de cai. Mi s-a blocat un injector (nr. 2) in mers, iar dupa 3 zile in care masina a stat in parcare, am pornit-o sa o duc la mecanic. La nici o suta de metri de parcare, injectorul si-a revenit si acum dupa aproape o saptamana masina merge impecabil. In timp ce statea in parcare, am desfacut capacul de la rezervor sa ma uit in el daca nu cumva gasesc span (asa mi-a sugerat mecanicul). Uitandu-ma foarte atent, pe fundul rezervorului, s-au vazut cateva puncte mici cat un varf de ac care straluceau in timp ce plimbam eu lanterna prin rezervor. O fi acela spanul ? Nu era peste tot. In jur de 25-30 de astfel de puncticele am vazut eu, nu contest ca ar fi mai multe. Pompa de inalta presiune de la motoarele de 1.6 este predispusa sa faca span la fel ca cea de la 2.0 tdi ?  Masina merge foarte bine acum.. nu da semne de lipsa de putere sau mers neregulat al motorului. Alimentez cu motorina standard de la Mol, iar revizia a fost facuta acum 3300 de kilometri. 

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil spanul sa iti blocheze inj.

Curata bine .. tot. Incepi cu rezervorul.

Ca fapt divers .. un 2.0 cbd .. Passat are pilitura la greu. Merge asa de 6 luni. Am pus eu ceva poze mai demult.

Inca functioneaza. Totul tine de noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mastanadrian7

Multumesc pentru raspuns! Sa inteleg ca si astea de 1.6 sunt predispuse la span in instalatie. Poate ca avem cu totii aceasta problema insa, cum ai spus tu, totul tine de noroc. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti,

Se da motor CFFB ,an 2013 (299500 km ) si am observat ca se prelinge motorina in zona aceasta .

Motorul functioneaza ok, porneste ok, nu are nici o eroare .

A mai patit cineva asa ceva ? Este problema de semering etansare ?

Se mai poate circula asa ?

Se poate remedia ?

Va multumesc .

Screenshot_20200724-091627_Photos.jpg

Screenshot_20200724-091553_Photos.jpg

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Later edit :

Am demontat capacul de protectie al distributiei  si am vazut ca , se prelinge pe la axul pompei de inalta ..Toata distractia a inceput se pare ca , de ieri ..(  mi s-a parut ca am simtit miros de motorina si astazi  sa zic asa , s-a agravat ) . 

Reiese si din poza, zona pe unde se prelinge .... fara a ajunge la cureaua de distributie .

Verdict , semering principal ax pompa dus .  Cu ocazia asta , am luat legatura cu domnul MAC  si o sa fac retrofit pompa CP3 .

 

 

20200724_165509.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 03.05.2012 at 20:57, hallucinogen a scris:

@ CT91MOC

La mine chiar nu a mai pornit masina si a trebuit sa o ridic pe platforma.

D-asta intreb aici pe cunoscatori ce sa intamplat ?!?!?!

Nu stiu motivul de ce am span sau pilitura din rezervor pana in filtru de motorina.

La Bosch piesa este 2000 RON

Nu cred ca pot pune toate aftermarket`urile pe masina si dupa aia sa ma intreb de ce incep sa imi cada in lant toate.

Sunt unele piese pe care trebuie nu trebuie sa le neglijezi

Eu am o Skoda Octavia 2012 1.6 tdi și mecanicul a găsit pilitură in filtru de motorina ,a verificat și mi-a spus că este peste tot și în rezervor în toată instalația de alimentare .Cauza este pompa de înaltă presiune într-un singur piston .Mecanicul mi-a spus că trebuie schimbată cu cea în trei pistoane plus injectoare rampă de distribuție țevile de alimentare și rezervorul de combustibil.Mi-a spus că nu este de la combustibil adică motorina este de la pompa de presiune într-un piston .In Germania au fost retrase mașini multe cu asemenea problemă și au schimbat pe garanție pompa de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc caz .. instalatia plina de pilitura... curatata toata.. si merge masina de atunci.

Cred ca am postat eu o poza pe aici.

Filtre suplimentare pe tur si retur.

Cand se opreste.. atunci e jale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu stiu ca 1.6 TDi e mai tolerant cu pilitura, 1.6 TDI are sistem de injectie Continental pe cand 2.0 TDI are Bosch. Pe topicul asta s-a vorbit mai mult de 2.0 la care e victima sigura pompa daca apare pilitura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, adrian001 said:

 de 2.0 la care e victima sigura pompa daca apare pilitura. 

mai precis prima generatie de CR, cele cu injectoare piezo`electrice, a doua unde s-au pus injectoare solenoid este de asemenea mai iertatoare :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theone_is_ionut

Salut,

La un Tiguan 2015 cu cod motor CFFB, din poza atasata, se observa vreo problema la regulator?

In plus valoarea la High Pressure fuel deviation e normala?

Multumesc

1.jpg

2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Editat.

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Buna ziua

Am si eu eroare P0087 la un Golf 7 2.0 TDI 150 cp 2014.

Am verificat daca exista span in filtru si in regulatorul de pe pompa si e curat ca lacrima. Probabil ca trebuie schimbat pe rand cate ceva, dar am o intrebare, daca ma poate cineva ajuta, din Timisoara sau imprejurimi, sa schimb regulatotul de pe pompa si eventualcel de pe rampa sa cad daca se svhimba ceva la test. 0726367637

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!