Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

@fre,asta e foarte bine,ma bucur sa aud asta.

insa trebuie sa stim ca cauciucul lucreaza bine atunci cand este incalzit,iar noi nu avem masini destul de puternice sa putem incalzi cauciucurile cu un profil de 40,sau 45.

Modificat de bily77
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Asta este poza care m-a inspirat - exceptand echiparea Trendline si jegul din masina

post-4613-0-96293200-1364925329_thumb.jp

 

Si asa arata la mine pe masina

post-4613-0-88214500-1364925364_thumb.jp  post-4613-0-28517100-1364925372_thumb.jp  post-4613-0-51801200-1364925383_thumb.jp  post-4613-0-49782900-1364925392_thumb.jp  post-4613-0-03858600-1364925403_thumb.jp.

 

Legat de suspensie ... am 300 km cu ea si deja este cu mult mai umana decat la  inceput. Este tare, sensibil mai tare decat cea sport cu care a venit masina, dar mult mai blanda decat la inceput. Pentru durerile de mijloc am inceput sa merg la fizioterapie.

 

Am fost astazi la Florin Caracterul si se pare ca mi-a rezolvat si cloncanelile care veneau de pe dreapta spate. Baietii lui - niste oameni de viata, fara figuri in cap, dar priceputi foc - au confectionat niste masoane pentru bucsele din capetele de sus ale arcurilor. Sper ca solutia sa fi rezolvat definitiv cloncanelile respective.

Despre stabilitatea masinii inca nu ma laud - dar o pot face cei pe care deja i-am dat cu masina. In weekend voi merge pana la Bran si sper sa fac o Poiana in sus si in jos si un Pariul Rece ca sa imi pot face o idee exacta despre cum sta treaba.

 

Astept sfaturi serioase pentru jante. Am vazut un A3 cu OZ-uri LM pe 18" si m-am cam desumflat. Parca as vrea altceva. Din pacate nu stiu ce.

post-4613-0-00846900-1364926091_thumb.jp  post-4613-0-26316400-1364926122_thumb.jp

Link către comentariu

Mie mi se pare ca arata foarte bine volanul ala, insa am o nedumerire: tu n-aveai volan multifunctional? :huh:

Modificat de Vizitator
Link către comentariu

Ce bine arata volanul de GTi/R. Se simte si mult mai ok in mana.

Cat va invidiez ca deja aveti airbag pt volan. Numai HL de Golf e mai cu mot  :(

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Si Polo-ul, cat a fost el de HL, a fost mai cu mot. Prinderea volanului de pe HL este oblica.

post-4613-0-88911900-1364927170_thumb.jp  post-4613-0-58219700-1364927246_thumb.jp  post-4613-0-18514100-1364927278_thumb.jp

Link către comentariu
Master_Blaster

Dupa parerea mea volanul trebuie sa fie rotund, numai masinile de curse in care nu e loc poate fi tesit, dar asta e parerea mea, personala.

Link către comentariu

Foarte bine arata! Schimba mult interiorul, in bine. :)

 

Dupa parerea mea volanul trebuie sa fie rotund, numai masinile de curse in care nu e loc poate fi tesit, dar asta e parerea mea, personala.

 

Asta este si parerea mea, dar il pot accepta pe Polo si Golf, mai ales daca sunt putin aranjate masinile. Pe Jetta niciodata.

In alta ordine de idei, imi plac jantele tale si ma enervez ca nu am bani  :icon_bounce:

 

Momentan.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Saptamana trecuta am fost intr-un fel de concediu in zona Bran si am facut cam in fiecare zi Bran-Brasov. Asa ca am ceva impresii de spus.

 

In primul rand in ziua si la ora la care am plecat a fost foarte liber si, asa cum am mai scris pe subiectul cu consumul de pe aria Polo, am reusit sa fac doar doua ore si 25 de minute de la mine de acasa – Ghencea/Drumul Taberei – pana in centrul Brasovului. Legat de drumul asta multe nu ar fi de spus. Poate doar ca am luat in plin, la vreo 40-50 km/h primele gropi de pe DN1, din zona podurilor de dupa Comarnic. La urmatoarele eram mult mai atent si am reusit sa franez si sa le ocolesc. Drumul a fost uscat si am simtit foarte bine suspensia la lucru.

 

In al doilea rand drumul prin Poiana este foarte, foarte bun. L-am facut atat pe uscat cat si pe ploaie, chiar am prins o ploaie torentiala intr-o zi. Suspensia se simte mult si foarte bine in sensul in care  masina sta mult mai bine pe strada, aderanta fiind mult imbunatatita. Practic … nu prea am mai simtit masina sa fuga de fund, lucru care inainte se intampla frecvent la virajele luate in forta.

Retrospectiv privind lucrurile, pot spune ca suspensia “si-a dat drumul” dupa vreo 400 km. Acum este cu mult mai blanda decat in ziua in care am montat-o, iar eu m-am obisnuit 100% cu ea. Inca mai sunt momente cand o simt ca este mai dura, dar nu ma mai deranjeaza deloc. Asa ca voi profita de ocazie ca sa le multumesc lui Circo si lui Fredy pentru ca m-au incurajat in momentele dificile de dupa montarea suspensiei cand am avut mari indoilei in privinta corectitudinii alegerii pe care am facut-o.

Vad ca nu am scris pe nicaieri si zic sa o fac acum: am montat-o la 17.750 km. Acum am 19.100.

 

Pe ploaie, la mers sportiv, cauciucurile mele – Dunlop SP Sport Maxx – aluneca moderat. La mers normal as zice ca sunt ireprosabile. Probabil ca ar mai fi loc de imbunatatiri, dar pana nu ma da cineva cu unele mai performante decat ale mele sunt tentat sa cred ca astea pe care le am acum nu sunt departe de perfectiunea acceptabila pentru cazul meu.

 

Pentru mersul sportiv masina are nevoie de alte frane – astea se incing imediat si dupa cinci – sase viraje cu franari bruste spre violente incep sa nu mai tina. Poate ca la un moment dat o sa fie cazul de un upgrade si atunci vor fi niste discutii de facut.

 

In privinta celor doua "trasee" de munte, avand in vedere ca am facut si Paraul Rece de doua ori in aceeasi perioada in care m-am dat si pe Poiana Brasov pot spune fara nici un dubiu ca primul este preferatul meu.

 

Dupa o saptamana in care am facut o mie si ceva de km fara nici un fel de evenimente – exceptand gropanele pe care le-am luat pe DN1 – a fost nevoie sa ma intorc acasa ca sa trag o sperietura serioasa: mergeam pe Stirbei Voda si la un moment dat un porumbel si-a schimbat brusc directia de zbor si a nimerit in parbrizul meu, chiar deasupra  stergatorului din dreapta – i-au si ramas niste fulgi sub stergator. Bufnitura a fost extrem de puternica si socul s-a simtit serios in masina. Chiar am avut senzatia ca va trece prin parbriz. Din fericire am scapat fara nici o paguba, dar saraca zburatoare nu cred ca a fost la fel de norocoasa.


post-4613-0-82442000-1366024173_thumb.jp  post-4613-0-26142900-1366024182_thumb.jp  post-4613-0-66755900-1366024188_thumb.jp  post-4613-0-89401000-1366024196_thumb.jp  post-4613-0-07245500-1366024203_thumb.jppost-4613-0-93976700-1366024467_thumb.jp  post-4613-0-59634700-1366024476_thumb.jp  post-4613-0-00794600-1366024485_thumb.jp
 

Modificat de Dun
Link către comentariu

...ca sa zic asa, i-au mai crescut o pereche de aripi :)

Mie personal Dunloapele mi se par bune doar pe carosabil cald si uscat; daca e cu apa, incep sa apara mici probleme la 120+ km/h. Din pacate, la cat sunt de bune pe carosabil uscat, alternativa superioara calitativ ca mix de performante/pret nu stiu sa fie pe dimensiunile noastre alea ciudate (215/45R16)

Link către comentariu

Stiu ca se asfalta cand am fost eu in poiana acum ceva vreme si era super pe banda aranjata :D. Mi-ai facut pofta sa merg pe serpentine :icon_thumleft: . Fun is not in a straight line.

Foarte bine ca te-ai obisnuit cu suspensia, era si pacat sa te gandesti sa renunti.

Daca vrei stabilitate si mai buna poti completa cu niste sway bars.

 

La frane e o discutie lunga, iar un upgrade care sa iti reduca acel fade ar fi furtune de frana metalice. Pentru discuri mai mari probabil sa fie nevoie de mai multe piese.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Astea poate...Eu sunt f multumit de ele si toata lumea zice ca-s f bune, mai ales pe ploaie.

Frumos ii sta polonicului pe varf de deal!

Link către comentariu

Nu cred ca-s mai bune Michelinurile decat Dunloapele.

Michelin Pilot Sport PS3: Pret 135 Euro, Clasa Eficienta carburant: E; Clasa Eficienta ploaie: A, dB: 68

Michelin Dunlop Sport Maxx: Pret 105 Euro, Clasa Eficienta carburant: B; Clasa Eficienta ploaie: B, dB: 68

Deci Michelinurile sunt cu 29% mai scumpe iar ca eficienta de carburant sunt 3 clase sub Dunlop. De asta zic, "din pacate", Dunlopurile-s un compromis reusit :)

 

Dun, daca deranjeaza discutia despre cauciucuri, zi-mi si fac curat :)

Modificat de Vizitator
Link către comentariu

Nu ma derajeaza deloc. Ba chiar ma bucura.

 

Ideea este ca eu vreau sa imi fac un rand de roti de 17 pentru care as fi luat cele mai bune cauciucuri de strada existente. Marea majoritate care imi cititi topicul stiti despre asta. Dimensiunile care ma intereseaza sunt 215/40 R17 sau - dar nu cred ca voi ajunge acolo - 225/40 R17. Din pacate nu prea sunt multe variante pentru nici una dintre dimensiunea asta.

 

Cat priveste franele as fi tentat sa pastrez dimensiunea discurilor, dar sa inlocuiesc placute, discuri, furtune si lichid.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Eu am avut inainte pe Audi Dunlop SP Sport 01 - comportament mediu pe uscat (scartaiau imediat in demaraj), pe ploaie destul de ok. Apoi am avut Yokohama AS01 (denumirea veche A520) si asta am si acum pe polo. Pot sa zic ca sunt foarte multumit de ele. Ca pret se apropie de cele doua modele scrise de Bwwlan - aprox. 750 lei bucata.

Link către comentariu

Pai si PS3-urile sunt la ~760 lei...Oricum, pe dimensiunea asta a voastra e dauna totala sa schimbi 4 anvelope :))

Link către comentariu

un upgrade care sa iti reduca acel fade ar fi furtune de frana metalice

Furtunele metalice NU reduc fade-ul. La frane mergi pe varianta safe: discuri + placute mai bune si alt lichid de frana.
Link către comentariu

Nu reduc senzatia de pedale moale dupa frane multiple si violente?

O pedala moale are impact asupra performantei franelor, se pierde din modularitate. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Cand incalzesti discurile foarte tare, acestea nu mai pot absorbi caldura degajata de placute la franare, asta duce la o franare din ce in ce mai slaba. Cam asta e fade-ul.

Furtunasele metalice reduc senzatia de "moale" a pedalei, dar nu pentru ca ar reduce fade-ul, ci pentru ca nu se mai "umfla" ca cele normale.

Cand bagi multa presiune intr-un cilindru cu pereti moi, acesta tinde sa se deformeze pentru a face fata, cele metalice trimit presiunea mai departe in etrieri in loc sa se piarda din ea...

Link către comentariu

Bogdan, trebuie sa ne intalnim sa-ti schimb setarile la franare si eventual si la directie (la directie eu mi-am pus setarea de gti, iar la franare am pus pe o setare mai ferma)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!