Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

CiprianChiriac

Am probat   supapa metering și regulator presiune cel din cap rampa dreapta cum te uiți la motor.. Nici o schimbare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Mai incearca si senzorul de presiune. Daca nici cu ala nu se imbunatateste, ori injectoarele tale dau prea mult pe retur ori pompa e pe moarte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati colegi, ma confrunt cu urmatoarea situatie foarte ciudata cu un Audi A6 2014, 2.0 TDI 190 cai - CNHA. In urma cu cateva saptamani cand ma indreptam spre aeroport (ca sa fie mai palpitanta povestea) cand mai aveam vreo 20 de km am simtit un zvac, s-a aprins spirala si nu mai tragea masina. In acel moment am tras pe dreapta si acolo am ramas...nu a mai vrut sa porneasca de atunci. Am reusit in scurt timp si cu mare noroc sa gasesc o platforma care sa ridice masina si sa ne lase pe noi la aeroport. Cat despre masina, eroarea care aparea era P0087 Fuel Rail/System Pressure: Too Low si sub nici o forma nu a mai vrut sa porneasca. Dupa multe incercari / verificari/ testari masina este in continuare in aceeasi stare si chiar nu stiu ce sa mai fac. Motivul pentru care scriu acest mesaj este sa enumar (aproximativ) ceea ce s-a incercat pe masina fara rezultat pana in momentul de fata si poate, din experienta voastra imi puteti da anumite sfaturi pe care le pot discuta mai departe cu mecanicul care se ocupa de masina. As dori sa precizez ca nici mecanicul nu e incepator are un service autorizat, a colaborat cu mai multi colegi, atat de la reprezentanta cat si de la alte service-uri pe aceasta problema, doar ca pana acum nu i-a dat de capat si ma gandeam ca o minte odihnita care vine din exterior si cu experienta necesara (poate v-ati lovit de un caz similar) pot face diferenta...asa ca orice idee e binevenita. Ce s-a facut pana acum:
- verificat instalatia si pompa - nici urma de acel renumit span.
- pompa de inalte data jos, si testata separat - nu apar erori.
- pompa de inalte inlocuita cu una din dezmembrari (cu tot cu senzori)
- pompa de inalte inlocuita cu una noua (cu tot cu senzori)
- pompa din rezervor inlocuita
- filtru de motorina schimbat
- rampa de presiune inlocuita (inclusiv senzori)
- regulatorii schimbati
- dupa fiecare din aceste schimbari, s-a masurat presiunea la pornire si nu avea mai mult de 23.000 hPa (cu 3 pompe diferite!), iar normal ar fi din cate am inteles undeva la 250.000 - 300.000 hPa
- s-au verificat si pinii de la calculator sa nu fie oxidati.
- au fost si alte incercari (trasee inlocuie, tensiuni masurate, injectoare, etc.) doar ca nu le-am retinut toate din pacate :(
Ce mi s-a parut interesant e ca la pompa de inalte (noua) a fost scoasa mufa de la calculator iar la pornire, motorina a venit inapoi pe retur, in loc sa ajunga in rampa. Acelasi experiment l-a incercat pe un alt A6 identic, a scos mufa de la calculator si pornise normal masina...a facut acest test pentru a elimina interventia calculatorului asupra pompei. E posibil sa am "noroc" ca toate pompele de inalte sa fie defecte? Ce s-ar mai putea verifica pe masina asta? Daca nu am descris foarte tehnic pasii imi cer scuze, nu sunt in domeniu, doar ca dupa atatea incercari deja e chiar frustrant si chiar nu stiu incotro sa ma indrept cu investigatia. Multumesc mult pentru rabdare.

Modificat de Vladone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am si eu aceeasi problema. Pe un pssat cbbb. A facut span, am fost la veroficat injectoarele, toate 4 moarte. Am cumparat reconditionate, pompa reconditionata la fel, am curatat instalatia, am schimbat si distributia. Problema e ca am montat totul la loc, dar masina nu porneste. Continua cu eroorile de presiune scazuta. Ma poate ajuta cineva?

 

Poze cu span in rezervor

89B2D665-703E-44E4-A26B-5576538AA036.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Ai ceva span acolo. Verifica regulatorul de pe rampa. Poate fi obturat si nu mai inchide bine. Verifica si meteringul de pe pompa de inalte.

E valabil ptr amandoua postarile de mai sus.

Presiunea la pornire trebuie sa fie undeva la 280-300bar (300.000 hpa). 

 

Faceti amorsarea sistemului cu piulitele slabite la injectoare ca sa iasa mai usor aerul din rampa si tevi. Dupa ce a ajuns motorina la pompa puteti amorsa rampa dand la automat, se amorseaza mai rapid cu pompa de inalte.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil supapa de pe pompa de inalta blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/21/2019 at 9:36 PM, eddard said:

[....]
M-ati putea ajuta cu un service decent/respectabil care ar putea diagnostica masina? sau mai stiti de vreo rezolvare pentru aceasta eroare?

Incearca la Coso Garaj, la Florin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro  multumesc pentru informatii..am verificat si se pare ca s-au incercat si acestea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu fie blocata supapa.

221C3D89-135C-4B4E-8094-6A78CAED03D9.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Medeleanu Alexandru

Bună ziua,

Sunt deținătorul unui Golf 6 din 2010, 1.6 TDI 77 kw și de 3 săptămâni mi s-a aprins martorul galben spirală și martorul galben motor iar în urma testerului am primit următoarea eroare:

P2295 Fuel Pressure Regulator 2 Control Circuit Low. 

Am înlocuit în primă fază, la solicitarea mecanicilor:

- sensorul de presiune de pe rampă (metzger);

- regulatorul de presiune de pe pompa de înalte (inițial am cumpărat o pompă de înale de la dezmembrări cu tot cu regulator dar nu a mers iar ulterior am cumpărat unul original)

- am cumpărat de la dezmembrări două rampe de injectoare complete cu tot cu senzor de pe rampă și valva de presiune și până acum nici-o schimbare.

Motorul pornește normal dar în schimb, în momentul în care pornesc de pe loc se aprind cei doi martori și se limitează turația la 2000 de rpm.

Am efectuat testarea pe 3 testere diferite și același cod de eroare. Am fost și la reprezentanță și mi s-a recomandat schimbarea rampei cu acea valvă de presiune de pe ea.

Ideea este că prețul acestei piese este de 1600 de lei dar nimeni nu-mi garantează că schimbarea acesteia poate rezolva problema.

Ce mă sfătuiți să fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, Grijincu67 a scris:

Verifica sa nu fie blocata supapa.

221C3D89-135C-4B4E-8094-6A78CAED03D9.jpeg

Am verificat si cu senzorul de pe pompa veche, di tot nimic. Coudat e ca am pus testerul azi pe masina si nu imi da nici o erroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina vine la injectoare, am aerisit instalatia, si akm daca desfac numai un pic la injecoare țâsnește motorina pe la piulita. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 10 ore, racingparts.ro a scris:

Ai ceva span acolo. Verifica regulatorul de pe rampa. Poate fi obturat si nu mai inchide bine. Verifica si meteringul de pe pompa de inalte.

E valabil ptr amandoua postarile de mai sus.

Presiunea la pornire trebuie sa fie undeva la 280-300bar (300.000 hpa). 

 

Faceti amorsarea sistemului cu piulitele slabite la injectoare ca sa iasa mai usor aerul din rampa si tevi. Dupa ce a ajuns motorina la pompa puteti amorsa rampa dand la automat, se amorseaza mai rapid cu pompa de inalte.

Am amorsat sistemul asa cum ai descris tu. Sistemul pare a fii aerisit, dar ju vrea sa porneasca nicicum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru shepard_i89 si Vladone 

colegul Grijincu67 vrea sa spuna ca sub capacul ala de plastic de pe pompa (se scoate mai greu) este un surub cu cap torx tata de 18-20 (nu mai 

tin minte) sub care este o supapa ,ar fi bine sa desfaceti si sa controlati sa nu fie blocata deschisa sau vreo mica mizerie acolo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, acolo m am referit.

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totodata, intre valva si piston trebuie sa fie vid. Altfel valva nu se deschide, deci nu se face presiune.

Eu am avut motorina acolo (dupa ce am verificat valva metering) si n-a mai pornit pana n-am suflat motorina de acolo. Apoi, a pornit la prima cheie. 

Pana sa rezolv problema asta, aveam presiune de 8-10 bar si motorina ajungea la injectoare, dar fara presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am făcut un test la Passatul meu B6 2.0 TDI sport an 2006 140 cp și mi-a dat erorile astea de la ce poate fi oare de la regulator de presiune ?

9475F827-13C4-4283-B7AF-035F70118F06.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune vcds... Ce scrie acolo e tradus gresit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

20190717_074120.thumb.jpg.ccc7e32c1db50e83343d85af6c36862f.jpgSalut! De ceva timp am observat ca suportul pompei de inalta a inceput sa fie umed de combustibil. Se poate se schimba vreun semering /oring ?sau se inlocuieste pompa?  Am scos si supapa de metering si sita este curata, de asemenea si locul este curat

03L 130 755 este codul pompei 

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/18/2019 at 10:37 PM, Petrica b8 said:

Salut am făcut un test la Passatul meu B6 2.0 TDI sport an 2006 140 cp și mi-a dat erorile astea de la ce poate fi oare de la regulator de presiune ?

9475F827-13C4-4283-B7AF-035F70118F06.jpeg

tu ai PD nu CR deci e topicul gresit pt. tine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune vcds... daca te iei dupa traducerea de acolo o sa ai surprize. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Sper sa nu am probleme de span in circuitul de combustibil... sunt la 600 km de casa.

Pe drumul spre mare s-a aprins de 3 ori spirala urmand limp mode. Daca accelerez usor, nu se mai repeta. Problema este la depasiri... Merg legal, fara accelerari bruste, poate ma duce pana acasa.

Cand ajung acasa prima data desfac filtru de motorina cautand spanul.  La masina din semnatura Golf 6 1.6 CAYC.

Cam asta mi-a iesit la scanare:

10116 - Rampa combustibil/presiune sistem 
          P0087 00 [032] - prea micã
          intermitent - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 3
                    rulaj: 156670 km
                    Data: 2109.14.16
                    timp: 13:44:36

                    Turaþie motor: 2676.00 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 97.3 %
                    Viteza vehicul: 106 km/h
                    Temperatura antigel: 93 °C
                    Temperatura aer admisie: 49 °C
                    Presiune aer ambiental: 1000 mbar
                    Tensiune terminal 30: 13.892 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40
                    Înaltã presiune de combustibil: valaore mãsuratã-FUP_FIL: 118.481 MPa
                    Ventil reglaj presiune combustibil:valoare presiune presrisã Rail-LV_PCV_CTL: 00000000 
                    Cantitate combustibil-FTL_CAN: 25 l
                    Temperaturã combustibil-TFU: 73 °C
                    Ventil dozator combustibil-VCV: 36.443 %
                    Ventil reglaj presiune combustibil-PCV: 40.529 %
                    Presiune_înaltã_combustibil_valoare 1. comandatã-FUP_SP_KPA_ENVD: 136517.334 kPa

La relanti presiunea este in valori normale.

O parere ceva? Doar pentru linistea zilelor de concediu ramase :)

Multumesc si sa aveti km fara belele.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0087 - poate fi de vina aproape orice piesa din sistemul de alimentare.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta imi era frică. Ca sunt multe alte cauze. Dacă ai timp si de mine săptămâna viitoare, as dori sa te necajesc cu prezenta mea. Sunt la 60 km de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

      Salut, sunt nou pe forum, cam necunoscator in materie de motoare, am un Seat Exeo st 2010, motor 2.0 88kw(120 cp) varianta CAGC, care pret de 5 ani si vreo 100 000 de km nu mi-a facut probleme. Ieri in timp ce ma intorceam spre casa , la un moment dat s-a aprins spirala galbena, pe intermitent, si s-a limitat viteza la maxim 65 km/h. Am ajuns acasa, dar motorul nu a mai vrut sa porneasca. Azi am dus masina la service, unde mi-au gasit pilitura produsa de pompa de inalta presiune. Demontate injectoare si pompa, mers cu ele la specialist in injectoare, acestea le reconditioneaza cu 500 lei/buc, dar de pompa mi-a zis ca e varza si trebuie alta. Cu piesa  la schimb este 3500 lei, una sh este in jur de 1000 lei. Aici e dilema, nu stiu ce sa fac, ca financiar nu prea stau bine deloc, si as opta spre s.h..Rog cei patiti sau cunoscatori sa-mi dea un sfat cum sa ies din beleaua asta. Pompa este  Bosch  0445010507  CR/CP4S1/         03L130755    

     Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!