Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Pai Bilstein-ul e printre suspensiile tari de pe piata. Dar in acelasi timp e si cam cea mai rafinata.

O sa te obisnuiesti cu taria ei si o sa se mai lase si ea in urmatoarele saptamani dar nu te astepta sa devina mult mai moale.

 

O sa mai coboare totusi putin cand se aseaza ea cum trebuie! Felicitari! :)

Link către comentariu

Da, suspensia a accentuat nevoia de jante mai mari. Arata foarte frumos asezata acum.

 

Trebuie sa te obisnuiesti cu duritatea si sa te astepti la inca putin cand treci pe 17". Suferinta pentru frumusete :D.

Link către comentariu

Nu stiu cum sa o spun ca sa ma intelegeti cu adevarat: am avut astazi senzatia ca am rau de mare din cauza noilor apucaturi ale Polacului meu.

Link către comentariu

Din cate imi dau seama din poze lucrarea ai facut-o la Florin. Cred ca te-a apucat senzatia de rau de mare pana sa iesi din curte cu noua suspensie :)) . Geometria unde ai facut-o?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Usor usor ajungi la vorbele mele batranesti :)) Totusi, sper sa iti placa din ce in ce mai mult.

Link către comentariu

Am trecut toti prin suspensii mai mult sau mai putin tari. O sa te obisnuiesti... Sau daca nu o sa te obisnuiesti o vinzi si iei ceva mai comod (Koni de ex)

Sper ca nu a facut geometria inca. Oricum o sa trebuiasca sa o faca iar peste cateva sute de km...

Link către comentariu

Arata foarte bine si consider ca s-a " lasat " exact cat trebuie.Cat despre duritatea suspensiei,ti-a tot spus lumea de pe aici,nu vad de ce pari surprins ? Bucura-te de ea,ca te vei obisnui....

Link către comentariu

Din pacate singura discutie pe care am retinut-o legat de suspensia asta a fost cea cu Fuscobal. Si din ce am discutat cu el am retinut cand a zis ca nu este departe de cea stock si ca are un comportament chiar mai rafinat in cazul orasului.

Este evident ca avem perceptii diferite. Si mai mult, daca aprecierile facute de el erau dupa vreo tura pe circuit cu GV-ul atunci e clar de ce a spus asa.

 

Oricum, pentru moment voi lasa sa treaca prin mine noile senzatii. Masina arata senzational de afara. Daca ma va lasa coloana - cu care am probleme - voi merge cu ea cateva mii de km si voi lua o decizie mai spre toamna.

Intre timp, in caz ca ma hotarasc sa o pastrez pe masina, o sa imi caut  niste scaune cu suspensii :D.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Asa cum ti-am spus de nenumarate ori,trebuia intai sa iti pui arcuri sport si apoi sa treci, daca simteai nevoia, la o suspensie sport completa.Uita o poza cu a mea,nu e mare diferenta.....optic vorbind !

post-99600-0-07977900-1363264205_thumb.j

Link către comentariu

Intrebarea e: amortizoarele cu care a venit masina suporta noile arcuri mai coborate? Adica, presiunea suplimentara pusa pe amortizoare prin scurtarea cursei arcului nu le reduce considerabil durata de viata/exploatare?

Link către comentariu

Arcurile reduc viata amortizoarelor dar nu considerabil.

Arcurile -30 le reduc viata cu poate 25%, cele mai jos de atat, -45 - -50, cu mai mult.

Link către comentariu

Of of. De curiozitate as vrea sa facem un schimb de experienta - tu sa ma duci cu a ta si eu cu a mea, chiar m-ai facut curios. Am mers cu un golf 5 gti ce avea KW variant 1 montat si mi s-a parut excelent. Si mie mi s-a parut si mi se pare masina mea rigida dar m-am obisnuit :) Si eu am probleme cu spatele dar pana acum n-am avut probleme de la masina :)

Link către comentariu

Ne vedem saptamana viitoare si stam de vorba. Si ne si dam cu ea.

Link către comentariu
Master_Blaster

Pt cat ai last-o nu cred ca aveai nevoie de reglabila. Mai bine mergeai pe niste bilstein b12 care sunt f f civilizate si coboara masina la fel de mult.

 

Si acum iti trebuie macar distantiere pe jantele alea daca nu si jante mai mari.

Link către comentariu

Duritatea vine cel mai mult din arcuri, nu neaparat din amortizoare. Amortizoarele OEM oricum aveau cursa mai scurta si combinatia cu arcuri Bilstein era tot pe acolo la duritate, plus ca pierzi mult rafinament.

Optiunea cea mai buna daca urmaresti si confort era B16, dar e si foarte scumpa.

Link către comentariu

As prefera sa continuam discutia aici ca sa beneficieze si altii care sunt sau vor fi interesati de subiect de pe urma ei.

Link către comentariu

Am facut astazi un schimb de experienta cu Master Blaster - ne-am oferit unul altuia cate o tura. El are un Golf VI cu Bilstein B8.

Estetic vorbind, la el, rezultatul este similar cu cel obtinut de mine: fata si spatele sunt la acelasi nivel, distanta dintre roata si aripa fiind undeva pe la doua degete de-ale mele grosime, cu vreo cativa milimetrii mai mica decat la mine.

 

Senzatia este similara celei oferite de suspensia mea, dar nu la fel de accentuata. Masina lui ofera aceeasi senzatie - pe care eu as descri-o drept brutala - la denivelari, dar sensibil mai blanda decat cea oferita de B14. Practic, la fiecare denivelare intalnita pe drum primesti din partea suspensiei o zdruncinatura.

Link către comentariu

Maine daca vrei te plimb sa vezi cum e cu amortizoare sport oem si eibach pro kit. Asta combinat si cu anvelope 225/40 :))

Link către comentariu

Maine nu sunt in Bucuresti.

Eventual, daca mai este valabila oferta, duminica.

Link către comentariu

Ca sa ma indulcesc amarul cu suspensia cea bine asezatoare de masina pe strada, dar nascatoare de disconfort in selele si capul meu ma hotara-i sa mai pun o lampa in portbagaj si sa trec la leduri.

 

Lampa este asta

post-4613-0-45882200-1363542977_thumb.jp  post-4613-0-56386900-1363542985_thumb.jp

si urmeaza sa o pun pe panoul din stanga, din portbagaj.

 

Iar lumina data de LED-urile pe care le-am luat este asa

post-4613-0-48588100-1363543037_thumb.jp   post-4613-0-08235700-1363543045_thumb.jp

 

Evident ca acam dupa ce am pus LED-urile pe lampa deja existenta constat ca nu ar mai fi nevoie si de a doua lampa, dar avand in vedere ca am cumparat-o o voi monta si pe asta.

Ce nu am inteles eu este urmatorul lucru: lampa a venit cu un corp metalic, dar cea care era pe masina nu avea acest corp pe ea, iar lampa noua, cu carcasa metalica pe ea, nu a intrat in gaura de pe masina, in locul celei care era deja montata.

post-4613-0-99366200-1363543902_thumb.jp

 

Ledurile folosite sunt astea

post-4613-0-11738900-1363543931_thumb.jp

Modificat de Dun
Link către comentariu

Oarecum, pentru ca nu am de gand sa pun si in masina.

Sunt prea puternice.

 

Tu stai vreodata mai mult de 10-15 minute la intalniri? Exceptand tura trecuta cand ne-am vazut in Afi si ai stat vreo doua ore :D .

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!