Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Ah ... doar de 4 ori se multiplica greutatea la roata?

Pai nu o mai iau pe gagica-mea cu mine in masina si scot si bancheta din spate, tot ce este prin portbagaj, poate si scaunul din dreapta, golesc rezervorul cu lichidul de spalat parbrizul. Renunt si la RCD-ul 510 - ascult muzica la telefon, in casti. Scot si motoroasele de la geamuri - ca oricum eu nu deschid geamurile.

Si vad eu ce idei imi mai vin si cred ca in felul asta ies cam pe la aceeasi greutate ca inainte.

 

Simplu nu.

:screwy:

Link către comentariu

Nu e dracu chiar atat de negru. Daca esti curios sa vezi cum ar merge cu jante mai grele, roaga-l pe Razvan sa iti imprumute jantele lui pt o tura :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

post-34488-13623946580554_thumb.jpg

Am supravegheat pornirea,nu a facut zgomot!

Link către comentariu

Deci este stabilit: eu pot sa ma folosesc de masina doar prin curtile service-urilor.

Link către comentariu
Master_Blaster

trebuie aleasa o reprezenanta cu locuri de parcare in care nu sta perfect orizontal, una cum e parcarea de la tribunal e perfecta, la pornire face oribil.

Link către comentariu

Revenind la un post al tau anterior,nu prea imi vine sa cred ca janta mea,OEM Riverside cu anvelopa Hankook 185/60 R 15 are 16 kg si a ta pe 16 cu tot cu anvelopa are doar 14,7 kg ! Cred ca este o eroare pe undeva......

Modificat de FRE
Link către comentariu
Master_Blaster

Si asta nu este tot. Oricat de determinat sunt eu sa fac rotile astea nu pot sa nu tin cont si de un alt aspect, extrem de important: greutatea rotilor. Daca am cantarit bine in toamna, rotile de 16" cu care a venit masina (jante Mistral si cauciucuri Dunlop Sp Sport Maxx) au 14.7 kg. Cum LM-urile au 10.76 kg, iar un cauciuc 215/40 R17 are in jur de 10 kg, rezulta ca noile mele roti de 17" vor avea undeva pe la vreo 21 kg. Diferenta este enorma. Astept acum in primavara sa cantareasca Circo rotile lui.

 

Jantele tale de aliaj pe 16 oem sunt dubios de usoare. La mine greutatile sunt cam asa la jante:

Seattle oem 17 cu 225/45 au 22,1kg

InterAction 18 cu 225/40 au 20,2kg

Jante tabla oem 16 cu 205/55 (de iarna) au 17,0kg

Si toate sunt cantarite pe acelasi cantar care zic eu e destul de corect, l-am testat cu un bax de apa.

Iar la cuplul motorului 1.2 greutatea jantelor nu se simte, cel putin la masina mea, sau eu sunt nesimtit ceea ce e f posibil. :P

Link către comentariu

Nici mie nu prea imi vine a crede ca au doar 14-15 kg ale tale,Dun.Cam atat are setul meu de iarna pe 14".

O sa le cantaresc maine pe cele de vara,chiar m-ati facut curios cat au si ale mele.

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu

Cu cantarul cu care ma cantaresc acasa am iesit in strada. M-am urcat pe el pentru "calibrare" si arata relativ corect: vreo trei kg in plus fata de cat aratase de dimineata acasa.

Apoi am luat roata in brate si m-am urcat pe cantar. De aici a rezultat o diferenta.

 

Am repetat manevra de trei ori si de fiecare data a iesit la fel. Am sa mai verific inca o data saptamana viitoare cand sper sa montez rotile de vara.

 

Pana atunci iata doua piste pe care merg cu jantele de 17.

http://www.pieseauto.ro/jante-aliaj-17/pdw/5x100/jante-pdw-r730-17-5x100-audi-seat-skoda-toyota-vw-1193264062.html

http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro/jante-aliaj/jante-17-inch/racing-line-r730-5x100-r17-11582151.html#

post-4613-0-44742200-1362552898_thumb.jp

si

http://www.colinashop.ro/jante/produs/949

post-4613-0-15206700-1362552936_thumb.jp

 

Ambele modele cred ca sunt stifturi. Racing Line-urile cica ar avea in jur de 7 kg - astazi le cantareste si imi spune exact greutatea lor. Iar ProLine-urile s-ar putea sa nici nu se mai fabrice si sa nu am de unde sa le cumpar in caz ca m-as hotari sa o fac.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Mai bine cauta ceva oem sh...sunt mai aspectuoase si mai rezistente.

Partea cu kg jantelor,lasati-o pt track day...

Brgds

Link către comentariu

Ce parere aveti de astea.

post-4613-0-77758800-1362564485_thumb.jp

 

Sunt perfecte la dimensiune 7x17 ET 38 5x100. Dar trebuie reconditionate.

Inafara celor care sunt si la noi pe site cu anunturi pentru sablare si vopsire in camp electrostatic, mai exista  in Bucuresti si alte variante pentru reconditionarea jantelor. Avand in vedere cat de bine arata acestea (din celelalte poze care sunt in anunt rezulta ca toate au cateva zgarieturi, dar restul suprafetei arata foarte bine) nu prea s-ar impune sablarea lor. Mai potrivit ar fi sa fie reparate zgarieturile de pe ele.

Link către comentariu

Foarte frumoase si daca se potrivesc sunt best-buy. Ce model sunt? Exis sau ceva de genul?

Link către comentariu

Sunt destul de departe de modelele printre care ma invarteam eu. Adica da ... au multe spite, dar daca le compari cu LM-urile n-au nici o treaba.

Si apoi ... ce naiba fac cu reconditionarea lor?

 

Pretul este insa bun. Doar 400E in starea in care sunt acum.

Link către comentariu

400euro e destul. Mai pune 100 pt reconditionare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu ma incalzeste cu nimic ca sunt rare.

 

O sa ma tot uit la ele sa vad daca chiar mi-ar placea pe masina. Adica nu vreau sa le cumpar doar pentru ca sunt mai ieftine decat cat eram eu dispus sa dau pe jante si pentru ca sunt OEM. In genul asta, cu potcoave, cel mai mult mi-au placut jantele astea de la Borbet, dar am ajuns la concluzia ca parca nu ar fi ce as vrea eu.

post-4613-0-68272500-1362568289_thumb.jp

 

Link către comentariu

gasisem si eu anuntul, ma batea gandul sa le iau pentru golful meu V, dar aveam nevoie de flanse adaptoare si niste distantiere....era bataie de cap mare sa le fac brici si apoi sa le si folosesc. pe polo s-ar putea sa arate mai bine decat pe golf.

Link către comentariu

Sincer, e foarte greu sa gasesti exact ce vrei ca specificatii (ET, latime, greutate), design si pret. Va trebui un compromis si cel mai mic compromis e cel cu care te obisnuiesti cel mai repede/ e cel mai putin evident. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Modelul asta seamana parca, cu ce are Mihnea pe G6.Mie imi plac foarte mult,zic go 4 it ;)

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu
Master_Blaster

Mie mi se par super, seamana cu alea de pe R32.... :wub:  Astea cu multe brate sunt chiar cool ca nu se vad mini discurile de frana.

 

Edit: Adrian, asta e prea de tot. :))

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

@ Mihnea,great minds think alike? :))

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu

Vineri am trecut la rotile de vara: uau, parca anul trecut nu mergea asa de greu volanul, dar, uau, am iarasI aderenta in viraje.

Astazi am venit la Magura. A fost liber pe DN1, prin urmare a fost chiar placut drumul si consumul mic - 5.9. Paraul Rece este in conditii excelente. Si un pic alunecos. A fost orgasmagoric.

Am recantarit rotile si am constatat ca ati avut dreptate: cele de iarna au 15.4 kg, iar cele de vara 17.7 kg.

Miercuri o sa montez suspensia pe masina.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!